ساعدنیوز
ساعدنیوز

فال روزانه امروز سه شنبه 30 فروردین ۱۴۰۱

  سه شنبه، 30 فروردین 1401   زمان مطالعه 10 دقیقه
فال روزانه امروز سه شنبه 30 فروردین ۱۴۰۱
ساعد نیوز: فال روز و طالع بینی 30 فروردین ۱۴۰۱

فال روزانه سه شنبه 30 فروردین ماه 1401

تصویر

فال روزانه در روز 30 فروردین 1401 برای متولدین فروردین ماه

امید خود به زندگی را از دست ندهید و به خاطر داشته باشید که پایان شب سیه، سفید است. قرار است فرصتی را در کنار دوستان قدیمی باشید، اما احتمال ولخرجی شما در این دورهمی وجود دارد. رفاقت با دوستان ناباب را کنار بگذارید و سبک زندگی سالمی را در پیش بگیرید. فردی که خصومت بی دلیلی با شما دارد، امروز به فکر ریختن آبرو و اعتبار شما است، این فرد را هرچه سریع تر پیدا کنید. امروز خبرهای خوشی از یکی از کارهای مهمی که مشغول انجام آن هستید به گوش شما می رسد. از نیروی جوانی تان استفاده کنید. در مورد کاری که از پس انجامش برنمی آیید، لاف نزنید و برای خودتان دردسر درست نکنید. شما زنده هستید، زندگی را زندگی کنید. در مورد مسئله عاطفی تان با قهر راه به جایی نمی برید، در عوض با نیت خیر از در آشتی وارد شوید و با او صحبت کنید.

فال روزانه در روز 30 فروردین 1401 برای متولدین اردیبهشت ماه

امروز بیشتر از همیشه بر اعصاب تان مسلط باشید. امروز شغل جدیدی به شما پیشنهاد می شود و این شغل شرایط افزایش درآمد و رفاه شما را مهیا می کند. همسر یا عشق زندگی تان امروز کار پسندیده ای انجام می دهد و حسابی خوشحال تان می کند. امروز شرایطی دست می دهد تا پای صحبت یکی از همکاران یا دوستان بنشینید. خبری ناخوشایند به دست شما خواهد رسید. با خرج غیرمنتظره ای روبرو خواهید شد، از این اتفاق درس بگیرید و در آینده بیشتر به فکر پس انداز باشید. به حرف های شخصی که برایتان بسیار مهم است خوب گوش کنید. موضوع را از زاویه دید او کاملا بینید تا حالش را درک کنید. در مورد مسئله ای کاری برای حرفتان احترام قائل شوید و روی قولتان بایستید. به شخصی در اطرافتان اجازه ندهید پایش را از گلیمش درازتر و برایتان تعیین تکلیف کند.

فال روزانه در روز 30 فروردین 1401 برای متولدین خرداد ماه

امروز به همراه دوستان و رفقای قدیمی دور هم جمع شوید و لحظه های خوبی را کنار هم بگذرانید، این دورهمی را غنیمت بدانید و به دوستان خود ثابت کنید که بودن در کنار آنها مایه خوشی و نشاط شما را فراهم می کند. عشق زندگی تان امروز به شما ثابت می کند که قدردان عشق بی پایان شما است. مدتی است که دستی به سروروی تان نکشیده اید و خوش تیپ نکرده اید. امروز زمان مناسبی است تا خودتان را تحویل بگیرید و با خرید چند دست لباس شیک و زیبا، حسابی خوش تیپ کنید. سفری راه دور پیش می آِد. قدر لحظات زندگی تان را بدانید. علاقه ای به جمع کردن اشیاء گوناگون دارید. این روزها حوصله ایجاد هیچ تغییری در زندگی تان را ندارید. دست به کاری زده اید که نتیجه اش شگفت زده تان می کند. هر کس در زندگی اش دوران سختی را خواهد گذراند. شما هم از این قضیه مستثنی نیستید.

فال روزانه در روز 30 فروردین 1401 برای متولدین تیر ماه

شما بیش از حد نگران خودتان هستید و زندگی تان را با اضطراب و دلهره ادامه می دهید، وقت آن فرا رسیده که نگرانی ها را کنار بگذارید و به استقبال زندگی بروید. شما توانایی چشمگیری در جلب نظر اطرافیان دارید، از این توانایی بهترین استفاده را ببرید و مشکلاتی که امروز با آنها روبرو می شوید را به لطف این روحیه پشت سر بگذارید. روز خوبی برای عاشقی نیست و همسر یا عشق زندگی تان حوصله شما را ندارد. اجازه ندهید اعضای خانواده بیش از حد وقت شما را بگیرند. این همه خودخوری نکنید و خودتان را عذاب ندهید. در موقعیت پیش آمده هر کس دیگری هم اگر جای شما بود همان کاری را می کرد که شما کردید. شک نکنید با ایمان و امیدی که در دل دارید موفق می شوید و کوه مشکلات را پشت سر می گذارید. برای وقتتان ارزش بیشتری قائل شوید، این گران ترین دارائی تان است.

فال روزانه در روز 30 فروردین 1401 برای متولدین مرداد ماه

شما چیزهای زیادی دارید که باید برایشان خدا را شکر کنید و جشن بگیرید، مخصوصا وقتی پای عشق و روابط عاطفی در میان باشد. امروز مکالمه ای با عشقتان خواهید داشت که باعث می شود با بیقراری در انتظار یک دیدار رمانتیک دو نفره با او باشید. شما این اواخر وقت زیادی برای خلوت کردن با هم نداشته اید. هر کاری از دستتان برمی آید برای ترتیب دادن این قرار عاشقانه انجام دهید. فقط حواستان باشد آنقدر ذهنتان را درگیر عشق و عاشقی و قرار گذاشتن با عشقتان نکنید که کارهای مهمی را که قرار بوده امروز انجام دهید فراموش کنید. در مورد مسئله ای خانوادگی برای به کرسی نشاندن حرفتان مجبور به بحث های طولانی خواهید شد، با حفظ احترام روی خواسته تان پافشاری کنید. خبری به شما داده می شود که بسیار نگرانتان می کند، به خودتان مسلط باشید،اوضاع به آن بدی که به گوشتان رسیده نیست. این شر آرام تر از آنکه فکر می کنید از سرتان می گذرد.

فال روزانه در روز 30 فروردین 1401 برای متولدین شهریور ماه

مواظب رفتار خود باشید و زمینه ناراحتی همسر یا عشق زندگی تان را فراهم نکنید. روز حساسی را در پیش دارید و بهتر است کارها را با دقت بیشتری انجام دهید. کمی از کارهای روزانه فاصله بگیرید و به آرامش بگیرید. اجازه ندهید قضاوت های عجولانه شما زمینه دلخوری اطرافیان را فراهم کند. به خاطر داشته باشید که محبت ، محبت می آورد و عشق و صفا در پیش بگیرید. قصد انجام کاری را دارید اما امروز همسر یا عشق زندگی تان برای انجام این کار ساز مخالف خواهد زد. فکر دیدار شخصی ذوق به دلتان می اندازد. برای انجام کاری پیشنهادی به شما می شود که توقعش را ندارید، پیش از جواب دادن خوب فکر کنید. به امید موفقیت و پیروزی در راه هدفی که به آن عشق می ورزید قدم بردارید و با جدیت آن را دنبال کنید، مطمئن باشید که خواستن توانستن است.

فال روزانه در روز 30 فروردین 1401 برای متولدین مهر ماه

فراموش کرده اید که زندگی در کنار شادی، غم های زیادی هم دارد و باید پذیرای غم و شادی باشید. امروز احتمال زیادی وجود دارد که حرف تندی از زبان شما بیرون بیاید و این حرف زمینه ناراحتی اهل منزل را فراهم کند. همسر یا عشق زندگی تان امروز شما را حسابی شگفت زده خواهد کرد. از افراد سوء استفاده جو فاصله بگیرید و سعی کنید امروزتان را در کنار آنهایی بگذرانید که از بودن در کنار شما لذت می برند و به داستان هایی که تعریف می کنید می خندند و در کنارشان احساس مهم بودن می کنید. قدم اول برای رسیدن به اهدافتان باورتان به خودتان است. دلشوره دارید و نگران چیزی یا عزیزی هستید، آرامش داشتن کلید غلبه بر مشکلاتتان است. در مورد مسئله ای عاطفی مجبور می شوید تصمیم سختی بگیرید، پای تصمیمتان بایستید، تاوان اشتباه شخص دیگری را شما نمی پردازید.

فال روزانه در روز 30 فروردین 1401 برای متولدین آبان ماه

امروز بیشتر از همیشه اعتمادبه نفس دارید و مشکلی سد راه شما نخواهد بود. مهمان ناخوانده ای از راه می رسد و باید فرصتی از امروز را به پذیرایی از این مهمان اختصاص دهید. همسر یا عشق زندگی تان از بی توجهی های شما به ایشان خسته و افسرده شده است. اطلاعات کاری و حرفه ای خود را با غریبه ها درمیان نگذارید. احتمال دارد میان شما و فردی مشاجره ای در بگیرد. با فرصتی ایده آل برای افزایش درآمد روبرو خواهید شد، این فرصت را به هیچ وجه از دست ندهید. نگرانی شما در مورد حوادث احتمالی که فکر می کنید که قرار است اتفاق بیافتد بی مورد و ساخته ذهن شماست. با ایراد گرفتن مدام و بی دلیل ساعات شیرین امروز را فدای روزهای آینده نکنید. این روزها انقدر سرتان به جزئیات گرم است که از دری که روبرویتان باز شده غافلید، هوشیار باشید و زمان را از دست ندهید.

فال روزانه در روز 30 فروردین 1401 برای متولدین آذر ماه

مدتی است که آرزو کرده اید فرصتی را برای استراحت پیدا کنید و لحظاتی را در تنهایی سپری نمایید، امروز آرزوی شما برآورده می شود و فرصتی را برای تنهایی و خلوت پیدا خواهید کرد. به لحاظ مالی روز خوبی در پیش دارید و اوضاع مالی تان بهبود پیدا می کند. با اعضای خانواده برای بهتر کردن اوضاع منزل همکاری کنید. همسر یا عشق زندگی تان امروز بیشتر از همیشه دلتنگ شما است و به محبت تان نیاز دارد. کارها را سرسری انجام ندهید و دقت و وسواس بیشتری در زندگی در پیش بگیرید. شخصی بر خلاف توقعتان دست به کاری خواهد زد که متعجبتان می کند. تا به سرانجام رسیدن کاری خون به دلتان می شود اما نگران نباشید این کار انجام می شود. موفقیت شخصی از نردیکانتان بسیار خوشحالتان خواهد کرد. همین روزها سهمتان از چیزی را دریافت خواهید کرد، در خرج کردن احتیاط کنید.

فال روزانه در روز 30 فروردین 1401 برای متولدین دی ماه

امروز از صبح که از خواب بیدار می شوید خوشحال، با نشاط و پرانرژی هستید. حس درونیتان به شما می گوید که می توانید هر چیزی که بخواهید را به دست بیاورید. هدف شما هر چه که باشد، تحصیلی، کاری و یا شخصی، موفقیت از آن شما خواهد بود. اگر هنوز تنها هستید و نیمه ی گمشده تان را پیدا نکرده اید احتمال اینکه امروز شخصی سر راهتان قرار بگیرد که توجه شما را به خود جلب کند و در خوشی و ناخوشی در کنارتان باشد بسیار زیاد خواهد بود. صمیمی ترین دوست و یار شما کسی است که رفیق غم و شادی شما باشد. به کسی که فقط در شادی همراهتان است و در هنگام غم تنهایتان می گذارد این همه اعتماد نکنید. در انتخاب دوستانتان دقت کنید. دوران دوری و رنج به زودی برای شما به پایان خواهد رسید و به کسی که از همه کس برای تان عزیز تر است خواهید رسید.

فال روزانه در روز 30 فروردین 1401 برای متولدین بهمن ماه

با تماس با دوستان قدیمی، دلتنگی های تان را به پایان برسانید. مشکلاتی که با آنها روبرو هستید را به کمک اطرافیان پشت سر بگذارید. امروز ناخواسته کار ناپسندی انجام می دهید، از انجام این کار عذرخواهی کنید و نگذارید کسی از شما دلخور شود. به خاطر داشته باشید که خنده بر هر درد بی درمانی دوا است. کارهای زیادی روی سر شما آوار می شود و فرصت چندانی برای استراحت دست نمی دهد. همسر یا عشق زندگی تان امروز حسابی شگفت زده تان می کند. از حرف تلخی که با نیت خوب به دوستی گفته اید، پشیمان نخواهید شد، فقط حواستان باشد، راز بین تان را برای کسی بازگو نکنید. به تازگی نسبت به موضوعی زیاد گلایه می کنید، به جای غر زدن باید بکوشید این اتفاق نادرست را به نحوی درست کنید وگرنه فقط خودتان را خسته تر می کنید.

فال روزانه در روز 30 فروردین 1401 برای متولدین اسفند ماه

امروز از انجام هرگونه معامله و عقدقرارداد کاری پرهیز کنید. از کمک به یکی از اعضای خانواده که نیازمند یاری شما است غافل نشوید. شک و تردید بی پایه و اساس به همسر یا عشق زندگی تان را خاتمه دهید. اجازه ندهید تجربه های ناراحت کننده ای که در گذشته داشته اید، روز شما را خراب کند. شما انسان کم حرفی هستید و علاقه ای به حضور در جمع ندارید، اجازه ندهید این روحیه کار شما را به انزوا بکشاند. اهمیت بیشتری به خواسته های همسر یا عشق زندگی تان بدهید. با دلتنگی بسازید، نمک به زخمتان نپاشید. فعلا اوضاع بر همین منوال است. در مورد مسئله ای کاری شخصی که دنبالش هستید، بر خلاف توقعتان تمامی شرایط شما را می پذیرد و با شما دست همکاری می دهد. به جسمتان بیشتر اهمیت بدهید و قبل از اینکه دیر شود زمانی را به استراحت اختصاص دهید.

پایگاه خبری ساعدنیوز را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید.

5 دیدگاه
  دیدگاه ها
ااات
2 سال پیش

گاهی اوقاتم فکر میکنم...مردم فکر میکنن...من خل و چل ودیوونم واسه همین حرف نمی‌زنم...
ااات
2 سال پیش

ضمنا اگه دید...حرفی نزدم...تو خودش نبودم...اگرنه...من بشما علاقمندم... دوستان عزیز نامرئی
ااات
2 سال پیش

ضمنا اگه مسئله...احساسیه... لطفاً بیشتر توضیح بدید...
ااات
2 سال پیش

هرچی شما بگید...
پری 💐
2 سال پیش

عالی بود مرسی 🌹💖💖
پربحث های هفته   
چهره دلنشین و معصومانه رهبر معظم انقلاب در کلاس ششم ابتدایی+عکس/ رهبری اینجا 12 ساله بودند و معمم (467 نظر) قامت رعنای رهبر انقلاب در لباس خادمی شاه خراسان+عکس /حقا که تو از سلاله ی فاطمه ای... با خنده خود به درد ما خاتمه ای (125 نظر) پذیرایی منحصربفرد رهبر معظم انقلاب از مهمانان؛ چای، شیرینی نارگیلی و یک پارچ آب به جای آب معدنی! (116 نظر) بنر جالب شهرداری اصفهان برای حمایت از سگ ها در سطح شهر/ بهتر از این نمیشد مردمو قانع کرد! (51 نظر) خلاقیت خنده دار مادر ایرانی برای عرض تسلیت به همسایه حماسه آفرید/هنر نزد ایرانیان است و بس! (34 نظر) فاتحه خوانی رهبر معظم انقلاب بر مزار پدر بزرگوارشان در حرم امام رضا+عکس/ تاریخ فوتشون چند روز قبل از تولد رهبری بوده (28 نظر) تعریف و تمجید و شوخی خنده دار رهبر معظم انقلاب با اشعار یک شاعر درباره عشق و عاشقی دو درخت کاج+ویدیو/ بچه دار هم شدن (23 نظر) تبریک برادر عروس رهبر معظم انقلاب بابت تولد سومین فرزندِ پسرِ رهبری+عکس/ ماشالا خدا حفظش کنه (21 نظر) خواستگاری الناز شاکردوست از رضا گلزار در رستوران شیک/ چشم آیسان خانوم روشن + فیلم (21 نظر) (فیلم) خاطره جالب روحانی معروف از آوازخوانی در حضور رهبر معظم انقلاب و آیت الله جوادی آملی / آقا فرمودند آوازشو بیشتر کن ... (18 نظر) نگاهی به میز عزای لوکس و تجملاتی زنداداشِ پزشکِ رابعه اسکویی با رونمایی از عکس‌های آتلیه‌ای مرحومه+ویدیو/ روحش شاد چقد جوون بود (18 نظر) رونمایی از مادربزرگ زیبای هانده ارچل بازیگر سریال مست عشق؛ وقتی خوشگلی رو از مامان بزرگت به ارث میبری/ خدا شانس بده والا😅 (17 نظر) عرص ارادت احساسی روحانی، هاشمی و احمدی نژاد به رهبر معظم انقلاب در عیادت از ایشان در بیمارستان+عکس/ صف کشیدن روسای جمهور برای احوالپرسی با حضرت آقا (17 نظر) کفش بندداری که هیچوقت نصیب رهبر معظم انقلاب نشد/ آرزو به دلمان ماند! چقدر غصه خوردیم (17 نظر) نگاهی به اتاق خواب بارانا دختر علیرضا بیرانوند و اکرم بانو/چه دکوراسیون شیکی داره +فیلم (15 نظر)
دیگران می‌خوانند   
(فیلم) بالکن زیبا و پر از گل سوگل طهماسبی با ویویی ابدی رو به کوه / چقدر خوش سلیقه‌اس ... بهترین پنجره های مدرن برای داشتن ویلایی لوکس عکس قدیمی دیده نشده از جواد نکونام و لیلا اوتادی با یک ژست عجیب و غریب! / واقعا مغز طراح این ژست رو باید تو موزه نگه داشت! ظاهر متفاوت فریبا متخصص، احترام السادات سریال گیلدخت در 23 سالگی/ مگه داریم این همه تغییر؟+عکس افشاگری جنجالی در خصوص علی دایی: خودش به خودش آمپول می‌زد پَرپَر کردن گل و درد و دل محمد علیزاده با پدرش بر سر مزار او+عکس/ روحشون شاد پذیرش و چاپ مقاله در مجلات علمی پژوهشی داخلی رونمایی از شیوه جدید گدایی از ماشین ها بدون زحمت فقط با یک قلاب+ویدیو/ قابل توضیح نیست خودتون ببینید دستور پخت فوق حرفه ای و استادانه کته به سبک مهران مدیری+ویدیو/ این آموزش ارزش صد بار دیدن رو داره😂 آخرین جلسه دادگاه تتلو برگزار شد + تصاویر / روزشماری برای اعلام حکم خواننده پرحاشیه ... (عکس) همه خانم های خانواده امیر مقاره در بک استیج کنسرتش / آقای خواننده حسابی خانواده دوسته! باریکلا پسر ... خلاقیت بی نظیر یک معمار در طراحی خانه ای با الهام از نیمرو/ مغز تو رو باید تو موزه نگه داشت+عکس عکس معنادار پیمان معادی در پشت صحنه افعی تهران بعد از هجمه‌های شدید به این سریال / بابا همش فیلمه! پیر محله‌های تهران/ ماجرای جالب یک زن فرمانروا در تهران+ فیلم تزئینات بامزه و شیک اتاق پسر بهرام رادان به دست مادر خوش سلیقه و باکلاسش مینا خانوم + ویدیو/ مثل همیشه عالی و بیست👌 رونمایی از چهره واقعی و زیبای کیمیا خاتون و شمس تبریزی برای اولین بار/ چشمان بادامی و ابروی کمانی دختر مولانا+عکس (فیلم) اعلام جنگ علی ضیا به مردم تهران / تهرونیا خودتونو اصلاح کنین! تبریک بامزه سوفیا دختر منوچهر هادی برای تولد معلم عزیزش +ویدئو / گوشگله پیدر چه شعر قشنگی برای خانوم معلم میخونه چاپ مقاله در مجله (ISI, SCOPUS, ISC, PUBMED و علمی پژوهشی) معتبر+ صفر تا صد+ ویدئو آموزشی زیبایی شگفت انگیز و منحصر به فرد خانه ابدی مولانا در ترکیه/ شعر عاشقانه خاص بر سر در مزار شاعر ایرانی+عکس اکسپت فوری مقاله برای دوره دکتری مراحل تالیف و چاپ کتاب محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب تبدیل پایان نامه به مقاله روبوسی عاشقانه و دلنشین مهدی و محمد سلوکی با پدرشان سر میز شام+عکس/ همیشه لبتون خندون هزینه تبدیل پایان نامه به کتاب + ویدئو آموزشی تعرفه استخراج مقاله از پایان نامه دریافت انواع خدمات حقوقی از مریم جلالی رونمایی از فرزند پسر دیده نشده و بزرگ مرحوم مهرداد میناوند/ چقد شبیه پدرشه +عکس رونمایی از ژست و تیپ بامزه پارسا پیروزفر، مولانای فیلم مست عشق در اول دبستان/ چه چهره جذاب و معصومی+عکس طلاق بی سر و صدای آرام جوینده و سپهر حیدری در پی انتشار ویدئوهای مستهجن و غیراخلاقی استخراج مقاله از پایان نامه کارشناسی ارشد و دکتری و چاپ در مجلات isi، علمی پژوهشی، Scopus + پاورپوینت آموزشی هنرنمایی بامزه مادر خوش ذوق در ثبت اولین عکس از نوزادش/ فک کنم میخواد بچه شو بخوره+ عکس خلاقیت خنده دار وانتی پیاز و سیب زمینی فروش در خواستگاری از دختر موردعلاقه اش با حلقه ازدواجِ ساخته شده از پیاز+عکس/ همین اول کار اشکشو درآوردی😂 فال قهوه با نشان روز سه شنبه 18 اردیبهشت ماه 1403 فال حافظ با تفسیر امروز سه شنبه 18 اردیبهشت 1403+فیلم ماجرای خنده دار قضای حاجت ناصرالدین شاه در سفر به فرانسه! توضیحات محمدجواد ظریف درباره تحصیلات و شغل فرزندانش+عکس/ از عروس دکتر تا دختر طراح/ همگی در تهران هستن نگاهی به خونه زندگی لوکس و دلباز فریبا نادری با شومینه و دیوارکوب های خاص +عکس / پری سیمای ستایش خوش سلیقه س! نگاهی به ماشین لوکس و هوش پران هانده ارچل/ کیمیا خاتون مست عشق چقدر لاکچریه+عکس
تیتر امروز   
فال شمع روزانه امروز چهارشنبه 19 اردیبهشت ماه 1403
افشاگری جنجالی در خصوص علی دایی: خودش به خودش آمپول می‌زد
آخرین جلسه دادگاه تتلو برگزار شد + تصاویر / روزشماری برای اعلام حکم خواننده پرحاشیه ...
طلاق بی سر و صدای آرام جوینده و سپهر حیدری در پی انتشار ویدئوهای مستهجن و غیراخلاقی
فال قهوه با نشان روز سه شنبه 18 اردیبهشت ماه 1403
فال حافظ با تفسیر امروز سه شنبه 18 اردیبهشت 1403+فیلم
قتل فجیع کودک 11ساله به دست نامادری حسود
تمام کشورهای خارجی که رهبر معظم انقلاب به آن سفر کردند+عکس
تعیین زمان دقیق برای اعلام نتایج آزمون ارشد
تسهیلات ویژۀ بنیاد نخبگان برای دانش‌آموزان مدارس سمپاد
سلاخی هولناک دختر 21 ساله به دست پدر خشمگین/ به طور نامحسوس دخترم رو تحت نظر گرفتم و دیدم که افراد ناشناسی به خانه‌اش رفت و آمد دارند
مرد 62 ساله آلمانی که 217 بار واکسن کرونا زده !!!
ماجرای خنده دار قضای حاجت ناصرالدین شاه در سفر به فرانسه!
قتل یکی از مدیران شهرداری به دست همسرش
جزئیاتی از پرونده مرگ بلاگر معروف مشهدی