دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

مجله خانواده / سرگرمی / انواع فال / فال روزانه /

فال و طالع بینی روزانه/ امروز دوشنبه 24 دی ماه 1397 

یکشنبه، 23 دی 1397
ساعد نیوز: فال روز و طالع بینی 24 دی ماه 1397

فال روزانه دوشنبه 24 دی ماه

 

فال روزانه دوشنبه 24 دی 1397

 فال روزانه در روز 24 دی 1397 برای متولدین فروردین ماه

اگر شما به خاطر اینکه وارد مرحله جدیدی شده‌اید و توانایی‌هایتان دگرگون شده است کمی احساس یأس می‌کنید، زیاد نگرانی به دلتان راه ندهید. به جای اینکه دوران گذشته را بازسازی کنید و یا اینکه با عجله به سوی آینده حرکت کنید، به لحظه حال توجه کنید. اما تا وقتی که خودتان کاملاً آمادگی ندارید لزومی ندارد که احساسات خود را با دیگران در میان بگذارید.

فال روزانه در روز 24 دی 1397 برای متولدین اردیبهشت ماه

امروز شما در بین خانواده و دوستانتان جنجالی به پا کرده‌اید برای اینکه می‌خواهید که آنها بدانند که شما در مورد یک مسأله خاص چه احساسی دارید. اگرچه ممکن است شما امروز نسبت به همیشه خودرأی‌تر باشید، ولی عاقلانه‌تر است که تفکراتتان را با دیگران در میان نگذارید. اگر شما می‌خواهید ایده‌هایتان را به مرحله اجرا بگذارید، اگر آنها را خیلی زود و سریع برای دیگران افشا کنید به نتیجه نخواهید رسید.

 فال روزانه در روز 24 دی 1397 برای متولدین خرداد ماه

شما امروز احساس یک آتشفشان خاموش را دارید مخصوصا اگر فکر می‌کنید که بهتر است که احساسات عمیق تان را زیر خاکستر پنهان کنید. اما اگر می‌خواهید از عواقب یک انفجار در امان بمانید و از آن جلوگیری کنید راهی پیدا کنید که خود را بیان کنید به جای اینکه اشتباها این احساسات خود را انکار کنید. هر چه بیشترشما آنها را سرکوب کنید فشار بیشتری روی شما وارد می‌کنند. آگاهانه آغاز کنید و بگذارید آنها مانند یک بخار کوچک از قلب تان بیرون بیایند. آشکار کردن خود کار راحتی نیست؛ اما این سفر درونی می‌تواند منجر به یک رابطه سالم و پایدار با خود و دیگران شود.

فال روزانه در روز 24 دی 1397 برای متولدین تیر ماه

شما امروز احساسات خود را مخفی می کنید، اما انتظار دارید آنها نیازهایشان را با شما در میان بگذارند. این دو موضوع، به خصوص اگر شما نخواهید وارد بحث و گفتگو بشوید، برایتان دردسرساز خواهند شد. برای مخفی کاری زیاد وقت هست، الان باید رو بازی کنید!!

فال روزانه در روز 24 دی 1397 برای متولدین مرداد ماه

ممکن ست که شما از افرادی که زیادی با شما مهربان هستند خسته شده باشید، برای اینکه فکر می‌کنید رفتار آنها نشانه ضعفشان است. به فکر اثبات کردن تواناییهایتان نباشید. درسی که از این موضوع می‌توانید بگیرید این است که می‌توانید توانایی‌هایتان را بیشتر کرده و بیشتر هم نتیجه بگیرید، درحالیکه انعطاف پذیر بودن کمکتان می‌کند که روز بهتری داشته باشید.

فال روزانه در روز 24 دی 1397 برای متولدین شهریور ماه

اکنون که ماه در دوازدهمین خانه شما به ونوس زیبا ملحق شده است، شما باید در مسائل عاطفی و عشقی ازخودگذشتگی نشان دهید و عشقی خالصانه داشته باشید. توجه نکردن به نیازهای شخصی خودتان باعث می‌شود که این فداکاری معنوی در شما بیشتر شود. اما باید سعی کنید که این حالت در شما باقی بماند و به فداکاری‌های خود ادامه دهید. مادامی که شما فقط به نیازهای اساسی خود توجه می‌کنید، ایجاد کردن یک رابطه عاشقانه آرمانی هنوز هم جزو اهداف اصلی شما به شما می‌رود و بسیار قابل تحسین است.

فال روزانه در روز 24 دی 1397 برای متولدین مهر ماه

هرچیزی ممکن است از بیرون خوب به نظر برسد، اما شما در مورد یک کتاب فقط چیزهایی را می‌فهمید که قضاوت دیگران در مورد جلد آن است! باهمه این احوال شاید افراد دیگر امروز برای اینکه فراتر از چهره ظاهری و درون شما را ببینند خودشان را به زحمت نیندازند، و شما در حالیکه در مورد اعتبار و درستی روابط‌تان سئوال می‌کنید این مسئله ناراحت‌تان می‌کند. شما فقط باید خودتان باشید، افراد دیگر بالاخره چهره واقعی شما را خواهند دید.

فال روزانه در روز 24 دی 1397 برای متولدین آبان ماه

شما امروز آماده اید که در رابطه با احساسات خود دستوری صادر کنید اما بهتر است این کار پنهانی انجام گیرد تا آشکارا! با وجود اینکه شما می‌خواهید که همه شما را درک کنند اما بهتر است اطلاعات شخصی و خصوصی خود را تنها برای دوستان نزدیک و اعضای خانواده تان فاش کنید. صبر کنید تا زمانیکه شخص؛ مکان و وقت مناسبی برای این کاربیابید که خصوصی ترین اسرارتان را برای محرم اسرارتان اشکار کنید.

 فال روزانه در روز 24 دی 1397 برای متولدین آذر ماه

امروز کاملاً آمادگی دارید که یک ترانه و آهنگ عاشقانه را در میان جمع بخوانید، اما اگر شما با صدای بلند بخوانید، حتی زیباترین ترانه های عاشقانه نیز شعارگونه به نظر می رسند. خیالهای زیبا داشتن قابل تحسین است، اما به یاد داشته باشید که لزومی ندارد آن را به حد افراط برسانید.

فال روزانه در روز 24 دی 1397 برای متولدین دی ماه

حتی اگر کاملاً ناامید شده باشید و از شدت یاس دست‌هایتان را به آسمان هم برده باشید، باز هم امکان دارد که اوضاع به حالت اول برگردد! شما در مورد چیزهایی که احتمال وقوع‌شان صددرصد نبوده نیز برنامه‌های احتمالی چیده و بیش از اندازه کار کرده‌اید. متاسفانه هر چقدر بیشتر برنامه ریزی کرده و بر طبق آنها فعالیت می‌کنید اوضاع خراب تر می‌شود. پس باید توقعات خود را پایین آورده و بعد دست به کار شوید.

فال روزانه در روز 24 دی 1397 برای متولدین بهمن ماه

گرفتگی ماه امروز سومین خانه از "محیط" شما را فعال می‌سازد و ایجاد تغییراتی در زندگی تکراری و روزمره شما را نشان می‌دهد. شاید شما مایل باشید که به همه نشان دهید که چقدر سرتان شلوغ است؛ اما قبل از اینکه این کار را بکنید اول سعی کنید انگیزه خود را از این حرکت برای خودتان تعریف کنید. نیازی به شکایت و غرولند کردن نیست؛ شما با این کار از دیگران کمک و حمایتی دریافت نمی‌کنید مگر اینکه برای تعهداتی که قبلا قول آن را داده بودید فکری بکنید. اعمال و کردار هر انسانی بلندتر از حرف‌هایش صحبت می‌کنند.

فال روزانه در روز 24 دی 1397 برای متولدین اسفند ماه

امروز قبل از این که صحبت کنید فکر کنید، سیاره حاکم شما یعنی عطارد وسوسه‌تان می‌کند که آنچه در ذهنتان دارید را قبل از اینکه به عواقبش بیندیشید، بیان کنید. این مهم نیست که شما منظور بدی از حرف تان داشته باشید یا نه؛ اما ممکن است شما قبل از اینکه متوجه شوید چه گفته اید، با حرفتان احساسات کسی را خدشه دار کنید. شاید این مسئله برای شما مهم نباشد و ناراحت نشوید، اما ممکن است دیگران این طور فکر نکنند.


5 پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز پنجشنبه 13 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
اکسپت فوری مقاله برای دوره دکتری
تبدیل پایان نامه به مقاله علمی پژوهشی
مراحل سابمیت مقاله
اکسپت فوری مقاله علمی پژوهشی
مراحل چاپ کتاب با بهترین کیفیت
برای چاپ کتاب و تبدیل پایان نامه تان به کتاب با سرعت نور کلیک کنید!
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات خارجی ISI، SCOPUS، PUBMED، ISC
پایان نامه خود را چگونه به مقاله تبدیل کنیم؟
استخراج فوری مقاله از پایان نامه برای مجلات ISI
هندی حرف زدن محمدرضا گلزار در آنتن تلویزیون/ آیسان خانوم باید به این همه استعداد افتخار کنه +فیلم