ساعدنیوز
ساعدنیوز

فال روزانه یکشنبه 7 خرداد ماه 1402

  شنبه، 06 خرداد 1402   زمان مطالعه 10 دقیقه
فال روزانه یکشنبه 7 خرداد ماه 1402
ساعد نیوز: فال روز و طالع بینی 7 خرداد 1402 را مشاهده می کنید.

فال روزانه یکشنبه 7 خرداد ماه 1402

تصویر

فال روزانه در روز 7 خرداد 1402 برای متولدین فروردین ماه

امروز ممکن است کارتان با بعضی ها به بحث و دعوا بکشد. شما به طور ذاتی فردی انعطاف پذیر و سخاوتمند هستید، اما اگر دیگران بخواهند از این صفات مثبت و ذات مهربان شما سوء استفاده کنند، حال و هوایتان بلافاصله تغییر یافته و حالتی عصبی و منزوی به خود می گیرید. چالش و درگیری اغلب بخشی طبیعی از هر رابطه ای است، به جای این که از رابطه خود نا امید شوید سعی کنید و موضوع را بیش از اندازه برای خودتان بزرگ کنید بهتر است سعی کنید از مشکلاتی که به وجود آمده اند درس عبرت بگیرید و تجربه کسب کنید. مراقب اطرافیان باشید، موفقیت از آن شماست، بهتر است در محیط کار مشکلاتتان را منطقی و عاقلانه حل کنید. در دروازه را می شود بست ، اما جلوی دهان مردم را نمی شود بست. مراقب اطرافیان باشید تا زیاد در کارتان تجسس نکنند. کافیست به شخصی که بیش از اندازه سوال می کند بگوئید که مسئله به اون مربوط نمی شود. خودتان را از تله برهانید.

فال روزانه در روز 7 خرداد 1402 برای متولدین اردیبهشت ماه

امروز شما برای کمک گرفتن از دیگران با مشکلاتی مواجه خواهید بود. آنهایی که همیشه در کنارتان بوده اند و شما را مورد حمایت خود قرار می داده اند امروز درگیر کارها و مسائلی هستند که به شما ارتباطی پیدا نمی کنند و وقتی برای رسیدگی به شما و کارهایتان ندارند. شاید بهتر باشد شما هم فعلا کارهای خودتان را به وقت دیگری موکول کرده و به کمک این دوستان خود بروید. با این کار علاوه بر این که گوشه ای از کمک های همیشگی آنها را جبران کرده اید و با در اولویت قرار دادن نیازهای دیگران نسبت به خودتان حس خوبی پیدا کرده اید. پذیرای مهمان عزیزی خواهید بود، انجام کاری از شما خواسته می شود که از توانتان خارج است. راه چاره ای پیدا کنید و زیر بار نروید. شخصی از در وارد می شود و با خودش خبری میاورد. پذیرای مهمان عزیزی خواهید بود. برای وارد شدن به یک رابطه احساسی بهتر است خودتان را آماده کنید تا تجربیات گذشته را تکرار نکنید. زندگیتان را با تکرار تجربیات گذشته هدر ندهید.

فال روزانه در روز 7 خرداد 1402 برای متولدین خرداد ماه

انرژی جسمانی شما در سطح بسیار بالایی قرار دارد و ذهنتان هم آماده عمل است و می توانید با هر موقعیت و هر مسئولیتی به راحتی روبرو شوید. کلید موفقیت در بهره برداری از این موقعیت فوق العاده ای که در حال حاضر دارید برقراری ارتباط با دیگران است. در حال حاضر شما توانایی انجام چند کار مختلف به طور همزمان را دارید و با ارتباط برقرار کردن با دیگران و فهمیدن این که دقیقا چه کاری باید انجام دهید، می توانید این توانایی های خود را به درستی به کار بگیرید. یک نفر کار مهمی با شما دارد، تماس او را از دست ندهید. هدیه ای دریافت می کنید، دست به کاری هیجان انگیز خواهید زد که روحیه و حالتان را بسیار خوش می کند. برای گفتن یک حرف بهتر است عجله نکنید. تا می توانید در این مورد برای خودتان وقت بخرید تغییرات مهمی در زندگی شما رخ داده، به پشتوانه این تغییرات پله های رشد و پیشرفت را یکی پس از دیگری پشت سر می گذارید. هدیه ای دریافت می کنید که موجب شادیتان می شود.

فال روزانه در روز 7 خرداد 1402 برای متولدین تیر ماه

سعی کنید تا جای ممکن خودتان را از چالش هایی که دارند در اطرافتان شکل می گیرند دور نگه دارید و با هیچ کسی درگیر نشوید و خودتان را قاطی درگیری های دیگران هم نکنید. در شرایط موجود کاری که شما باید انجام دهید این است که اوضاع را آرام کرده و برای حل معضلات موجود نگرشی کاربردی و عمل گرایانه داشته باشید. اگر بی آن که به اندازه کافی تفکر و برنامه ریزی داشته باشید خیلی زود وارد عمل شوید خودتان را در وضعیت دشواری گرفتار خواهید کرد که بیرون آمدن از آن برایتان راحت نخواهد بود. صبر و تلاشتان نتیجه می دهد، چیزی که مدتهاست مد نظرتان است خواهید خرید. فردی دوست داشتنی در زندگی شما حضور می یابد که با او احساس آرامش و راحتی خواهید کرد. با تغییر دکوراسیون منزل تنوع در محیط خانه بوجود خواهید آورد. به این ترتیب از احساس خستگی و روزمرگی فاصله می گیرید. صبر و تلاشتان نتیجه می دهد و کاری که به دنبالش هستید با موفقیت انجام می شود.

فال روزانه در روز 7 خرداد 1402 برای متولدین مرداد ماه

اکنون زمان خوبی برای پیشروی در انجام پروژه هایی است که نیمه کاره باقی مانده اند، پروژه های بزرگ و طولانی مدت، پروژه هایی که ارتباطات و سفرهای دور دست را در بر می گیرند و هر پروژه دیگری که مدت هاست انجام آن را پشت گوش انداخته اید امروز شما را به خود فرا می خواند. بیش از این تاخیر جایز نیست، همین امروز دست به کار شوید. خوشبختانه قدرتی درونی به شما انگیزه می دهد تا جلو بروید. تنهائی تان را با هر کس و هر کاری پر نکنید، نعمت ها و شادی هایتان را با دیگران سهیم شوید. زندگی را با همه خوب و بدش تجربه کنید و از آن لذت ببرید. انجام ندادن کاری شما را از انجام دادنش بیشتر کلافه می کند. یک بار برای همیشه آن را تجربه کنید و خبال خودتان را راحت کنید. تنهائی تان را با هر کس و هر کاری پر نکنید. یه جایی دعوت می شوید. این دعوت را رد کنید.

فال روزانه در روز 7 خرداد 1402 برای متولدین شهریور ماه

اکنون زمان فوق العاده ای برای شماست و خواهید توانست پیشرفت قابل توجهی به سوی اهداف خود داشته باشید. کلیدی که زمینه را برای پیشروی سریعتر شما فراهم خواهد کرد داشتن صداقت در گفتار و رفتارتان و از بین بردن هر گونه سوء تفاهم خواهد بود. تا وقتی که پرونده های گذشته را نبسته اید و ابهامات و سوء تفاهم ها را برطرف نکرده اید اصلا فکر جلو رفتن را از سرتان بیرون کنید. داشتن انعطاف پذیری در عملکردتان به شما کمک خواهد کرد و اثرگذاری بیشتری خواهید داشت. شخصی با قدمی پربرکت به زندگیتان وارد می شود، اگر کسی را دوست دارید، نه تنها به او فکر کنید، بلکه با رفتارتان حرفتان را ثابت کنید. تصمیم منطقی شما را به جایگاه خوب و مطمئنی می رساند. برای انجام کار یا بستن قراردادی در حال مشورت و مذاکره هستید. مته به خشخاش بگذارید و حواستان را جمع کنید. شخصی با قدمی پربرکت به زندگیتان وارد می شود.

فال روزانه در روز 7 خرداد 1402 برای متولدین مهر ماه

رامروز موتورتان گرم شده و آماده حرکت است. از لحاظ سطح انرژی هم در وضعیت خوبی قرار دارید، اما متاسفانه احساس می کنید که مانع بزرگی سر راهتان قرار دارد. به احتمال زیاد این مانع چیزی نیست جز تصور ذهنی اشتباه خودتان و ناتوانی شما در تصمیم گیری همراه با اعتماد به نفس سد راهتان شده است. گاهی چنان آشفته و پریشان می شوید که حتی یک قدم هم نمی توانید پیش بروید و از پس انجام هیچ کاری بر نمی آیید. خودتان را در چنین شرایطی زیاد تحت فشار قرار ندهید و کمی به خودتان فرصت بدهید تا خودتان را پیدا کنید. آینده ای روشن در انتظار شماست، لبخندتان را از عزیزان دریغ نکنید. به دنبال کسی باشید که خاطرتان را عوض می کند وگرنه تنها ماندن ضررش برایتان کمتر است. مثبت اندیشی و امیدواری به آینده در گفتار و رفتار شما هویداست. آینده ای روشن در انتظار شماست. تصمیم مهمی باید بگیرید. پیشنهاد می شود حتما با چند نفر در این زمینه مشورت کنید.

فال روزانه در روز 7 خرداد 1402 برای متولدین آبان ماه

هیچ کس از طرد شدن و پذیرفته نشدن خوشش نمی آید، اما هیچ کس هم به اندازه شما از قرار گرفتن در چنین موقعیتی متنفر نیست. به همین دلیل هم تا جای ممکن خودتان را در موقعیت های مخاطره آمیز و ناشناخته قرار نمی دهید. اما این نکته را هم باید در نظر داشته باشید که با این دست به عصا راه رفتن دارید خودتان را از ماجراجویی هایی که می توانند زندگیتان را به طور کلی و برای همیشه تغییر دهند محروم می کنید. خوشبختانه در حال حاضر شرایط کیهانی به گونه ای است که شما آماده اید ریسک کنید. بر خود آسان بگیرید، یک از رازهای موفقیت این است که بر خود آسان بگیرید تا دنیا به شما سخت نگیرد. در مورد مسائل عاطفی تان شاید بهتر باشد کمی احساساتتان را پنهان کنید و بیش از اندازه هیجان زده نباشید. به زودی برای رفتن به یک سفر برنامه ریزی خواهید کرد. اگر سنگ صبور کسی هستید، راهی پیدا کنید تا آرامشتان را هم حفظ کنید.

فال روزانه در روز 7 خرداد 1402 برای متولدین آذر ماه

امروز سعی کنید تا جایی که از دستتان بر می آید در ارتباط برقرار کردن با دیگران و در واکنش نشان دادن به موقعیت هایی که در اختیارتان قرار خواهند گرفت، نهایت انعطاف پذیری را از خود نشان بدهید. با این کار درب هایی در برابرتان قرار خواهند گرفت و موقعیت هایی برایتان به وجود خواهند آمد که حتی از وجود آنها بیخبر بوده اید. شما در حال حاضر انرژی فیزیکی بسیاری را در اختیار دارید، قدرش را بدانید و آن را بیهوده هدر ندهید. خودتان را بازیچه دست هیچکس نکنید، تکلیفتان را با کسی که شما را با یک دست پیش می کشد و با یک پا پس می زند روشن کنید. خودتان را بازیچه دست هیچکس نکنید. حتی اگر دلتان گیر است. سعی کنید عاقل باشید. مجبور می شوید خرجی بکنید. نگران نباشید. اتفاقاتی به نفع شما تمام خواهد شد. کافیست به خودتان ایمان داشته باشید تا به امور تسلط پیدا کنید.

فال روزانه در روز 7 خرداد 1402 برای متولدین دی ماه

امروز ممکن است که در وضعیت دشواری قرار گرفته باشید. شما می خواهید سبک زندگی جدیدی را در پیش بگیرید، اما انگار در وضع فعلی خود گیر افتاده و راه فراری هم ندارید، انگار که شما را به روند تکراری زندگیتان و این روزمرگی زنجیر کرده باشند. البته شما در واقع دارید پیشرفت می کنید، اما چیزی که می خواهید خیلی فراتر از این است و این قدم های کوچک راضیتان نمی کنند و به دنبال جهش های بزرگ هستید. اگر چشم هایتان را خوب باز کنید راه فرار را در همین نزدیکی ها پیدا خواهید کرد. به هر کسی یا هر چیزی بیخودی فکر نکنید، این روزها به دلیل مشغلیات بسیار، زندگیتان آشفته شده و نمی دانید چطور به کارهایتان سر و سامان ببخشید. از دیگران کمک بخواهید و از تجربه شان استفاده کنید. به هر کسی یا هر چیزی بیخودی فکر نکنید. افکار بیهوده را از خودتان دور کنید. شما خلاق و توانا هستید. سعی کنید نظم را به زندگیتان بیاورید و کنترل امور را به دست بگیرید.

فال روزانه در روز 7 خرداد 1402 برای متولدین بهمن ماه

شما از یک جنبه زندگی خود دارید حمایت و اعتماد به نفس دریافت می کنید و از یک جهت دیگر هم انرژی جسمانی بالایتان را به دست می آورید. شاید این دو جنبه ی مختلف زندگی شما با یکدیگر در تقابل و نزاع باشند، اما شما این توانایی را دارید که ویژگی های مثبت هر یک را به کار بگیرید و آنها را به گونه ای با هم آشتی دهید و راه حلی برای مشکلات خود بیابید. هیچ محدودیتی برای شما وجود نخواهد داشت، پس تمام توانتان را یک جا جمع کرده و با قدرت پیش بروید. بگذرید و به جلو حرکت کنید، برای خرید یا فروش، هیچکدام عجله نکنید. امروز برای چیزی غصه می خورید که فردا به آن خواهید خندید. بگذرید و به جلو حرکت کنید. فردا به کسی قول داده نشده. بر سر دو راهی ماندن و رفتن هستید. تصمیمتان را بگیرید تا از این برزخ خارج شوید. حرفی خواهید زد که عزیزی را به شدت خواهد رنجاند.

فال روزانه در روز 7 خرداد 1402 برای متولدین اسفند ماه

وقتی تمام منابعی که در اختیار دارید را به کار بگیرید موفقیت قطعا به سراعتان خواهد آمد. به جای این که مدام ایراد بگیرید و جنبه منفی همه چیز را در نظر بگیرید سعی کنید با جریان زندگی جلو بروید و خودتان را با آن هماهنگ کنید. قدرت و انرژی بسیاری در حال حاضر در دسترس شما قرار دارد، تمام آنچه نیاز دارید جهت دادن به این قدرت فوق العاده و همسو کردن آن با اهدافتان است. به جای این که مخفیانه و در سایه پیش بروید اهداف و خواسته های خود را به وضوح و با صدای بلند بیان کنید. تا می توانید پس انداز کنید، بهتر است همین حالا راهی برای آرامتر بودن پیدا کنید وگرنه با ادامه این روند اطرافیانتان را پراکنده می کنید. دست از ولخرجی های بیهوده بردارید. بهتر است تا می توانید پس انداز کنید. بزودی به پس اندازتان نیاز پیدا خواهید کرد. باری را از دوش کسی می دارید و مشکلش را حل می کنید.

♦برای مشاهده سایر فال ها کلیک کنید♦

آشنایی با طالع بینی سال 2022

پایگاه خبری ساعدنیوز را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید.

دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
عرض ارادت احساسی و عیادت بازیگران و ورزشکاران از رهبر معظم انقلاب در بیمارستان+ عکس/ از جواد عزتی و علی ضیا تا علی پروین و بهداد سلیمی (937 نظر) تذکر جدی رهبر انقلاب به عکاسان خبری در کرمانشاه/ با کفش وارد نشوید+عکس (297 نظر) رهبر معظم انقلاب چه میوه هایی را برای حفظ سلامتی خود میل می کنند؟ (237 نظر) پاسخ جالب رهبر معظم انقلاب به یک سوال: حضرت آقا اصلاً شما فکر می‌کردین که رهبر بشین؟ (109 نظر) واکنش ایران به درخواست عجیب آمریکا برای حمله نمادین اسرائیل (59 نظر) گریم سخت و سنگین شازده مفخم سریال "گیلدخت"، صالح میرزاآقایی، برای بازی در نقش امام خمینی/ بنظرتون شبیه ایشون شدن؟ (56 نظر) دیدار بازیگران معروف و محبوب ایرانی با رهبر انقلاب/ از شاهرخ استخری تا مصطفی زمانی و عموپورنگ+عکس (56 نظر) خلاقیت خنده دار یک ایرانی برای دوخت کاپشن با پتو پلنگی حماسه آفرید/ ایرانی پنجه طلا از هر انگشتش هنر میباره😂 (43 نظر) خلاقیت تحسین برانگیز چوپان برای تردد بدون دردسر گوسفندانش در سطح شهر+ویدیو/ مغز تو رو باید طلا گرفت😂 (36 نظر) ماجرای جالب کارت عروسی فائزه و حمید که به دست رهبر انقلاب رسید/ حرکت تحسین برانگیز عروس و داماد ایرانی برای خرید سرویس طلا+عکس (33 نظر) خلاقیت بی نظیر راننده مشهدی، با نوشته جالب پشت وانت اش حماسه آفرین شد/ آدم حَظ میکنه از این درک و فهم بالا (31 نظر) نگاهی به کیک تولد 5 سالگی هانا دختر مهران غفوریان با دیزاین خاص/مبارکا باشه +عکس (28 نظر) خلاقیت تحسین برانگیز یک بقال تبریزی برای کودکان حماسه ساز شد/ درک و شعور ایشون ستودنیه+عکس (28 نظر) نگاهی به تیپ و استایل لاکچری و درجه یک خانواده محمدرضا گلزار در عروسی آقای بازیگر +عکس/ خوش به حال آیسان خانوم، عروسِ چه خانواده‌یِ باکلاس و مرفه ی شده😍 (27 نظر) حضور محمدرضا گلزار، تازه داماد سینمای ایران در رستوران لوکس علی دایی+عکس/ خبری از آیسان خانوم نیست! (27 نظر)
دیگران می‌خوانند   
فال روزانه امروز شنبه 1 اردیبهشت ماه 1403 فال حافظ با تفسیر امروز شنبه 1 اردیبهشت 1403 + فیلم فال شمع روزانه امروز شنبه 1 اردیبهشت 1403 فال ابجد روزانه شنبه 1 اردیبهشت 1403 فال قهوه با نشان روز شنبه 1 اردیبهشت ماه 1403 فال انبیاء روزانه چهارشنبه 1 اردیبهشت ماه 1403 (ویدئو) راز جوانی یانگوم "جواهری در قصر" در 53 سالگی / یانگوم هیچ درکی از پیر شدن نداره مثل اینکه هدیه خاص و ویژه ملیکا رسولی، قهرمان کاراته ملی پوش به علی دایی / خانم کاراته کا ارزشمندترین دارایی اش را به اسطوره داد ... (ویدئو) صدایی که هم‌اکنون می‌شنوید، اعلام وضعیت قرمز است، معنی و مفهوم آن این است که کنکور از رگ گردن به شما نزدیک‌تر است... رونمایی از استایل دامادی فوق العاده شیک و باکلاس هادی کاظمی در روز عقد با سمانه پاکدل/ آقا و خانم بازیگر مثل همیشه خاص‌پسند+عکس جدیدترین عکس پریناز ایزدیار بازیگر سریال جیران با لباس های اصیل و ایرانی/رنگ و بوی بهار رو میده خلاقیت جالب و خنده دار یک ایرانی برای درست کردن گاری لوکس با استفاده از خودروی فرسوده و اسب/ انگار سوار بنز شده😂+عکس نگاهی به تولد 30 سالگی امیرحسین فتحی بازیگر سیاوش سریال جیران در دل جنگل/ چه خلوت +عکس ماجرای عجیب انتقال پیکر حضرت یوسف توسط حضرت موسی به فلسطین صبحانه عاشقانه رضا گلزار با عشق زندگیش/ چه میزی چیده برا آیسان خانومش+ عکس اذان گفتن جالب حامد شاکرنژاد قاری برنامه محفل در گوش دختر ناز و زیبای مهران غفوریان+ویدیو رونمایی از مادر شوهر واقعی ریما رامین فر هما سریال پایتخت/ بیشتر شبیه عروسش هست تا پسرش! +عکس (تصاویر) خلق شاهکار مینیاتوری بر روی نوک مداد پذیرش دانشگاه با آیلتس 6، امکان پذیر است یا خیر؟ خلاقیت تحسین‌برانگیز شهرداری ساری در طراحی مار با مانع های U شکل پیاده‌رو+عکس/ دست مریزاد و باریکلا به این ذهن 👌 قدردانی علیرضا داوودنژاد پدر مرحوم رضا داوود نژاد از مردم دکوراسیون شیک و مدرن خانه سارا و نیکای سریال پایتخت در سوئد/ هنر استفاده از شمع ها در چیدمان خانه جدیدترین سلفی گلزار در کنار همسرش، آیسان/ بنظرتون کیکه یا واقعیه؟😄 (ویدئو) خورشت کرفس به سبک مینا مختاری، همسر باسلیقه بهرام رادان/ ببین باز چه میکنه! ویدئو) فشن شوی حامد آهنگی در برنامه "شب آهنگی"/ ببین خودش چی تنش کرده آخه😂 (فیلم) خواندن شعر دوران کودکی با صدای کودکانه توسط حاج آقا/ از شدت خنده اشک نیما شعبان نژاد دراومد آیا میدانستید آمریکا دو رئیس جمهور وسرود ملی دارد؟/یکی از عجایبی که راجع به آمریکا نمیدانستید! (ویدئو) شرکت کننده حذف شده برنامه "صداتو" با صدای شگفت انگیزش حاضران را حیرت زده کرد/ ببینین صحنه رو چطور تو مشتش گرفته! واکنش تند ژیلا صادقی روی آنتن زنده به الهام حمیدی! (ویدئو) نگاه های جذاب و عاشقانه هانده ارچل و شهاب حسینی بهم/ در نقش شمس تبریزی و کیمیاخاتون (عکس) تصاویری دیده نشده از حضور محمدرضا گلزار در منزل نعیمه اشراقی نوه امام خمینی! (تصاویر) تیپ و چهره جدید «فریده» سریال بزنگاه بعد 15 سال در 48 سالگی تصاویر آخرالزمانی از بارش بی سابقه باران در دبی | دبی در آب غرق شد!!! (عکس) یک آگهی تبلیغاتی عجیب که 3 منطقه تهران را به هم ریخت! (عکس) ایده و خلاقیت جالب و جذاب یک کافه برای رعایت حجاب مشتریان! (تصاویر)تغییر قیافه باور نکردنی مرجانه گلچین/دیگه هیچ جوره نمیشه شناختش/کلاه حصیری و بارانی یه ترکیب تیپ خفن... (عکس) تصویری از حضور متفاوت چند زن و ژست خاص آنان در رژه امروز ارتش جمهوری اسلامی! نگاهی به رستوران شیک و مجلل خسرو حیدری با چیدمان شیک و منحصر به فرد در زعفرانیه تهران+عکس (عکس) تصویری عجیب از غذای سلف یک دانشگاه/هرکی تونست بگه چه غذاییه واقعا نابغه س! الناز شاکردوست و سروش صحت؛ مادر و پدری که حتی جنازه‌ی دخترشان را هم به آنها ندادند😓 اگر دختر جوان دارید، این فیلم برای شماست!
تیتر امروز   
فال حافظ با تفسیر امروز شنبه 1 اردیبهشت 1403 + فیلم فال شمع روزانه امروز شنبه 1 اردیبهشت 1403 فال ابجد روزانه شنبه 1 اردیبهشت 1403 فال انبیاء روزانه چهارشنبه 1 اردیبهشت ماه 1403 فال قهوه با نشان روز شنبه 1 اردیبهشت ماه 1403 فال روزانه امروز شنبه 1 اردیبهشت ماه 1403 قدردانی علیرضا داوودنژاد پدر مرحوم رضا داوود نژاد از مردم واکنش تند ژیلا صادقی روی آنتن زنده به الهام حمیدی! (عکس) تصاویری دیده نشده از حضور محمدرضا گلزار در منزل نعیمه اشراقی نوه امام خمینی! (تصاویر) تیپ و چهره جدید «فریده» سریال بزنگاه بعد 15 سال در 48 سالگی تصاویر آخرالزمانی از بارش بی سابقه باران در دبی | دبی در آب غرق شد!!! (عکس) یک آگهی تبلیغاتی عجیب که 3 منطقه تهران را به هم ریخت! (عکس) ایده و خلاقیت جالب و جذاب یک کافه برای رعایت حجاب مشتریان! (تصاویر)تغییر قیافه باور نکردنی مرجانه گلچین/دیگه هیچ جوره نمیشه شناختش/کلاه حصیری و بارانی یه ترکیب تیپ خفن... (عکس) تصویری از حضور متفاوت چند زن و ژست خاص آنان در رژه امروز ارتش جمهوری اسلامی!