ساعدنیوز
ساعدنیوز

فال روزانه شنبه 31 تیر ماه 1402

  شنبه، 31 تیر 1402   زمان مطالعه 9 دقیقه
فال روزانه شنبه 31 تیر ماه 1402
ساعد نیوز: فال روز و طالع بینی 31 تیر 1402 را مشاهده می کنید.

فال روزانه شنبه 31 تیر ماه 1402

تصویر

فال روزانه در روز 31 تیر 1402 برای متولدین فروردین ماه

درمورد زندگی گذشته و آینده خود دچار تضاد شده اید و برقراری تعادل میان آن دو برایتان کمی سخت شده است. زاویه دیدی که نسبت به گذشته داشته اید، احساسات شما را درگیر خود کرده است و حس می کنید شما را از پیشرفت باز می دارد. بهتر است گذشته خود را رها کنید و تنها از آن برای آینده خود درس بگیرید. زندگی عاطفی شما خوب است اما اگر سرزنش و نیشخند را از آن حذف کنید، بهتر هم می شود. اگر چیز ناراحت کننده ای در روابط شما وجود دارد، به جای افزودن مشکلات، آنها را با شریک زندگی خود در میان بگذارید. شخصی شما را در یک جلسه دیده و سخت به شما ارادت پیدا کرده، او دوست خوبی برای شما خواهد بود. عدم فعالیتتان نتیجه ناامیدی و یاس این روزهایتان است، ناامیدی را از خودتان دور کنید و بپذیرید که تا زنده و سالمید باید تلاش کنید. از غم شخصی سخت آزرده می شوید، در کنارش باشید.

فال روزانه در روز 31 تیر 1402 برای متولدین اردیبهشت ماه

امروز از کارهای بی فایده خودداری کنید. بهتر است در خانه بمانید و فعالیتی را که فکر می کنید برای شما خوب است، انجام دهید. نقاشی بکشید یا غذای مورد علاقه خود را درست کنید. شما می توانید با لبخند خود الهام بخش دیگران باشید بنابراین آن را از دیگران دریغ نکنید. اگر نتوانستید ارتباط خوبی با دیگران برقرار کنید، افسرده و دلسرد نشوید. این بدین معنی است که باید زمانی را به تنهایی خود اختصاص دهید. شما روحی لطیف و سرشار از مهر و محبت دارید. وام یا سود شایسته ای به دست می آورید. در مورد مسئله ای که فکرتان را مشغول کرده بیش از این خودتان را آزار ندهید. شخصی که پشت سر شما بدگویی کرده تاوان این رفتارش را خواهد پرداخت. اشتباه در کاری به نفع شما تمام خواهد شد، با دقت باشید.

فال روزانه در روز 31 تیر 1402 برای متولدین خرداد ماه

امروز با مخالفت های زیادی در راهی که پیش گرفته اید، مواجه می شوید اما جنگ و دعوا راه نیاندازید. سعی کنید خودتان را کنترل کنید و دید مثبت تان را از دست ندهید. شما می توانید با درک درست و احترام به دیگران تعادل را در کارهایتانایجاد کنید. صدقه دادن یکی از راههای رسیدن بهاحساس امنیت و آرامش است، آن را در برنامه زندگی خود بگنجانید.با عشق خود درباره موضوعی که مدت ها است شما را آزار می دهد، گفتگوو تغییرات مثبت آن را در زندگی تان مشاهده کنید. خنده دوای هر دردی است، آن را فراموش نکنید. از گناه کسی که دوبار دروغ گفته نگذرید. انجام یک اشتباه در یک معامله خرید یا فروش عصبانیتان خواهد کرد، به خودتان مسلط باشید این اتفاق به نفع شماست. حرفی که روی دلتان سنگینی می کند به زبان نیاورید، فعلا خوددار باشید او خودش به اندازه کافی پشیمان است.

فال روزانه در روز 31 تیر 1402 برای متولدین تیر ماه

این روزها اگر دیگران شما را دمدمی مزاج ببینند، اعتمادشان را به شما از دست خواهند داد بنابراین کارهای خود را با ثبات و قدرت بیشتری انجام دهید. از آنجا که در آینده ای نزدیک به کمک دوستان تان احتیاج خواهید داشت، ارتباط خود را با دیگراناز دست ندهید و از همین حالا شرایط را برای درخواست کمک از آنها آماده کنید. مهربانی خوب است اما نه بیش از اندازه. ممکن است فردی از این خصوصیت شما سو استفاده کند بنابراین به فکر عاقبت کارهای خود باشید. به جهان لبخند بزنید و برای چیزهایی که دارید، شکرگزار باشید. از برنامه هایتان عقب مانده اید، به خودتان سخت بگیرید و برای رسیدن به خواسته تان عقب ماندگی ها را با تلاش شبانه روزی جبران کنید. دنبال یک بحث را بیش از حد نگیرید حتی اگر به نتیجه دلخواهتان برسید باز هم راضی نخواهید شد، بخشنده باشید و بگذرید حالتان خوب می شود

فال روزانه در روز 31 تیر 1402 برای متولدین مرداد ماه

پس از مدت ها انتظار تغییرات و پیشرفت های زیادی را تجربه خواهید کرد. احساسات تان شما را به برقراری رابطه با افرادی که به آنها علاقه دارید، سوق می دهد. شاید حرکت تان در طول مسیر کند به نظر آید اما در نهایت منجر به موفقیت تان می شود. در طول راهی که در پیش دارید، جزییات را با دقت زیاد بررسی کنید و هیچ فرصتی را از دست ندهید. باید از ثبات و روحیه محافظه کارانه خود که موجب جذابیت شما برای دیگران می شود، لذت ببرید. شما انسانی خیرخواه و مهربان هستید و همیشه خوبی دیگران را می خواهید به همین دلیل دیگران هم به شما و خانواده تان کمک می کنند. در جلسه ای کاری از این که دیگران سخنانتان را درک نمی کنند ناراحت و عصبانی نشوید، به کسی مشاوره بدهید که به حرفتان گوش می کند، وقت طلاست.

فال روزانه در روز 31 تیر 1402 برای متولدین شهریور ماه

تصور می کنید که دیواری آجری مقابل تان قرار دارد به همین دلیل احساس خفقان می کنید. این روزها بیش از همیشه لجباز شده اید. اگر قلب تان را باز بگذارید، انرژی زیادی دریافت می کنید که برای انجام کارها به شما انگیزه می دهد و در آینده ای نزدیک فواید بسیاری برایتان خواهد داشت. امروز برای اولین بار با فردی قرار ملاقات دارید اما ممکن است حرف های او را کاملا درک نکنید. شاید دلیل اش استرس زیاد باشد. به او زمان دهید و برای انجام هیچ کاری پافشاری نکنید. مدت زیادیست که در طلب علم و دانش تلاش کرده اید. در مورد یک دعوای مالی سعی کنید از مسیر حقوقی دور نشوید. فکر های جدید به سرتان راه می یابد. روزهای خوشی در انتظارتان است. او که دوستش دارید به زودی به سویتان گام بر می دارد برخلاف انتظارتان از یک کار گروهی جواب خوبی می گیرید.

فال روزانه در روز 31 تیر 1402 برای متولدین مهر ماه

سعی کنید قلب تان را باز و عشق و احساس درون تان را با دیگران به اشتراک بگذارید. این زمان طلایی بهترین فرصت است تا ذهن و توانایی هایتان را درگیر اهداف مهم زندگی خود کنید. انرژی مثبتی که از طریق طبیعت به شما رسیده است را با تک تک سلول های بدن تان احساس کنید و ببینید که چگونه خوشبختی به سراغ تان می آید. اگر مراقب کلامی که به زبان می آورید نباشید، با معشوق خود دچار اختلاف و بگو مگو خواهید شد. منتظر یک مهمان مهم هستید. با روی خوش از او پذیرایی کنید. برای رسیدن به نیت و خواسته تان لقمه را دور سرتان نچرخانید. راه های ساده تری هم هست، کافی است کمی باهوش باشید. به حرفی که می زنید، پیش از دیگران باید خودتان باور داشته باشید . نوشته ای خواهید خواند که ایده تازه ای به سرتان می اندازد.

فال روزانه در روز 31 تیر 1402 برای متولدین آبان ماه

این روزها شما در شرایط خوبی به سر می برید طوری که دست به هر کاری بزنید، موفقیت شما حتمی است. اکنون بهترین زمان است تا هدف های بلند مدت زندگی تان را مشخص و برای آنها برنامه ریزی کنید. به چند سال آینده زندگی خود بیاندیشید و ببینید که انجام چه کارهایی در حال حاضر می تواند بر آنها تاثیر بگذارد. امروز باید تعادل را در کارهای خود رعایت کنید. اگر برای قرار ملاقات با فردی بیرون می روید، حس شوخ طبعی خود را کنترل کنید زیرا برای او جذابیت ندارد، به جای آن در مورد موضوعی خاص و مهم گفتگو کنید. اطلاعاتتان را بالا ببرید تا شک و تردیدتان از بین برود. با طبیعت ارتباط برقرار کنید و از آن انرژی و آرامش بگیرید. هر حرفی را که می شوید تکرار نکنید. بهتر است اول صحت آن را بررسی کنید وگرنه جلوی جمعی شرمنده خواهید شد. خبری خوش خواهید داد و مژدگانی دریافت می کنید.

فال روزانه در روز 31 تیر 1402 برای متولدین آذر ماه

پازل شما امروز کامل نمی شود و حتی ممکن است دلیل آن را هم ندانید، اما توصیه می کنیم درمورد مسائلی که به خوبی درک نمی کنید، استرس و نگرانی به دل تان راه ندهید. کلید موفقیت شما خوب گوش کردن است، به شرط آن که عدالت در هر دو طرف رعایت شود و طرف مقابل شما نیز برای حرف هایتان ارزش قائل شود و به درک مشترکی برسید. در جملاتی که به زبان می آورید، احتیاط کنید زیرا ممکن است به سادگی موجب ناراحتی نزدیک ترین افراد زندگی تان شود. به جای این که به دیگران بخندید، با آنها بخندید. در اجرای نیتی اشتیاق بسیار زیادی دارید. اگر چه نیتی خوب و پسندیده است، اما هر کار زمان و دقت مناسبش را می طلبد، از طرفی برای موفقیت در این کار مقدماتی لازم است. بهتر است به نصایح خیراندیشان و اطرافیان توجه کرده و بدون اطلاع از عمق آب در آن شیرجه نزنید. مسافرتی سودمند در پیش است.

فال روزانه در روز 31 تیر 1402 برای متولدین دی ماه

امروز دیگران به چشم شما افرادی لجوج و یک دنده می آیند، اما مراقب باشید، شاید آنها می خواهند میزان سازگاری شما را بسنجند. اطرافیان تان شما را فردی مهربان، دلسوز و با گذشت می بینند و در مواقع نیاز به شانه های شما تکیه می کنند. یادتان باشد هر چه رفتارتان با دیگران بهتر باشد، انرژی بیشتری دریافت خواهید کرد. بهتر است به جای بحث مداوم با شریک زندگی تان، کمی به خودتان فرصت دهید. توصیه می کنیم برای تغییر حال و هوایتان، دو بلیط تهیه کنید و به سینما بروید یا شام خود را در رستورانی زیبا میل کنید. خبری خواهید شنید که لبخند به روی لبانتان می آورد. روی هدف و نیتتان متمرکز باشید و اجازه ندهید هیچ چیز و هیچکس حواستان را پرت کند. این فرصتی نیست که از دست بدهید. برای رفع تنهایی باید اول خودتان را بهتر بشناسید. باید بدانید که چه می خواهید و چه نمی خواهید وگرنه فقط دور خودتان می چرخید.

فال روزانه در روز 31 تیر 1402 برای متولدین بهمن ماه

اگر قصد بالا رفتن از پله های موفقیت را دارید، بهتر است قدم به قدم جلو روید. با عجله و گذراندن پله ها دو تا یکی، نه تنها پیشرفت نمی کنید بلکه ممکن است از عقب نیز به پایین پرت شوید، بنابراین عجله را کنار بگذارید و قدم های خود را با احتیاط بردارید. جزییات را نیز فراموش نکنید. در مورد زندگی عشق تان نگران هستید، امروز بهترین فرصت است تا به طور جدی در مورد رفتارش با او گفتگو کنید. اما این را بدانید که موضوع آنقدرها هم که شما فکر را می کنید، اهمیت ندارد. مسافرتان حالش خوب است و بزودی باز می گردد. برای کسی درد و دل می کنید که او نیز غم هایی مشابه غم شما را مطرح می کند. متاسفانه سبک تر که نمی شوید هیچ، سنگین تر و غمگین تر هم خواهید شد. این روزها بهتر است با کسانی رفت و آمد کنید که انرژی شان از شما بالاتر است. موفقیت در کارتان نزدیک است.

فال روزانه در روز 31 تیر 1402 برای متولدین اسفند ماه

امروز شانس با شما است بنابراین بهترین فرصت است تا برای مسائل مالی خود تصمیم بگیرید. شما بهتر از هر شخص دیگری به نیازهای خود آگاهید بنابراین در مورد آنها تحقیق و پس از شناخت کامل، راه خود را در پیش بگیرید. کاملا از رفتارتان پیداست که در مورد رابطه با شخصی، دو دل هستید تنها به این دلیل که رفتاری عجیب و غریب از خود نشان داده است. از یک طرف او را یکی از دلایلشادی و سرگرمی زندگی خود می دانید، از طرفی برخی رفتارهای او واقعا برایتان آزار دهنده است. بنابراین فکر کنید و ببینید آیا واقعا این رابطه ارزش ادامه دادن دارد یا خیر. پیامی دریافت می کنید. از روی هیجان راز دل خود را به هر کسی نگویید. انرژیتان را برای کسی که قدرش را نمیداند هدر ندهید که نتیجه‌اش فقط سرخوردگی است. به موسیقی زمین گوش کنید و با آن همراه شوید تا از نگرانی هایتان کم و آرامشتان بیشتر شود. برای رفتن به جایی صبر کنید تا شخصا دعوت شوید.

پایگاه خبری ساعدنیوز را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید.

دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
خلاقیت خنده دار اوستا بنا در طراحی پله حماسه آفرید/ وقتی فقط از یه نیم کره مغزت استفاده میکنی😂 (197 نظر) نگاهی به کالسکه ساده و بدون تجملات نوه رهبر انقلاب که هر ساله در راهپیمایی ها از آن استفاده میکنند+عکس (157 نظر) ساده ترین و بی ریاترین جشن تولدی که بچه های روستا برا دوست مریضشون گرفتن+عکس/ چه کیکی هم براش درست کردن😍 (82 نظر) تصویری از خانه ابدی همسر جوان فریبا نادری/ روحش شاد و یادش گرامی (75 نظر) خلاقیت هوشمندانه اُوستا بنّا در ساخت خانه 2 طبقه/ دکترای افتخاری حق توئه +عکس (65 نظر) رونمایی از نوزاد خوشگل و بامزه ریما رامین فر، همای پایتخت+عکس / عاشقانه های ریما و امیر جعفری ارزش صد بار دیدن رو داره👌 (56 نظر) شبی که محمود احمدی نژاد مهمانِ خانه ابدی مادرش شد و در آن خوابید+عکس/روحش شاد و یادش گرامی... (51 نظر) خلاقیت منحصربفرد بقال تبریزی با نوشته جالب روی شیشه مغازه اش حماسه آفرین شد/ آدم حَظ میکنه از این درک و فهم بالا +عکس (46 نظر) (عکس) زیبایی بی حد و اندازه روژان سریال نون خ در عکسی که هدیه بازوند در اینستاگرامش منتشر کرد / مهیار حق داره این قدر عاشقش باشه ... (42 نظر) برنامه عالی صداوسیما که توسط رهبر معظم انقلاب تحسین شد/ خیلی اوقات دلم نمی‌آید که برخیزم و بروم+عکس (42 نظر) خلاقیت خنده دار راننده کرمانی برای ضد سرقت کردن ماشین اش حماسه ساز شد+عکس/ سلطان امنیت منطقه در سطح خاورمیانه!🤣 (40 نظر) سفره غذای ساده و ناهار صمیمانه رهبر معظم انقلاب در دوران نقاهت بعد از ترورشان همراه مهمانانشان+عکس (40 نظر) گشت و گذاری در روستای محل تولد محمود احمدی نژاد؛ از گلایه پسرعموی بقالش تا شغل آهنگری پدرش در روستا (38 نظر) رخت عزای علی دایی در خانه ابدی پدرش+عکس/ قامت خمیده شهریار ایران در حضور فامیل و آشنایان (37 نظر) حضور چهره های فوتبالی در بیمارستان و روحیه دهی به علی دایی در عیادت از اسطوره فوتبال+ عکس/ مهدی رحمتی، عادل فردوسی‌ پور، کارلوس کی‌روش و ... (35 نظر)
دیگران می‌خوانند   
شوخی رهبر انقلاب با حامد حدادی بسکتبالیست تیم ملی ایران/ نیازی به پریدن نیست....+فیلم شاهزاده قجری طپانچه را روی دست منشی‌اش آزمایش کرد (ویدئو) درخواست علیرضا حقیقی از علی دایی و کریم باقری برای ساخت مجسمه طلا! گربه‌ی گم شده به طور عجیبی هزاران کیلومتر دور تر در آمازون پیدا شد+ عکس دلتنگی سوزناک نجم الدین شریعتی، مجری برنامه سمت خدا برای مادرش وسط برنامه + ویدئو (ویدئو) درگیری مهرانه مهین ترابی و منوچهر هادی سر صحنه فیلمبرداری حلقه ازدواج دوم حامد سلطانی مجری برنامه سال تحویل +ویدئو / زیبایی خاص یک انگشتر عقیق فال ابجد روزانه چهارشنبه 12 اردیبهشت 1403 مرگ اسرار آمیز دو جوان در پایتخت بوی بد واژن: علل، درمان‌های خانگی و روش‌های پیشگیری نگاهی به امضای منحصر به فرد و زیبای داریوش فرضیایی، عموپورنگ پرانرژی بچه های ایرانی+عکس خلاقیت خنده دار هموطن ایرانی در ساخت توالت فرنگی با صندلی شکسته حماسه آفرید+عکس/ مغز نیست که دنیای ایده ست😂 ترفندهایی برای افزایش ماندگاری رژ لب رونمایی از معدل حیرت انگیز سردار آزمون ستاره تیم ملی در اول ابتدایی/ با این نمره شاگرد اول کلاس بود+عکس فال شمع روزانه امروز چهارشنبه 12 اردیبهشت 1403 فال روزانه امروز چهارشنبه 12 اردیبهشت ماه 1403 اسکرین شات از صفحه کامپیوتر و لپ تاپ با 4 روش تمیز کردن سینی فر تنها در 3 حرکت بیش از 10 اشتباه خانم‌ها هنگام کار با جاروبرقی غار جهنم بردسکن؛ چشم اندازی به زیبایی‌های پنهان ایران از بین بردن زردی استکان چای بدون مواد شیمیایی فال قهوه با نشان روز چهارشنبه 12 اردیبهشت ماه 1403 نگاهی به مراسم عروسی برادر فرزاد حسنی با رونمایی از استایل دامادگونه آقای مجری+عکس/ مبارک باشه جوان‌ترین و مسن‌ترین استاد نمونۀ کشور معرفی شدند فال حافظ با تفسیر امروز چهارشنبه 12 اردیبهشت 1403+فیلم 25 داوطلب متخلف کنکور بازداشت و در اختیار نیروهای امنیتی قرار گرفتند پاسخ خنده دار دانش آموز ایرانی به سوال امتحانی درس علوم+عکس/با این جواب داغ بر دل معلم زدی فقط ایده خنده دار کارگر ساختمونی برای حل مشکل تیر چراغ برق شهرداری حماسه آفرید/ مهندس تویی بقیه اداتو درمیارن😂 (ویدئو) سفری شیرین به گذشته ها، این مدل پیام بازرگانی رو کیا یادشونه؟/حتما با صدا تماشا کنید تا خاطراتتون زنده بشه😍 سکانس خنده دار لیسانسه ها: سشوار کشیدن حبیب در توالت و ژست های لاکچری او آخر خندست+ویدئو سنگ تمام فلور نظری در میزبانی از بازیگران با چیدن میز غذا و دسر لاکچری و باکلاس+عکس/ ماشالله چه خونه زندگی لوکسی هم دارن👌 بازی کردن های بامزه نبات دختر بانمک شاهرخ استخری با دایی جونش/ شاهرخ استخری چه برادر خانوم خوشتیپی داره👌 تصویری جالب از اولین روز تولد پنجمین نوه احمدی نژاد در آغوش پدربزرگش/ چقدر کوچولو و زیباست شاهکار خنده دار نصاب باهوش در وصل کردن دوربین مداربسته به دیوار حماسه آفرید+عکس/ دست و پنجه ات درد نکنه اوستا😂 (ویدئو) سکانسی فراموش نشدنی از شبهای برره /دو برره برای چهره نگاری به پلیسا کمک میکنه😂 خلاقیت شاهکار و زیبای یک شاطر خوش ذوق برای تبلیغ نانوایی‌اش با آرد/ هنرمند واقعی فقط خودت+ویدیو حرکت تحسین برانگیز الهام پاوه نژاد در حمل تابوت مادرش تا محل دفن برای پر کردن جای خالی برادر نداشته اش+عکس/ آفرین به غیرتت خوانندگی غش آور احمد مهرانفر، ارسطوی سریال پایتخت به زبان محلی با اصرار شهاب حسینی/ فقط خنده هاش😂+ویدئو خلاقیت خنده دار اُوستا بنّا با طراحی نمای خانه اش حماسه ساز شد/ دکترای افتخاری حق توئه +عکس😆 روزمرگی های پر دردسر ولی قشنگ ستاره سادات قطبی با پسر کوچولوهاش/ راسته میگن بچه شیرینی زندگیه+ویدیو
تیتر امروز   
شاهزاده قجری طپانچه را روی دست منشی‌اش آزمایش کرد مرگ اسرار آمیز دو جوان در پایتخت فال روزانه امروز چهارشنبه 12 اردیبهشت ماه 1403 فال ابجد روزانه چهارشنبه 12 اردیبهشت 1403 غار جهنم بردسکن؛ چشم اندازی به زیبایی‌های پنهان ایران فال شمع روزانه امروز چهارشنبه 12 اردیبهشت 1403 فال قهوه با نشان روز چهارشنبه 12 اردیبهشت ماه 1403 جوان‌ترین و مسن‌ترین استاد نمونۀ کشور معرفی شدند فال حافظ با تفسیر امروز چهارشنبه 12 اردیبهشت 1403+فیلم 25 داوطلب متخلف کنکور بازداشت و در اختیار نیروهای امنیتی قرار گرفتند گربه‌ی گم شده به طور عجیبی هزاران کیلومتر دور تر در آمازون پیدا شد+ عکس بیوگرافی و زندگی خصوصی سولماز آقمقانی،لیلای سریال سه در چهار و همسرش+ تصاویر جذاب و دیدنی رابطه دردسرساز سحر دولتشاهی و پیمان معادی خارج از اتاق درمان جنجال به پا کرد! ضرب المثل های ایرانی با هوش مصنوعی جان گرفت نگاهی به فضای کتابخانه‌ی رهبرمعظم انقلاب؛ چه کتاب‌هایی در آن وجود دارد؟
منتخب روز   
(ویدئو) 10 نوع از خطرناک ترین مارهای جهان که در ایران هم دیده شده اند/ کابوس شب یعنی اینا نگاهی به خانه پدری استاد شهریار در روستای خشکناب شهرستان بستان آباد/ شعرهای مشهور استاد برای این روستاست +عکس عکس عروسی امیر جعفری و ریما رامین‌فر، همای سریال پایتخت فیک و تقلبی از آب درآمد / هوش مصنوعی داره وارد مراحل ترسناکی میشه! (عکس) تیپ و استایل فوق‌العاده شیک و لاکچری یاورِ سریال فاصله‌ها بعد از 14 سال در عربستان سعودی / ببینیدش نمی تونید بشناسید! فروش ویلای روف گاردن دار و استخر دار حسن جوهرچی، فرهاد سریال فاصله‌ها توسط دخترش در شمال ! / در منطقه‌ای تهرانی نشین!!! سلفی دونفره نعیمه نظام دوست با سلطان کمدی ایران که یکسال حق نداشت منتشرش کنه! / چه ست آدیداسی پوشیده مهران مدیری ... سلفی آسانسوری علیرضا نیکبخت با همسر دومش که بیشتر از جانش او را دوست دارد / کراش دهه هشتاد فوتبال ایران حالا مرد زندگی شده ... (عکس) تعجب کاربران خارجی فضای مجازی از حجاب کامل همسر ستاره لیورپول / دنیا با حجاب جای زیباتری نیست؟ (عکس) بیتابی همسر و فرزندان شهرام عبدلی، بازیگر نقش مهران در سریال فاصله‌ها، بر سر پیکر بی جان او / تو کاری با دلم کردی که فکرشم نمی کردم ... (عکس) همبازی بودن آقای بیاتی، خواستگار فهیمه در پایتخت 5 با بازیگر معروف در فیلم نوستالژیک دهه شصتی / روحش شاد ... ویدئویی باورنکردنی از مرد سومالیایی که با نصف مغزش زندگی می کند/ بیچاره چه بلایی سرش اومده