ساعدنیوز
ساعدنیوز

فال روزانه یکشنبه 6 فروردین 1402

  یکشنبه، 06 فروردین 1402   زمان مطالعه 9 دقیقه
فال روزانه یکشنبه 6 فروردین 1402
ساعد نیوز: فال روز و طالع بینی 6 فروردین 1402 را مشاهده می کنید.

فال روزانه یکشنبه 6 فروردین 1402

تصویر

فال روزانه در روز 6 فروردین 1402 برای متولدین فروردین ماه

این روزها عادات روزمره تان را کنار بگذارید و چیزهای جدید را تجربه کنید. این کار تجربه و دانش شما را افزایش خواهد داد. با این کار اتفاقات خوبی که تا به حال فکرش را نمی کردید، برایتان رخ می دهد. تصور نکنید که همه چیز را می دانید، به فکر کشف خود و جهان اطراف تان باشید. حال زمان خوبی است که تغییراتی را برای بهتر شدن به رابطه عاطفی تان دهید. اعتماد به نفس خود را بالا ببرید و بدون توجه به نظرات دیگران، آن کاری را که خود بدان علاقه دارید، انجام دهید، مطمئنا هیچ چیز جلوی پیشرفت شما را نخواهد گرفت. نگران دوستی هستید که بهتر است برای مدتی او را به حال خودش رها کنید. اگر می خواهید از قافله عقب نمانید بهتر است شما نیز به اموری دقت داشته باشید که اطرافیانتان به آن ها دقت زیادی دارند. برای حضور در جمعی به خودتان برسید اما زیاده روی نکنید، بی دلیل اعتماد به نفستان را از دست می دهید.

فال روزانه در روز 6 فروردین 1402 برای متولدین اردیبهشت ماه

سعی کنید این روزها زاویه دیدتان را گسترش دهید. با گشت و گذار در اینترنت می توانید اطلاعات خود را در هر زمینه ای بالا ببرید. اخیرا به فکر شروع دوره ای هستید اما قبل از ثبت نام در کلاس ها ببینید که آیا این رشته همین رشته ای است که بدان علاقه دارید. اگر غیر این باشد ممکن است که زود دلتان را بزند. فردی به شما علاقه دارید اما نه شما و نه او به روی خودتان نمی آورید. امروز یخ های بین تان آب می شود و شما احساس نزدیکی بیشتری به هم خواهید کرد. به اصرار دیگران اهمیت ندهید، اگر نمی خواهید در این جمع حضور داشته باشید یک نه بگوید و نروید. مردم از کسی که دائم ناله می کند آرام آرام دور می شود. شخصی که دلتان برای دیدنش لک زده به زودی خواهید دید. یا کاری را انجام ندهید یا اگر انجام دادید دائم در موردش حرف و یا غر نزنید.

فال روزانه در روز 6 فروردین 1402 برای متولدین خرداد ماه

اگر چه جزو آن دسته از افرادی نیستید که چشم و گوش بسته عاشق شوند و بی فکر عمل کنند، اما امروز احساس می کنید که چیزی در درون تان تغییر کرده است. شما فرد درونگرایی هستید که دوست ندارید احساسات تان را پیش دیگران به زبان آورید اما امروز فرق می کند. اگر فردی توجه شما را به خود جلب کرد، برای خوشحالی خود و حتی طرف مقابل تان قدم جلو بگذارید. امروز انرژی لازم را برای هر کاری دارید پس به کارهای عقب افتاده تان رسیدگی کنید تا روی هم تلمبار نشوند. این که نظم و انضباط برایتان اهمیت دارد یک امر مثبت است، نگذارید انتقادهای دیگران شما را از این عادت خوب باز دارد. انتظارتان به سر خواهد رسید، به کسی که می خواهید می رسید و از رقیب جلو می زنید. خواب‌هایتان را برای دیگران تعریف نکنید. برای رفتن به جایی از شما دعوت خواهد شد.

فال روزانه در روز 6 فروردین 1402 برای متولدین تیر ماه

آیا از شغل فعلی خود راضی هستید؟ اگر جواب شما منفی است، بهتر است که به فکر ایجاد فرصت های دیگری برای خود باشید. با نشستن چیزی حل نخواهد شد. برای شروع از روزنامه و سایت های استخدام دیدن کنید یا حتی به دستان تان بسپارید تا اگر شغلی مناسب برایتان سراغ داشتند، به شما معرفی کنند. مطمئن باشید که با تلاش به شغل دلخواهتان خواهید رسید. زمان خوبی برای ایجاد یک فضای رمانتیک در خانه است. پس خانه را با شمع و گل تزیین و از همسر، دوست یا خانواده بخواهید که در این شب زیبا شما را همراهی کنند. دوره ای نوید بخش و طلایی در پیش رو دارید. برای حاجت خویش واقعاً تلاش کرده اید، شک نکنید نتیجه همان می شود که می خواهید. کاری را زودتر از آنچه که توقع دارید تمام خواهید کرد، بیهوده برای خودتان بزرگش نکنید. اطراف خودتان را شلوغ کرده اید اگر به این شکل پیش بروید شیرازه کار از دستتان خارج خواهد شد.

فال روزانه در روز 6 فروردین 1402 برای متولدین مرداد ماه

از ایجاد تغییرات در زندگی تان نهراسید. گاهی ریسک کردن شما را به سمت پیشرفت سوق خواهد داد تنها کافی است که خودتان را باور داشته باشید. شما توانایی های زیادی دارید اما درست از آنها استفاده نمی کنید وهمین موضوع زندگی را برایتان کسل کننده کرده است. پس با اطمینان به خودتان قدم اول را بردارید. امروز از نظر عاطفی در شرایط خوبی به سر می برید. اگر چه شاید نتوانید تصمیمات مهمی بگیرید اما همین که ذهن تان منظم و آرام شده است، خود نعمتی است که باید خدا را بابت اش شکر کنید. توصیه می شود تمام افکار خودمحورانه تان را کنار بگذارید و دلی دریایی و بخشنده داشته باشید. از هر دست بدهید از همان دست پس خواهید گرفت بخصوص حالا که از انرژی زیادی برخوردارید. به جای واکنش تند احساسی نشان دادن بهتر است به درک احساسات قلبی خود بپردازید.

فال روزانه در روز 6 فروردین 1402 برای متولدین شهریور ماه

برای آرزوهایتان اهمیت زیادی قائل شوید. شاید دیگران آنها را دور از دسترس و رویایی بدانند اما شما می توانید آنها را به واقعیت تبدیل کنید. امروز زمان خوبی برای شروع این کار است پس درنگ نکنید. به زودی از طرف یکی از عزیزان تان سورپرایز می شوید. این سورپرایز ممکن است یک خبر باشد که شما را بی نهایت خوشحال می کند. اگر مجرد هستید، به زودی عشق تان را در جایی که انتظارش را ندارید، پیدا خواهید کرد. کار را خودتان انجام دهید و بیش از این دست دست و وقت تلف نکنید. برای خودتان یک هدیه کوچک بخرید و قدر خودتان را بیشتر بدانید. به سلامت روحی و جسمی تان اهمیت بدهید. شما این اواخر به شدت از خودتان کار کشیده اید و خسته اید. شخصی برایتان حامل خبری خوب است.

فال روزانه در روز 6 فروردین 1402 برای متولدین مهر ماه

به دنبال ندای قلب تان بروید، حتی اگر منطق شما مانع آن می شود. سعی کنید که تصویر بزرگ تری از آنچه می بینید را برای خود خلق کنید. با این روش قدم هایی که بر می دارید و به تبع موفقیت تان نیز بزرگ تر خواهد شد. زندگی پر از اتفاقات غیر منتظره است. خودتان را برای یک سورپرایز بزرگ در مورد روابط عاطفی آماده کنید. اخیرا سختی های زیادی را متحمل شده اید اما امروز صبح که از خواب بیدار می شوید گویا تمام مشکلات تان به پایان رسیده و می توانید پس از مدت ها طعم واقعی آرامش را بچشید. دنبال چیزی هستید که رسیدن به آن کار آسانی نیست اما یادتان باشد خواستن توانستن است. برای رسیدن به هدف اصلی تان هدف های کوچکتر تعریف کنید تا قدم به قدم به آن نزدیک شوید و دلسرد نشوید. برای انجام کاری روی حرف شخصی حساب باز می کنید که به قولش عمل نمی کند.

فال روزانه در روز 6 فروردین 1402 برای متولدین آبان ماه

از آنجا که قدرت یادگیری شما بالاست، با سرعت بالایی می توانید اطلاعات زیادی کسب کنید. امروز هم از آن زمان هایی است که باید کتاب به دست بگیرید یا در اینترنت به هدف بالا بردن دانش تان سری بزنید. امروز فضا برای همکاری های دو نفره باز است. به همین دلیل اگر به فکر کاری تیمی هستید، از همین حالا قرارش را بگذارید. این فضا برای روابط عاشقانه هم صدق می کند. اگر موضوعی است که می خواهید با شریک زندگی تان در میان بگذارید، بهترین فرصت است. بر خلاف همیشه، خواهید دید که چقدر با هم تفاهم نظر خواهید داشت. شخصی که فکرتان را به خودش مشغول کرده آدم بی وفایی نیست اما شرایطش سخت است و هنوز هم هزار سوال در سر دارد. بهتر است به تک تک این سوال ها جواب بدهید. باید تصمیم مهمی کاری یا تحصیلی بگیرید. برای تغییر منزل یا شهر جدید خود را آماده سازید، همه چیز روبراه می شود.

فال روزانه در روز 6 فروردین 1402 برای متولدین آذر ماه

از کابوس هایتان برداشت بدی نکنید. از آن به عنوان نشانه ای برای پی بردن به حقایق استفاده کنید. اگر احساس ناامنی دارید، به دنبال دلیلش باشید. شاید هم مشکل خاصی نیست و این شمایید که موضوعات را برای خودتان بزرگ می کنید. بهتر است با دوست یا یکی از اعضای خانواده تان که تجربه کافی دارد، در این زمینه صحبت کنید. بیان ترس ها و دردهایتان می تواند کمی از سنگینی باری که بر دوش می کشید را کم کند. کمک به خیریه ها هم یکی دیگر از روش هایی است که حالتان را خوب خواهد ساخت. فردی مقبول، کم حرف، هوشیار، مهربان و خیرخواه هستید. استعدادهایتان زیاد است. یادتان نرود شما قادر به هرکاری که بخواهید هستید. منبع درآمد خوبی برای خودتان به راه می اندازید. رنگ سبز و آبی روشن در حفظ تعادل برایتان مهم است. شما این روزها نیاز دارید که حواستان متمرکز باشد.

فال روزانه در روز 6 فروردین 1402 برای متولدین دی ماه

آیا برای آرزوهایتان زندگی می کنید؟ یا که آنها را فراموش کرده اید؟ با انرژی که امروز در هوا پراکنده است، قدرت لازم را برای تلاش هایی بیشتر به دست خواهید آورد. فقط فرصت هایی که در زندگی برایتان فراهم می شود را از دست ندهید. شما فردی هستید که برای روابط عاطفی از دست رفته غصه زیادی می خورید، اما بدانید که با هر از دست دادن، چیز با ارزش دیگری به دست خواهید آورد. پس گذشته را رها کنید و به جاده پیش رویتان خیره شوید. یک پیشنهاد کاری به شما می شود چشم بسته هیچ حرفی را قبول نکنید، جوانب احتیاط را حتما بسنجید. سالی پر از هیجان و تغییرات و نوآوری پیش رو دارید، شما مدتهاست که منتظر این روزها هستید. در مورد نیتتان خیالتان راحت باشد بالاخره همان می شود که می خواهید، فقط کمی صبر و حوصله به خرج دهید.

فال روزانه در روز 6 فروردین 1402 برای متولدین بهمن ماه

امروز تنها به فکر پیشرفت در زمینه کاری و تحصیلی تان باشید. آخرین زمانی که مهارتی تازه را آموختید، چه زمانی بود؟ یادتان باشد که هیچگاه برای یادگیری دیر نیست. مهم نیست که به چه رشته ای علاقه دارید، شنا، نقاشی یا ورزش… در کلاس ها ثبت نام و ذهن تان را تقویت کنید. اگر هنوز هم مجرید، عیبی ندارد. اگر برای متاهل شدن عجله کنید، ممکن است که در انتخاب تان به اشتباه روید. به زودی به یک مراسمی دعوت می شوید. بهترین لباس خود را به تن کرده و در آنجا حاضر شوید. برای انجام کاری که به شما قبلا هشدار داده شده و از آن منع شده اید بهتر است دوباره فکر و کمی بیشتر صبر کنید، این کار ارزشش را ندارد. در رابطه با شخصی بهتر است تا دیر نشده مرزهایتان را به او یادآوری کنید وگرنه اتفاق بدی خواهد افتاد که شما را بسیار ناراحت خواهد کرد.

فال روزانه در روز 6 فروردین 1402 برای متولدین اسفند ماه

آیا می دانستید که حس ششم تان یکی از با اعتمادترین راهها برای تشخیص درست از نادرست است؟ مشکل شما عدم اعتماد به خود و توانایی هایتان است، در حالی که نیروی درونی شما قدرتمندتر از آن است که فکرش را بکنید. به رابطه ای تمام شده فکر می کنید. تصور می کنید که امیدی در بازگشت شما نیست اما اشتباه می کنید. جسارت داشته باشید و شانس خود را یک بار دیگر امتحان کنید. شاید که از سوی طرف مقابل تان نشانه ای ندیده باشید اما او هم مانند شما، دلش گیر است. به زودی مشغله کاری تان دوچندان می شود. در امور دیگران دخالت نکنید بگذارید هر کسی هر کاری دوست دارد انجام بدهد، احترام خودتان را نگه دارید. برای رسیدن خبری کاری یا تحصیلی باید کمی بیشتر صبر کنید. از کسی که می گوید شما را به اندازه کافی دوست دارد فاصله بگیرید، او از شما سوءاستفاده می کند.

♦برای مشاهده سایر فال ها کلیک کنید♦

آشنایی با طالع بینی سال 2022

پایگاه خبری ساعدنیوز را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید.

دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
عرض ارادت احساسی و عیادت بازیگران و ورزشکاران از رهبر معظم انقلاب در بیمارستان+ عکس/ از جواد عزتی و علی ضیا تا علی پروین و بهداد سلیمی (682 نظر) رهبر معظم انقلاب چه میوه هایی را برای حفظ سلامتی خود میل می کنند؟ (201 نظر) خلاقیت خنده دار و هوشمندانه قصاب اهوازی برای فریب گوسفند و قربانی کردنش حماسه آفرید+عکس/ مغز تو رو باید طلا گرفت😂 (91 نظر) خلاقیت بامزه یک پدر ایرانی روی کلید کولر حماسه ساز شد/ این یادداشت بانمک پربازدید شد+عکس (75 نظر) پاسخ جالب رهبر معظم انقلاب به یک سوال: حضرت آقا اصلاً شما فکر می‌کردین که رهبر بشین؟ (61 نظر) میز عزای ساده و بدون تجملات مادر محسن کیایی، مجری برنامه صداتو +عکس/ روحشون شاد چه چهره دلنشینی داشتن (56 نظر) دسته گل بزرگ و لوکس رضا گلزار و آیسان خانوم برای افتتاحیه سالن زیبایی ساره بیات +عکس/ واقعا گل کاشتین (53 نظر) نگاهی به مراسم عروسی لاکچری و مفصل دختر بزرگ اردوغان در استانبول+عکس/ چه لباس عروس خوشگلی، چه داماد خوش‌تیپی (52 نظر) بهترین گردو ایران متعلق به کدام شهر است (48 نظر) شرط جالب رهبر معظم انقلاب برای خواندن خطبه عقد عروس و داماد ایرانی/ ماجرای بخشیدن 86 سکه به آقای داماد چه بود؟ (40 نظر) خلاقیت بی نظیر یک معمار در طراحی خانه ای با الهام از موز/ مغز تو رو باید تو موزه نگه داشت+عکس (38 نظر) ماجرای جالب کارت عروسی فائزه و حمید که به دست رهبر انقلاب رسید/ حرکت تحسین برانگیز عروس و داماد ایرانی برای خرید سرویس طلا+عکس (33 نظر) علی دایی: دکترها گفته بودند شاید زیر عمل زنده نمانم+عکس/ همیشه عضو خانواده پرسپولیس هستم/ همه درآمدم را در ایران سرمایه‌گذاری کردم (30 نظر) نگاهی به خانه پدری بدون تجملات محمود احمدی نژاد+ویدیو/ منزلی با چیدمانی قدیمی و حیاطی دلنشین و نوستالژیک (24 نظر) تصویری بسیار قدیمی از 17 سالگی آیت الله خامنه ای رهبر انقلاب/ساده زیستی رهبر از ابتدای زندگی (23 نظر)
دیگران می‌خوانند   
ایده متفاوت و خوشمزه یک زوج شکمو در طراحی لباس عروس به شکل پیتزا+عکس/ از دسته گل تا کیک 6 طبقه همگی از مواد این فست فود پرطرفداره استرس گرفتن خنده دار حامد آهنگی از سه بار پشت سر هم گفتن چیپس سس ماست+ویدیو/ می‌ترسه که سوتی بده نگاهی به ماشین شاسی بلند و هوش پَران صالح حردانی ستاره فوتبال/ این ماشین آرزوی خیلیاست + عکس شغل نان و آب‌دار چراغ‌روشن‌کنی را چه کسانی عهده‌دار بودند؟ تغییر چهره هوش پران ارسلان قاسمی، وحید سریال فاصله ها بعد از 14 سال+عکس رونمایی از دختر زیبا و موطلایی بیژن بنفشه خواه، شوهر جراح خانم شیرزاد سریال ساختمان پزشکان/ دخترش چقدر شبیه اروپایی هاست😍+عکس سورپرایز شدن جالب و عاشقانه حامد آهنگی توسط همسرش/ چه خانوم باشخصیت و اصیلی داره+ویدیو فال انبیاء روزانه چهارشنبه 5 اردیبهشت ماه 1403 سکانسی از سریال پایتخت که هیچکس راز آن را نفهمید+ فیلم اشتباه مهران مدیری در برنامه اسکار سوژه شد+ فیلم کشف 2 میلیارد تومان دخانیات قاچاق در این شهر افشای راز هوتن شکیبا برای صداسازی «بچه»؛ روش عجیب ایرج طهماسب در کار +فیلم تماس علی دایی با پدر ترانه علیدوستی جوک فی البداهه و خیلی خنده دار یوسف صیادی در برنامه شب آهنگ/ حامد آهنگی از خنده منفجر شد +فیلم خلاقیت هوشمندانه اُوستا نجار در طراحی مجسمه هایی با چوب و تنه ی درخت/ مغزشو باید طلا گرفت +فیلم پاسخ خنده‌دار دانش‌آموز به سؤال دینی؛ چطوری جرأت کرد این رو بنویسه!! + فیلم (عکس) چاوش خان تفنگچی مهربان سریال گیلدخت، در آغوش مادرش با تیپ و استایل امروزی / خوشتیپه، نه؟! (عکس) چهره واقعی و بدون گریم عارفه معماریان، بازیگر نقش دختر محمود نقاش در سریال پایتخت / نقی قبل از هما خواستگاری ایشون رفته بوده! هر آنچه که باید در مورد کابل های شبکه بدانید از کجا، بلیط هواپیما ارزان بخریم؟ پرطرفدارترین گیاهان آپارتمانی برگ پهن برای دکور منزل 3 مورد از شگفت انگیزترین اکتشافات مصر باستان؛ از شهر طلایی تا مقبره نفرین‌ شده جشن عروسی باشکوه و مجلل دختر ناصرالدین‌شاه با تشریفات و ولخرجی فراوان در کاخ گلستان/ این مراسم 130 سال پیش برگزار شد+عکس نگاهی به مراسم عروسی ساده و بدون تجملات پوتین در روسیه+عکس/ از انداختن حلقه طلا به دست عروس تا امضا کردن سند ازدواج رونمایی از عجیب ترین مدرسه دنیا که در آن مارها را جادو میکنند+عکس فال ابجد روزانه چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403 چند قدم برای نظم دهی بهتر به آشپزخانه هایی با فضای کوچک مراقبت‌های پس از بوتاکس صورت؛ نکات کلیدی برای داشتن نتایج بهتر فال شمع روزانه امروز چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403 فال روزانه امروز چهارشنبه 5 اردیبهشت ماه 1403 رونمایی از خانواده 4 نفری کاظم نوربخش سلمان سریال نون خ/چه خونواده صمیمی و گرمی +عکس رونمایی صاحب قهوه خانه‌ایی در کاشان از تنها نقاشی با خودکار سهراب سپهری+ویدیو/ می تونستم با فروشش زندگیمو تغییر بدم ولی... فال قهوه با نشان روز چهارشنبه 5 اردیبهشت ماه 1403 3 ترفند کاربردی برای رسوب‌زدایی و نو شدن دوش حمام فال حافظ با تفسیر امروز چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403+فیلم دعوای زن و شوهری نرگس محمدی و علی اوجی تو برنامه زنده/علی اوجی خانم بازیگر رو با خاک یکی کرد + فیلم خلاقیت هوشمندانه شهرداری اهواز در محافظت از درختی قدیمی و کهن+عکس/ با این کارش جذابیت شهر رو چندین برابر کرده👌 دسته گل بزرگ و لوکس رضا گلزار و آیسان خانوم برای افتتاحیه سالن زیبایی ساره بیات +عکس/ واقعا گل کاشتین وان حمام پر از توپ بامزه و رنگارنگ ستاره سادات قطبی/ حرکت جالب خانم مجری برای سرگرم کردن شازده پسرش+ویدیو فیلم لو رفته از رضا گلزار سوپر استار و آیسان خانوم در فرودگاه/ همیشه در شادی و مسافرت
تیتر امروز   
کشف 2 میلیارد تومان دخانیات قاچاق در این شهر تماس علی دایی با پدر ترانه علیدوستی 3 مورد از شگفت انگیزترین اکتشافات مصر باستان؛ از شهر طلایی تا مقبره نفرین‌ شده رونمایی از عجیب ترین مدرسه دنیا که در آن مارها را جادو میکنند+عکس فال ابجد روزانه چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403 فال شمع روزانه امروز چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403 فال روزانه امروز چهارشنبه 5 اردیبهشت ماه 1403 فال قهوه با نشان روز چهارشنبه 5 اردیبهشت ماه 1403 فال حافظ با تفسیر امروز چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403+فیلم فال انبیاء روزانه چهارشنبه 5 اردیبهشت ماه 1403 کشف اتفاقی چهره 600ساله «بچه‌جن» در توالت یک خانه اولین کشته ی طرح عفاف و حجاب ضدانقلاب شفا گرفت!ماجرای کما و فوت دختر تهرانی در متروی تجریش+فیلم نگهدارندگان گربه در معرض یک بیماری روانی خطرناک / ما نمی‌گیم، پژوهشگران خارجی گفتند! بیوگرافی و زندگی خصوصی پاشا جمالی،مهیار سریال نون خ و همسرش+ تصاویر جذاب و دیدنی رونمایی از هتلی که همه چیزش از طلای 24 عیار است ؛ از وان و توالت گرفته تا غذایی که در آن سرو می شود! / هتل مورد علاقه خانم‌های طلا دوست!
منتخب روز   
فروش ویلای روف گاردن دار و استخر دار حسن جوهرچی، فرهاد سریال فاصله‌ها توسط دخترش در شمال ! / در منطقه‌ای تهرانی نشین!!! سلفی دونفره نعیمه نظام دوست با سلطان کمدی ایران که یکسال حق نداشت منتشرش کنه! / چه ست آدیداسی پوشیده مهران مدیری ... سلفی آسانسوری علیرضا نیکبخت با همسر دومش که بیشتر از جانش او را دوست دارد / کراش دهه هشتاد فوتبال ایران حالا مرد زندگی شده ... (عکس) تعجب کاربران خارجی فضای مجازی از حجاب کامل همسر ستاره لیورپول / دنیا با حجاب جای زیباتری نیست؟ (عکس) بیتابی همسر و فرزندان شهرام عبدلی، بازیگر نقش مهران در سریال فاصله‌ها، بر سر پیکر بی جان او / تو کاری با دلم کردی که فکرشم نمی کردم ... (عکس) همبازی بودن آقای بیاتی، خواستگار فهیمه در پایتخت 5 با بازیگر معروف در فیلم نوستالژیک دهه شصتی / روحش شاد ... ویدئویی باورنکردنی از مرد سومالیایی که با نصف مغزش زندگی می کند/ بیچاره چه بلایی سرش اومده رودررویی با یک تمساح آن‌ هم فقط با یک ماهیتابه +فیلم متقاضیان عمره بخوانند/ آخرین وضعیت و شرایط ثبت‌نام حج عمره 1403 اعلام شد طرح 100 میلیارد پوندی برادر اسامه بن لادن برای ساخت طولانی ترین پل معلق جهان+عکس