ساعدنیوز
ساعدنیوز

فال روزانه پنجشنبه 18 خرداد ماه 1402

  پنجشنبه، 18 خرداد 1402   زمان مطالعه 10 دقیقه
فال روزانه پنجشنبه 18 خرداد ماه 1402
ساعد نیوز: فال روز و طالع بینی 18 خرداد 1402 را مشاهده می کنید.

فال روزانه پنجشنبه 18 خرداد ماه 1402

تصویر

فال روزانه در روز 18 خرداد 1402 برای متولدین فروردین ماه

امروز اطرافیانتان می خواهند شما را وادار به حرف زدن در مورد احساساتتان کنند. شما هم دلتان می خواهد که نگرانی آنها را با رفتاری آرام و صادقانه پاسخ دهید، اما به زبان آوردن احساساتتان در حال حاضر برای شما تقریبا غیر ممکن است. شما دارید خودتان را خیلی سرسختانه مورد انتقاد و سرزنش قرار می دهید و این کار اصلا درست نیست، پس در خلوت خودتان برای خود محاکمه برگزار نکنید. آرزویی در دل دارید که فکر می کنید رسیدن به آن بالاترین چیز در دنیاست، اگر اینطور فکر می کنید باید هرچه می توانید تلاش کنید. سعی کنید از آن دسته آدم هایی نباشید که فقط یک راه را می روند و بعد که بجایی نمی رسند سرخورده می شوند شما شخصیت مهربان و اجتماعی دارید. بزودی شانس آشنا شدن با کسی برایتان پیش می آید، او قصد آزار و اذیت شما رو ندارد.

فال روزانه در روز 18 خرداد 1402 برای متولدین اردیبهشت ماه

با وجود این که اوضاع در محیط اطرافتان کمی به ثبات رسیده است شما هنوز در درون خود با چالش ها و تنش های بسیاری رو در رو هستید. شما سعی دارید امروز کمی به آرامش دست پیدا کنید، ولی در واقع هر تلاشی برای این کار تنها نادیده گرفتن حقیقت و فرو کردن سرتان زیر برف خواهد بود و این چالش ها همچنان ادامه دارند. سکوت کردن شما در مقابل مسائل موجود به دیگران این اجازه را خواهد داد که از این سکوت شما همان چیزی را برداشت کنند که خودشان دلشان می خواهد. مجلس شادی بر پا خواهد شد، در این مجلس شرکت کنید حتی اگر علاقه ای برای حضور ندارید. شما تا کار خودتان را نکنید از موضوع دست بر نمی دارید، پشتکارتان عالی ست، آن را در راه درست تری استفاده کنید. گاهی حرف هایتان نیش دار است، شما بهتر از دیگران می دانید واقعیت از چه قرار است هر کاری می کنید یا هر حرفی می زنید مطمئن باشید که پس از آن وجدانتان راحت است.

فال روزانه در روز 18 خرداد 1402 برای متولدین خرداد ماه

بیان کردن احساساتتان به صورت صریح و بدون پرده می تواند فشار و تنش موجود در روابطتان را تا حدود زیادی کاهش دهد. شما امروز بسیار همراه با احتیاط رفتار می کنید و همین باعث شده است که دیگران احساس کنند دارید مسئله مهمی را از آنها پنهان می کنید. شما نباید در حرف هایی که می خواهید بزنید تغییری ایجاد کنید، تنها چیزی که باید تغییر کند و با احتیاط همراه باشد روش بیان این حرف هاست. فردی با اراده و اهل گردش هستید، اطرافیان تان از مصاحبت با شما بسیار لذت می برند. این روزها برای بهتر شدن بازار کارتان بسیار فکر و همچنین تلاش می کنید. در مورد مسئله ای عاطفی بهتر است خود رایی را کنار بگذارید و با کسی مشورت کنید تا راه حلی برای مشکل پیش آمده به شما ارائه کند. مراقب سلامت تان باشید و ورزش کنید.

فال روزانه در روز 18 خرداد 1402 برای متولدین تیر ماه

اگر امروز ببینید حق کسی خورده می شود و یا فردی دارد از قدرت خود سوء استفاده می کند نمی توانید سکوت کنید و حتما خودتان را وارد ماجرا خواهید کرد. با وجود این که معمولا سعی دارید بی طرفانه قضاوت کنید امروز ناخودآگاه طرف ضعیف ترها را می گیرید. به جای این که غیرتی شوید بهتر است کمی منطقی تر به موضوع نگاه کنید و پیش از هر گونه قضاوتی اطلاعات کافی را به دست بیاورید. شما بسیار مورد توجه دیگران هستید، خودتان را آزار ندهید از صبر و حوصله ضرر نمی کنید. شما از خود گذشتگی نشان می دهید اما از هیچ چیز و هیچکس در زندگی تان راضی نیستید، این روزها نمی دانید چگونه با مسائل و مشکلات باید روبرو بشوید، می خواهید با کسی صلاح و مشورت کنید اما او هم دیگر حوصله گوش دادن به حرفهایتان را ندارد.

فال روزانه در روز 18 خرداد 1402 برای متولدین مرداد ماه

امروز علاقه ای به زیرو رو کردن دنیا با ایده های خود ندارید و ترجیح می دهید تمام احتمالات عجیب و غریب و آینده های غیر ممکن را در محیط امن ذهن خودتان مورد بررسی قرار دهید. این مخفی کاری به خاطر عدم اطمینان و یا نداشتن اعتماد به نفس کافی نیست؛ مسئله این است که شما ترجیح می دهید تمام جوانب را سنجیده و با عملگرایی خود اثری پایدار روی اطرافیانتان بگذارید. اگر همین امروز به نتیجه دلخواهتان نرسیدید دلسرد و یا افسرده نشوید. شخصی موجب ناراحتی و پریشانی شما شده، کسی که حاضر نیست خودش را در حل این مشکل دخالت بدهد، همین امروز او را از زندگی تان پاک کنید. ضرر مالی صورت گرفته که برای جبران آن مدتی زمان لازم است، با عجله کارها را خراب تر می کنید. برای رسیدن به هدفتان زمان طولانی تری لازم است . اما می ارزد که دنبالش را بگیرید.

فال روزانه در روز 18 خرداد 1402 برای متولدین شهریور ماه

در حال حاضر برعکس همیشه برایتان هیچ اهمیتی ندارد که کاری که دارید انجام می دهید مورد توجه اطرافیانتان قرار گرفته یا اصلا دیده شود. شما خیلی خوب می دانید که درست انجام دادن کارتان بسیار مهمتر از دیده شدن و مورد توجه قرار گرفتن است. با این حال آنچه در نتیجه این تلاش و پشتکار خود به دست خواهید آورد تأیید و تحسین اطرافیانتان را برای شما به همراه خواهد داشت. کسانی مورد احترام قرار می گیرند که لیاقت آن را داشته باشند و شما با کارها و رفتارتان ثابت می کنید که لایق احترام هستید. به تازگی درگیر مسئله و کاری ناخواسته شده اید که سودی برایتان ندارد، نفع آن در آخر سر به دیگران می رسد و زیانش در درازمدت متوجه خودتان می شود، بهتر است برای مدتی خودتان را از جریانات به وجود آمده کنار بکشید. باید بدانید که برای هر کاری اصول و قوانینی وجود دارد، بدون تهیه مقدمات نباید انتظار موفقیت داشته باشید.

فال روزانه در روز 18 خرداد 1402 برای متولدین مهر ماه

امروز رفتارتان آنقدر ایده آل گرایانه است و آنقدر به کامل و بی نقص بودن اهمیت می دهید که دیگران از این همه وسواسی که به خرج می دهید به ستوه آمده، از طرفی هم رفتارهای ضد و نقیض از خودتان نشان می دهید و یک لحظه دعوت دوستانتان برای همکاری کردن با آنها در انجام یک کار را به خاطر این که سرتان شلوغ است رد کرده و یک لحظه دیگر با پذیرفتن پیشنهاد آنها را شگفت زده خواهید کرد. بهتر است در مقابل عشقتان از این رفتارها نکنید در غیر این صورت واکنشی که می بینید باعث پشیمانی شما خواهد شد. بیهوده وقت خودتان را با اهمیت دادن به حرف مردم تلف نکنید، مهم این است که شما می دانید که چه می کنید و پیش وجدان خود سربلند و پیروز هستید. از گذشته دیگران درس بگیرید، دست از شک و تردید بردارید و به تصمیمی که گرفته اید مطمئن باشید. با شخصی به تازگی قهر کرده اید، اگر قصد خرید دارید خوب است اما برای فروش بهتر است دست نگه دارید.

فال روزانه در روز 18 خرداد 1402 برای متولدین آبان ماه

امروز در ظاهر نسبت به هیچ چیزی علاقه و تمایلی نشان نمی دهید، اما بدون این که دیگران متوجه باشند بیش از هر زمان دیگری سعی دارید که کنترل امور را در دست داشته باشید. یکی از بزرگ ترین مهارت های شما این است که می توانید به خواسته های دیگران گوش فرا داده و به آنها انگیزه بدهید تا رویاهای خود را شناخته و دنبال کنند. با این حال امروز برنامه های خودتان برایتان از اهمیت و اولویت بیشتری برخوردار هستند و نمی توانید زیاد برای دیگران وقت بگذارید. با خلوص نیت عمل کنید تا به آنچه می خواهید برسید، وقتتان را بیهوده تلف نکنید و با برنامه کار کنید. ضرری کرده اید فکرش را نکنید تجربه ای که به دست آورده اید به زودی به دردتان خواهد خورد حالا با چشم بازتری به مسائل نگاه می کنید چون می دانید هیچ گربه ای برای رضای خدا موش نمی گیرد. با پشتکاری که دارید به موفقیت بزرگی دست پیدا خواهید کرد.

فال روزانه در روز 18 خرداد 1402 برای متولدین آذر ماه

دوستانتان در حال حاضر نشان دهنده راه آینده و خوشبختی برای شما هستند، زیرا رویاهایتان را به شما یادآوری کرده و با عشق و تشویق هایشان شما را مورد حمایت قرار می دهند. طبیعتا در چنین شرایطی وقت گذراندن با آنها می تواند برای شما بسیار مفید باشد، به ویژه اگر ارزش ها و باورهای مشترکی نیز داشته باشید. امروز برای شما روز عمل کردن نیست و فعلا باید به کارهایی که می خواهید انجام دهید فکر کرده و با ذهنی باز برای آنها برنامه ریزی کنید. برای داشته هایتان شکرگزار باشید و از آنها غافل نشوید. مدتی ست که در کارهایتان مانع ایجاد می شود و از فکر چیزی رنج می برید به زودی تمام این فکر و خیال ها پایان می یابد. از اینکه نسبت به انجام کار خود اظهار پشیمانی می کنید و دیگران هم شما را سرزنش می کنند ناراحت نشوید، غصه خوردن فایده ای ندارد جز اینکه کارها را بدتر می کند باید یک تغییر اساسی در خودتان به وجود آورید، در مورد دیگران منفی فکر نکنید.

فال روزانه در روز 18 خرداد 1402 برای متولدین دی ماه

امروز اگر می خواهید موفق باشید باید اهدافتان را به طور مشخص روی کاغذ بنویسید. چشمتان را از روی هدفتان برندارید، اما باید همزمان طی چند هفته آینده مرتبا برنامه هایتان را تحت نظر داشته باشید و مدام مورد بازرسی مجدد قرار دهید. امروز هر چقدر بتوانید کارهای بیشتری را به انجام برسانید در روزهای آینده راحت تر خواهید بود. پس از اتمام کارهای روزانه کی دو ساعت در منزل استراحت کنید تا انرژی بگیرید و پس از آن همراه با کسانی که دوست دارید از خانه بیرون بزنید و تفریح کنید. همیشه فقط به خودتان حق را ندهید، اقلاً فکر کنید شاید دیگران هم حق داشته باشند، راهی بیابید تا مسائل را از نگاه آنها هم ببینید، بدین ترتیب فهم رفتارشان برایتان آسان تر می شود. عجولانه تصمیم گیری نکنید به ضررتان تمام می شود. تحولی اساسی در زندگی تان به وجود خواهد آمد. شما با نیروی اراده تان ناممکن ها را ممکن می سازید.

فال روزانه در روز 18 خرداد 1402 برای متولدین بهمن ماه

شاید خیلی ها ترجیح بدهند امروز وقتشان را بیهوده هدر دهند، اما شما می خواهید روزتان را تبدیل به موقعیتی کنید که شما را جلوتر از دیگران قرار خواهد داد. با این حال، متأسفانه کارها خیلی بیشتر از آن چیزی که انتظارش را دارید طول خواهند کشید. پس بیش از حد انتظارتان را بالا نبرید و زمینه نا امیدی و شکست را برای خودتان فراهم نکنید. شاید امروز کارها به سرعتی که می خواهید پیش نروند، اما روز خوبی برای بررسی موقعیت های آینده است و ذهنتان خیلی منطقی و عمل گرایانه می تواند این موقعیت ها را مورد تجزیه و تحلیل قرار دهید. مسافرتی برایتان پیش خواهد آمد، به این مسافرت بروید برایتان بسیار خوب است. غصه خوردن دردی را دوا نمی کند باید برنامه و هدف زندگی تان را درست تعریف کنید. کار و تلاش، برطرف کننده ناراحتی تان می شود. شما خوش قلب و مهربان هستید عصبانیت و خودخواهی شایسته شما نیست، سعی کنید بر اعصاب و رفتارتان مسلط باشید.

فال روزانه در روز 18 خرداد 1402 برای متولدین اسفند ماه

در محل کارتان بعضی ناهماهنگی ها ممکن است برایتان دردسرساز شوند، اما خودتان را عصبی نکنید، شما از پس این مشکل بر خواهید آمد. امروز دلتان می خواهد که رابطه تان عمق بیشتری پیدا کند، اما ترجیح می دهید به جای مسائل عاطفی با تحلیل های منطقی به این رابطه عمق بدهید. نه اینکه به احساسات اهمیتی ندهید، فقط می خواهید پایه محکمتری برای این رابطه ایجاد کنید. با این حال باید مواظب باشید صحبت آرامی که دارید می کنید ناگهان به جر و بحث تبدیل نشود. خرید و فروش هر دو برایتان خوب است. به زودی به موفقیتی دست می یابید که باعث رضایت خاطرتان می شود. پولی را که در انتظارش بودید به دستتان می رسد مواظب صحبت هایتان در جمع باشید و وضع را بدتر از آنچه که هست نکنید. منتظر شنیدن خبر خوبی باشید. به تغذیه خودتان توجه ندارید ورزش عاملی مؤثر در بهبود وضعیت روحی شماست.

♦برای مشاهده سایر فال ها کلیک کنید♦

آشنایی با طالع بینی سال 2022

پایگاه خبری ساعدنیوز را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید.

دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
تصویری بسیار قدیمی از 17 سالگی آیت الله خامنه ای رهبر انقلاب/ساده زیستی رهبر از ابتدای زندگی (456 نظر) بهترین گردو ایران متعلق به کدام شهر است (268 نظر) حضور چهره های فوتبالی در بیمارستان و روحیه دهی به علی دایی در عیادت از اسطوره فوتبال+ عکس/ مهدی رحمتی، عادل فردوسی‌ پور، کارلوس کی‌روش و ... (218 نظر) میز عزای ساده و بدون تجملات مادر محسن کیایی، مجری برنامه صداتو +عکس/ روحشون شاد چه چهره دلنشینی داشتن (196 نظر) (عکس) دمپایی‌های لاکچری بچه‌های دهه شصت / هر کی از اینا برای بچش می‌خرید خیلی لاکچری بود ... (190 نظر) (عکس) زیبایی بی حد و اندازه روژان سریال نون خ در عکسی که هدیه بازوند در اینستاگرامش منتشر کرد / مهیار حق داره این قدر عاشقش باشه ... (85 نظر) خلاقیت خنده دار و هوشمندانه قصاب اهوازی برای فریب گوسفند و قربانی کردنش حماسه آفرید+عکس/ مغز تو رو باید طلا گرفت😂 (53 نظر) رونمایی از نوزاد خوشگل و بامزه ریما رامین فر، همای پایتخت+عکس / عاشقانه های ریما و امیر جعفری ارزش صد بار دیدن رو داره👌 (46 نظر) خونه زندگی رحمان رحیم سریال پایتخت (مصطفی و مجتبی بلال حبشی) در واقعیت به سبک سلیقه 90 درصد ایرانی ها/ خونه نگو سمساری بگو😅 (41 نظر) شعرخوانی زیبا و دلنشین رهبر معظم انقلاب/ سرشارم از جوانی، هرچند پیر دهرم...+ویدیو (40 نظر) تصویری از خانه ابدی همسر جوان فریبا نادری/ روحش شاد و یادش گرامی (39 نظر) میز عزای شیک پسر نسرین مقانلو با گل آرایی منحصر به فرد و شمع و تسبیح/ حیف جوونیش+عکس (34 نظر) علی دایی: دکترها گفته بودند شاید زیر عمل زنده نمانم+عکس/ همیشه عضو خانواده پرسپولیس هستم/ همه درآمدم را در ایران سرمایه‌گذاری کردم (32 نظر) رونمایی از خواهر زیبا و واقعی رحمان و رحیم پایتخت / فقط شباهت بی حد و اندازه به برادراش+عکس (28 نظر) خلاقیت خنده دار قصاب اصفهانی در کشاندن مشتری به مغازه با تزئین فوق خلاقانه کله پاچه‌ها+عکس/ خوش ذوقی از در و دیوار میریزه😂 (28 نظر)
دیگران می‌خوانند   
نگاهی به حیاط باصفا و سرسبز خانه مجتبی میرزاجانپور والیبالیست نامی کشورمان/ حیاط نگو باگو بهشت بگو +عکس فال شمع روزانه امروز شنبه 8 اردیبهشت 1403 فال روزانه امروز شنبه 8 اردیبهشت ماه 1403 فال ابجد روزانه شنبه 8 اردیبهشت 1403 فال قهوه با نشان روز شنبه 8 اردیبهشت ماه 1403 فال انبیاء روزانه شنبه 8 اردیبهشت ماه 1403 فال حافظ با تفسیر روز شنبه 8 اردیبهشت 1403 + فیلم تغییر چهره هوش پران هیوبوی سریال افسانه جومونگ بعد از 18 سال+عکس نگاهی به ماشین آنتیک و هوش پران شهاب حسینی/ سوپراستار ایران عاشق این کادیلاک خفن است+ویدیو خلاقیت یک ساله چند زندانی به ظاهر باهوش برای فرار از زندان حماسه ساز شد/ خسته نباشین واقعا+ویدیو رونمایی از شوهر باکلاس و خوشتیپ فرناز رهنما، نازنین سریال ساختمان پزشکان/ ایشالا به پای هم پیر بشین+عکس رونمایی از تیپ و استایل شیک و امروزی مجید یاسر؛ بهنام سریال نون خ/ تو خیابون اصلا قابل شناسایی نیست+عکس جشن تولد ساده و خلوت ماشاالله وروایی، عمو کاووس 74 ساله سریال نون خ در گوشه شیک خونه‌اش+عکس رونمایی از عجیب الخلقه‌ترین سگ های دنیا/ از موهای کراتینه شده تا پوست ماکارونی شکل+عکس رونمایی از شغل دوم و باکلاس ابوالفضل پورعرب، حشمت سریال شهرزاد+عکس تصاویری از چیدمان دکورهای خاص خانه بهرام رادان و مینا مختاری و آینه چشم نواز روی دیوار/ چای در کنار این دسته گل زیبا قطعا لذت بخشه! ایده تاثیرگذار یک راننده تاکسی برای بهتر کردن حال مسافرها/ چقدر خوش بحال مسافرهاشه! ماجرا عاشق شدن سوسن پرور روی پشت بام خانه/ رفته تیرچراغ برق رو بترکونه عاشق شده🤣 4 عارضه مخرب مصرف خودسرانه ویتامین دی / اگر تو هم خودسر ویتامین D مصرف میکنی این مطلب برای توست! این قلعه ایرانی در قزوین زمانی تحت نظر میمون اداره می‌شد+عکس ویدئو وحشتناکی از غارت گنجینه ارزشمند جیرفت در جنوب کرمان/ گنجینه ای که بدست قاچاقچیان از وطن ما خارج شد برنامه عالی صداوسیما که توسط رهبر معظم انقلاب تحسین شد/ خیلی اوقات دلم نمی‌آید که برخیزم و بروم+عکس (ویدئو) روش‌های نوین محسن تنابنده، نقی سریال "پایتخت" برای انتخاب بازیگر / تو دستشویی رحمان و رحیم رو انتخاب کرد 😂 (عکس) صندلی خاص بهاره افشاری، بیتای سریال "فاصله ها"، که برادرش واسش طراحی کرده/ بیشتر تخت پادشاهی مدرنه عکس خانواده 3 نفره حدیث میرامینی در کنار همسر و پسر بانمکش/ چه ژستی هم گرفتن😎 (عکس) خواهر ناز رحمان و رحیم سریال پایتخت / موهاش مثل داداشاش فرفریه! عکس تازه منتشر شده از نعیمه نظام دوست در کنار سه خواهر و مادرش/ هرسه خواهر کپی همند، فقط نعیمه شبیه هیچکدوم نیستا 7 عکس مشهور از لحظه دلخراش اعدام در طول تاریخ با شیوه های متفاوت/ میدانید علت اعدام این افراد چه بود؟ (ویدئو) لحظه اشکبار خداحافظی شهاب حسینی و هانده ارچل در سینمایی "مست عشق"/ سکانس فیلم (ویدئو) ایده غافلگیرکننده عروس و داماد جوان، جشن عروسی را به عزا تبدیل کرد😔/ اگه دلشو نداری، نبین! (عکس قدیمی) تغییر جنسیت اولین پسر ایرانی رسانه ای شد آخرین وضعیت 6 مرزبان ایرانی که توسط طالبان بازداشت شدند خلاقیت تحسین برانگیز یک خانم معلم دلسوز برای دانش آموز بیمارش/ دست مریزاد واقعا+عکس تست هوش / این خانواده چند فرزند دارد؟ تصاویر جالب و شکارشده از کنکور سال 1403/ از نوشته خلاقانه روی تخته تا مدل موی متفاوت شرکت کننده پسر به سبک پایتخت (ویدئو) ترکیب هندسه با بازی مافیا، واقعاً چه می‌کنه جواد خیابانی!/ بهرنگ علوی تمام تلاششو می‌کنه که از خنده منفجر نشه😂 (تصویر) دانستنی‌های عجیب اما واقعی (29) (ویدئو) تعجب بازپرس از نتیجۀ تست هوش متهم/ جواب تست هوش تو 53 شده یعنی از اورانگوتان که 61 بوده کمتر زدی!! (ویدئو) کشف اسکلتِ انسان‌های عظیم‌الجثه/ یکی بود یکی نبود!؟ قبل از انسان فقط دایناسور نبود... یک خبر خوش برای کنکوری هایی که در سیل گیر کردند
تیتر امروز   
فال شمع روزانه امروز شنبه 8 اردیبهشت 1403 فال روزانه امروز شنبه 8 اردیبهشت ماه 1403 فال ابجد روزانه شنبه 8 اردیبهشت 1403 فال قهوه با نشان روز شنبه 8 اردیبهشت ماه 1403 فال انبیاء روزانه شنبه 8 اردیبهشت ماه 1403 فال حافظ با تفسیر روز شنبه 8 اردیبهشت 1403 + فیلم این قلعه ایرانی در قزوین زمانی تحت نظر میمون اداره می‌شد+عکس 4 عارضه مخرب مصرف خودسرانه ویتامین دی / اگر تو هم خودسر ویتامین D مصرف میکنی این مطلب برای توست! برنامه عالی صداوسیما که توسط رهبر معظم انقلاب تحسین شد/ خیلی اوقات دلم نمی‌آید که برخیزم و بروم+عکس آخرین وضعیت 6 مرزبان ایرانی که توسط طالبان بازداشت شدند یک خبر خوش برای کنکوری هایی که در سیل گیر کردند اولین تصاویر از دانشجویان پزشکی دارالفنون در دوران قاجار/ تدریس عملی در خانه بیماران انجام می‌شد! آوازخوانی زیبا و دلنشین منوچهر هادی برای دخترش/ حواشی داغ امروز جمعه 7 اردیبهشت 1403 فال روزانه امروز جمعه 7 اردیبهشت ماه 1403 فال شمع روزانه امروز جمعه 7 اردیبهشت 1403
منتخب روز   
عکس عروسی امیر جعفری و ریما رامین‌فر، همای سریال پایتخت فیک و تقلبی از آب درآمد / هوش مصنوعی داره وارد مراحل ترسناکی میشه! (عکس) تیپ و استایل فوق‌العاده شیک و لاکچری یاورِ سریال فاصله‌ها بعد از 14 سال در عربستان سعودی / ببینیدش نمی تونید بشناسید! فروش ویلای روف گاردن دار و استخر دار حسن جوهرچی، فرهاد سریال فاصله‌ها توسط دخترش در شمال ! / در منطقه‌ای تهرانی نشین!!! سلفی دونفره نعیمه نظام دوست با سلطان کمدی ایران که یکسال حق نداشت منتشرش کنه! / چه ست آدیداسی پوشیده مهران مدیری ... سلفی آسانسوری علیرضا نیکبخت با همسر دومش که بیشتر از جانش او را دوست دارد / کراش دهه هشتاد فوتبال ایران حالا مرد زندگی شده ... (عکس) تعجب کاربران خارجی فضای مجازی از حجاب کامل همسر ستاره لیورپول / دنیا با حجاب جای زیباتری نیست؟ (عکس) بیتابی همسر و فرزندان شهرام عبدلی، بازیگر نقش مهران در سریال فاصله‌ها، بر سر پیکر بی جان او / تو کاری با دلم کردی که فکرشم نمی کردم ... (عکس) همبازی بودن آقای بیاتی، خواستگار فهیمه در پایتخت 5 با بازیگر معروف در فیلم نوستالژیک دهه شصتی / روحش شاد ... ویدئویی باورنکردنی از مرد سومالیایی که با نصف مغزش زندگی می کند/ بیچاره چه بلایی سرش اومده رودررویی با یک تمساح آن‌ هم فقط با یک ماهیتابه +فیلم