ساعدنیوز
ساعدنیوز

فال روزانه پنجشنبه 4 خرداد ماه 1402

  پنجشنبه، 04 خرداد 1402   زمان مطالعه 10 دقیقه
فال روزانه پنجشنبه 4 خرداد ماه 1402
ساعد نیوز: فال روز و طالع بینی 4 خرداد 1402 را مشاهده می کنید.

فال روزانه پنجشنبه 4 خرداد ماه 1402

تصویر

فال روزانه در روز 4 خرداد 1402 برای متولدین فروردین ماه

تلاش برای به دست آوردن اهداف مشترکی که با دیگران دارید علاوه بر این که باعث احساس نزدیکی بیشتر بین شما خواهد شد، رسیدن به خواسته هایتان را نیز برای شما آسان تر خواهد کرد. از قدیم گفته اند که یک دست صدا ندارد . کار گروهی خیلی سریع تر از انفرادی به نتیجه می رسد. مجردها امروز ممکن است به صورت کاملا غیر منتظره با یک نفر روبرو شوند که تا چند دقیقه نمی توانند چشمشان را از او بردارند. این دیدار پر هیجان می تواند آغاز یک عشق طولانی مدت باشد. شما ایده ای بسیار خوب به همراه برنامه ی کاری بزرگی برای اجرا کردن دارید اما همین که شروع به کار کنید میفهمید که برای به حقیقت پیوستن رویایتان نیاز به یک استراتژی متفاوت دارید، متاسفانه ممکن است تا زمانی که انرژی خیلی زیادی برای این ایده تلف کرده اید اشتباه خود را نپذیرید، انعطاف پذیری میتواند برای راه شما حکم راه نجات را داشته باشد، به حرفای دیگران خوب گوش کنید چیزی خواهید شنید که حتی اگر تلخ باشد بسیار به کارتان می آید.

فال روزانه در روز 4 خرداد 1402 برای متولدین اردیبهشت ماه

امروز شاید مجبور به انجام کاری باشید که به چشمتان به سختی و وقت گیری خالی کردن آب دریا با قاشق می آید. اما با کمکی که از جانب اطرافیانتان دریافت خواهید کرد، نه تنها انجام آن ممکن خواهد بود، بلکه نتایج فوق العاده ای نیز به دست خواهید آورد. خوشبختانه از لحاظ جسمانی شما آمادگی لازم برای انجام هر کاری را دارید و کمی انگیزه همه مشکلات را حل خواهد کرد. با توانایی های ویژه ای که دارید خواهید توانست حقیقت برخی چیزها که برای مدتی در ابهام بوده اند را مشخص کنید. این روزا واقع بینی برای شما از اهمیت ویژه ای برخوردار است .بهتر است قبل از اینکه روی موضوعی کار کنید و یا وارد بحثی شوید مطلب برایتان کاملا روشن شده باشد . بی توجهی به جزییات میتواند برایتان مشکل ساز باشد . هیچ ادعایی را تا زمانی که ثابت نشده نپذیرید . صحبت شخصی به طوری شما رو ناراحت میکند به جای عقب انداختن زمان تصمیم گیری هرچه زودتر تصمیم خود را بگیرید.

فال روزانه در روز 4 خرداد 1402 برای متولدین خرداد ماه

امروز نیاز شدیدی به دیدن یکی از دوستان نزدیکتان که در شهر دیگری زنگی می کند احساس خواهید کرد و زمان زیادی را به فکر کردن در مورد این که چطور می توانید وقت و هزینه لازم برای رفتن به دیدن او را پس انداز کنید خواهید گذراند. شاید هم فکر سفر به کشوری دیگر و آشنایی با فرهنگ و هنر آن به سرتان زده باشد. فکر کردن به این چیزها اشکالی ندارد و می تواند سرگرم کننده هم باشد، به شرط آن که انجام دیگر کارهایتان را فراموش نکنید. از اول در انتخابتان کوتاهی کردید و حالا چوبش را می خورید اما یادتان باشد ماهی را هر وقت از آب بگیرید تازه است این روزها فکر و ذهنتان مشغول مطلب خاصی شده همین حالا فکری برای مدیریت زمانی و قرار ملاقاتهایتان بکنید وگرنه اوضاعتان بدتر می شود بهتر است کمی وقت آزاد داشته باشید تا بتوانید برای رفع مشکلات مهم تر کاری صورت بدهید موسیقی چاشنی زندگی است سبک های تازه را امتحان کنید.

فال روزانه در روز 4 خرداد 1402 برای متولدین تیر ماه

امروز خودتان را برای یک جنب و جوش اساسی و فعالیت های بسیار در خانه تان آماده کنید. گروه بزرگی از دوستان و یا اعضای خانواده تان به دیدن شما خواهند آمد و چنان مشغول خوردن و خندیدن و صحبت کردن خواهید شد که نمی فهمید ساعت ها چطور گذشته اند. آنقدر در مورد موضوعات مختلف و جالب حرف خواهید زد که تمام شب خواب های عجیب و غریبی در مورد صحبت هایتان خواهید دید. حتی اگر شما اطمینان خیلی زیادی به خودتان داشته باشید بسیار سخت است که حدس بزنید دیگران چه واکنشی نسبت به کارهای شما دارند. در رابطه با مطلبی با وجود اینکه توانسته اید تا حدی که دوست داشتید موثر واقع شوید ولی نمی توانید در مورد نتیجه ی آن تصمیم بگیرید. اگر دیگران نمی خواهند از شما حمایت کنند نگران نشوید. قدری طول می کشد تا بتوانید اثرات کارهایی را که انجام داده اید ببینید.

فال روزانه در روز 4 خرداد 1402 برای متولدین مرداد ماه

امروز شما قصد دارید به دیدن عشقتان بروید و به همین خاطر هم می خواهید به بهترین شکل ممکن سر قرارتان حاضر شوید. با بیقراری تمام از این سو به آن سو می روید، به آرایشگاه می روید، لباس می خرید و یا از دوستانتان قرض می کنید. چرا اینقدر به خودتان سخت می گیرید؟ همانی باشید که همیشه هستید و خیالتان راحت باشد که خود واقعیتان می تواند دل عشقتان را به دست بیاورد. خودتان را برای یک دیدار پر از احساسات و صحبت های تأثیرگذار آماده کنید. شما دوست دارید افراد دیگر خلاقیت و توانایی شما را در رسیدن به مقصودتان تحسین کنند، اما اوضاع اینطور پیش نمیرود. هیچ وقت سراغ جمله هایی که با ای کاش شروع میشود نروید، بی دلیل باعث میشوید که ایمانتان را به توانایی هایتان از دست بدهید و حسرت بخورید. بهترین کار این است که سرتان به کار خودتان باشد و هر کاری که لازم است به بهترن نحو انجام دهید، مردم نتیجه را میبینند.

فال روزانه در روز 4 خرداد 1402 برای متولدین شهریور ماه

وقت آن رسیده است که از رفتار کردن بر اساس آن چیزی که فکر می کنید دیگران از شما انتظار دارند دست بردارید. اکنون شرایط کیهانی در بهترین وضعیت ممکن برای بیان احساساتتان قرار دارد؛ شما می توانید احساسات، نیازها و نظرات خود را به خوبی بیان کنید و از موضع خود با اطمینان خاطر بیشتری دفاع کرده و به دیگران نشان بدهید که با چه کسی طرف هستند. پیش رفتن بر اساس خواسته ها و نظرات دیگران در نهایت نه شما را خوشحال خواهد کرد و نه رضایت آنها را برایتان به همراه خواهد داشت. محدودیت هایی که باعث می شد از شخصی که به او علاقمندید دور بمانید از میان برداشته شده اند. جزئیات مربوط به مسئله ای در ابتدا بسیار واضح به نظر می رسد اما بهتر است موضوع را از زاویه ی دیگری هم نگاه کنید. تلاش شما برای تشریح کردن روابط تان به بن بست خواهد رسید، سعی بی حاصل می کنید. حواستان باشد قبل از اینکه بفهمید که آیا می خواهید وارد رابطه ای شوید خود را درگیر مسائل حاشیه ای نکرده باشید.

فال روزانه در روز 4 خرداد 1402 برای متولدین مهر ماه

امروز انرژی شما در سطح بالایی قرار دارد و قدرت اراده تان بیشتر از هر روز دیگری خواهد بود. ورزش کردن و رفتن به گردش و تفریح گزینه های خیلی خوبی برای شما خواهند بود و می توانند به تخلیه این همه انرژی کمک کنند. کمی ورزش کردن حتی می تواند به باز شدن ذهنتان کمک کند و ایده های جدیدی را به فکرتان بیاورد. البته به کار گرفتن این همه انرژی برای تکمیل کارهای نیمه تمامتان نیز می تواند ایده بسیار خوبی باشد. این اواخر شما ترجیح دادید که درتنهایی وبه دور از هیاهو به کار خود بپردازید وجایی نباشید که دیگران بتوانند به راحتی به شما دسترسی پیدا کنند پنهان کردن عملکردتان از کسانی که درمورد شما قضاوت می کنند کار آسانی نیست به فعالیت های اجتماعی قبل برگردید شما ادم سایه نشین نیستید تلاش کنید تا دنیای شخصی تان را از ارتباطات حرفه ای مجزا سازید خودتان را باور داشته باشید و تماسی که لازم است برقرار کنید.

فال روزانه در روز 4 خرداد 1402 برای متولدین آبان ماه

امروز دیداری دوباره با یکی از اعضای خانواده و یا دوستانتان که برای مدت ها از شما دور بوده است و خیلی دلتنگ او بوده اید احساسات شدیدی را برای شما زنده خواهند کرد. درایی از خاطرات دوباره در ذهنتان جان خواهند گرفتند و احساساتی نوستالژیک و شاید کمی همراه با خشم و ناراحتی به وجود خواهند آورد. از خوشی خاطرات خود لذت برده و بدی ها را فراموش کنید، بعد از این همه مدت نگذارید چیزی دیدارتان را خراب کند. بعدا در خلوت خود برای فکر کردن به خاطرات بد و پیدا کردن راه حلی برای به فراموشی سپردن آنها هم وقت خواهید داشت. امروز بهتر است قبل از دست زدن به هر کاری صبر و حوصله به خرج دهید.اگر فرصتی پیش امد مشاور خوبی برای یکی از عزیزانتان باشید. صریح باشید تا بتوانید در تصمیم گیری به او کمک کنید. این اواخر مشکلات متعددی در محیط کار گریبان گیرتان شده. صبور باشید گذشت زمان مسایل را برطرف میکند.شخصی در راه دور منتظر تماس شماست.

فال روزانه در روز 4 خرداد 1402 برای متولدین آذر ماه

امروز ذهنتان همچون روح سرگردانی مدام از این طرف به آن طرف می رود و نمی توانید فکرتان را حتی یک لحظه آرام کنید. شما مجبور خواهید بود ساعات زیادی را برای انجام کارهایی که در لیست کارهای روزانه تان قرار دارند در ماشین باشید و شاید زمان زیادی هم پشت ترافیک بمانید. سعی کنید به اعصاب خودتان مسلط باشید و اجازه ندهید این وضعیت کنترل رفتارتان را از دست شما خارج کند، مطمئن باشید بقیه هم به اندازه شما از این وضعیت ناراحت هستند. به یک سفر کوتاه اطراف شهر خواهید رفت. شما احساس میکنید که دریافت و ادراک خود را نسبت به جهان واقعی و مردم از دست داده اید و این موضوع بسیار شما را عصبانی میکند، اساسی ترین کارهای شما مثل پرداخت کردن صورت حساب هایتان این روزها غیر ممکن به نظر میرسد، شما تمرکز لازم برای انجام دادن وضایف خسته کننده اما مهم را ندارید، استراحت کنید و به روحتان اجازه دهید آزادانه سیر و سفر کند.

فال روزانه در روز 4 خرداد 1402 برای متولدین دی ماه

شاید تصمیم گرفته باشید که به جای شروع تعطیلات آخر هفته امروز را هم به کار کردن اختصاص داده و یا پروژه جدیدی را شروع کنید تا بتوانید پول بیشتری درآورده و پس انداز کنید. شما انرژی فوق العاده زیادی در خود احساس می کنید و به خیال خودتان قدرت این را دارید که حتی کوه ها را هم جابجا کنید، اما باید مواظب باشید زیاد هم به خودتان فشار وارد نکنید. سخت کوشی و کسب درآمد بیشتر برای تأمین آسایش خودتان و عزیزانتان قابل تحسین است، اما هر چیزی باید به جا و به اندازه باشد. این روزا بدون اینکه شما متوجه شده باشید از فردی که برای مدتی نظر شما رو به طور نا خود آگاه به خود جلب کرده الهام میگیرید . اتفاقا این کار در پیشبرد اهدافی که در زندگیتان دارید موثر واقع میشود .شما نسبت به همبشه سرحال تر و پر انرژی تر هستید . اخیرا توانایی شما در تشخیص دادن خوب و بد هر چیزی قوی شده است . با دریافت های خودتان صادق باشید.

فال روزانه در روز 4 خرداد 1402 برای متولدین بهمن ماه

شور و هیجان فوق العاده ای که احساس می کنید و اراده بی نظیری که دارید می توانند امروز را برای شما به روزی کاملا متفاوت تبدیل کنند. سطح انرژی شما بسیار بالاست و قدرت و توانایی بسیاری را در وجود خود احساس می کنید. امروز می تواند فرصتی تکرار نشدنی برای رسیدن به اهدافی باشد که در یک قدیمی رسیدن به آنها متوقف شده بودید. شما توان و انگیزه لازم برای وارد کردن فشار آخر و به نتیجه رساندن زحمات خود را در اختیار دارید. حتی خود شما هم از نتیجه شگفت زده خواهید شد و تحسین اطرافیانتان را به دست خواهید آورد. اطمینان حاصل کنید که در هر حال انجام هر کاری هستید مدام در حال ترقی کردن باشید. قبول کردن مسعولیت چیزی که کاملا در موردش توجیه نشده اید ممکن است خیلی سریع برنامه های شما را نقش بر آب کند. قبل از آنکه به طور غیر ارادی به درخواست مشکوکی جواب مثبت بدهید دوباره به آن فکر کنید. به جای اینکه تحت حمایت یک فرد دیگر خطر کردن را بپذیرید خط مشی مشخصی برگزینید که در آن همه برنده باشند.

فال روزانه در روز 4 خرداد 1402 برای متولدین اسفند ماه

امروز قدرت درونی و آگاهی شما در سطح بسیار بالایی قرار دارد. برخی از رویاهایی که امروز می بینید و افکار و تخیلاتی که به ذهنتان می رسند با کمی دقت از جانب شما می توانند به حل مشکلات قدیمی و ترس ها و نگرانی هایتان کمک قابل توجهی بکنند و زمینه را برای پیشروی شما به سوی اهدافتان با اعتماد به نفس بیشتر فراهم کنند. خوشبختانه، با وجود این که نسبت به همیشه کمی احساس خواب آلودگی می کنید، انرژی جسمانی شما نیز از سطح نسبتا بالایی برخوردار است. از این ترکیب فوق العاده برای رسیدن به مقاصد خود به کار بگیرید. حتی اگر شما قادر به تهیه یک لیست از کارهایی که باید انجام بدهید باشید متاسفانه هنوز قادر به تصمیم گیری در موردِ اولویت ها نیستید مقصر هم کسی جز خودتان نیست . این اواخر شما روز های خوبی را نگذراندید اگر شما بتوانید از تفکرات تحلیلی بیش از حد خود در مورد هر مسئله ی شخصی که رو برویتان قرار میگیرد دست بر دارید چه بسا بهتر از همیشه کار کنید . چشم دلتان را بگشایید گاهی باید از این همه منطق دست بر داشت.

♦برای مشاهده سایر فال ها کلیک کنید♦

آشنایی با طالع بینی سال 2022

پایگاه خبری ساعدنیوز را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید.

دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
تصویری بسیار قدیمی از 17 سالگی آیت الله خامنه ای رهبر انقلاب/ساده زیستی رهبر از ابتدای زندگی (460 نظر) حضور چهره های فوتبالی در بیمارستان و روحیه دهی به علی دایی در عیادت از اسطوره فوتبال+ عکس/ مهدی رحمتی، عادل فردوسی‌ پور، کارلوس کی‌روش و ... (317 نظر) بهترین گردو ایران متعلق به کدام شهر است (278 نظر) میز عزای ساده و بدون تجملات مادر محسن کیایی، مجری برنامه صداتو +عکس/ روحشون شاد چه چهره دلنشینی داشتن (198 نظر) (عکس) دمپایی‌های لاکچری بچه‌های دهه شصت / هر کی از اینا برای بچش می‌خرید خیلی لاکچری بود ... (193 نظر) (عکس) زیبایی بی حد و اندازه روژان سریال نون خ در عکسی که هدیه بازوند در اینستاگرامش منتشر کرد / مهیار حق داره این قدر عاشقش باشه ... (99 نظر) تصویری از خانه ابدی همسر جوان فریبا نادری/ روحش شاد و یادش گرامی (69 نظر) رونمایی از نوزاد خوشگل و بامزه ریما رامین فر، همای پایتخت+عکس / عاشقانه های ریما و امیر جعفری ارزش صد بار دیدن رو داره👌 (64 نظر) خلاقیت خنده دار و هوشمندانه قصاب اهوازی برای فریب گوسفند و قربانی کردنش حماسه آفرید+عکس/ مغز تو رو باید طلا گرفت😂 (54 نظر) خونه زندگی رحمان رحیم سریال پایتخت (مصطفی و مجتبی بلال حبشی) در واقعیت به سبک سلیقه 90 درصد ایرانی ها/ خونه نگو سمساری بگو😅 (44 نظر) شعرخوانی زیبا و دلنشین رهبر معظم انقلاب/ سرشارم از جوانی، هرچند پیر دهرم...+ویدیو (40 نظر) رونمایی از خواهر زیبا و واقعی رحمان و رحیم پایتخت / فقط شباهت بی حد و اندازه به برادراش+عکس (38 نظر) میز عزای شیک پسر نسرین مقانلو با گل آرایی منحصر به فرد و شمع و تسبیح/ حیف جوونیش+عکس (35 نظر) علی دایی: دکترها گفته بودند شاید زیر عمل زنده نمانم+عکس/ همیشه عضو خانواده پرسپولیس هستم/ همه درآمدم را در ایران سرمایه‌گذاری کردم (32 نظر) خلاقیت خنده دار قصاب اصفهانی در کشاندن مشتری به مغازه با تزئین فوق خلاقانه کله پاچه‌ها+عکس/ خوش ذوقی از در و دیوار میریزه😂 (28 نظر)
دیگران می‌خوانند   
نگاهی به گل آرایی فوق زیبا و شیک مراسم ترحیم رضا داوودنژاد/ واقعا حیف جوونیش+عکس خوشحالی به سبک امیرمحمد یزدانی ستاره کشتی ایرانی بعد از شکست رقیب/ همیشه بدرخشی قهرمان +فیلم سیلی محکم عسل بدیعی به صورت رامتین پناهی، صفی‌الدوله سریال گیلدخت/ خیلی حرص من را درآوردی+عکس تصویری از 2 قلوهای بامزه و کیوت مجید صالحی بازیگر خوش اخلاق سینما و تلویزیون/خدا حفظشون کنه نگاهی به طراحی خلاقانه ماکت فیگور علی دایی /چه بامزه ساخته شده +عکس سورپرایز علی دایی توسط مردم عادی در روز تولدش/ چه خوشحال شد اسطوره +فیلم رونمایی رضا گلزار از برادرزاده ناز و بانمکش/ ماشاءالله خانوم کوچولو چقدر خوشگل و ماهه+عکس نگاهی به حیاط باصفا و سرسبز خانه مجتبی میرزاجانپور والیبالیست نامی کشورمان/ حیاط نگو باگو بهشت بگو +عکس فال شمع روزانه امروز شنبه 8 اردیبهشت 1403 فال روزانه امروز شنبه 8 اردیبهشت ماه 1403 فال ابجد روزانه شنبه 8 اردیبهشت 1403 فال قهوه با نشان روز شنبه 8 اردیبهشت ماه 1403 فال انبیاء روزانه شنبه 8 اردیبهشت ماه 1403 فال حافظ با تفسیر روز شنبه 8 اردیبهشت 1403 + فیلم تغییر چهره هوش پران هیوبوی سریال افسانه جومونگ بعد از 18 سال+عکس نگاهی به ماشین آنتیک و هوش پران شهاب حسینی/ سوپراستار ایران عاشق این کادیلاک خفن است+ویدیو خلاقیت یک ساله چند زندانی به ظاهر باهوش برای فرار از زندان حماسه ساز شد/ خسته نباشین واقعا+ویدیو رونمایی از شوهر باکلاس و خوشتیپ فرناز رهنما، نازنین سریال ساختمان پزشکان/ ایشالا به پای هم پیر بشین+عکس رونمایی از تیپ و استایل شیک و امروزی مجید یاسر؛ بهنام سریال نون خ/ تو خیابون اصلا قابل شناسایی نیست+عکس جشن تولد ساده و خلوت ماشاالله وروایی، عمو کاووس 74 ساله سریال نون خ در گوشه شیک خونه‌اش+عکس رونمایی از عجیب الخلقه‌ترین سگ های دنیا/ از موهای کراتینه شده تا پوست ماکارونی شکل+عکس رونمایی از شغل دوم و باکلاس ابوالفضل پورعرب، حشمت سریال شهرزاد+عکس تصاویری از چیدمان دکورهای خاص خانه بهرام رادان و مینا مختاری و آینه چشم نواز روی دیوار/ چای در کنار این دسته گل زیبا قطعا لذت بخشه! ایده تاثیرگذار یک راننده تاکسی برای بهتر کردن حال مسافرها/ چقدر خوش بحال مسافرهاشه! ماجرا عاشق شدن سوسن پرور روی پشت بام خانه/ رفته تیرچراغ برق رو بترکونه عاشق شده🤣 4 عارضه مخرب مصرف خودسرانه ویتامین دی / اگر تو هم خودسر ویتامین D مصرف میکنی این مطلب برای توست! این قلعه ایرانی در قزوین زمانی تحت نظر میمون اداره می‌شد+عکس ویدئو وحشتناکی از غارت گنجینه ارزشمند جیرفت در جنوب کرمان/ گنجینه ای که بدست قاچاقچیان از وطن ما خارج شد برنامه عالی صداوسیما که توسط رهبر معظم انقلاب تحسین شد/ خیلی اوقات دلم نمی‌آید که برخیزم و بروم+عکس (ویدئو) روش‌های نوین محسن تنابنده، نقی سریال "پایتخت" برای انتخاب بازیگر / تو دستشویی رحمان و رحیم رو انتخاب کرد 😂 (عکس) صندلی خاص بهاره افشاری، بیتای سریال "فاصله ها"، که برادرش واسش طراحی کرده/ بیشتر تخت پادشاهی مدرنه عکس خانواده 3 نفره حدیث میرامینی در کنار همسر و پسر بانمکش/ چه ژستی هم گرفتن😎 (عکس) خواهر ناز رحمان و رحیم سریال پایتخت / موهاش مثل داداشاش فرفریه! عکس تازه منتشر شده از نعیمه نظام دوست در کنار سه خواهر و مادرش/ هرسه خواهر کپی همند، فقط نعیمه شبیه هیچکدوم نیستا 7 عکس مشهور از لحظه دلخراش اعدام در طول تاریخ با شیوه های متفاوت/ میدانید علت اعدام این افراد چه بود؟ (ویدئو) لحظه اشکبار خداحافظی شهاب حسینی و هانده ارچل در سینمایی "مست عشق"/ سکانس فیلم (ویدئو) ایده غافلگیرکننده عروس و داماد جوان، جشن عروسی را به عزا تبدیل کرد😔/ اگه دلشو نداری، نبین! (عکس قدیمی) تغییر جنسیت اولین پسر ایرانی رسانه ای شد آخرین وضعیت 6 مرزبان ایرانی که توسط طالبان بازداشت شدند خلاقیت تحسین برانگیز یک خانم معلم دلسوز برای دانش آموز بیمارش/ دست مریزاد واقعا+عکس
تیتر امروز   
فال شمع روزانه امروز شنبه 8 اردیبهشت 1403 فال روزانه امروز شنبه 8 اردیبهشت ماه 1403 فال ابجد روزانه شنبه 8 اردیبهشت 1403 فال قهوه با نشان روز شنبه 8 اردیبهشت ماه 1403 فال انبیاء روزانه شنبه 8 اردیبهشت ماه 1403 فال حافظ با تفسیر روز شنبه 8 اردیبهشت 1403 + فیلم این قلعه ایرانی در قزوین زمانی تحت نظر میمون اداره می‌شد+عکس 4 عارضه مخرب مصرف خودسرانه ویتامین دی / اگر تو هم خودسر ویتامین D مصرف میکنی این مطلب برای توست! برنامه عالی صداوسیما که توسط رهبر معظم انقلاب تحسین شد/ خیلی اوقات دلم نمی‌آید که برخیزم و بروم+عکس آخرین وضعیت 6 مرزبان ایرانی که توسط طالبان بازداشت شدند یک خبر خوش برای کنکوری هایی که در سیل گیر کردند اولین تصاویر از دانشجویان پزشکی دارالفنون در دوران قاجار/ تدریس عملی در خانه بیماران انجام می‌شد! آوازخوانی زیبا و دلنشین منوچهر هادی برای دخترش/ حواشی داغ امروز جمعه 7 اردیبهشت 1403 فال روزانه امروز جمعه 7 اردیبهشت ماه 1403 فال شمع روزانه امروز جمعه 7 اردیبهشت 1403
منتخب روز   
عکس عروسی امیر جعفری و ریما رامین‌فر، همای سریال پایتخت فیک و تقلبی از آب درآمد / هوش مصنوعی داره وارد مراحل ترسناکی میشه! (عکس) تیپ و استایل فوق‌العاده شیک و لاکچری یاورِ سریال فاصله‌ها بعد از 14 سال در عربستان سعودی / ببینیدش نمی تونید بشناسید! فروش ویلای روف گاردن دار و استخر دار حسن جوهرچی، فرهاد سریال فاصله‌ها توسط دخترش در شمال ! / در منطقه‌ای تهرانی نشین!!! سلفی دونفره نعیمه نظام دوست با سلطان کمدی ایران که یکسال حق نداشت منتشرش کنه! / چه ست آدیداسی پوشیده مهران مدیری ... سلفی آسانسوری علیرضا نیکبخت با همسر دومش که بیشتر از جانش او را دوست دارد / کراش دهه هشتاد فوتبال ایران حالا مرد زندگی شده ... (عکس) تعجب کاربران خارجی فضای مجازی از حجاب کامل همسر ستاره لیورپول / دنیا با حجاب جای زیباتری نیست؟ (عکس) بیتابی همسر و فرزندان شهرام عبدلی، بازیگر نقش مهران در سریال فاصله‌ها، بر سر پیکر بی جان او / تو کاری با دلم کردی که فکرشم نمی کردم ... (عکس) همبازی بودن آقای بیاتی، خواستگار فهیمه در پایتخت 5 با بازیگر معروف در فیلم نوستالژیک دهه شصتی / روحش شاد ... ویدئویی باورنکردنی از مرد سومالیایی که با نصف مغزش زندگی می کند/ بیچاره چه بلایی سرش اومده رودررویی با یک تمساح آن‌ هم فقط با یک ماهیتابه +فیلم