ساعدنیوز
ساعدنیوز

فال روزانه پنجشنبه 25 اسفند ماه 1401

  پنجشنبه، 25 اسفند 1401   زمان مطالعه 9 دقیقه
فال روزانه پنجشنبه 25 اسفند ماه 1401
ساعد نیوز: فال روز و طالع بینی 25 اسفند 1401 را مشاهده می کنید.

فال روزانه پنجشنبه 25 اسفند ماه 1401

تصویر

فال روزانه در روز 25 اسفند 1401 برای متولدین فروردین ماه

امروز عشق شدیدی نسبت به خانواده و دوستان خود احساس می کنید، اما شاید به خاطر درگیری های پیش از سال نو بخواهید دعوت به یک مهمانی که فرصتی برای بودن در کنار عزیزانتان را در اختیارتان قرار می دهد را رد کنید. به هیچ عنوان این کار را نکنید، آخر چه چیزی مهم تر از بودن در کنار کسانی که دوستشان داریم می تواند باشد؟ امروز اگر کسی که دوست دارید جواب سوال هایتان را ندهد خودتان به جستجوی پاسخ آنها خواهید رفت، اما شک و تردید می تواند شما را به نتیجه گیری های اشتباه بکشاند، پس کمی دست نگه دارید. امروز فرصتی برای اجرای کاری یا گفتن حرفی پیدا می کنید، آماده باشید و این فرصت طلایی را از دست ندهید. حواستان باشد از هر فرصتی برای رسیدن به هدفتان استفاده کنید، شما هیچ زمانی برای از دست دادن ندارید. اتفاق رویایی که منتظر افتادنش هستید به وقوع می پیوندد.

فال روزانه در روز 25 اسفند 1401 برای متولدین اردیبهشت ماه

امروز همه چیز اقریبا در آرامش و سکون است و استرس چندانی احساس نخواهید کرد. شما به احتمال زیاد خیلی خوب با همکاران، دوستان و اعضای خانواده، حتی با بدقلق ترین های آنها، کنار خواهید آمد. در نتیجه این رفتار مسالمت آمیز و هماری متقابل خواهید توانست نتایجی خیلی بهتر از همیشه به دست آورده و کارهایتان را با سرعتی بیشتر پیش ببرید و در پایان روز با خوشحالی به خودتان و آنچه انجام داده اید افتخار کنید. امیدوار باشید و تلاش کنید، نترسید برای شروع تازه هیچ وقت دیر نیست شما از پس هر کاری بر می آیید. در یک درگیری در محیط خانوادگی یا کاری یا تحصیلی حواستان باشد که طرف ظلم نایستید. یک انتقاد شما را ناراحت می کند و اعصابتان را به هم می ریزد.

فال روزانه در روز 25 اسفند 1401 برای متولدین خرداد ماه

اگر دیگران نمی خواهند چیزی را با شما در میان بگذارند حتما دلیلی برای این کار دارند و اگر شما هم بخواهید مقابله به مثل کرده و سکوت اختیار کنید هم ناراحت نخواهند شد! امروز عشق جزء اولویت های اصلی شما خواهد بود. اگر عشقتان در حال حاضر در جایی دور از شما زندگی می کند می توانید امشب با خیال راحت در انتظار دیدار او باشید، شاید حتی شما را به یک شام رمانتیک، سینما و یا کنسرت دعوت کند و این دیدار برای شما فوق العاده آرامش بخش خواهد بود. به یک جابجایی و یا نقل مکان فکر می کنید. از جایی که توقعش را ندارید مبلغی به دستتان می رسد. امروز تا می توانید با مردم با آرامش و طمانینه برخورد کنید و عصبانیت و یا قضاوت سریع را از خود دور کنید. در فعالیت های دست جمعی شرکت کنید حضور در این جمع ها حالتان را بهتر می کند.

فال روزانه در روز 25 اسفند 1401 برای متولدین تیر ماه

یکی از دوستان و یا اعضای خانواده که به تازگی دوران سختی و بیماری را پشت سر گذاشته و شاید حتی هنوز به بهبودی کامل دست پیدا نکرده است امروز از شما به خاطر همدردی و حمایتی که از او کرده اید تشکری ویژه خواهد کرد. شاید این موضوع برایتان غافلگیر کننده باشد و خودتان فکر کنید که کار مهمی برای این شخص انجام نداده اید، اما هر آنچه برای او انجام داده اید قطعا اثری بزرگ در زندگی اش داشته است. احساس این که مورد قدردانی قرار گرفته اید و دوست داشته می شوید برای شما بسیار خوشایند خواهد بود. به یک جریان خواهید پیوست پیروی ازآن شماست. امروز در یکی از این فعالیت ها ملاقاتی با شخصی برای شما اتفاق می افتد که برایتان منافعی در پی خواهد داشت، مالی و روانی. تلاش تازه شما برای برقراری ارتباط مثبت با دیگران ستودنی‌ست سعی کنید حتماً از این تلاش نتیجه ای بگیرید.

فال روزانه در روز 25 اسفند 1401 برای متولدین مرداد ماه

امروز توانایی و میل شدیدی به نوشتن افکارتان و نتیجه پروژه های تحقیقاتی احتمالی که در دست انجام داشته اید احساس می کنید. اگر مدت زیادی است که قصد داشته اید کتاب و یا مقاله ای در این مورد بنویسید امروز روز بسیار خوبی برای شروع این کار می تواند باشد. امروز شما با فکر کردن به تنش های اخیری که بین شما و اعضای خانواده تان وجود داشته اند و تکرار تک تک صحنه ها و حرف ها به جزئیات تازه ای پی خواهید برد که می توانند نقش بسیار مهمی در حل مشکلات به وجود آمده داشته باشند و ریشه اصلی آنها را به شما نشان دهند. موفقیت های تازه کاری یا تحصیلی در انتظار شماست، مثل همیشه با پشتکار و جدیت گام بردارید. به زودی رویداد ها و اتفاقات خوشی سبب می شود بتوانید با راحتی خیال مسیر زندگی خود را طی کنید. پیشرفت های محسوسی در کاری حاصل خواهد شد، ناامید نشوید تلاش کنید.

فال روزانه در روز 25 اسفند 1401 برای متولدین شهریور ماه

امروز استعدادهای هنریتان را به کار بگیرید! همه به خوبی می دانند که شما استعدادهای فوق العاده ای در این زمینه دارید و امروز در هر کاری که از آنها استفاده کنید نتیجه رضایت بخش و حتی خیره کننده خواهد بود. شاید بخواهید نقاشی بکشید، یا در خانه تغییر دکوراسیون بدهید و یا مقدمات سفره هفت سین را آماده کنید. این کار هر چه که باشد نه تنها برایتان لذت بخش خواهد بود، بلکه حال و هوایتان در چند روز آینده را نیز به کلی تغییر خواهد داد. هرچند که این اتفاق با سرعتی کند در جریان است اما بسیار امیدوارکننده است، آینده را به بهترین نحو و بدون حسرت بسازید. برای رسیدن به نیتتان باید در جهتش حرکتی بکنید، هیچکس بلیت لاتاری نخریده برنده نخواهد شد. یک عادت بد را باید از خودتان دور کنید.

فال روزانه در روز 25 اسفند 1401 برای متولدین مهر ماه

امروز رجوع به خاطرات گذشته و تماشای عکس های قدیمی خانوادگی می تواند خاطراتی را در ذهن شما زنده کند که پرداختن به آنها می تواند در نهایت به رشد شخصی شما بینجامد، این فرصت را دست کم نگیرید. شاید در آستانه مکالمه بسیار مهمی که امروز قرار است داشته باشید کمی دچار تردید شوید و نتوانید حرف هایتان را جفت و جور کنید، اما جای نگرانی نیست، زیرا همین که شروع به حرف زدن کنید ذهنتان و حرف هایتان انسجام خود را باز خواهند یافت. امروز قانع کردن شما به پذیرفتن حرف های بی اساس کاری غیر ممکن خواهد بود. چله بنشینید و این عادت را با اراده قوی که دارید ترک کنید. برای درخواستی که از کسی دارید در انتخاب جمله‌هایتان دقت کنید. رسیدن خبری اشک شوق به چشمتان می آورد، امید خودتان را از دست ندهید و همچنان تلاش کنید برای آزادی باید جنگید، کمک خواهد رسید.

فال روزانه در روز 25 اسفند 1401 برای متولدین آبان ماه

امروز قدرت تخیل و خلاقیت شما در اوج خود قرار دارد و برای هر چالشی که در برابرتان قرار بگیرد راه حل هایی نبوغ آمیز پیدا خواهید کرد که به عقل هیچکس دیگری نخواهند رسید. از طرفی مسائل عاطفی هم برایتان اهمیت پیدا کرده اند و در این روز فوق العاده می توانید از این خلاقیت بی نظیر برای بهتر کردن روابط عاطفی خود استفاده کنید. شما از آن دسته افرادی هستید که در برابر زیبایی نمی توانند مقاومت کنند حتی گاهی چیزهای زیبایی را میخرید که در واقع هیچ کاربردی برایتان ندارند، اما امروز باید سعی کنید به این احساس خود غلبه کنید. در روزهای سختی یک دوست به فریادتان می رسد، قدر او را بدانید. چند وقت پیش خبری مهم شنیده اید اما نسبت به آن بی توجهی کرده اید و سرسری گذشته اید تا دیر نشده نسبت به آن تصمیم درستی بگیرید که به پیشرفت در کارتان کمک می کند.

فال روزانه در روز 25 اسفند 1401 برای متولدین آذر ماه

امروز ممکن است تماسی تلفنی از یکی از دوستانتان دریافت کنید که خبرهای خیلی خوبی برای شما خواهد داشت. شاید این خبر در رابطه با یک پروژه کاری باشد که هر دوی شما در آن فعالیت داشته اید و آنقدر مهم هست که بخواهید آن را جشن بگیرید. این موقعیت فوق العاده برای شادی و خوشحالی را دست کم نگیرید. امروز اگر بتوانید ذهن و احساسات خود را روی هدفی مشخص متمرکز کنید هیچ چیزی برایتان دور از دسترس نخواهد بود. به جای ناراحتی به حرفی که شنیده اید از زاویه دیگری فکر و بعد عمل کنید. یک کار عقب افتاده را بالاخره انجام می دهید و نفس راحتی می کشید. برای سلامتی عزیزی نگران هستید. قولی به کسی می دهید که بهتر است حواستان را جمع کنید و فراموشش نکنید. نسبت به اتفاقات اطرافتان بی تفاوت نباشید.

فال روزانه در روز 25 اسفند 1401 برای متولدین دی ماه

شاید امروز یکی از دوستان و یا عشقتان را بدون هیچ مناسبت ویژه ای، با یک هدیه غافلگیر کنید. شاید با دیدن چیزی در یک مغازه به یاد او افتاده باشید و فکر کنید او به آن نیاز داشته و یا از آن خوشش خواهد آمد و این هدیه را برای او خریده باشید. این کار شما مورد قدردانی طرف مقابلتان قرار خواهد گرفت و او را بسیار خوشحال خواهد کرد. طوری رفتار نکنید که انگار این کار وظیفه تان بوده است. در یک موقعیت مناسب موفق می شوید توجه اطرافیان را به خود جلب کنید. چند تن از دوستانتان این روزها از شما انتظاری دارند که نباید آن را نادیده بگیرید. روی پیشنهادی که به شما شده بیشتر فکر کنید، چون نکات مبهمی وجود دارد که در نظر اول شما متوجهش نمی شوید. نذرتان را ادا کنید.

فال روزانه در روز 25 اسفند 1401 برای متولدین بهمن ماه

امروز جایی که مدت هاست نرفته اید، اما دلتان می خواهد دوباره به آنجا بروید ذهنتان را به خود مشغول کرده است. شاید به فکر رفتن به آنجا بیفتید، اما از این که این کار ایده خوبی باشد چندان مطمئن نیستید. حداقل می توانید شرایط را بسنجید و ببینید این سفر برایتان خوب خواهد بود یا خیر. هنوز هم برای برنامه ریزی برای یک مسافرت لذت بخش در تعطیلات نوروز خیلی دیر نیست. زمینه حرکت به سوی اهدافتان مهیا شده است، درنگ جایز نیست. یکی از دوستان شما نیاز به کمک فوری شما دارد اما آنقدر نجیب است که خودش از طلب کمک شرم دارد او را دریابید. قدرت فکری شما عالیست. فردی که باعث نگرانی تان می شود به زودی از زندگی تان بیرون می رود.

فال روزانه در روز 25 اسفند 1401 برای متولدین اسفند ماه

شما روی اهداف حرفه ای خود متمرکز شده اید و با تمام وجود می خواهید به آنها دست پیدا کنید. اهمیت توصیه های سودمندی که افراد متخصص در این زمینه می تواند در اختیارتان قرار دهند را دست کم نگیرید و برای تمرکز بیشتر روی اهدافتان دیگران را از کنار خود نرانید، همیشه کار گروهی بهتر از انفرادی به ثمر می رسد. امروز وجود شما سرشار از عشق است، به ویژه نسبت به شخصی که دوستش دارید. رفتن به یک گالری هنری، تئاتر و یا سینما هم می تواند ایده ای خوب باشد که سوژه ای برای صحبت کردن نیز در اختیارتان قرار خواهد داد. کلیدی به دستتان می رسد و راهی برایتان باز می شود. در یک جمع حرفی می زنید که بعدا مجبور به توضیح در موردش خواهید شد. در خوردن و نوشیدن متعادل باشید. به یک دوستی برای جابجایی و یا نقل مکان کمک خواهید کرد.

♦برای مشاهده سایر فال ها کلیک کنید♦

آشنایی با طالع بینی سال 2022

پایگاه خبری ساعدنیوز را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید.

دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
عرض ارادت احساسی و عیادت بازیگران و ورزشکاران از رهبر معظم انقلاب در بیمارستان+ عکس/ از جواد عزتی و علی ضیا تا علی پروین و بهداد سلیمی (694 نظر) (عکس) دمپایی‌های لاکچری بچه‌های دهه شصت / هر کی از اینا برای بچش می‌خرید خیلی لاکچری بود ... (276 نظر) بهترین گردو ایران متعلق به کدام شهر است (264 نظر) رهبر معظم انقلاب چه میوه هایی را برای حفظ سلامتی خود میل می کنند؟ (203 نظر) میز عزای ساده و بدون تجملات مادر محسن کیایی، مجری برنامه صداتو +عکس/ روحشون شاد چه چهره دلنشینی داشتن (152 نظر) خلاقیت خنده دار و هوشمندانه قصاب اهوازی برای فریب گوسفند و قربانی کردنش حماسه آفرید+عکس/ مغز تو رو باید طلا گرفت😂 (77 نظر) پاسخ جالب رهبر معظم انقلاب به یک سوال: حضرت آقا اصلاً شما فکر می‌کردین که رهبر بشین؟ (61 نظر) علی دایی: دکترها گفته بودند شاید زیر عمل زنده نمانم+عکس/ همیشه عضو خانواده پرسپولیس هستم/ همه درآمدم را در ایران سرمایه‌گذاری کردم (60 نظر) ماجرای جالب کارت عروسی فائزه و حمید که به دست رهبر انقلاب رسید/ حرکت تحسین برانگیز عروس و داماد ایرانی برای خرید سرویس طلا+عکس (34 نظر) خلاقیت خنده دار قصاب اصفهانی در کشاندن مشتری به مغازه با تزئین فوق خلاقانه کله پاچه‌ها+عکس/ خوش ذوقی از در و دیوار میریزه😂 (34 نظر) خلاقیت بی نظیر یک معمار در طراحی خانه ای با الهام از موز/ مغز تو رو باید تو موزه نگه داشت+عکس (26 نظر) مراسم افتتاحیه استخر روباز زنانه با حضور آقایان مسئول در تهران+تصاویر (27 نظر) تصویری بسیار قدیمی از 17 سالگی آیت الله خامنه ای رهبر انقلاب/ساده زیستی رهبر از ابتدای زندگی (25 نظر) روایتی جالب از روز دقیق تولد رهبر معظم انقلاب از زبان خودشان در سالگرد 85 سالگی ایشان+عکس شناسنامه (23 نظر) خلاقیت تحسین برانگیز چوپان برای تردد بدون دردسر گوسفندانش در سطح شهر+ویدیو/ مغز تو رو باید طلا گرفت😂 (19 نظر)
دیگران می‌خوانند   
تصاویر دیده نشده از محمدرضا شجریان؛ از عکس خانوادگی با دخترش تا تیپ متفاوت استاد آواز با موهای تراشیده در جوانی+ عکس اقدامات مضحک خاندان پهلوی برای بهره برداری سیاسی از دین؛ از ادعای ملاقات با امام زمان توسط محمدرضا شاه تا حضور فرح با چادر توری در حرم امام رضا(ع)!+ عکس توصیف جنجالی اردوغان از بغداد سر و صدای عراقیان را درآورد + عکس پذیرایی از زائران حرم امام رضا(ع) با چای توسط آقا رشید، هنرمند محبوب اصفهانی+ویدیو/ قبول باشه با رزرو تور استانبول به بازدید از 6 جاذبه توریستی سیاه این شهر بروید چگونه با روش های آسان خانگی مورچه ها را از خانه دور کنیم آموزش آرایش مناسب با لباس سفید رهبر انقلاب روز رأی‌ گیری 12 فروردین 58 کجا بودند؟ سرلشکری که هدیه 3 میلیون تومانی شاه را رد کرد/نظامی شاهنشاهی چطور بعد از انقلاب فرمانده ارتش شد؟ گشتی در شهر باستانی زلیخا و یوسف پیامبر در دوران فراعنه/ شگفتی هوش مصنوعی تمامی ندارد+ویدیو چیدمان شیک و لاکچری اتاق خیاطی با 5 ایده جذاب فال ابجد روزانه پنج‌شنبه 6 اردیبهشت 1403 چند شرط لازم برای نگهداری صحیح از گل بابا آدم در خانه چند نکته طلایی برای خوشمزه‌تر شدن طعم چای سفری شیرین به گذشته ها،دهه شصتی ها و پُز دادنشان با این وسایل نوستالژیک/ کیا باهاشون دل بقیه رو خون کردن+ عکس بهترین سیب ایران متعلق به کدام شهر است؟ فال شمع روزانه امروز پنجشنبه 6 اردیبهشت 1403 فال روزانه امروز پنجشنه 6 اردیبهشت ماه 1403 فال قهوه با نشان روز پنجشنبه 6 اردیبهشت ماه 1403 فال حافظ با تفسیر امروز پنجشنبه 6 اردیبهشت 1403+فیلم قتل آتشین پدر در خواب عصرگاهی با نقشه شیطانی دختر جوان دسته گل عروسِ شیک و منحصربفرد مهسا طهماسبی در جشن عروسی اش/ چه لباس خوشگلی هم پوشیده😍 مراسم افتتاح رستوران فریبا نادری با حضور هنرمندان سرشناس و معروف/ چه ذوقی داره خانم بازیگر+ عکس بازی کردن بانمک نبات، دختر شاهرخ استخری با دوستان خارجیش در مهدکودک اروپایی اش در بلژیک + عکس/ خدایا چقد ناز میخنده رونمایی از پسر های خوشتیپ و چشم و ابرو مشکی کریم باقری/ چقدر شبیه پدرشون هستن+عکس خونه زندگی رحمان رحیم سریال پایتخت (مصطفی و مجتبی بلال حبشی) در واقعیت به سبک سلیقه 90 درصد ایرانی ها/ خونه نگو سمساری بگو😅 این 7 وسیله نوستالژیک را فقط دهه شصتی ها میشناسند/ با این وسایل کل خاطرات کودکی از جلو چشمتون رد میشه +عکس رونمایی از لوکس ترین مدل پیکان ایرانی/ خلاقیت منحصر به فرد یک مرد تهرانی همه رو مبهوت کرد+عکس لباس عروس ساده و شیک ریما رامین فر، همای سریال پایتخت در اولین عکس لورفته از عروسی اش با امیر جعفری/ خدا به نقی صبر بده😂 کیف ها و برچسب پرطرفدار بچه های دهه هفتاد و هشتاد در مدرسه/ محاله یدونه از اینا نخریده باشی+عکس خواستگاری عاشقانه محمدرضا گلزار از کتایون ریاحی و جواب منفی او؛ چین و چروک‌هامو ببین،‌ تو به جای پسر منی...+ویدیو/ چشم آیسان خانوم روشن شرافت مثال زدنی شاطر ایرانی برای افراد بی بضاعت/ انسانم آرزوست +عکس میز عزای شیک پسر نسرین مقانلو با گل آرایی منحصر به فرد و شمع و تسبیح/ حیف جوونیش+عکس دستگرمی خلاقانه دانش آموزان ایرانی در ساخت موشک بالستیک قاره پیما با چندتا تیکه حلبی/ نتانیاهو از پسِ بچه های دهه نودی بر میای؟😎 ابتکار خلاقانه و هوشمندانه یک کارگر با چفیه در گرفتن انگشتر از مقام معظم رهبری+ویدیو پانته آ بهرام بعد از 11 سال پسرش را دید+ فیلم ناهار خوشمزه سحر دولتشاهی و حامد بهداد در یک رستوران اصیل ایرانی+عکس خرید کردن بامزه همراه با غش و ضعف هایِ فراوان نعیمه نظام دوست در هایپرمارکت+ویدیو/ خوش به حال مهموناش چیا که نخرید شکارچی پسربچه‌ها اسرار جنایاتش را به گور برد نگاهی به کیک تولد شکلاتی و خوشمزه گلاره عباسی بازیگر نقش بَدِ سریال شهرزاد/مبارکا باشه +عکس
تیتر امروز   
اقدامات مضحک خاندان پهلوی برای بهره برداری سیاسی از دین؛ از ادعای ملاقات با امام زمان توسط محمدرضا شاه تا حضور فرح با چادر توری در حرم امام رضا(ع)!+ عکس رهبر انقلاب روز رأی‌ گیری 12 فروردین 58 کجا بودند؟ سرلشکری که هدیه 3 میلیون تومانی شاه را رد کرد/نظامی شاهنشاهی چطور بعد از انقلاب فرمانده ارتش شد؟ فال ابجد روزانه پنج‌شنبه 6 اردیبهشت 1403 بهترین سیب ایران متعلق به کدام شهر است؟ فال شمع روزانه امروز پنجشنبه 6 اردیبهشت 1403 فال روزانه امروز پنجشنه 6 اردیبهشت ماه 1403 فال قهوه با نشان روز پنجشنبه 6 اردیبهشت ماه 1403 فال حافظ با تفسیر امروز پنجشنبه 6 اردیبهشت 1403+فیلم قتل آتشین پدر در خواب عصرگاهی با نقشه شیطانی دختر جوان ناهار خوشمزه سحر دولتشاهی و حامد بهداد در یک رستوران اصیل ایرانی+عکس شکارچی پسربچه‌ها اسرار جنایاتش را به گور برد 12 امشب، آخرین مهلت دریافت کارت ورود به جلسۀ کنکور 1403 خواجه‌ای که زنان حرمسرای ناصرالدین شاه به اجازه‌اش نیاز داشتند / حالا خوبه خواجه بوده، اگر شاه بود چیکار می‌کرد!!! سانسور یکی از خالکوبی‌های امیر تتلو؛ تتوی رو دست تتلو چه بود؟
منتخب روز   
فروش ویلای روف گاردن دار و استخر دار حسن جوهرچی، فرهاد سریال فاصله‌ها توسط دخترش در شمال ! / در منطقه‌ای تهرانی نشین!!! سلفی دونفره نعیمه نظام دوست با سلطان کمدی ایران که یکسال حق نداشت منتشرش کنه! / چه ست آدیداسی پوشیده مهران مدیری ... سلفی آسانسوری علیرضا نیکبخت با همسر دومش که بیشتر از جانش او را دوست دارد / کراش دهه هشتاد فوتبال ایران حالا مرد زندگی شده ... (عکس) تعجب کاربران خارجی فضای مجازی از حجاب کامل همسر ستاره لیورپول / دنیا با حجاب جای زیباتری نیست؟ (عکس) بیتابی همسر و فرزندان شهرام عبدلی، بازیگر نقش مهران در سریال فاصله‌ها، بر سر پیکر بی جان او / تو کاری با دلم کردی که فکرشم نمی کردم ... (عکس) همبازی بودن آقای بیاتی، خواستگار فهیمه در پایتخت 5 با بازیگر معروف در فیلم نوستالژیک دهه شصتی / روحش شاد ... ویدئویی باورنکردنی از مرد سومالیایی که با نصف مغزش زندگی می کند/ بیچاره چه بلایی سرش اومده رودررویی با یک تمساح آن‌ هم فقط با یک ماهیتابه +فیلم متقاضیان عمره بخوانند/ آخرین وضعیت و شرایط ثبت‌نام حج عمره 1403 اعلام شد طرح 100 میلیارد پوندی برادر اسامه بن لادن برای ساخت طولانی ترین پل معلق جهان+عکس