ساعدنیوز
ساعدنیوز

فال روزانه سه شنبه 1 فروردین ماه 1402

  سه شنبه، 01 فروردین 1402   زمان مطالعه 9 دقیقه
فال روزانه سه شنبه 1 فروردین ماه 1402
ساعد نیوز: فال روز و طالع بینی 1 فروردین 1402 را مشاهده می کنید.

فال روزانه سه شنبه 1 فروردین ماه 1402

تصویر

فال روزانه در روز 1 فروردین 1402 برای متولدین فروردین ماه

اگر می خواهید در مورد فردی که در جمع شما حضور دارد صحبت کنید، مراقب باشید که کلام تان موجب رنجش او نشود. هیچ بهانه ای برای شایعه پراکنی مورد قبول واقع نمی شود. بنابراین از آنچه به زبان می آورید آگاه باشید زیرا تاثیر زیادی بر اطرافیان تان خواهد داشت. گوش های زیادی، حتی بیش از آنچه فکرش را بکنید، حرف های شما را خواهند شنید. طرز فکر شما نسبت به مسائل عاطفی، سنتی است و روش های غیر معمول خود را دارید اما همچنان وفادار رابطه هستید و به همین دلیل روزهای پر از عشق و شادی در انتظارتان خواهد بود. شخصی حسود در اطرافتان دائم با حرف‌هایش دل‌چرکین تان می کند، این شخص را همین امروز از خودتان دور کنید تا نفس راحتی بکشید. انجام یک قرار داد خوشحالتان می کند و گشایشی در کارتان ایجاد می شود. برای یک خرید دست دست می کنید، امروز این خرید را انجام دهید و خیال خودتان را راحت کنید.

فال روزانه در روز 1 فروردین 1402 برای متولدین اردیبهشت ماه

امروز روز متفاوتی برای شماست چون قرار است در مورد مسئله مهمی با دیگران به گفتگو بنشینید، اما همان طور که آنها جلوی احساسات شان را می گیرند، شما نیز عواطف خود را کنار بگذارید و با عقل و منطق جلو روید. با واقعیت رو به رو شوید و اجازه ندهید احساسات تان بر شما و تصمیماتی که می گیرید، غلبه کند. اگر ارتباط خود را با اطرافیان تان حفظ کنید، شرایط تان بهتر از قبل خواهد شد. از تاثیری که کلمات بر دیگران می گذارند غافل نشوید. شنیدن خبر یا دیدن چیزی متعجب و متحیرتان می کند، از این مطلب درس بگیرید زندگی خیلی زودتر از آنچه که فکر می کنید می گذرد. فرصت های امروز را به دنبال آینده نامعلوم از دست ندهید. شخصی کار کوچک اما مهمی برایتان انجام می دهد. منتظر تغییرات بزرگی باشید.

فال روزانه در روز 1 فروردین 1402 برای متولدین خرداد ماه

امروز وقت آن است تا از زاویه دید دیگری احساسات تان را ارزیابی کنید و بر اساس نتیجه ای که می گیرید، بهترین تصمیم را بگیرید و وارد عمل شوید. تنها اطمینان یابید که اعمال شما بر اساس تصمیمی عجولانه نیست. اگر اول فکر کنید بعد عمل، از نتایج آن شگفت زده خواهید شد. اگر می خواهید عشق بیشتری را در زندگی خود احساس کنید، کمی جسور تر از قبل باشید و خودتان را بیشتر نشان دهید. از بیان پیشرفت و توانایی های خود برای دیگران نهراسید. این راهی است که شما را به جهان اطراف و به خصوص عشق زندگی تان مرتبط خواهد کرد. در رابطه با نیتتان شما دچار یک سوءتفاهم شده اید، بهتر است با نگاهی مثبت دوباره همه چیز را از اول بررسی کنید. امروز قدم به جایی می گذارید که با افراد تازه آشنا می شوید. برای انجام کاری مهم بهتر است از شخصی که در این زمینه مهارت دارد هرچه زودتر کمک بگیرید.

فال روزانه در روز 1 فروردین 1402 برای متولدین تیر ماه

امروز بهترین فرصت است تا ارتباط تان را با افراد دیگر گسترش دهید. با گفتگو و تبادل اطلاعات و ایده ها با دیگران چیزهای زیادی یاد خواهید گرفت. شما بر خلاف بسیاری افراد دیگر، قادرید هر دو روی سکه را ببینید اما مشکل اینجا است که توانایی انتخاب و اراده لازم برای عمل کردن را ندارید. بنابراین یک راه را انتخاب کنید و همان را ادامه دهید. شاید در مورد مسائل عاطفی دچار گیجی و ابهام شوید اما صحبت کردن با عشق تان می تواند انرژی مثبتی را به شما منتقل کند و صمیمیت میان شما را نیز افزایش دهد. یک سوءتفاهم که برای مدت طولانی شما را آزار می دهد سرانجام حل می شود و باری از روی شانه‌های شما برداشته می شود. تشخیص شما در مورد شخصیت فرد مورد نظرتان درست است بنابراین بر اساس همان هم عمل و رفتار کنید. ورزش کردن باعث سلامتی و سبک شدن روحتان می شود.

فال روزانه در روز 1 فروردین 1402 برای متولدین مرداد ماه

امروز بهترین فرصت است تا ارتباط تان را با افراد دیگر گسترش دهید. با گفتگو و تبادل اطلاعات و ایده ها با دیگران چیزهای زیادی یاد خواهید گرفت. شما بر خلاف بسیاری افراد دیگر، قادرید هر دو روی سکه را ببینید اما مشکل اینجا است که توانایی انتخاب و اراده لازم برای عمل کردن را ندارید. بنابراین یک راه را انتخاب کنید و همان را ادامه دهید. شاید در مورد مسائل عاطفی دچار گیجی و ابهام شوید اما صحبت کردن با عشق تان می تواند انرژی مثبتی را به شما منتقل کند و صمیمیت میان شما را نیز افزایش دهد. یک سوءتفاهم که برای مدت طولانی شما را آزار می دهد سرانجام حل می شود و باری از روی شانه‌های شما برداشته می شود. تشخیص شما در مورد شخصیت فرد مورد نظرتان درست است بنابراین بر اساس همان هم عمل و رفتار کنید. ورزش کردن باعث سلامتی و سبک شدن روحتان می شود.

فال روزانه در روز 1 فروردین 1402 برای متولدین شهریور ماه

ممکن است امروز با مخالفت شدید دیگران رو به رو شوید و شاید فکر کنید که دیگران می خواهند شما را آزار دهند. این در واقع نشانه ای است برای شما تا از این به بعد موضوعات را نه تنها به صورت انفرادی که جمعی نیز بررسی کنید. زاویه دید خود را وسیع تر کنید تا جوانب دیگر را نیز به خوبی ببینید و در مورد برنامه هایتان با دیگران، قبل از گرفتن هر تصمیمی، مشورت کنید. شخصیت منحصر بفرد شما افراد زیادی را به خود جذب می کند، حتی اگر به ظاهرتان نرسیده باشید. امروز در رابطه عاطفی خود غافلگیر خواهید شد. دوست دارید محیط زندگی تان را عوض کنید، برای هر تغییری باید نظر دیگران را هم جویا شوید. در یک بحث کاری یا خانوادگی حواستان باشد از مرزها و خط قرمزهای افراد نگذرید که بعدا دچار مشکلات بیشتری می شوید. برای پیشرفت کاری دل نگران هستید، همه چیز خوب پیش می رود.

فال روزانه در روز 1 فروردین 1402 برای متولدین مهر ماه

اگر به ندای درونی خود گوش دهید، هیچ وقت به بیراهه نخواهید رفت. شاید بهتر باشد برای مدتی کنترل امور را از دست بدهید و منطق خود را کنار بگذارید. بگذارید باد شما را به هر کجا که می خواهد، ببرد. احساسات خود را کشف کنید و به کمک آن دیگران را تحت تاثیر قرار دهید. امروز تنها ماندن و تصمیم گرفتن غیر ممکن است. پس بهتر است جستجو را متوقف کنید و اطلاعات خود را با دیگران به اشتراک بگذارید. خودتان را به یک شیوه تفکر محدود نکنید. دلتنگی برای شخصی که دوستش دارید امروز کلافه تان می کند و خاطرات را دائم مرور می کنید. سرتان را به اطراف گرم کنید و غصه را تا می توانید از خودتان دور کنید. زندگی را بیهوده به خودتان و اطرافیان تان تلخ نکنید. از فرصتی که پیش می آید به نحو احسنت استفاده کنید.

فال روزانه در روز 1 فروردین 1402 برای متولدین آبان ماه

سعی کنید امروز را در کنار دیگران سپری کنید. به سر و وضع خود رسیدگی کنید تا جذاب تر از همیشه به نظر برسید. شما توانایی این را دارید که بر اطرافیان تان تاثیرگذار باشید، بنابراین قدم امروز را با احتیاط بردارید. هر چه زودتر از تختخواب بیرون بیایید و به پیاده روی بروید، بهتر است. شما فردی هستید که از ارتباط با دیگران لذت خواهید برد اما امروز ممکن است دیگران کمی روی اعصاب تان باشد اما نگران نباشید درست جایی که که انتظارش را ندارید، از عشق لبریز می شوید و لبخندی از رضایت روی لب هایتان نقش خواهد زد. برای رسیدن به یک قرار با مشکلاتی مواجه می شوید، حواستان به ترافیک باشد تا برایتان دردسر ساز نشود. در مورد یک مسئله بیش از حد حساسیت به خرج می دهید. از خودتان بپرسید آخرش که چه؟ آیا ارزشش را دارد؟ از تغییر نترسید، اوضاع به نفع شما پیش خواهد رفت.

فال روزانه در روز 1 فروردین 1402 برای متولدین آذر ماه

امروز از آن روزها است که باید تنبلی را کنار بگذارید و وارد عمل شوید. به خود و ندای درونی تان اعتماد کنید. شما فردی هستید که اغلب دیگران برای مشورت نزد شما می آیند اما خودتان برای خودتان چه خواهید کرد؟ بهتر است برای گرفتن بهترین پیشنهاد با دیگران در تماس باشید. اول خوب فکر سپس عمل کنید. درنگ کردن تنها راه شما را سخت تر می کند. زندگی می تواند لذت بخش باشد به خصوص در چنین روزی. به زودی به رابطه عاطفی مورد علاقه خود دست خواهید یافت و تمام نگرانی هایتان از بین می رود. برای رسیدن به هدفتان مجبورید این روزها چند کار را با هم انجام دهید. حواستان به خورد و خوراکتان باشد. فرصتی پیش می آید تا بتوانید بالاخره حرف دلتان را بزنید. این فرصت را از دست ندهید. از هر کسی درخواست کمک نکنید. در مورد یک جابجایی لازم است که با دقت و شکیبایی اقدام کنید.

فال روزانه در روز 1 فروردین 1402 برای متولدین دی ماه

در مورد راهی که انتخاب کرده اید دچار تردید و ابهام شده اید و تمرکز خود را از دست داده اید. شما طوری رفتار می کنید که دیگران فکر کنند توانایی لازم برای گرفتن تصمیم را ندارید. بنابراین سعی کنید اعتماد به نفس خود را بالا ببرید و خودتان را مجبور به ادامه راه در چنین شرایط ناسالمی نکنید. بهتر است حرکت کنید و ارتباط خود را با چیزهایی که هیچ فایده ای در زندگی تان ندارند، قطع کنید، آن وقت خواهید دید که با دور ریختن عادات قدیمی، چقدر سبک خواهید شد و احساس خوبی خواهید کرد. بیش از اندازه فکر می کنید. از خودتان بیرون بیایید تا دنیای واقعی را در اطرافتان ببینید. از اینکه نسبت به انجام کاری اظهار پشیمانی می کنید و دیگران هم شما را سرزنش می کنند، ناراحت نشوید. نیت شما خیر بوده و یادتان باشد که خانواده در همه حال یار و یاورتان هستند.

فال روزانه در روز 1 فروردین 1402 برای متولدین بهمن ماه

امروز باید به خارج از منزل بروید و وزش باد را احساس کنید. سعی کنید ارتباط خود را با طبیعت بیشتر کنید. اگر آگاهی خود را بالا ببرید هیچ چیز نمی تواند توجه و تمرکز شما را بر هم زند. ذهن تان را از فکرهای کهنه و بی ارزش خالی و برای اتفاق های خوش در راه آماده کنید. با انرژی که امروز دریافت می کنید، هر کاری ممکن است و اگر فکر می کنید که امروز یک روز معمولی است، اشتباه کرده اید. به زودی به فردی که مدتی است با او آشنا شده اید، نزدیک و نزدیک تر می شوید و زندگی شما پر از عشق خواهد شد. نگرانی به خودتان راه ندهید. درس بگیرید و با اراده و علاقه و دقت به کارتان ادامه دهید. تردید و وسواس به خرج دهید که پشیمان نشوید. از شخصی که مورد اتهام قرار گرفته، بزودی رفع اتهام می شود و همه چیز روشن خواهد شد. تحولاتی اساسی در پیش است، خودتان را آماده کنید.

فال روزانه در روز 1 فروردین 1402 برای متولدین اسفند ماه

فکرهایی که در چند روز گذشته به ذهن شما خطور کرده را عملی کنید. مرزهای خود را گسترش دهید و با افراد بیشتری در تماس باشید. امروز روزی عمل است. به ندای قلب خود گوش دهید و طبق برنامه هایتان به جلو روید. شاید تا به حال فکر می کردید که قلب تان آسیب پذیر و حساس است اما امروز زمان آن است که به قدرت آن اعتماد کنید. به زودی به یک میهمانی دعوت می شوید و در آنجا با صحبت های خود خواهید درخشید. شخصی بسیار نزدیک شما را راهنمایی کرده اما شما به بهانه های گوناگون از انجام کار شانه خالی می کنید. او فردی کارآزموده است و خیر شما را می خواهد. بهتر است پیشنهادش را دوباره مرور کنید. برای رفتن به یک سفر یا برگزاری جشنی تدارک می بینید. همه چیز همانطور که می خواهید پیش خواهد رفت.

♦برای مشاهده سایر فال ها کلیک کنید♦

آشنایی با طالع بینی سال 2022

پایگاه خبری ساعدنیوز را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید.

دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
تصویری بسیار قدیمی از 17 سالگی آیت الله خامنه ای رهبر انقلاب/ساده زیستی رهبر از ابتدای زندگی (431 نظر) رهبر معظم انقلاب چه میوه هایی را برای حفظ سلامتی خود میل می کنند؟ (212 نظر) بهترین گردو ایران متعلق به کدام شهر است (176 نظر) میز عزای ساده و بدون تجملات مادر محسن کیایی، مجری برنامه صداتو +عکس/ روحشون شاد چه چهره دلنشینی داشتن (174 نظر) (عکس) دمپایی‌های لاکچری بچه‌های دهه شصت / هر کی از اینا برای بچش می‌خرید خیلی لاکچری بود ... (168 نظر) خلاقیت خنده دار و هوشمندانه قصاب اهوازی برای فریب گوسفند و قربانی کردنش حماسه آفرید+عکس/ مغز تو رو باید طلا گرفت😂 (46 نظر) (عکس) زیبایی بی حد و اندازه روژان سریال نون خ در عکسی که هدیه بازوند در اینستاگرامش منتشر کرد / مهیار حق داره این قدر عاشقش باشه ... (41 نظر) حضور چهره های فوتبالی در بیمارستان و روحیه دهی به علی دایی در عیادت از اسطوره فوتبال+ عکس/ مهدی رحمتی، عادل فردوسی‌ پور، کارلوس کی‌روش و ... (37 نظر) شعرخوانی زیبا و دلنشین رهبر معظم انقلاب/ سرشارم از جوانی، هرچند پیر دهرم...+ویدیو (33 نظر) علی دایی: دکترها گفته بودند شاید زیر عمل زنده نمانم+عکس/ همیشه عضو خانواده پرسپولیس هستم/ همه درآمدم را در ایران سرمایه‌گذاری کردم (29 نظر) خونه زندگی رحمان رحیم سریال پایتخت (مصطفی و مجتبی بلال حبشی) در واقعیت به سبک سلیقه 90 درصد ایرانی ها/ خونه نگو سمساری بگو😅 (27 نظر) خلاقیت بامزه یک پدر ایرانی روی کلید کولر حماسه ساز شد/ این یادداشت بانمک پربازدید شد+عکس (25 نظر) خلاقیت خنده دار قصاب اصفهانی در کشاندن مشتری به مغازه با تزئین فوق خلاقانه کله پاچه‌ها+عکس/ خوش ذوقی از در و دیوار میریزه😂 (25 نظر) میز عزای شیک پسر نسرین مقانلو با گل آرایی منحصر به فرد و شمع و تسبیح/ حیف جوونیش+عکس (23 نظر) نگاهی به مراسم عروسی لاکچری و مفصل دختر بزرگ اردوغان در استانبول+عکس/ چه لباس عروس خوشگلی، چه داماد خوش‌تیپی (17 نظر)
دیگران می‌خوانند   
فال ابجد روزانه جمعه 7 اردیبهشت 1403 فال قهوه با نشان روز جمعه 7 اردیبهشت ماه 1403 فال حافظ با تفسیر امروز جمعه 7 اردیبهشت 1403+فیلم خلاقیت خنده دار پدر ایرانی برای ضد سرقت کردن گوشی موبایلش روح مخترع تلفن همراه را شاد کرد+عکس/ سلطان تامین امنیت خودتی و بس🤣 فال روزانه امروز جمعه 7 اردیبهشت ماه 1403 فال شمع روزانه امروز جمعه 7 اردیبهشت 1403 سفر به ایران قدیم؛ پسر روزنامه‌فروش با جراحی دختر شد+عکس کشف حیرت‌انگیز «فکّ انسان» در یک سنگ 1 میلیون ساله لحظات ثبت شده از حرکات نوزاد داخل رحم مادر+ویدئو/فقط یک مادر میتونه این سختی ها رو به جون بخره 🥺❤ خلاقیت نشاط‌آور و تحسین برانگیز یک راننده تاکسی با ماشین پر از گل برای مسافران/ ذوق و شوق آقا رحمان پربازدید شد+عکس نگاهی به استایل سرتا مشکی بهرام افشاری بازیگر قد بلند سینما/ سبیل چه بهش میاد +عکس ویدیویی دیده نشده از دیدار رامبد جوان و رهبر معظم انقلاب/ سوال جالب آقای بازیگر وقتی تقریباً 20 ساله بود +ویدیو مهران مدیری: 700 بار احسان علیخانی را به برنامه دعوت کردیم و هر بار یک بهونه ای آورد+ویدئو/از معده درد تا کلیه درد برای نیامدن به برنامه... نگاهی به استکان کمر باریک و نعلبکی مینا مختاری در خانه باصفایش/ چای و استکان کمرباریک و گُل، ترکیب زندگی وقتی نمک شرکت کننده بیشتر از مهران مدیریه+ویدئو/همه از خنده رفتند روی هوا (تصاویر) حواشی بازدید وزیر علوم از برگزاری کنکور در دانشگاه الزهرا (س) رونمایی از لوگوی جدید دانشگاه تهران در جشن تولد نود سالگی لب ساحل با آهنگ عرفان طهماسبی چه شود.../ وای اگر عشق مرا وارونه تعبیر کند... +فیلم انتقام باورنکردنی یک گوسفند از چوپان/فک کنم از چند جا تَرَک خورد+ فیلم تیپ و ظاهر متفاوت «مهمت» سریال پایتخت بعد پنج سال بدون گریم تلویزیونی/ مگه داریم این همه تغییر؟+عکس خلاقیت خنده دار مرد ایرانی در غافلگیری همسرش برای ندادن رمز کارت بانکش حماسه آفرید+عکس/ بنازم به این مغز 😂 خوانندگی حیرت انگیز پسر سوپرمارکتی با صدای بهشتی و زیباش در برنامه صداتو/ عالی اجرا کرد+ویدیو کشف هولناک جسد دست و پا بسته زن ثروتمند در کمد کَل‌کَل خنده دار محسن کیایی با بانوی شیرازی و شبنم مقدمی سر پارک دوبل خانم ها/ فقط جواب آخرش عالیه😂+ویدیو سفر به شهر ترابزون: آشنایی با آداب و رسوم محلی گلف بازی کردن بانمک و ناشیانه مهدی طارمی و علیرضا بیرانوند+ویدیو/ فقط تمرکز کردن طارمی که نتیجه نداد😂 دورهمی سپیده خداوردی، مرضیه سریال آوای باران و دختران چینی با لباس چونگسام / تیپ متفاوت خانم بازیگر به سبک چینی ها تبریک تولد جالب حامد آهنگی برای تک پسرش/ ایشالا لبش همیشه خندون باشه+عکس عجیب‌ترین و متفاوت‌ترین جشن تولد محسن تنابنده، نقیِ پایتخت/ میز تولدی آهنی با دیزاین آتش، زیرسیگاری و استکان! +عکس روش خلاقانه نبات استخری با سنگ کاغذ قیچی بازی کردن برای پیچوندن مدرسه/ چه بچه باهوشی😁+ویدئو مادرانه های مستانه مهاجر و نفس بازغی/ قاب احساسی ستاره سریال گناه فرشته در آغوش مادر مشهورش+عکس خلاقیت منحصر به فرد مهندس ایرانی با خلق ساختمانی به شکل تایتانیک حماسه آفرید+عکس/هیتلر هم مغز تو رو نداشت! نگاهی به کوچه آجری و قدیمی هدیه بازوند بازیگر روژان سریال نون خ/ چه کوچه خوشگل و باصفایی+ عکس خلاقیت منحصربفرد هموطن یزدی در ایجاد استخر در پذیرایی خانه‌اش حماسه‌ای دیگر خلق کرد+ویدیو/ خسته نباشی هموطن خودکفا🙋‍♂️ بیوگرافی و زندگی خصوصی دنیا جهان‌منش،مهناز سریال نون خ و همسرش+ تصاویر جذاب و دیدنی دکوراسیون خاص و مجلل منزل ایمان قیاسی با چیدمان شیک و اروپایی+ویدئو دفن پیکر مادر محمود احمدی نژاد همراه با جلد قرآنی حاوی دستخط سید حسن نصرالله+عکس/ چه دعای قشنگی نوشته خلاقیت بی نظیر یک طراح مبل راحتی با الهام از مدل فلامینگو/ مغز تو رو باید تو موزه نگه داشت+عکس اولین تصویر از عروس بزرگ امام خمینی(ره) که صبح امروز درگذشت (عکس) شباهت جالب سوگل خلیق، نازنین سریال دفتر یادداشت به پدرش / گوله نمک شیطنت از چشاش میباره!
تیتر امروز   
فال روزانه امروز جمعه 7 اردیبهشت ماه 1403 فال شمع روزانه امروز جمعه 7 اردیبهشت 1403 کشف حیرت‌انگیز «فکّ انسان» در یک سنگ 1 میلیون ساله خلاقیت نشاط‌آور و تحسین برانگیز یک راننده تاکسی با ماشین پر از گل برای مسافران/ ذوق و شوق آقا رحمان پربازدید شد+عکس فال ابجد روزانه جمعه 7 اردیبهشت 1403 (تصاویر) حواشی بازدید وزیر علوم از برگزاری کنکور در دانشگاه الزهرا (س) رونمایی از لوگوی جدید دانشگاه تهران در جشن تولد نود سالگی فال قهوه با نشان روز جمعه 7 اردیبهشت ماه 1403 فال حافظ با تفسیر امروز جمعه 7 اردیبهشت 1403+فیلم کشف هولناک جسد دست و پا بسته زن ثروتمند در کمد بیوگرافی و زندگی خصوصی دنیا جهان‌منش،مهناز سریال نون خ و همسرش+ تصاویر جذاب و دیدنی آزار زنان در مراسم ترحیم؛ متهم به مادرمرده هم رحم نکرد /مرد موطلایی از طعمه‌ها فیلم سیاه می‌گرفت رونمایی باورنکردنی جواد خیابانی از ماشین ساده و ایرانی‌اش پلمب آرایشگاه مختلط در نسیم‌ شهر بلاتکلیفی در اجرای حکم توماج صالحی! اعدام می شود یا نه؟
منتخب روز   
عکس عروسی امیر جعفری و ریما رامین‌فر، همای سریال پایتخت فیک و تقلبی از آب درآمد / هوش مصنوعی داره وارد مراحل ترسناکی میشه! (عکس) تیپ و استایل فوق‌العاده شیک و لاکچری یاورِ سریال فاصله‌ها بعد از 14 سال در عربستان سعودی / ببینیدش نمی تونید بشناسید! فروش ویلای روف گاردن دار و استخر دار حسن جوهرچی، فرهاد سریال فاصله‌ها توسط دخترش در شمال ! / در منطقه‌ای تهرانی نشین!!! سلفی دونفره نعیمه نظام دوست با سلطان کمدی ایران که یکسال حق نداشت منتشرش کنه! / چه ست آدیداسی پوشیده مهران مدیری ... سلفی آسانسوری علیرضا نیکبخت با همسر دومش که بیشتر از جانش او را دوست دارد / کراش دهه هشتاد فوتبال ایران حالا مرد زندگی شده ... (عکس) تعجب کاربران خارجی فضای مجازی از حجاب کامل همسر ستاره لیورپول / دنیا با حجاب جای زیباتری نیست؟ (عکس) بیتابی همسر و فرزندان شهرام عبدلی، بازیگر نقش مهران در سریال فاصله‌ها، بر سر پیکر بی جان او / تو کاری با دلم کردی که فکرشم نمی کردم ... (عکس) همبازی بودن آقای بیاتی، خواستگار فهیمه در پایتخت 5 با بازیگر معروف در فیلم نوستالژیک دهه شصتی / روحش شاد ... ویدئویی باورنکردنی از مرد سومالیایی که با نصف مغزش زندگی می کند/ بیچاره چه بلایی سرش اومده رودررویی با یک تمساح آن‌ هم فقط با یک ماهیتابه +فیلم متقاضیان عمره بخوانند/ آخرین وضعیت و شرایط ثبت‌نام حج عمره 1403 اعلام شد طرح 100 میلیارد پوندی برادر اسامه بن لادن برای ساخت طولانی ترین پل معلق جهان+عکس