ساعدنیوز
ساعدنیوز

فال روزانه پنجشنبه 29 تیر ماه 1402

  پنجشنبه، 29 تیر 1402   زمان مطالعه 9 دقیقه
فال روزانه پنجشنبه 29 تیر ماه 1402
ساعد نیوز: فال روز و طالع بینی 29 تیر 1402 را مشاهده می کنید.

فال روزانه پنجشنبه 29 تیر ماه 1402

تصویر

فال روزانه در روز 29 تیر 1402 برای متولدین فروردین ماه

امروز روز خیلی خوبی برای انجام کارهایتان خواهد بود. شما به خوبی از پس انجام خسته کننده ترین کارها هم برخواهید آمد. پس از صبح زود لیستی از کارهایی که برای مدت ها پشت گوش انداخته بودید تهیه کرده و آنها را به انجام برسانید. شما این فرصت را خواهید داشت که کارهای بسیاری را به انجام برسانید. شاید در پایان روز کمی احساس خستگی کنید و فکر کنید که تمام روز تعطیلتان را با کار کردن گذرانده اید، اما از نتیجه ی کارتان لذت خواهید برد و می توانید از تمام لحظات فردا همان طوری که خودتان می خواهید استفاده کنید. با ورود شخصی به خانواده، محل کار یا تحصیلتان تحولاتی در افکارتان پدید می آید. دست به کاری می زنید یا تصمیمی می گیرید که برای همه اطرافیانتان عجیب به نظر می رسد. اختلافی که بین شما و یکی از نزدیکانتان بوجود آمده، صرفا نتیجه بی حوصلگی و بی انگیزگی های اخیر خود شماست.

فال روزانه در روز 29 تیر 1402 برای متولدین اردیبهشت ماه

یکی از افرادی که خیلی هم به شما نزدیک است امروز با تقاضاهایش اعصاب شما را به هم خواهد ریخت. متاسفانه رویارویی با این وضعیت بدون ایجاد تنش و درگیری کاری دشوار خواهد بود. با این حال بهتر است که در مورد مشکل خود با صراحت صحبت کنید، حتی اگر بدانید که نتیجه لزوما رضایت بخش نخواهد بود. با شجاعت و صداقت حرف بزنید و اجازه ندهید دیگران انتخاب هایتان را محدود کرده و یا شما را وادار به انجام کارهایی کنند که دلتان نمی خواهد. اگر با خونسردی برخورد کنید خواهید توانست اوضاع را به نفع خودتان تغییر دهید. درخواست کمک از جایی یا شخصی کرده اید که با آن موافقت نشده، نگران نباشید گره از جای دیگری باز خواهد شد. شخصی پیشنهادی به شما می کند که عصبانیتان می کند، گفتگو با این شخص نطرتان را درباره مسئله ای عوض خواهد کرد چیزی که قرض داده بودید پس خواهید گرفت بیخود دل نگران نباشید.

فال روزانه در روز 29 تیر 1402 برای متولدین خرداد ماه

امروز رفتار دوستانتان آنقدر غیر قابل تحمل شده است و در شرایطی قرار گرفته اید که شاید اولین راه حلی که به ذهنتان می رسد این باشد که از دستشان فرار کنید. با این حال خودتان هم خیلی خوب می دانید که فرار کردن راه حل خوبی نیست و باید موانعی که سر راه پیشرفت روابطتان قرار گرفته اند را از میان بردارید. خوشبختانه در حال حاضر شرایط برای رفع مشکلات فراهم است و شما می توانید درس های زیادی از مسائلی که پیش آمده اند بگیرید. اما پیش از هر کاری باید با ترس از تغییرات روبرو شوید. گفتگو با شخصی در گرفتن تصمیمی کمکتان می کند. برای انجام یک معامله خرید یا فروش عجله نکنید و دست نگه دارید. از دور و نزدیک پیشنهادهای گوناگونی خواهد شد ولی فعلا پذیرش هیچکدام به صلاحتان نیست. به سفری خواهید رفت که در بهتر شدن روحیتان بسیار موثر است.

فال روزانه در روز 29تیر 1402 برای متولدین تیر ماه

امروز مسائل مختلفی در روابط دوستانه، خانوادگی و عاشقانه تان به توجه و رسیدگی شما نیاز دارند. اختلاف بین نیازهای شما و انتظاراتی که دیگران از شما دارند مدام دارد بیشتر و بیشتر می شود. اما جای هیچگونه نگرانی نیست. شما کنترل اوضاع را در دست دارید و خیلی خوب می توانید بین رسیدگی به نیازهای شخصی و مسئولیت های اجتماعیتان تعادل برقرار کنید. سعی کنید راهی پیدا کنید که بدون قربانی کردن آزادی خود به نیازهای عزیزانتان هم توجه کنید. بزودی شاهد تحولات فراوانی خواهید بود که در آن سهم مهمی دارید. برای ابراز علاقه تان می توانید پر شور و هیجان یا ساکت و آرام باشید. در مورد مسئله ای که به تازگی پیش آمده به نفعتان است که بر نفس خود مسلط باشید. برای بیان دلخوری تان از کلماتی استفاده کنید که موثر باشد.

فال روزانه در روز 29 تیر 1402 برای متولدین مرداد ماه

امروز به صورت خیلی ناگهانی ایده های جدیدی به سرتان می زنند و دلتان می خواهد خیلی زود آنها را عملی کنید. تا جایی که می توانید به همه­ی جزئیات توجه کنید و هیچ چیز کوچکی را نادیده نگیرید. خلاقیت امروز در وجود شما همچون فواره ای است که دائم در جریان است، اما مواظب باشید که نقشه هایتان دیوانه وار نباشند. امروز برای شما پر از تضاد است، ظهر یک ناهار چرب و نرم می خورید، اما عصر به پیاده وری می روید. صبح تا دیر وقت می خوابید، ولی شب زودتر از همیشه به رختخواب می روید. کمی به خانه نظم بدهید. از شخصی در اطرافتان که ضعیف النفس است بدتان خواهد آمد، رفتارش غیرقابل کنترل است از او فاصله بگیرید . شما قلبی با محبت دارید شخصی در اطرافتان را درک کنید. به تازگی به مادیات بیش از حد اهمیت می دهید، در معامله ای سود خوبی بدست می آورید در مورد یک مسئله خانوادگی بیش از حد کنجکاوی نکنید.

فال روزانه در روز 29 تیر 1402 برای متولدین شهریور ماه

امروز شما فکر می کنید که هر چیزی برایتان امکان پذیر است و هر چه بیشتر به این موضوع فکر می کنید هیجان بیشتری وجودتان را در بر می گیرد. اما شاید دیگران شما را به خاطر این شور و شوق بیش از اندازه سرزنش کنند. این که نسبت به شرایط موجود نگرش مثبتی داشته باشید واقعا قابل تحسین است، اما این که فکر کنید مثبت اندیشی با نادیده گرفتن واقعیت ها یکسان است اصلا منطقی نیست. پیش از عملی کردن ایده هایی که در سر دارید کمی به خودتان وقت بدهید تا بتوانید نقشه هایتان را کامل تر و پخته تر کنید. به کاری یا چیزی دلبستگی شدید پیدا کرده اید بطوری که از هیچ چیز هراس ندارید و تمام تلاش و توان خود را صرف رسیدن به آن کرده اید. شما دیگران را نیز وادار می کندی که دنباله روتان باشند. مقدمات کامل این نیست هنوز کامل نشده، اگر می خواهید موفق شوید دقت و پشتکار را از یاد نبرید.

فال روزانه در روز 29 تیر 1402 برای متولدین مهر ماه

امروز یک تغییر مسیر ناگهانی به احتمال زیاد بهترین استراتژی برای مقابله با رفتار عصبی و غیر قابل پیش بینی یک دوست صمیمی و یا شاید هم شریک عاطفیتان، خواهد بود. درست است که شما نمی توانید رفتارهای دیگران را حت کنترل خود در بیاورید، اما می توانید با کمی دقت و توجه واکنش های خودتان را تحت کنترل در بیاورید. داشتن یک تفکر محدود و گیر دادن به دیگران به هیچ عنوان شما را به احساس رضایت نخواهد رساند. برای حرف مردم بیش از حد اهمیت قائل نشوید، یادتان باشد کار عار نیست، مهم این است که به کسی محتاج نباشید و دستتان روی زانوی خودتان باشد. اتفاقی می افتد که دلتان را گرم می کند. مراقب رفتارتان با شخصی که دوستتان دارد باشید. مبادا که ناخواسته او را برنجانید.

فال روزانه در روز 29 تیر 1402 برای متولدین آبان ماه

امروز درهای جهان اطرافتان به روی شما باز شده اند، پس از تمام زیبایی هایی که زندگی در اختیارتان قرار داده است بهره مند شوید. شاید خودتان متوجه این موضوع نباشید، اما اطرافیانتان شما را خیلی بیشتر از آن چیزی که خودتان فکر می کنید قبول دارند و کارهایی که می کنید و حرف هایی که می زنید تأثیر زیادی روی آنها خواهند گذاشت؛ از این فرصت به بهترین شکلی که می توانید استفاده کنید و اگر می خواهید کسی را در رابطه با موضوع خاصی قانع و یا با خودتان همراه کنید همین حالا دست به کار شوید. تلفنی خبری می شنوید که باعث می شود نفس راحتی بکشید. در جمعی حرفی زده، که ناخواسته دیگران را به اشتباه انداختید، هرچه بیشتر توضیح دهید، کار را خرابتر می کنید. شخصی برای انجام کاری با شما تماس گرفته و مشورت می کند، حواستان به پیشنهادی که به او می دهید باشد.

فال روزانه در روز 29 تیر 1402 برای متولدین آذر ماه

هر حرفی که دلتان می خواهد را بگویید، اما انتظار نداشته باشید که دیگران به حرف هایتان گوش کنند. سعی هم نکنید که حرف خودتان را به زور به کرسی نشانده و آنها را قانع یا بهتر بگوییم، وادار به پذیرفتن حرف های خودتان کنید. شما برنامه های زیادی در سرتان دارید، چرا به جای این که اینقدر در مورد آنها حرف بزنید برای عملی کردنشان تلاشی نمی کنید. اکنون زمان مناسبی برای آماده سازی زمینه ی لازم برای به اجرا درآوردن این ایده ها به نظر می رسد. بیش از حد خودتان را درگیر ماجرای تازه نکنید. برنامه ریزی برای سفر را کمی به تعویق بیندازید. دیدار با شخصی، احوالتان را زیر و رو می کند. بهتر است برای یک تغییر و تحول خودتان را آماده کنید. لزومی ندارد در مورد کاری که می خواهید انجام بدهید به دیگران توضیح بدهید، خودتان را به دردسر می اندازید.

فال روزانه در روز 29 تیر 1402 برای متولدین دی ماه

دست از خیال پردازی برداشته و از میان ابرها پایین آمده و پایتان را روی زمین بگذارید تا ببینید در دنیای واقعی چه می گذرد. کارهایی هستند که انتظارتان را می کشند و باید انجام شوند. باید زمانی را هم به انجام کارهای روزمره اختصاص دهید. اگر همه چیز را اینقدر برای خودتان سخت نکنید خواهید توانست کارهای بسیار زیادی را به انجام برسانید. اگر بخواهید در عالم خیال و رویا فرو بروید وقتی برای بودن در کنار دوستان و نزدیکانتان برای شما باقی نخواهد ماند. به زودی تغییر و تحولی کلی در کار و زندگی تان پدید می آید. این تغییر همه را شاد و راضی خواهد کرد. دست به کاری می زنید که با گذشته تفاوت زیادی دارد، این کار باعث پیشرفت و ترقی تان می شود، به شرطی که همراه با دقت و سرعت بالا آن را انجام دهید. از نیکی کردن به دیگران دریغ نکنید.

فال روزانه در روز 29 تیر 1402 برای متولدین بهمن ماه

امروز با وجود این که تعطیل است شاید مجبور باشید بخشی از روزتان را با انجام برخی از کارها و وظایف مربوط به محل کارتان بگذرانید. با وجود این که می توانید انجام این کارها را به تأخیر بیندازید و امروز را استراحت کنید، اما اگر این کار را بکنید در هفته ی آینده به مشکل برخواهید خورد و مجبور به تحمل فشار بسیار زیادی خواهید بود. به نفعتان است که امروز یکی از قرارهای دوستانه تان را کنسل کرده و یا صبح زودتر از دیگر روزهای تعطیل بیدار شوید و قورباغه تان را قورت بدهید. اتفاقات خوبی در محل کار برایتان می افتد، این روزها به مال دنیا زیاد می اندیشید و از لذت لحظه هایتان غافل شده اید. مشکلات خانوادگی را حل کنید. با دست روی دست گذاشتن، مشکل پیش آمده بغرنج تر می شود. با دوستی که شما را از رفتن به سوی نیت تان باز می دارد صحبت کنید تا از سردرگمی در بیایید.

فال روزانه در روز 29 تیر 1402 برای متولدین اسفند ماه

امروز برای شما روز خیلی خوبی خواهد بود، پس تا می توانید از آن لذت ببرید. اعتماد به نفستان بالاست و احساس خوشبختی و راحتی می کنید. از این انرژی مثبتی که وجودتان را در بر گرفته است بهره مند شوید و از ابتدای روز برنامه ریزی کنید تا از هر لحظه ی روزتان استفاده کنید. شما خیلی وقت ها سعی در مخفی کردن احساسات خود دارید، اما امروز گفتن حرف دلتان می تواند پاداش های بزرگی را برای شما به همراه خواهد داشت. با در نظر گرفتن بدترین احتمالات ممکن و ساختن موانع ذهنی فرصت هایی که می توانید داشته باشید را از خودتان نگیرید. حواستان باشد هیچکس نمی تواند با یک دست دو هندوانه بلند کند. فشار بی فایده و بی اندازه به خودتان وارد نکنید. بار به قدر توانتان بلند کنید تا کمرتان خم نشود. حواستان به کسی که برایتان عزیز است باشد.

پایگاه خبری ساعدنیوز را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید.

دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
تصویری از خانه ابدی همسر جوان فریبا نادری/ روحش شاد و یادش گرامی (72 نظر) ساده ترین و بی ریاترین جشن تولدی که بچه های روستا برا دوست مریضشون گرفتن+عکس/ چه کیکی هم براش درست کردن😍 (72 نظر) خلاقیت خنده دار اوستا بنا در طراحی پله حماسه آفرید/ وقتی فقط از یه نیم کره مغزت استفاده میکنی😂 (64 نظر) رونمایی از نوزاد خوشگل و بامزه ریما رامین فر، همای پایتخت+عکس / عاشقانه های ریما و امیر جعفری ارزش صد بار دیدن رو داره👌 (53 نظر) شبی که محمود احمدی نژاد مهمانِ خانه ابدی مادرش شد و در آن خوابید+عکس/روحش شاد و یادش گرامی... (50 نظر) برنامه عالی صداوسیما که توسط رهبر معظم انقلاب تحسین شد/ خیلی اوقات دلم نمی‌آید که برخیزم و بروم+عکس (40 نظر) (عکس) زیبایی بی حد و اندازه روژان سریال نون خ در عکسی که هدیه بازوند در اینستاگرامش منتشر کرد / مهیار حق داره این قدر عاشقش باشه ... (36 نظر) رخت عزای علی دایی در خانه ابدی پدرش+عکس/ قامت خمیده شهریار ایران در حضور فامیل و آشنایان (34 نظر) نگاهی به کالسکه ساده و بدون تجملات نوه رهبر انقلاب که هر ساله در راهپیمایی ها از آن استفاده میکنند+عکس (35 نظر) حضور چهره های فوتبالی در بیمارستان و روحیه دهی به علی دایی در عیادت از اسطوره فوتبال+ عکس/ مهدی رحمتی، عادل فردوسی‌ پور، کارلوس کی‌روش و ... (34 نظر) نگاهی به گل آرایی فوق زیبا و شیک مراسم ترحیم رضا داوودنژاد/ واقعا حیف جوونیش+عکس (28 نظر) خلاقیت هوشمندانه اُوستا بنّا در ساخت خانه 2 طبقه/ دکترای افتخاری حق توئه +عکس (26 نظر) میز عزای شیک پسر نسرین مقانلو با گل آرایی منحصر به فرد و شمع و تسبیح/ حیف جوونیش+عکس (22 نظر) رونمایی از خواهر زیبا و واقعی رحمان و رحیم پایتخت / فقط شباهت بی حد و اندازه به برادراش+عکس (20 نظر) خلاقیت خنده دار راننده کرمانی برای ضد سرقت کردن ماشین اش حماسه ساز شد+عکس/ سلطان امنیت منطقه در سطح خاورمیانه!🤣 (20 نظر)
دیگران می‌خوانند   
عکس زیبای مژده لواسانی و پدر وکیلش در روز خاص و افتخارآفرین زندگی خانم مجری/ میز پر از هدیه است+عکس کتاب های روانشناسی معروف که باید خواند نگاهی به تاج گل عروس زیبا و دسته گل شیک و متفاوت همسر نچرال و باکلاس سام درخشانی+عکس چگونه بیمه مناسب خودروی خود را خریداری کنیم؟ مقایسه هتل درویشی با الماس 2، کدام بهتر است؟ مداحی دیده نشده مرتضی پاشایی برای امام حسین در ماه محرم در خیابان+عکس/ روحش شاد و یادش گرامی میز صبحانه ساده و رژیمی همسر شاهرخ استخری با خوراکی های سالم و مقوی/ چقدر خوب به خودش و بچه هاش میرسه😍+عکس مقایسه موکت تایل و موکت رولی برای فضاهای مختلف ضرب المثل های ایرانی با هوش مصنوعی جان گرفت رابطه دردسرساز سحر دولتشاهی و پیمان معادی خارج از اتاق درمان جنجال به پا کرد! حضور بازیگران در منزل نسرین مقانلو برای تسلیت بابت فوت پدرشون؛ فریبا کوثری ،سالار عقیلی و...+ویدئو روایت فوق خنده دار حامد آهنگی از معادل سازی لغات انگلیسی به فارسی+ویدیو/ دیگه کراوات نمیخرم چون احساس میکنم معادلش فحشه😂 (عکس) رهبر معظم انقلاب زیر سایه درخت چنار پیر حیاط خانه پدریشان/چه با صلابت نگاهی به فضای کتابخانه‌ی رهبرمعظم انقلاب؛ چه کتاب‌هایی در آن وجود دارد؟ پسر بزرگ و رشید ثریا قاسمی، خانم گل سریال گیلدخت +عکس/ باورتون میشه همچین پسر بزرگی داشته باشه؟ حضور جالب علی دایی در خانه یک عکاس ورزشی و دیدار با مادر 98 ساله او+عکس خلاقیت بی نظیر یک معمار در طراحی وان حمام به شکل سنگ های قیمتی/ مغزو باید طلا گرفت +عکس رونمایی از تصویر پدر زن متشخص همایون شجریان/ خداوکیلی سحر دولتشاهی چه بابای لارجی داره😍 مهر و تسبیح و قرآن هدیه به سرمربی تازه مسلمان شده‌ی تیم سپاهان+عکس مراسم سالگرد ازدواج عاشقانه مرضیه جوان سریال دلدادگان/ چیدمان شیک میز با گل های رز پرَپَر شده+عکس مداحی موذن زاده اردبیلی در سخت ترین روز علی دایی ستاره سابق فوتبال/ اردت آقای فوتبالیست به اهل بیت مثال زدنی ست+ فیلم نگاهی به دکوراسیون اروپایی و شیک خانه لوکس و مجلل هانده ارچل/ عجب خونه زندگی خاص و منحصر به فردی+عکس پست تلخ و جگرسوز گلنار گیلدخت برای مرگ مادرش !! +ویدئو سکانس خنده دار دروغ گفتن بامزه حامد آهنگی در مورد پدربزرگش به رضا ناجی، بازیگر تبریزی/ سالن رفت رو هوا 😂+فیلم طراحی لوگو بسیار جذاب و زیبا رستوران وحید شمسایی ستاره تیم ملی فوتسال/ چه خلاقیتی+ عکس حضور مرجانه گلچین در خانه سنتی و ایرانی پسند شهرام ناظری برای تبریک تولدشان+عکس/ اصیل بودن از در و دیوار میباره جزئیات جدید از ماجرای مهمانی29 پزشک در شیراز و مرگ یک متخصص پوست و مو جوان رابطه عاشقانه در خیابان گاندی به خون کشیده شد/ قاتل اعتراف کرد پیشنهاد میلیاردی به سرمربی قهرمان فوتسال برای خوردن یک غذای خاص/ مبلغ داشت قلقکم میداد....+فیلم رونمایی از مراسم عقد عروس ترکیه‌ای خاندان احمدی نژاد در استانبول+عکس سکانس خنده دار حامد آهنگی وقتی به آلمان رفتن مجردی رضا ناجی (بازیگر تبریزی) پیله میکنه/ قسمت نشد خانوممو ببرم😂+فیلم خلاقیت منحصر بفرد در طراحی بالشت برای سارا ها تاریخ ساز شد+عکس/ هنر نزد ایرانیان است و بس خلاقیت خفن و باحال یک راننده تازه کار برای دنده عقب رفتن/ مغز تو رو انیشتن هم نداشت😂+ویدیو هنرنمایی های شگفت انگیز قناد خوش ذوق در تزیین کیک برای مشتری هایش/ اسمشو باید تو گینش ثبت کرد+ عکس رونمایی از تیپ و استایل جذاب آتیلا پسیانی در جوانی/ این مدل مو اون موقع ها حسابی مد بود+عکس (تصاویر) استایل متفاوت «مادر جومونگ» در نقش منفی یک سریال جدید نگاهی به کیک 1.5 متری جورجینا برای غافلگیری رونالدو/کل اعضای خانواده روی کیک هستن!! +عکس میز شام رنگی و خوشمزه فاطمه گودرزی برای عروس اش +عکس/ انصافا هنر و سلیقه اش خاصه! به بهانه اکران مست عشق، نگاهی به شهاب حسینی و عاشقانه‌ترین نقش‌هایش؛ سفری در میان عشق‌های ماندگار! رازهای نقاشی مرگ سقراط در موزه متروپلیتن نیویورک
تیتر امروز   
رابطه دردسرساز سحر دولتشاهی و پیمان معادی خارج از اتاق درمان جنجال به پا کرد! ضرب المثل های ایرانی با هوش مصنوعی جان گرفت نگاهی به فضای کتابخانه‌ی رهبرمعظم انقلاب؛ چه کتاب‌هایی در آن وجود دارد؟ جزئیات جدید از ماجرای مهمانی29 پزشک در شیراز و مرگ یک متخصص پوست و مو جوان رابطه عاشقانه در خیابان گاندی به خون کشیده شد/ قاتل اعتراف کرد به بهانه اکران مست عشق، نگاهی به شهاب حسینی و عاشقانه‌ترین نقش‌هایش؛ سفری در میان عشق‌های ماندگار! رازهای نقاشی مرگ سقراط در موزه متروپلیتن نیویورک اختلاف شیرین امام خمینی(ره) و همسرشان در نام‌گذاری فرزندان ترفند باورنکردنی پزشکان روم باستان برای برگرداندن ضربان قلب به بدن بیمار/ عجیب ولی واقعی! کف قیمت دلار کجاست؟ مهلت انتخاب رشته دکتری برای بار سوم تمدید شد/ تغییر ظرفیت‌های پذیرش ماجرای جنجالی اهانت به امام خمینی (ره) در کتاب درسی هند/ ناشر عذرخواهی کرد جزئیات افزایش 10 میلیون تومانی وام بازنشستگان + مبلغ اقساط عکس دیده نشده از زنی که در ترور شهید صیاد شیرازی نقش اصلی را داشت/سرنوشت معاون رجوی چه شد؟؟ خیزش دانشگاه‌های آمریکا علیه محور شرارت آمریکایی-اسرائیلی
منتخب روز   
(ویدئو) 10 نوع از خطرناک ترین مارهای جهان که در ایران هم دیده شده اند/ کابوس شب یعنی اینا نگاهی به خانه پدری استاد شهریار در روستای خشکناب شهرستان بستان آباد/ شعرهای مشهور استاد برای این روستاست +عکس عکس عروسی امیر جعفری و ریما رامین‌فر، همای سریال پایتخت فیک و تقلبی از آب درآمد / هوش مصنوعی داره وارد مراحل ترسناکی میشه! (عکس) تیپ و استایل فوق‌العاده شیک و لاکچری یاورِ سریال فاصله‌ها بعد از 14 سال در عربستان سعودی / ببینیدش نمی تونید بشناسید! فروش ویلای روف گاردن دار و استخر دار حسن جوهرچی، فرهاد سریال فاصله‌ها توسط دخترش در شمال ! / در منطقه‌ای تهرانی نشین!!! سلفی دونفره نعیمه نظام دوست با سلطان کمدی ایران که یکسال حق نداشت منتشرش کنه! / چه ست آدیداسی پوشیده مهران مدیری ... سلفی آسانسوری علیرضا نیکبخت با همسر دومش که بیشتر از جانش او را دوست دارد / کراش دهه هشتاد فوتبال ایران حالا مرد زندگی شده ... (عکس) تعجب کاربران خارجی فضای مجازی از حجاب کامل همسر ستاره لیورپول / دنیا با حجاب جای زیباتری نیست؟ (عکس) بیتابی همسر و فرزندان شهرام عبدلی، بازیگر نقش مهران در سریال فاصله‌ها، بر سر پیکر بی جان او / تو کاری با دلم کردی که فکرشم نمی کردم ... (عکس) همبازی بودن آقای بیاتی، خواستگار فهیمه در پایتخت 5 با بازیگر معروف در فیلم نوستالژیک دهه شصتی / روحش شاد ... ویدئویی باورنکردنی از مرد سومالیایی که با نصف مغزش زندگی می کند/ بیچاره چه بلایی سرش اومده