ساعدنیوز
ساعدنیوز

فال روزانه سه شنبه 3 مرداد ماه 1402

  سه شنبه، 03 مرداد 1402   زمان مطالعه 9 دقیقه
فال روزانه سه شنبه 3 مرداد ماه 1402
ساعد نیوز: فال روز و طالع بینی 3 مرداد 1402 را مشاهده می کنید.

فال روزانه سه شنبه 3 مرداد ماه 1402

تصویر

فال روزانه در روز 3 مرداد 1402 برای متولدین فروردین ماه

احساس می کنید که خستگی مسئولیت هایی که بر دوش تان است، شما را از پا درآورده اما نگران نشوید زیرا پس از تمام شدن آنها بار دیگر آرامش را لمس خواهید کرد. کافی است در این راهی که آغاز کرده اید مقاومت نشان دهید. ارابطه عاطفی شما ذهن تان را درگیر کرده است و علت آن هم خود شما هستید که مسائل را تنها از زاویه دید خود بررسی می کنید. اگر دید خود را کمی تغییر دهید، همه چیز مثل قبل می شود. فردی رازی را با شما در میان گذاشته، یادتان نرود که رازدار خوبی باشید. روابط عاطفی تان را مستحکم تر کنید و اجازه دهید عشق تمامی لحظه هایتان را پر کند. برای خوب زندگی کردن اهمیت زیادی قائل هستید، شعار شما این است که باید به من خوش بگذرد. به سبب بزرگی روح و دست و دلبازی‌تان مورد تحسین و توجه دیگران قرار خواهید گرفت.

فال روزانه در روز 3 مرداد 1402 برای متولدین اردیبهشت ماه

قوی و با اعتماد به نفس باشید و نگذارید دیگران از روحیه حساس شما سو استفاده کنند. شما بیش از آنچه از دیگران دریافت می کنید، به آنها فایده می رسانید و این جزو طبیعت شما است اما مراقب باشید زیرا این خصلت می تواند انرژی شما را از بین ببرد. بنابراین از چگونگی کارهایی که برای دیگران می کنید، آگاه باشید و کمی هم به خود بیاندیشید. امروز کمی با خود خلوت کنید و به رابطه عاطفی خود بیاندیشید. واقعا از آن چه می خواهید؟ چقدر این رابطه برای شما ارزش دارد؟ برای تصمیم گرفتن عجله نکنید. از بد قولی شخصی عصبانی خواهید شد و شکایت می کنید. شما فردی فعال و با گذشت هستید اما از لحاظ احساسی کمتر به دیگران توجه می کنید. تلاش خستگی ناپذیر شما در انجام کاری واقعا تحسین برانگیز است. بزودی با رسیدن خبری خوش نفسی به راحتی می کشید.

فال روزانه در روز 3 مرداد 1402 برای متولدین خرداد ماه

احساس خستگی شما به دلیل نارحتی هایی است که اخیرا میان شما و شریک زندگی تان رخ داده، بهتر است این مورد را به طور مستقیم با خود او در میان بگذارید. بازگو کردم مشکلات تان نزد دیگران تنها اوضاع را بدتر می کند. ایده های بسیاری در سرتان است که احتیاج دارید آنها را با دیگران به اشتراک بگذارید اما از طرفی از بیان آنها می ترسید. بهتر است با یکی از نزدیک ترین و مورد اعتمادترین افراد زندگی تان در یک رستوران قرار ملاقاتی بگذراید و کمی ذهن تان را خالی کنید. آنوقت خواهید دید که چقدر در روحیه شما تاثیر مثبتی خواهد گذاشت. خودتان و نظراتتان را جدی بگیرید. لزومی ندارد با شرایط متفاوت شما نیز تغییر کنید، مطمئن باشید دوستانتان شما را به همین صورتی که هستید دوست دارند. در مورد مشکل احساسی تازه بوجود آمده، شما قدرات کافی برای کنترل اوضاع را دارید، کافیست به او هم حق بدهید.

فال روزانه در روز 3 مرداد 1402 برای متولدین تیر ماه

اگر می خواهید به خواسته های خود برسید باید کمی قوی تر عمل کنید. شما دوست دارید با افرادی در تماس باشید که به شما اعتماد دارند و از تلاش هایتان تقدیر می کنند. بهتر است به جای تکیه به آنها کمی اعتماد به نفس خود را افزایش دهید. ورزش و مراقبه را در برنامه روزانه خود راه دهید تا تعادل و هامونی در زندگی شما برقرار شود. می خواهید در مورد مسئله مهمی با عشق زندگی تان صحبت کنید اما از بیان آن می ترسید. اگر بتوانید بر ترس خود غلبه کنید، لحظات شیرینی پیش رو خواهید داشت. با اتفاقات اخیر این روزها شما ترجیح می دهید فقط به خودتان و برنامه هایی که در سر دارید فکر کنید. از روابط عمومی خوبی برخوردارید این روزها با عجله و بدون تحقیق کافی تصمیمی می گیرید و کاری را انجام می دهید، اما متاسفانه بعد از اینکه به هدف نمی رسید پشیمان می شوید.

فال روزانه در روز 3 مرداد 1402 برای متولدین مرداد ماه

امروز نمی توانید به خوبی تمرکز خود را حفظ کنید. رفتار دیگران نیز بی هیچ دلیلی روی مخ تان است. اگر افراط کنید، این احساس ناراحتی در شما افزایش می یابد و منجر به عصبی شدن تان می شود. بنابراین قبل از این که نسبت به مسائل عکس العمل نشان دهید، خوب درباره آنها فکر کنید و جوانب را در نظر بگیرید تا دچار سوتفاهم نشوید. این احساس ناخوشایند را با احترام و مهربانی جایگزین کنید. شما ذاتا فرد پر حرفی هستید اما حرف زدن امروز برایتان کمی سخت شده است. نترسید و قدم اول را بردارید تا باقی چیزها خود به خود اتفاق افتند. در مورد مسائل عاطفی فرصتی بدست می آید تا به شخصی که علاقمند هستید نزدیک تر شوید این فرصت را از دست ندهید، این روزها شما به حمایت روحی احتیاج دارید. شما رابطه خوبی با حیوانات خانگی دارید برای نگهداری از یک حیوان خانگی اقدام کنید تلفنی خبر مهمی را خواهید شنید.

فال روزانه در روز 3 مرداد 1402 برای متولدین شهریور ماه

شما باید برای رسیدن به خواسته هایتان بجنگید و امروز روز عمل است. حال که خوب در مورد شرایط حاضر تحقیق و بهترین راه را انتخاب کرده اید، باید وارد عمل شوید. نگران نباشید انرژی و توان شما برای این کار فراوان است. احساس یک آتشفشان در حال فوران را دارید، به غرایز خود اعتماد کنید و دست به کار شوید. بدون هیچ دلیلی گذشته تلخ به سراغ تان می آید که ممکن است رابطه عاطفی شما را تحت تاثیر قرار دهد. بهتر است از هر آنچه زمان حال شما را به گذشته تلخ تان وصل می کند، دوری کنید. یک تعویض یا جابجایی پیش رو دارید که می تواند منزل، محل کار و یا حتی تغییراتی در دکوراسیون منزل باشد. این تغییر می تواند از لحاظ روحی کمک بزرگی به شما بکند. به انجام یک کار هنری مشغول شوید، هر چیز که روحتان را آرام کند. حرفی می شنوید که بهتر است در باره آن بیشتر فکر کنید.

فال روزانه در روز 3 مرداد 1402 برای متولدین مهر ماه

امروز حس و حال جنگیدن برای اهداف تان را ندارید. حتی اگر فردی با شما مخالفت کرد، به او اهمیت نمی دهید و راه خود را می روید. شما قادرید با کلام خود در هر جنگی پیروز شوید بنابراین به جای جنگیدن، از راه عقل و منطق وارد شوید. با دقت به ایده های طرف مقابل تان گوش دهید و مطابق آنها عمل کنید. این یک مسابقه نیست بلکه گفتگویی دوستانه است. بین شما و شریک زندگی تان مشکلاتی بوجود آمده و برای این که او را به حرف بیاورید، باید تلاش زیادی کنید. بهتر است با گفتگو ترس های طرف مقابل تان را از بین ببرید. عشق و محبت را در کانون خانواده پیدا کنید. به حرف طرف مقابل تان گوش کنید و با هم تصمیم بگیرید. اگر مجرد هستید، امکان دارد وارد یک رابطه عاشقانه بشوید. برای حل مشکل کاری تان با یک دوست صحبت کنید و از او کمک بگیرید. او راه یا شخصی را می شناسد که به حل مشکلتان کمک می کند.

فال روزانه در روز 3 مرداد 1402 برای متولدین آبان ماه

سعی کنید امروز انرژی خود را صرف حفاظت از دیگران کنید. به عنوان مثال ایده های خود را با دیگر هموطنان تان در میان بگذارید یا در خیریه ها شرکت کنید. اجازه ندهید چیزی مانع حرکت شما در این راه شود. شما اخیرا به فردی علاقمند شده اید اما از شنیدن «نه» و رد شدن هراس دارید، به همین دلیل احساسات تان را پنهان می کنید. اما به جای ترس بهتر است با احتیاط قدم بردارید و پله به پله جلو روید. به زودی رد پای عشق در زندگی تان پر رنگ تر از قبل خواهد شد. بزودی حکمی اداری، نامه یا سندی به دست تان می رسد که سودی برایتان خواهد داشت و باعث باز شدن گرهی از مشکلات تان می شود. دل اطرافیان را به دست آورید تا به شما کمک کنند. همیشه انتظار نداشته باشید که دیگران ضعف های شما را نادیده بگیرند. بهترین کار این است که در رفع ضعف های تان بکوشید.

فال روزانه در روز 3 مرداد 1402 برای متولدین آذر ماه

امروز چیزی شما را مجبور به حرکت کردن می کند اما مراقب باشید که مسیر درست را پیش بگیرید. حتما می دانید که برای پیروزی باید متحد شد. برخی افراد تنها با مخالفت کردن، مشکلات را تشدید می کنند اما موفقیت واقعی زمانی به دست می آید که تفاوت های دیگران را بشناسیم و در مورد مسائلی که تاثیری جمعی دارند، با یکدیگر همکاری کنیم. شما انتخاب های زیادی در سر دارید اما یکی از آنها مهمتر از بقیه است پس انرژی خود را صرف آن کنید. ادامه تحصیل یا یادگیری فنی شما را به رضایت خاطر می رساند، اما مهم است که منتظر معجزه نباشید. از خودتان و دیگران توقع غیر واقعی نداشته باشید. در کمال بی میلی و دو دلی دست به یک معامله می زنید. بر خلاف انتظارتان نتیجه اش خوب است.

فال روزانه در روز 3 مرداد1402 برای متولدین دی ماه

شما آرزوهای زیادی در سر دارید که وقت آن است به آنها جامع عمل بپوشانید. سعی کنید انرژی خود را صرف کارهایی کنید که نتایج مثبتی دارند. به جای ویران کردن، بسازید. انرژی های منفی نتایج بدی برای اطرافیان تان، که لایق آن نیستند، خواهد داشت. پنهان کردن احساسات و نشان دادن بی تفاوتی آسان است اما این موضوع نه برای شما و نه برای شریک زندگی تان خوشایند نخواهد بود. پس بهتر است تلاش خود را برای شکستن موانع به کار گیرید حتی اگر پیشرفت شما زیاد نباشد. امروز پروژه جدیدی را شروع نکنید. روزهای آینده برای انجام آن فرصت مناسب تری است و از وارد شدن به یک جنگ خانوادگی حذر کنید. برای هیچ کس تعیین تکلیف نکنید، تا برایتان تعیین تکلیف نکنند. در مورد مسایل احساسی برای یک شروع تازه هیچ وقت دیر نیست.

فال روزانه در روز 3 مرداد 1402 برای متولدین بهمن ماه

اگر اخیرا ارتباط برقرار کردن در حال حاضر برایتان سخت است، بهتر است کمی تنها باشید. با یکی از نزدیک ترین افراد زندگی تان به مشکل بر خورده اید و باید برای یافتن دلیل آن بیشتر تلاش کنید. شاید علت آن خاطره تلخی در گذشته باشد که بار دیگر سر باز کرده است. با گرمای عشق خود این یخ را آب کنید تا به زودی همه چیز به بهترین نحو تغییر کند. پیشنهادی در محیط کار به شما می شود که اگر اعتدال را در تصمیم گیری رعایت کنید، به مراد دل خود خواهید رسید. هر کسی را بهر کاری ساخته اند. توقع تان را از دیگران کم کنید و به همه عشق بورزید. انسان بی ریا همیشه موفق و آسوده خاطر خواهد بود، به ویژه وقتی به دیگران کمک می کنید. برای انجام کاری تازه آرام و قرار ندارید. با شخصی با تجربه مشورت خواهید کرد.

فال روزانه در روز 3 مرداد 1402 برای متولدین اسفند ماه

بین شما و یکی از نزدیکان تان مشکلی بوجود آمده، اگر چه حل کردن این مشکل در حال حاضر سخت است اما به زودی برطرف خواهد شد. افراد احساساتی اگر چیزی خلاف نظرشان بشنوند، ناراحت می شوند به خصوص اگر جنبه انتقادی داشته باشد. چند وقتی است که ارتباط برقرار کردن با شریک زندگی برایتان کمی سخت شده است اما مشکل شما دو طرفه است و این هر دوی شما هستید که بین خود حصار کشیده اید. تا جایی که می توانید برای رفع آن تلاش کنید زیرا ارزشش را دارد. نگران اوضاع مالی نباشید. بزودی گره از کارتان باز می شود و فردی به شما کمک می کند، بزودی شاهد تغییر و تحولی در زندگی تان خواهید بود. در جمعی به خودتان مسلط باشید و رفتارهای بچگانه نشان ندهید. نگران سلامتی شخصی هستید، بلا دور است. همراهش باشید.

پایگاه خبری ساعدنیوز را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید.

دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
خلاقیت خنده دار اوستا بنا در طراحی پله حماسه آفرید/ وقتی فقط از یه نیم کره مغزت استفاده میکنی😂 (139 نظر) نگاهی به کالسکه ساده و بدون تجملات نوه رهبر انقلاب که هر ساله در راهپیمایی ها از آن استفاده میکنند+عکس (83 نظر) ساده ترین و بی ریاترین جشن تولدی که بچه های روستا برا دوست مریضشون گرفتن+عکس/ چه کیکی هم براش درست کردن😍 (76 نظر) تصویری از خانه ابدی همسر جوان فریبا نادری/ روحش شاد و یادش گرامی (73 نظر) رونمایی از نوزاد خوشگل و بامزه ریما رامین فر، همای پایتخت+عکس / عاشقانه های ریما و امیر جعفری ارزش صد بار دیدن رو داره👌 (56 نظر) شبی که محمود احمدی نژاد مهمانِ خانه ابدی مادرش شد و در آن خوابید+عکس/روحش شاد و یادش گرامی... (51 نظر) خلاقیت هوشمندانه اُوستا بنّا در ساخت خانه 2 طبقه/ دکترای افتخاری حق توئه +عکس (47 نظر) برنامه عالی صداوسیما که توسط رهبر معظم انقلاب تحسین شد/ خیلی اوقات دلم نمی‌آید که برخیزم و بروم+عکس (41 نظر) (عکس) زیبایی بی حد و اندازه روژان سریال نون خ در عکسی که هدیه بازوند در اینستاگرامش منتشر کرد / مهیار حق داره این قدر عاشقش باشه ... (36 نظر) رخت عزای علی دایی در خانه ابدی پدرش+عکس/ قامت خمیده شهریار ایران در حضور فامیل و آشنایان (35 نظر) حضور چهره های فوتبالی در بیمارستان و روحیه دهی به علی دایی در عیادت از اسطوره فوتبال+ عکس/ مهدی رحمتی، عادل فردوسی‌ پور، کارلوس کی‌روش و ... (35 نظر) سردار سلیمانی: یک دختر دارم که برای خودش چریک است؛ زمان جنگ خواستگاری رفتم و با همسرم ... (32 نظر) سفره غذای ساده و ناهار صمیمانه رهبر معظم انقلاب در دوران نقاهت بعد از ترورشان همراه مهمانانشان+عکس (30 نظر) نگاهی به گل آرایی فوق زیبا و شیک مراسم ترحیم رضا داوودنژاد/ واقعا حیف جوونیش+عکس (28 نظر) خلاقیت منحصربفرد بقال تبریزی با نوشته جالب روی شیشه مغازه اش حماسه آفرین شد/ آدم حَظ میکنه از این درک و فهم بالا +عکس (28 نظر)
دیگران می‌خوانند   
خلاقیت شاهکار و زیبای یک شاطر خوش ذوق برای تبلیغ نانوایی‌اش با آرد/ هنرمند واقعی فقط خودت+ویدیو حرکت تحسین برانگیز الهام پاوه نژاد در حمل تابوت مادرش تا محل دفن برای پر کردن جای خالی برادر نداشته اش+عکس/ آفرین به غیرتت خوانندگی غش آور احمد مهرانفر، ارسطوی سریال پایتخت به زبان محلی با اصرار شهاب حسینی/ فقط خنده هاش😂+ویدئو خلاقیت خنده دار اُوستا بنّا با طراحی نمای خانه اش حماسه ساز شد/ دکترای افتخاری حق توئه +عکس😆 روزمرگی های پر دردسر ولی قشنگ ستاره سادات قطبی با پسر کوچولوهاش/ راسته میگن بچه شیرینی زندگیه+ویدیو دیس غذای محمود احمدی نژاد در خانه اش با فرش ماشینی و پشتی/ ظروف غذاش از چینی های قدیمیه +عکس بیوگرافی و زندگی خصوصی سولماز آقمقانی،لیلای سریال سه در چهار و همسرش+ تصاویر جذاب و دیدنی جملات قصار خنده دار جواد خیابانی ملقب به جواد بلا به بهنام تشکر، نیمای سریال ساختمان پزشکان+فیلم ایده خلاقانه پدر خوش فکر در تاب دادن دخترش از راه دور در تاریخ ثبت شد+عکس/ مغز نیست که گنجینه افکار نابه😂 رونمایی از تیپ باکلاس و شیک دامادی هومن حاجی عبداللهی، رحمت سریال پایتخت درکنار همسر کم سن و سالش/ مبارکا باشه+عکس خلاقیت هوشمندانه اُوستا گچ کار در ساخت الاکلنگ برای گچ کاری/ دکترای افتخاری حق توئه+ فیلم خلاقیت منحصربفرد شهرداری در محافظت از درخت با نصب المان نوستالژی+عکس/ آدم از اینهمه هوش و ذکاوت حظ میکنه👌 صحبت های خنده دار آقای قرائتی: پلیس یه خانومی رو گرفته که چرا یکطرفه میری گفته به شما ربطی نداره من زن آقای قرائتی ام +ویدئو😂👌 حیاط باصفا و دلباز خانه شیدا یوسفی، دختر بزرگ نورالدین خانزاده در نون خ/ خونه نگو باغ بگو!+عکس نگاهی به آخرین جشن تولد ساده و بدون تجملات هاشمی رفسنجانی با حضور همسرش+ عکس/ روحشون شاد ترکی حرف زدن زیبا و باحال المیرا شریفی مقدم و رامبد جوان در حضور همسرش/ چقدر خوب صحبت کردن+ویدیو حضور آشنایان و ورزشکاران در مراسم عروسی میلاد محمدی با رونمایی از تیپ شیک آقای داماد+عکس/ از ووریا غفوری تا برادرش... طراحی منحصربفرد یک معمار در طراحی خانه با الهام از پاندا+عکس/ از چیدمان بینظیر بالکن تا مبلمان چشم نواز عکس زیبای مژده لواسانی و پدر وکیلش در روز خاص و افتخارآفرین زندگی خانم مجری/ میز پر از هدیه است+عکس کتاب های روانشناسی معروف که باید خواند نگاهی به تاج گل عروس زیبا و دسته گل شیک و متفاوت همسر نچرال و باکلاس سام درخشانی+عکس چگونه بیمه مناسب خودروی خود را خریداری کنیم؟ مقایسه هتل درویشی با الماس 2، کدام بهتر است؟ مداحی دیده نشده مرتضی پاشایی برای امام حسین در ماه محرم در خیابان+عکس/ روحش شاد و یادش گرامی میز صبحانه ساده و رژیمی همسر شاهرخ استخری با خوراکی های سالم و مقوی/ چقدر خوب به خودش و بچه هاش میرسه😍+عکس مقایسه موکت تایل و موکت رولی برای فضاهای مختلف ضرب المثل های ایرانی با هوش مصنوعی جان گرفت رابطه دردسرساز سحر دولتشاهی و پیمان معادی خارج از اتاق درمان جنجال به پا کرد! حضور بازیگران در منزل نسرین مقانلو برای تسلیت بابت فوت پدرشون؛ فریبا کوثری ،سالار عقیلی و...+ویدئو روایت فوق خنده دار حامد آهنگی از معادل سازی لغات انگلیسی به فارسی+ویدیو/ دیگه کراوات نمیخرم چون احساس میکنم معادلش فحشه😂 (عکس) رهبر معظم انقلاب زیر سایه درخت چنار پیر حیاط خانه پدریشان/چه با صلابت نگاهی به فضای کتابخانه‌ی رهبرمعظم انقلاب؛ چه کتاب‌هایی در آن وجود دارد؟ پسر بزرگ و رشید ثریا قاسمی، خانم گل سریال گیلدخت +عکس/ باورتون میشه همچین پسر بزرگی داشته باشه؟ حضور جالب علی دایی در خانه یک عکاس ورزشی و دیدار با مادر 98 ساله او+عکس خلاقیت بی نظیر یک معمار در طراحی وان حمام به شکل سنگ های قیمتی/ مغزو باید طلا گرفت +عکس رونمایی از تصویر پدر زن متشخص همایون شجریان/ خداوکیلی سحر دولتشاهی چه بابای لارجی داره😍 مهر و تسبیح و قرآن هدیه به سرمربی تازه مسلمان شده‌ی تیم سپاهان+عکس مراسم سالگرد ازدواج عاشقانه مرضیه جوان سریال دلدادگان/ چیدمان شیک میز با گل های رز پرَپَر شده+عکس مداحی موذن زاده اردبیلی در سخت ترین روز علی دایی ستاره سابق فوتبال/ اردت آقای فوتبالیست به اهل بیت مثال زدنی ست+ فیلم نگاهی به دکوراسیون اروپایی و شیک خانه لوکس و مجلل هانده ارچل/ عجب خونه زندگی خاص و منحصر به فردی+عکس
تیتر امروز   
بیوگرافی و زندگی خصوصی سولماز آقمقانی،لیلای سریال سه در چهار و همسرش+ تصاویر جذاب و دیدنی رابطه دردسرساز سحر دولتشاهی و پیمان معادی خارج از اتاق درمان جنجال به پا کرد! ضرب المثل های ایرانی با هوش مصنوعی جان گرفت نگاهی به فضای کتابخانه‌ی رهبرمعظم انقلاب؛ چه کتاب‌هایی در آن وجود دارد؟ جزئیات جدید از ماجرای مهمانی29 پزشک در شیراز و مرگ یک متخصص پوست و مو جوان رابطه عاشقانه در خیابان گاندی به خون کشیده شد/ قاتل اعتراف کرد به بهانه اکران مست عشق، نگاهی به شهاب حسینی و عاشقانه‌ترین نقش‌هایش؛ سفری در میان عشق‌های ماندگار! رازهای نقاشی مرگ سقراط در موزه متروپلیتن نیویورک اختلاف شیرین امام خمینی(ره) و همسرشان در نام‌گذاری فرزندان ترفند باورنکردنی پزشکان روم باستان برای برگرداندن ضربان قلب به بدن بیمار/ عجیب ولی واقعی! کف قیمت دلار کجاست؟ مهلت انتخاب رشته دکتری برای بار سوم تمدید شد/ تغییر ظرفیت‌های پذیرش ماجرای جنجالی اهانت به امام خمینی (ره) در کتاب درسی هند/ ناشر عذرخواهی کرد جزئیات افزایش 10 میلیون تومانی وام بازنشستگان + مبلغ اقساط عکس دیده نشده از زنی که در ترور شهید صیاد شیرازی نقش اصلی را داشت/سرنوشت معاون رجوی چه شد؟؟
منتخب روز   
(ویدئو) 10 نوع از خطرناک ترین مارهای جهان که در ایران هم دیده شده اند/ کابوس شب یعنی اینا نگاهی به خانه پدری استاد شهریار در روستای خشکناب شهرستان بستان آباد/ شعرهای مشهور استاد برای این روستاست +عکس عکس عروسی امیر جعفری و ریما رامین‌فر، همای سریال پایتخت فیک و تقلبی از آب درآمد / هوش مصنوعی داره وارد مراحل ترسناکی میشه! (عکس) تیپ و استایل فوق‌العاده شیک و لاکچری یاورِ سریال فاصله‌ها بعد از 14 سال در عربستان سعودی / ببینیدش نمی تونید بشناسید! فروش ویلای روف گاردن دار و استخر دار حسن جوهرچی، فرهاد سریال فاصله‌ها توسط دخترش در شمال ! / در منطقه‌ای تهرانی نشین!!! سلفی دونفره نعیمه نظام دوست با سلطان کمدی ایران که یکسال حق نداشت منتشرش کنه! / چه ست آدیداسی پوشیده مهران مدیری ... سلفی آسانسوری علیرضا نیکبخت با همسر دومش که بیشتر از جانش او را دوست دارد / کراش دهه هشتاد فوتبال ایران حالا مرد زندگی شده ... (عکس) تعجب کاربران خارجی فضای مجازی از حجاب کامل همسر ستاره لیورپول / دنیا با حجاب جای زیباتری نیست؟ (عکس) بیتابی همسر و فرزندان شهرام عبدلی، بازیگر نقش مهران در سریال فاصله‌ها، بر سر پیکر بی جان او / تو کاری با دلم کردی که فکرشم نمی کردم ... (عکس) همبازی بودن آقای بیاتی، خواستگار فهیمه در پایتخت 5 با بازیگر معروف در فیلم نوستالژیک دهه شصتی / روحش شاد ... ویدئویی باورنکردنی از مرد سومالیایی که با نصف مغزش زندگی می کند/ بیچاره چه بلایی سرش اومده