ساعدنیوز
ساعدنیوز

فال روزانه سه شنبه 9 خرداد ماه 1402

  سه شنبه، 09 خرداد 1402   زمان مطالعه 10 دقیقه
فال روزانه سه شنبه 9 خرداد ماه 1402
ساعد نیوز: فال روز و طالع بینی 9 خرداد 1402 را مشاهده می کنید.

فال روزانه سه شنبه 9 خرداد ماه 1402

تصویر

فال روزانه در روز 9 خرداد 1402 برای متولدین فروردین ماه

دوست دارید که امروزتان را در بیرون از خانه بگذرانید و تا می توانید برای خودتان پول خرج کنید. خرید، غذا خوردن در رستوران های شیک و انجام بازی های هیجان انگیز جزوی از برنامه هایتان خواهد بود که شما را سر ذوق می آورد. اینها خوب است اما به شرط آنکه در این کار افراط نشود. اگر چه در تلاش اید تا رابطه عاطفی خود را حفظ کنید اما حاشیه ها نمی گذارند. اجازه ندهید که احساس پاکت تان به این آسانی از بین رود. به زودی خبر خوشی در محیط کار خواهید شنید که نتیجه تلاش های اخیرتان است. به سفری دور خواهید رفت، خبری به شما داده می شود که بهتر است یک کلمه اش را نیز باور نکنید. به جای اینکه دائم از دیگران ایراد بگیرید، بهتر است آستانه تحمل خودتان را بالا ببرید. شرایطی پیش خواهد آمد که به حفظ آرامشتان نیاز خواهید داشت. به سفری دور خواهید رفت. همه چیز در اطرافتان در حال تغییر است بهتر است با آن هماهنگ شوید وگرنه از دیگران عقب میافتید.

فال روزانه در روز 9 خرداد 1402 برای متولدین اردیبهشت ماه

این روزها استرس و فشارهای خانوادگی زیادی روی تان است. بحث های زیادی در خانواده تان پیش آمده که ذهن تان را درگیر کرده است. بهترین راه برای رهایی از این وضعیت این است که اول از همه خود و بعد دیگر اعضای خانواده تان را آرام کنید. مطمئن باشید که این ماجرا به خودی خود و هر چه سریع تر تمام می شود. به زودی ارتباطی قوی میان خود و فرد دیگری برقرار می کنید. عجولانه عمل نکنید، با صبوری همه چیز به بهترین شکل ممکن پیش می رود. سلیقه ی موسیقی خود را عوض کنید، برای گفتن سخنی که مدتهاست در ذهن دارید بهتر است کمی دیگر دست نگه دارید. سلیقه ی موسیقی خود را عوض کنید و به موسیقی تازه ای گوش کنید، رنگ تازه ای به زندگیتان می دهد. یک آشنای قدیمی را ملاقات خواهید کرد، اما از کنار هم مثل دو غریبه خواهید گذشت. یک بحث کاری بی نتیجه خواهید داشت. به زودی پذیرای میهمانان بسیاری خواهید بود.

فال روزانه در روز 9 خرداد 1402 برای متولدین خرداد ماه

مرتب کردن خانه و محل کار و پرداخت قبوض عقب مانده، از اولویت های امروز شماست. آنقدر دورتان شلوغ شده که گیج شده اید و نمی دانید از کجا آغاز کنید. حتی دوست دارید که آنها را به عقب بیاندازید اما بهترین کار این است که آرام آرام قدم بردارید. شما مجبور نیستید که تمام آنها را یکجا انجام دهید. در این صورت میزان خطای شما نیز کاهش می یابد. عصر خود را در خانه و به استراحت بپردازید تا ذهن تان خالی شود. بزودی به احساس بسیار خوشایندی دست می یابید، لازم است برای انجام کاری از خودتان جسارت بیشتری نشان دهید. این تصمیم مدتهاست فکرتان را به خود مشغول کرده است. از نظر روابط عاطفی در جایگاه مناسبی قرار دارید. به زودی به احساس بسیار خوشایندی دست می یابید که خواهانش بودید. در مورد مسئله ای کاری موفق به دستیابی به خواسته خود نمی شوید اما ناامیدی به دلتان راه ندهید.

فال روزانه در روز 9 خرداد 1402 برای متولدین تیر ماه

به دلیل حجم زیاد غذایی که خورده اید، کمی دچار کسالت و معده درد شده اید. بهتر است که پس از گرسنگی ممتد، ناگهان پرخوری نکنید. سلامت شما با اهمیت ترین دارایی زندگی تان است پس قدر آن را بدانید و سرخود عمل نکنید. اخیرا خبرهایی شنیده اید که ذهن تان را مشغول کرده است. بهتر است که وقت تان را با این انرژی های منفی هدر ندهید. این حرف ها از روی حس حسادت افراد زده شده است. پس با خیال آسوده به راه خود ادامه دهید. توانایی های خودتان را باور داشته باشید، هر اتفاقی هم که بیافتد بهتر است سعی کنید نیاز و خواسته واقعی و قلبی خودتان را فراموش نکنید . زمان آغاز فصلی فوق العاده در زندگی تان از راه رسیده است . خود و توانایی های خودتان را باور داشته باشید، گذشته را زیر و رو نکنید . لباس ها و وسایل کهنه را ببخشید تا جا برای چیزهای نو باز شود.

فال روزانه در روز 9 خرداد 1402 برای متولدین مرداد ماه

امروز کارهای زیادی برای انجام دادن دارید، به همین دلیل کمی گیج اید که از کجا شروع کنید. اعضای خانواده شما نیز مسئولیت های زیادی به گردن تان انداخته اند. اما نگران نشوید، از مهمترین ها آغاز و باقی را به روزهای دیگر موکول کنید. اگر چه دیگران نظرات مختلف زیادی با شما دارند اما بهتر است که به جای عصبانیت، به حرف هایشان گوش دهید. شاید این تفاوت در زاویه دید باعث شود که چیزهای جدیدی بیاموزید. به زودی یک جشن در خانواده تان برپا خواهد شد که روحیه تان را دگرگون خواهد کرد. از شر چیزی در اطرافتان بایستی خلاص شوید، هرگز اهدافتان را در زندگی از یاد نبرید. حرف های شخصی مهربان و دلسوز را در اطرافتان با گوش جان بشنوید و به آن عمل کنید. اگر می خواهید کاری را که شروع کرده اید به نتیجه مطلوب برسد، بهتر است فعلا در موردش با دیگران کمتر حرف بزنید و بیشتر عمل کنید. از شر چیزی در اطرافتان بایستی خلاص شوید ، یا آن را بفروشید یا ببخشید.

فال روزانه در روز 9 خرداد 1402 برای متولدین شهریور ماه

امروز حرفی را می شنوید که تمرکز شما را برای انجام دادن کارهای روزمره، از بین می برد. شما از حواس پرتی بیزارید به همین دلیل بهتر است که برای چند دقیقه از کارتان دست بکشید. این روزها زمان زیادی را در ترافیک بوده اید، ورزش می تواند هم جسم و هم روح شما را شاداب کند، بنابراین حتی اگر وقت تان محدود است، آن را در برنامه تان جای دهید. به زودی به یک درآمد مالی خوبی می رسید، آنچه مدت هاست لایق اش هستید. دست از تلاش برندارید تا موفقیت های بیشتری نصیب تان شود. از خلاقیتتان استفاده کنید، به جاى دعا کردن ، دست به عمل بزنید تا از شما حرکتى نباشد برکتى به دستتان نخواهد رسید. از خلاقیتتان استفاده کنید. همان کارى را که به نظرتان از همه سخت تر و غیر عملى تر به نظر مى آید به دست بگیرید، همه چیز درست خواهد شد. فعلا از او که منتظرش هستید خبری نخواهید شنید.

فال روزانه در روز 9 خرداد 1402 برای متولدین مهر ماه

این روزها موضوعی ذهن تان را درگیر کرده است و برای فراموش کردن آن مدام به رستوران، کافه یا خرید می روید که هزینه زیادی را برایتان به همراه داشته است. اما شما هم خوب می دانید که این کارها تنها به صورت موقتی حالتان را خوب خواهد کرد. برای حل شدن کامل این مشکل باید در تنهایی خوب فکر کنید و تصمیمی جدی بگیرید. فرار کردن راه خوبی نیست. اگر مجرد هستید، به زودی فردی نظر شما را به خود جلب می کند، درنگ نکنید و حرف دلتان را رو کنید. مطمئنا نتیجه خوبی از صداقت تان خواهید گرفت. بهتر است درد و دل کنید، شما می توانید به راحتی با دوستتان حرف بزنید، او به خوبی شما را درک خواهد کرد. بهتر است درد و دل کنید. بیش از این احساسات قلبیتان را در وجود خود سرکوب نکنید. این روز ها بیش از پیش در روابط عاطفیتان آسیب پذیر و حساس شده اید، اجازه ندهید حساسیت زیادتان در روابطتان خدشه ای ایجاد کند.

فال روزانه در روز 9 خرداد 1402 برای متولدین آبان ماه

کارهای زیادی برای انجام دادن دارید و مجبورید که افراد زیادی را ملاقات کنید. اما استرس شما بی مورد است. با خیال راحت کارهایتان را انجام و از عصر تا شب خود را به استراحت اختصاص دهید. همه چیز آنطور که شما می خواهید پیش خواهد رفت. در رابطه عاطفی تان چیزی شما را آزار می دهد، بهتر است به جای خودخوری، با شریک زندگی تان صحبت کنید و احساس واقعی تان را به زبان آورید. با حرف زدن مشکلی نیست که حل نشود. سفری کوتاه پیش رو دارید، تلفن را بردارید و از حال کسی که مدتهاست از او بی خبرید، خبری بگیرید. دری به رویتان بازخواهد شد که اگر به موقع از آن رد شوید به یک خواسته قلبیتان خواهید رسید. برای گفتن حرفی عجله نکنید. سفری کوتاه پیش رو دارید. برای گفتن حرفی بهتر است مقدمه چینی کنید و حرف را یکباره به شخص مورد نظرتان نگویید.

فال روزانه در روز 9 خرداد 1402 برای متولدین آذر ماه

به زودی خبری از موفقیت تان می شنوید در حالی که انتظارش را نداشتید. آنقدر این موضوع برایتان شوکه کننده است که نمی دانید قدم بعدی را چگونه بردارید. کمی به خودتان زمان دهید سپس تصمیم درست را بگیرید. به تازگی با فردی آشنا شده اید. اگر چه اوایل فکر می کردید که تفاهم زیادی با او دارید اما حال جور دیگری می اندیشید. اما باز هم بهتر است که صبر کنید و از پیش داوری دست بردارید. نتیجه رابطه تان هر چه که شد آن را به فال نیک بگیرید. بیهوده برای خودتان دشمن درست نکنید، در رابطه با یکی از همکلاسی ها یا همکارهایتان علامت سوالی در ذهنتان نقش خواهد بست. از خودتان بپرسید آیا لازم است تا این حد نسبت به این فرد کنجکاو باشید؟ تغییر دادن دیگران کار آسانی نیست. هر کسی را با همان شکلی که هست بپذیرید تا وارد نبردی نابرابر نشوید. بیهوده برای خودتان دشمن درست نکنید.

فال روزانه در روز 9 خرداد 1402 برای متولدین دی ماه

آنچه شما را برای دیگران جذاب می کند، روحیه مثبت اندیشی شماست. زمانی که به میهمانی دعوت می شوید، همه از بودن شما لذت می برند و در صورت غیبت، جای خالی تان به شدت حس می شود. اما خودتان قدرتان را نمی دانید و مدام خودتان را سرزنش می کنید. اگر اعتماد به نفس تان را حفظ کنید، هیچ نگرانی دیگری نخواهید داشت. نسبت به شریک زندگی تان بدبین شده اید، اما بهتر است که زود قضاوت نکنید. عادت بدتان را کنار بگذارید، عادت بدتان را کنار بگذارید. با منطق و عقلانی کسی یا جایی را ترک کرده اید، تحت تأثیر احساسات دوباره برنگردید. برای خودتان و تصمیمتان ارزش قائل شوید. اگر می خواهید حرفی را به کسی بزنید، بهتر است با خودتان کنار بیایید و از اینکار صرفنظر کنید، در جواب چیزهایی خواهید شنید که پشیمان و ناراحتتان می کند

فال روزانه در روز 9 خرداد 1402 برای متولدین بهمن ماه

امروز باید به شدت مراقب کلام تان باشید. شما انرژی زیادی دارید اما نباید این انرژی را با حرف هایتان در هر جا و هر مکانی تخلیه کنید. دیگران که شرایط شما را ندارند و ممکن است دچار سوتفاهم شوند، پس سنجیده سخن بگویید. در اطراف تان فردی است که روی اعصاب تان است، دوست دارید از او دوری کنید اما نمی توانید. در این شرایط باید چشم هایتان را ببندید و کاملا بی تفاوت عمل کنید. بی تفاوتی خود بهترین جواب به افراد بی ملاحظه است. اطلاعاتتان را بروز کنید، در مورد مسئله ای که نگرانتان کرده و فکرتان به آن مشغول کرده، راه درست این است که اطلاعاتتان را بروز کنید. لازم است برای تصمیم گیری مهمی که در حال حاضر می اندیشید از فردی با تجربه یا منبعی معتبر و قابل اعتماد اطلاعات بیشتری کسب کنید. برای حل مشکل عاطفی تان بهتر است کمی بیشتر به یکدیگر فرصت دهید.

فال روزانه در روز 9 خرداد 1402 برای متولدین اسفند ماه

امروز کمی احساس ناراحتی و کسلی می کنید و خیلی برایتان مهم نیست که چه اتفاقی اطراف تان می افتد. شاید این ناراحتی به دلیل اتفاقات تلخ گذشته است. در هر صورت اگر گذشته تان را از دست دادید، اکنون زمان حال تان را خراب نکنید. شادی را خود شمایید که می سازید. رابطه عاشقانه ای که با شریک زندگی تان داشتید، یکنواخت و کسل کننده شده است. برای هیجان دادن دوباره به آن، تجربه های جدید را به رابطه تان اضافه کنید. سفرهای یک روزه یا فعالیت های هیجان انگیز انتخاب های خوبی هستند. ناخدای کشتی سرنوشت خویش باشید ،شما به سادگی قادرید ناخدای کشتی سرنوشت خویش باشید. چرا تا این حد در به دستگیری کنترل امور مردد هستید. به جای خیال بافی در مورد رویاها و آرزوی های خود، آنها را با صدای بلند و رسا به زبان بیاورید، تا هم خودتان آنها را بشنوید و هم دیگران. در روابط عاطفی خود احساس قدرت تازه ای را تجربه خواهید کرد.

♦برای مشاهده سایر فال ها کلیک کنید♦

آشنایی با طالع بینی سال 2022

پایگاه خبری ساعدنیوز را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید.

دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
عرض ارادت احساسی و عیادت بازیگران و ورزشکاران از رهبر معظم انقلاب در بیمارستان+ عکس/ از جواد عزتی و علی ضیا تا علی پروین و بهداد سلیمی (1066 نظر) تذکر جدی رهبر انقلاب به عکاسان خبری در کرمانشاه/ با کفش وارد نشوید+عکس (302 نظر) رهبر معظم انقلاب چه میوه هایی را برای حفظ سلامتی خود میل می کنند؟ (273 نظر) پاسخ جالب رهبر معظم انقلاب به یک سوال: حضرت آقا اصلاً شما فکر می‌کردین که رهبر بشین؟ (115 نظر) گریم سخت و سنگین شازده مفخم سریال "گیلدخت"، صالح میرزاآقایی، برای بازی در نقش امام خمینی/ بنظرتون شبیه ایشون شدن؟ (60 نظر) واکنش ایران به درخواست عجیب آمریکا برای حمله نمادین اسرائیل (60 نظر) دیدار بازیگران معروف و محبوب ایرانی با رهبر انقلاب/ از شاهرخ استخری تا مصطفی زمانی و عموپورنگ+عکس (58 نظر) خلاقیت خنده دار یک ایرانی برای دوخت کاپشن با پتو پلنگی حماسه آفرید/ ایرانی پنجه طلا از هر انگشتش هنر میباره😂 (44 نظر) خلاقیت تحسین برانگیز چوپان برای تردد بدون دردسر گوسفندانش در سطح شهر+ویدیو/ مغز تو رو باید طلا گرفت😂 (43 نظر) ماجرای جالب کارت عروسی فائزه و حمید که به دست رهبر انقلاب رسید/ حرکت تحسین برانگیز عروس و داماد ایرانی برای خرید سرویس طلا+عکس (37 نظر) خلاقیت بی نظیر راننده مشهدی، با نوشته جالب پشت وانت اش حماسه آفرین شد/ آدم حَظ میکنه از این درک و فهم بالا (33 نظر) نگاهی به کیک تولد 5 سالگی هانا دختر مهران غفوریان با دیزاین خاص/مبارکا باشه +عکس (28 نظر) خلاقیت تحسین برانگیز یک بقال تبریزی برای کودکان حماسه ساز شد/ درک و شعور ایشون ستودنیه+عکس (28 نظر) نگاهی به ماشین لاکچری و خارجی محسن تنابنده، نقیِ پایتخت+عکس/ صبر و لبخند در برابر درخواست مردم برای گرفتن عکس سلفی (27 نظر) نگاهی به تیپ و استایل لاکچری و درجه یک خانواده محمدرضا گلزار در عروسی آقای بازیگر +عکس/ خوش به حال آیسان خانوم، عروسِ چه خانواده‌یِ باکلاس و مرفه ی شده😍 (27 نظر)
دیگران می‌خوانند   
فال روزانه امروز شنبه 1 اردیبهشت ماه 1403 فال حافظ با تفسیر امروز شنبه 1 اردیبهشت 1403 + فیلم فال شمع روزانه امروز شنبه 1 اردیبهشت 1403 فال ابجد روزانه شنبه 1 اردیبهشت 1403 فال قهوه با نشان روز شنبه 1 اردیبهشت ماه 1403 فال انبیاء روزانه چهارشنبه 1 اردیبهشت ماه 1403 (ویدئو) راز جوانی یانگوم "جواهری در قصر" در 53 سالگی / یانگوم هیچ درکی از پیر شدن نداره مثل اینکه هدیه خاص و ویژه ملیکا رسولی، قهرمان کاراته ملی پوش به علی دایی / خانم کاراته کا ارزشمندترین دارایی اش را به اسطوره داد ... (ویدئو) صدایی که هم‌اکنون می‌شنوید، اعلام وضعیت قرمز است، معنی و مفهوم آن این است که کنکور از رگ گردن به شما نزدیک‌تر است... رونمایی از استایل دامادی فوق العاده شیک و باکلاس هادی کاظمی در روز عقد با سمانه پاکدل/ آقا و خانم بازیگر مثل همیشه خاص‌پسند+عکس جدیدترین عکس پریناز ایزدیار بازیگر سریال جیران با لباس های اصیل و ایرانی/رنگ و بوی بهار رو میده خلاقیت جالب و خنده دار یک ایرانی برای درست کردن گاری لوکس با استفاده از خودروی فرسوده و اسب/ انگار سوار بنز شده😂+عکس نگاهی به تولد 30 سالگی امیرحسین فتحی بازیگر سیاوش سریال جیران در دل جنگل/ چه خلوت +عکس ماجرای عجیب انتقال پیکر حضرت یوسف توسط حضرت موسی به فلسطین صبحانه عاشقانه رضا گلزار با عشق زندگیش/ چه میزی چیده برا آیسان خانومش+ عکس اذان گفتن جالب حامد شاکرنژاد قاری برنامه محفل در گوش دختر ناز و زیبای مهران غفوریان+ویدیو رونمایی از مادر شوهر واقعی ریما رامین فر هما سریال پایتخت/ بیشتر شبیه عروسش هست تا پسرش! +عکس (تصاویر) خلق شاهکار مینیاتوری بر روی نوک مداد پذیرش دانشگاه با آیلتس 6، امکان پذیر است یا خیر؟ خلاقیت تحسین‌برانگیز شهرداری ساری در طراحی مار با مانع های U شکل پیاده‌رو+عکس/ دست مریزاد و باریکلا به این ذهن 👌 قدردانی علیرضا داوودنژاد پدر مرحوم رضا داوود نژاد از مردم دکوراسیون شیک و مدرن خانه سارا و نیکای سریال پایتخت در سوئد/ هنر استفاده از شمع ها در چیدمان خانه جدیدترین سلفی گلزار در کنار همسرش، آیسان/ بنظرتون کیکه یا واقعیه؟😄 (ویدئو) خورشت کرفس به سبک مینا مختاری، همسر باسلیقه بهرام رادان/ ببین باز چه میکنه! ویدئو) فشن شوی حامد آهنگی در برنامه "شب آهنگی"/ ببین خودش چی تنش کرده آخه😂 (فیلم) خواندن شعر دوران کودکی با صدای کودکانه توسط حاج آقا/ از شدت خنده اشک نیما شعبان نژاد دراومد آیا میدانستید آمریکا دو رئیس جمهور وسرود ملی دارد؟/یکی از عجایبی که راجع به آمریکا نمیدانستید! (ویدئو) شرکت کننده حذف شده برنامه "صداتو" با صدای شگفت انگیزش حاضران را حیرت زده کرد/ ببینین صحنه رو چطور تو مشتش گرفته! واکنش تند ژیلا صادقی روی آنتن زنده به الهام حمیدی! (ویدئو) نگاه های جذاب و عاشقانه هانده ارچل و شهاب حسینی بهم/ در نقش شمس تبریزی و کیمیاخاتون (عکس) تصاویری دیده نشده از حضور محمدرضا گلزار در منزل نعیمه اشراقی نوه امام خمینی! (تصاویر) تیپ و چهره جدید «فریده» سریال بزنگاه بعد 15 سال در 48 سالگی تصاویر آخرالزمانی از بارش بی سابقه باران در دبی | دبی در آب غرق شد!!! (عکس) یک آگهی تبلیغاتی عجیب که 3 منطقه تهران را به هم ریخت! (عکس) ایده و خلاقیت جالب و جذاب یک کافه برای رعایت حجاب مشتریان! (تصاویر)تغییر قیافه باور نکردنی مرجانه گلچین/دیگه هیچ جوره نمیشه شناختش/کلاه حصیری و بارانی یه ترکیب تیپ خفن... (عکس) تصویری از حضور متفاوت چند زن و ژست خاص آنان در رژه امروز ارتش جمهوری اسلامی! نگاهی به رستوران شیک و مجلل خسرو حیدری با چیدمان شیک و منحصر به فرد در زعفرانیه تهران+عکس (عکس) تصویری عجیب از غذای سلف یک دانشگاه/هرکی تونست بگه چه غذاییه واقعا نابغه س! الناز شاکردوست و سروش صحت؛ مادر و پدری که حتی جنازه‌ی دخترشان را هم به آنها ندادند😓 اگر دختر جوان دارید، این فیلم برای شماست!
تیتر امروز   
فال حافظ با تفسیر امروز شنبه 1 اردیبهشت 1403 + فیلم فال شمع روزانه امروز شنبه 1 اردیبهشت 1403 فال ابجد روزانه شنبه 1 اردیبهشت 1403 فال انبیاء روزانه چهارشنبه 1 اردیبهشت ماه 1403 فال قهوه با نشان روز شنبه 1 اردیبهشت ماه 1403 فال روزانه امروز شنبه 1 اردیبهشت ماه 1403 قدردانی علیرضا داوودنژاد پدر مرحوم رضا داوود نژاد از مردم واکنش تند ژیلا صادقی روی آنتن زنده به الهام حمیدی! (عکس) تصاویری دیده نشده از حضور محمدرضا گلزار در منزل نعیمه اشراقی نوه امام خمینی! (تصاویر) تیپ و چهره جدید «فریده» سریال بزنگاه بعد 15 سال در 48 سالگی تصاویر آخرالزمانی از بارش بی سابقه باران در دبی | دبی در آب غرق شد!!! (عکس) یک آگهی تبلیغاتی عجیب که 3 منطقه تهران را به هم ریخت! (عکس) ایده و خلاقیت جالب و جذاب یک کافه برای رعایت حجاب مشتریان! (تصاویر)تغییر قیافه باور نکردنی مرجانه گلچین/دیگه هیچ جوره نمیشه شناختش/کلاه حصیری و بارانی یه ترکیب تیپ خفن... (عکس) تصویری از حضور متفاوت چند زن و ژست خاص آنان در رژه امروز ارتش جمهوری اسلامی!