فال و طالع بینی روزانه/ امروز سه شنبه 28 دی ماه 1400

  سه شنبه، 28 دی 1400   زمان مطالعه 12 دقیقه
فال و طالع بینی روزانه/ امروز سه شنبه 28 دی ماه 1400
ساعد نیوز: فال روز و طالع بینی 28 دی ماه 1400

فال روزانه سه شنبه 28 دی ماه 1400

تصویر

فال روزانه در روز 28 دی 1400 برای متولدین فروردین ماه

امروز شما احساس می کنید بسیار قوی و از لحاظ جسمانی کاملا سالم و سرحال هستید و می توانید هر کار فیزیکی که بهعهده تان گذاشته شود را به راحتی به انجام برسانید. در نتیجه ی این احساس قدرت و انرژی ممکن است تصمیم بگیرید تمام خانه، از انباری گرفته تا پرت ترین گوشه و کنارها را هم نظافت کنید و حی سر و سامانی به باغچه و یا گلدان هایتان بدهید. مواظب خودتان باشید! با این روندی که شما در پیش گرفته اید تا پایان روز آنقدر خسته خواهید بود که دیگر حال و حوصله ای برای لذت بردن از روزتان برایتان باقی نخواهد ماند. البته که باید این کارها را انجام دهید، اما باور کنید هیچ عجله ای در کار نیست! عمر به سرعت می گذرد. تا سلامت هستید از روزهایتان استفاده کنید. خودتان بهتر از هر کسی می دانید که با ایراد گرفتن کاری درست نمی شود. بهتر است خودتان دست به کار شوید و اوضاع به هم ریخته اطرافتان را سر و سامانی بدهید. درد دل کردن با یک آشنا از فشار روحی شانه هایتان کم می کند.

فال روزانه در روز 28 دی 1400 برای متولدین اردیبهشت ماه

امروز یک مکالمه ی جدی و طولانی با یکی از دوستان نزدیک و یا عشقتان خواهید داشت که باعث خواهد شد احساس نزدیکی و صمیمیت بین شما حتی از قبل هم بیشتر شود. شما اهداف مشترکی دارید که صحبت های امروزتان زمینه ی برنامه ریزی برای فعالیت مشترک در زمینه ی رسیدن به این اهداف را برای شما فراهم خواهند کرد. به احتمال زیاد شما در این گروه دو نفره رهبری را به عهده خواهید داشت و دلیل آن هم چیزی جز توانایی فوق العاده تان در برقراری روابط اجتماعی و صحبت کردن نخواهد بود. البته لزومی ندارد تمام روز را به مسائلی تا این حد جدی بپردازید، سعی کنید در ساعات پایانی روز تا می توانید با هم خوش بگذرانید! گره هایی را که در کارتان افتاده با کمک یکی از همکار هایتان باز می کنید. فاصله تان با شخصی که می دانید از شما خیلی چیزها را پنهان می کند، در عین اینکه می خواهد همه جزئیات را از شما بشنود، بیشتر کنید. از پوسته همیشگی تان خارج شوید و کاری متفاوت انجام دهید تا احوالتان بهتر شود.

فال روزانه در روز 28 دی 1400 برای متولدین خرداد ماه

امروز بحث ها و صحبت هایی که با دیگران دارید نقشه ها و فرصت های جدیدی را برای پیشرفت در هر زمینه ای که خودتان بخواهید، از کاری و مادی گرفته تا اجتماعی یا شخصی، در اختیارتان قرار خواهند داد. شما در وجود خود برای رسیدن به خواسته هایتان منابع و توانایی هایی را در اختیار دارید که تا به حال از وجود آنها آگاه نبوده اید و یا هم نسبت به آنها بی تفاوت بوده اید. حس خلاقیتی که برای مدتی طولانی بلااستفاده مانده بود امروز دوباره به کارتان خواهد آمد و شما را در مسیری که خودتان می خواسته اید قرار خواهد داد. به دقت به چند ماه آینده و برنامه هایی که دارید فکر کنید تا موجی از ایده های فوق العاده به سراغتان بیایند. حسرت و افسوس بر گذشته دردی را دوا نمی کند، اما اگر از ان درس بگیرید و سعی کنید جلوی اشتباهات را بگیرید، برایتان مفید خواهد بود. شما اعتماد به نفس خوبی دارید، اما در مقابل شخصی بخصوص کم می آورید و خود را کمتر از او می بینید. به والدین خود بیش از پیش خدمت کنید.

فال روزانه در روز 28 دی 1400 برای متولدین تیر ماه

شرایط زندگی شما طی چند ماه گذشته چنان تغییری کرده اند که امروز وقتی به اطراف خود نگاه می کنید ممکن است خودتان را در فضایی کاملا متفاوت با گذشته بیابید. موفقیت و خوش اقبالی شما در این مدت باعث شده اند که نگرش بهتری نسبت به خودتان پیدا کرده و در مسائل کاری، تجاری و مالی بسیار موفق باشید. امروز بد نیست برای مدت کمی دست از تلاش برداشته و موقعیت فعلی خود را مورد ارزیابی قرار دهید تا ببینید مسیر خود را باید در کدام جهت ادامه دهید. شما در حال حاضر قدرت این را دارید که رویاهای خود را به واقعیت بدل کنید، پس اهداف و آرزوهای خود را برای حفظ آنچه در حال حاضر دارید کنار نگذارید. برای عاشقی هیچوقت دیر نیست، نترسید قدم اول را بردارید. رسیدن به نیت تان دور از دسترس نیست. برای برآوردن آن تلاش و کوشش بیشتر و کمی گذشت زمان نیاز است. مشکل کاری بزرگتان را به هدف های کوچکتر تقسیم کرده و گام به گام و حساب شده پیش بروید.

فال روزانه در روز 28 دی 1400 برای متولدین مرداد ماه

شما تا به حال همیشه نسبت به توانایی حس ششم و صدای درون خود در راهنمایی شما در مسیر درست بی تفاوت بوده اید، اما امروز امکان نادیده گرفتن این استعدادهای ذاتی برای شما غیر ممکن خواهد بود. تمام امروز انگار صدای افکار اطرافیانتان را می شنوید و بی آن که چیزی بگویند می توانید به آنچه در سرشان می گذرد پی ببرید. همچنین حس ششمتان اگر مورد اعتماد شما واقع شود، در انتخاب راه صحیح یاریتان خواهد نمود. اگر نسبت به این توانایی های خود بی تفاوت باشید آنها را بالاخره از دست خواهید داد. در پایان روز سعی کنید با کارهایی مانند قدم زدن و یا تماشای غروب خورشید خودتان را از تنش و استرس یک روز پرکار رها کنید. در یک مسئله کاری اوضاع بهتر از ان که توقع دارید پیش خواهد رفت. یک تغییر کوچک در زندگی تان اتفاقی بزرگ را برایتان رقم خواهد زد. برای انجام معامله ای اگر همه شرایطی که در ذهن داشته اید آماده است، دست به اقدام بزنید وگرنه بهتر است هنوز کمی صبر کنید و روی حرف دیگران حساب نکنید.

فال روزانه در روز 28 دی 1400 برای متولدین شهریور ماه

شما به تازگی به یکی از اهداف دراز مدت خود دست پیدا کرده اید و حالا به این فکر افتاده اید که هدف بعدیتان چه باید باشد. از این که جاه طلبانه تر از قبل برای خودتان تصمیم گیری کنید هراسی نداشته باشید. شما خوشبختانه قدرت درونی فوق العاده ای پیدا کرده اید و اعتماد به نفستان بیش از هر زمان دیگری است و توانایی های خودتان را باور دارید. ایمان داشتن به خودتان به شما چنان قدرتی خواهد داد که با آن می توانید حتی کوه ها را هم جابجا کنید. اگر طی چند ماه آینده دیدید چند کوه را جابجا کرده اید تعجب نکنید! اگر می خواهید برای فردایتان برنامه ای بریزید از همین امروز دوستانی که می خواهید با شما همراه باشند را در جریان بگذارید. به فکر سلامتی تان باشید. در مورد مسئله ای مالی یا کاری یا تحصیلی تحقیق کافی است، هر چه زودتر آستین ها را بالا زده و دست به عمل بزنید. شنیدن یک موسیقی خاطرات تان را زیر و رو می کند و تا چند روزی احوال تان را به هم می ریزد. گفتگو با شخصی، ایده ای تازه به سرتان می اندازد.

فال روزانه در روز 28 دی 1400 برای متولدین مهر ماه

پیشرفت هایی که این اواخر در زمینه ی حرفه ای داشته اید شما رابه این فکر انداخته اند که حالا باید چکار کنید و چه مسیری را در پیش بگیرید تا این موفقیت ها را به حداکثر میزان ممکن برسانید. شاید به این فکر افتاده باشید که برای مدتی ذهن خود را روی ادامه تحصیل و یا رفتن به یک سفر تحقیقاتی که تجربه های ارزشمندی را در اختیارتان قرار خواهد داد متمرکز کنید. شما دوست ندارید در چرخه ی تکرار قرار بگیرید و می خواهید دائم چیزهای جدیدی را تجربه کنید و افق های پیش روی خود را گسترش بدهید و امروز روز بسیار خوبی برای برنامه ریزی در این زمینه خواهد بود. زیاد دست به عصا پیش نروید، اما فراموش نکنید که احتیاط شرط عقل است. دید جدیدی به مسئله ای پیدا می کنید که درهای بیشتری را به رویتان باز می کند. مزد تلاش و صبر خود را خواهید گرفت. اول خود و خانواده تان را در نظر بگیرید و بعد برای دیگران دل بسوزانید. یک تازه آشنا قدر دوستی شما را نمی داند و پشت سرتان بدگویی می کند. به او اهمیت ندهید.

فال روزانه در روز 28 دی 1400 برای متولدین آبان ماه

شما به تازگی به چیزی علاقمند شده اید که تمام دقت و حواس شما را به خود جلب کرده و ذهنتان را به خود مشغول کرده است، به طوری که نمی توانید به راحتی روی دیگر کارها و مسئولیت هایتان تمرکز کنید. بد نیست بقیه ی چیزها را برای دنبال کردن این هدف تازه ی خود کنار گذاشته و کمی روی خواسته ها و علایق شخصیتان تمرکز کنید. در حال حاضر توانایی شما در مطالعه و داشتن درکی عمیق از آنچه می خوانید به طور قابل توجهی افزایش پیدا کرده است، پس سعی کنید از این توانایی خود حداکثر استفاده را ببرید. شرکت در کلاس ها و کارگاه های مختلف نیز می تواند برایتان بسیار مفید واقع شود. قدر روزهای زندگی و سلامتی تان را بدانید. گذشته را مرور نکنید، حال را زندگی کنید. زخم زبان شخصی به دلتان چنگ می زند، بگذرید خودتان را بیش از این آزار ندهید. برای انجام کاری که در سر دارید با چند نفری مشورت می کنید. با گفتن حرفی امید به دل شخصی می اندازید.

فال روزانه در روز 28 دی 1400 برای متولدین آذر ماه

امروز شما به فکر پیدا کردن راه هایی برای پیشرفت اقتصادی و مالی خود هستید. شما نسبت به همیشه از قدرت درونی خود آگاهی بیشتری دارید و بیشتر به آن اعتماد می کنید. مطالعه در مورد فرصت های مختلفی که در اختیار دارید می تواند به افزایش دانش و اطلاعات شما و در نتیجه گرفتن بهترین تصمیم های ممکن به شدت مؤثر باشد. خوشبختانه شما امروز توانایی های خود را باور دارید و در نتیجه شانستان در انتخاب بهترین راه ممکن بسیار بالاتر است. شاید فکر کنید باید برای داشتن تمرکز بیشتر برای مدتی در پیله ی تنهایی خود فرو رفته و از دیگران فاصله بگیرید، اما لزومی ندارد تمام روز خودتان را در اتاقتان حبس کنید! پس از مدت ها انتظار بالاخره قرعه به نام شما می افتد و مشکل اخیر مالی تان رفع و رجوع می شود. با پنهان کاری راه به جایی نمی برید، راستش را بگویید و خودتان را خلاص کنید. لیستی از کارهایی که باید انجام بدهید آماده کنید و بر اساس آن پیش بروید، هم اضطرابتان کم می شود و هم کارها بهتر پیش می رود.

فال روزانه در روز 28 دی 1400 برای متولدین دی ماه

اتفاقاتی که در زندگی شخصی و اجتماعیتان افتاده اند باعث شده اند که احساس قدرت و توانمندی وجودتان را در بر بگیرد و حس کنید که آینده تان در دستان خودتان قرار دارد و این شما هستید که برای زندگی و آینده ی خود برنامه ریزی می کنید. شاید سخت کوشی و تلاش این چند وقت اخیرتان به پیشرفت حرفه ای و مادی شما منجر شده باشد و حالا حمایت و تشویق دوستان و اعضای خانواده تان به شما انگیزه داده باشد تا اهداف بزرگتری را برای خود در نظر بگیرید. اگر از توانایی هایی که در حال حاضر در اختیارتان قرار دارند به خوبی استفاده کنید این روند به همین صورت ادامه خواهد یافت و در عرض مدتی کوتاه راهی بسیار طولانی را طی خواهید کرد. راجع به یک دوست سخنانی شنیده و از این بابت بسیار متعجب شده اید، در حال حاضر نباید زود قضاوت کنید و برای اطلاع از صحت این حرف ها تحقیقات بیشتر ضرورت دارد، همه آنچه که شنیده اید صحت ندارد فقط بخشی از داستان به شما گفته شده. به زودی گره از کار فروبسته ای شما باز می شود.

فال روزانه در روز 28 دی 1400 برای متولدین بهمن ماه

امروز مهمان هایی به دیدن شما خواهند آمد که داستان های جالبی برای گفتن دارند. این شنیده هایتان ذهن شما را به خود مشغول خواهند کرد و شاید شما را به فکر تحقیق و مطالعه در مورد موضوع مورد بحث بیندازند. بد نیست در رابطه با این موضوع کمی بیشتر تحقیق کنید و حتی اگر لازم دیدید در کارگاه و یا کلاس های مرتبط با آن ثبت نام کنید. تجربه هایی که با انجام این کار کسب خواهید کرد برایتان بسیار ارزشمند خواهند بود. شما چند روز نسبتا پرکاری را پشت سر گذاشته اید و حالا به شدت احساس خستگی می کنید. برای از بین بردن این خستگی هیچ چیزی به اندازه ی وقت گذراندن با دوستان و عزیزانتان به شما کمک نخواهد کرد. از شخصی که دائم لجبازی می کند و گوشش به حرف های کسی بدهکار نیست فاصله می گیرید. برای انجام کار و یا یک پادرمیانی از شما دعوت می شود، برای قبول کردن و یا نکردن این پیشنهاد خودتان باید تصمیم بگیرید دیگران شرایط شما را درک نمی کنند. یک خرید خوشحالتان خواهد کرد. از یک امتحان سربلند بیرون خواهید آمد.

فال روزانه در روز 28 دی 1400 برای متولدین اسفند ماه

امروز برای آنهایی که هنوز مجرد هستند این احتمال وجود دارد که به طوری کاملا غیر منتظره یک رابطه ی عاطفی جدید را شروع کنند. آنهایی که پیش از این نیمه ی دیگر خود را یافته اند هم امروز موج جدیدی از عشق و احساس نسبت به طرف مقابلشان را تجربه خواهند کرد و صحبت هایی خواهند داشت که صمیمیت و نزدیکی بیشتری بین آنها به وجود آورده و احساس تعهدی که نسبت به هم دارند را بیشتر خواهد کرد. با این حال باید اهمیت این موضوع را هم در نظر داشته باشید که چه شما و چه طرف مقابلتان حق ندارید از احساس خود برای طرف مقابلتان قفسی ساخته و او را محدود کنید، بلکه باید پر و بال او بشوید. برای انجام کاری مجبور می شوید به جایی مراجعه کنید. برای انجام یک معامله بر سر یک دو راهی قرار می گیرید، بهتر است با شخصی نزدیک مشورت کنید. خبری به گوشتان می رسد که بهتر است تا خودتان در مورد صحتش تحقیق نکرده اید باورش نکنید. شخصی که نگرانش هستید آب از سرش گذشته، بهتر است به او زمان بدهید.

پایگاه خبری ساعدنیوز را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید.

2 دیدگاه
  دیدگاه ها
بازدیدکننده
2 سال پیش

چه باحال
پری💐
2 سال پیش

باتشکرازشما وسیایت خوبتون
پربحث های هفته   
چهره دلنشین و معصومانه رهبر معظم انقلاب در کلاس ششم ابتدایی+عکس/ رهبری اینجا 12 ساله بودند و معمم (442 نظر) قامت رعنای رهبر انقلاب در لباس خادمی شاه خراسان+عکس /حقا که تو از سلاله ی فاطمه ای... با خنده خود به درد ما خاتمه ای (125 نظر) پذیرایی منحصربفرد رهبر معظم انقلاب از مهمانان؛ چای، شیرینی نارگیلی و یک پارچ آب به جای آب معدنی! (102 نظر) خلاقیت خنده دار مادر ایرانی برای عرض تسلیت به همسایه حماسه آفرید/هنر نزد ایرانیان است و بس! (31 نظر) فاتحه خوانی رهبر معظم انقلاب بر مزار پدر بزرگوارشان در حرم امام رضا+عکس/ تاریخ فوتشون چند روز قبل از تولد رهبری بوده (28 نظر) خواستگاری الناز شاکردوست از رضا گلزار در رستوران شیک/ چشم آیسان خانوم روشن + فیلم (21 نظر) تبریک برادر عروس رهبر معظم انقلاب بابت تولد سومین فرزندِ پسرِ رهبری+عکس/ ماشالا خدا حفظش کنه (20 نظر) نگاهی به میز عزای لوکس و تجملاتی زنداداشِ پزشکِ رابعه اسکویی با رونمایی از عکس‌های آتلیه‌ای مرحومه+ویدیو/ روحش شاد چقد جوون بود (18 نظر) رونمایی از مادربزرگ زیبای هانده ارچل بازیگر سریال مست عشق؛ وقتی خوشگلی رو از مامان بزرگت به ارث میبری/ خدا شانس بده والا😅 (17 نظر) بنر جالب شهرداری اصفهان برای حمایت از سگ ها در سطح شهر/ بهتر از این نمیشد مردمو قانع کرد! (19 نظر) عرص ارادت احساسی روحانی، هاشمی و احمدی نژاد به رهبر معظم انقلاب در عیادت از ایشان در بیمارستان+عکس/ صف کشیدن روسای جمهور برای احوالپرسی با حضرت آقا (17 نظر) کفش بندداری که هیچوقت نصیب رهبر معظم انقلاب نشد/ آرزو به دلمان ماند! چقدر غصه خوردیم (17 نظر) (فیلم) خاطره جالب روحانی معروف از آوازخوانی در حضور رهبر معظم انقلاب و آیت الله جوادی آملی / آقا فرمودند آوازشو بیشتر کن ... (15 نظر) رونمایی از 8 مادرشوهر مهربون غزل بدیعی، همسر داغ دیده رضا داوودنژاد/ خدا حفظشون کنه (15 نظر) خلاقیت تحسین برانگیز یک نانوای ارومیه‌ای برای کمک به همشهری ها/ باریکلا به این شعور و درک بالا+عکس (14 نظر)
دیگران می‌خوانند   
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب در چند ثانیه همسر واقعی و باکلاس پیمان معادی، آرمان سریال افعی تهران/ چقدرم خانومش شبیه خودشه+عکس لباس های سِت جورجینا همسر رونالدو با آقای فوتبالیست/ چه خوش ذوق و عاشقانه +عکس چگونه پایان نامه را به کتاب تبدیل کنیم؟ مراحل سابمیت مقاله رونمایی از ماشین نوستالژی پاشا جمالی، مهیار سریال نون خ/ فروشی هم نیست!! +عکس پذیرش تضمینی مقاله علمی پژوهشی پذیرش و چاپ مقاله در مجلات خارجی ISI، SCOPUS، PUBMED، ISC رونمایی ستاره سادات قطبی از نقاشی احساسی و زیبای یک دختر تهرانی برای پدر جوان فوت شده‌اش در بهشت زهرا/ با چسب چسبونده روی قبر+عکس اکسپت فوری مقاله علمی پژوهشی مراحل چاپ کتاب با بهترین کیفیت تصویری از مزار مادربزرگ مجید واشقانی، آقازاده هفت سر اژدها در همسایگی عموی جوانمرگ و آتش نشانش+عکس/ روح جفتشون شاد خلاقت منحصربفرد دو کودک اهوازی در ساخت فوتبال دستی با سبد پلاستیکی میوه و گیره لباس +عکس/ شما بزرگ بشین حتما نخبه میشین😍 پایان نامه خود را چگونه به مقاله تبدیل کنیم؟ مدل مانتو سنگین رنگین المیرا شریفی مقدم مجری صدا و سیما با طرح پروانه ای/ خانوما ایده بگیرین +عکس استخراج فوری مقاله از پایان نامه برای مجلات ISI با بهترین کیفیت صحبت های خنده دار آقای قرائتی: خانواده‌ام می‌گوید اگر من بتوانم مردم را بگریانم و حجت‌الاسلام صدیقی بتواند مردم را بخنداند، امام زمان ظهور می‌کند +ویدئو😂👌 میز عزای ساده و زیبای پدر بهاره رهنما با شمع و جا عودی طرح پر/ چه چهره دلنشینی داشتن+عکس مرد 62 ساله آلمانی که 217 بار واکسن کرونا زده !!! تصویری دیده ده از مراسم خاکسپاری رضا داوودنژاد/ آقای بازیگر بر دوش دوست صمیمی اش+ عکس تعرفه نگارش مقاله از پایان نامه ازدواج جذاب ترین پسر ایرانی با دختری هم سن مادرش +عکس دختر/دروغ یا واقعیت؟ ماجرای تسبیح رایگانی که به زائران حج امسال هدیه داده می شود! نگاهی به ساعت مچی لوکس رامیین رضاییان ستاره فوتبال/ میگن قیمتش 3.5 میلیارد تومنه! +عکس طلاق غم انگیز «احسان و سولماز» زوج عاشق برنامه ماه عسل بعد از 15 سال+ ویدئو (فیلم) داماد کم شعور گریه عروس را درآورد! / وقتی مامان و بابات برات زن می‌گیرن و تو جنبه نداری! عکس العمل جالب و هوشمندانه ابراهیم رئیسی به شعار"ابراهیم بت شکن" +ویدیو بهترین عادت های تریدر های موفق گاف خنده‌دار عادل فردوسی‌پور درباره زبان عربی+ فیلم (تصاویر) تغییر چهره «عاطفه مادر طاهر» در سریال ستایش بعد 15 سال عکس های دیده نشده از جوانی سیاستمداران مشهور ایرانی/ از حسن روحانی تا آیت الله هاشمی رفسنجانی و محسن رضایی نگاهی به کیک تولد محیا اسناوندی مجری صداو سیما با طرح گل آفتاب گردون/ مبارکا باشه +عکس رونمایی از عکس جوانی و ظاهر متفاوت محمدرضا عارف، سیاستمدار معروف ایرانی در آمریکا+عکس تعریف و تمجید رهبر انقلاب از مادرش: بالغ نبودم با مادرم تو حیاط فرش مینداختیم زیر آسمان اعمال روز عرفه رو بجا می آوردیم +ویدئو/اولین معلم هرکسی مادرشه... قتل یکی از مدیران شهرداری به دست همسرش تفریح بامزه پسر ساعد سهیلی با عمویش سینا در باغ لاکچریشان همراه با شنگول و منگول+عکس/ باغ نگو کاخ بگو جزئیاتی از پرونده مرگ بلاگر معروف مشهدی نامه عاشقانه و بامزه یک دانش آموز ایرانی برای آقا معلمش/ این نوشته جالب پربازدید شد+عکس واکنش چمران به ودیعه میلیاردی به برخی مدیران شهرداری تهران جاساز مواد در معده برای فروش در زندان
تیتر امروز   
مرد 62 ساله آلمانی که 217 بار واکسن کرونا زده !!!
قتل یکی از مدیران شهرداری به دست همسرش
جزئیاتی از پرونده مرگ بلاگر معروف مشهدی
واکنش چمران به ودیعه میلیاردی به برخی مدیران شهرداری تهران
جاساز مواد در معده برای فروش در زندان
«آنجلینا جولی» موی خود را برای این دختر دانشجوی آمریکایی قیچی نمی‌کند؟+تصاویر
اعتراف متهمان شبکه‌های فریب و قاچاق دختران+عکس و فیلم
کشف حجاب، سرو مشروبات الکلی و فروش ژامبون‌ با گوشت حرام در رستوران‌های بالای شهر / طرح نور در این رستوران‌ها هم اجرا شود
اتاق شکنجه شوگرمامی برای پسر جوان در حواشی داغ امروز سه‌شنبه 18 اردیبهشت 1403
افشای راز های عجیب و افسردگی شدید جواد رضویان در برنامه زنده/رضویان:خداوند را فراموش کردم..
کارگر جوان قصد فروش یسنا کوچولو را داشت + جزییات
مردمی که مست عشق می‌شوند/ چرا استقبال از «مست عشق» مایۀ خوش‌حالی است؟
واکنش گل‌محمدی به یک خبر فوق جنجالی: بحث تعهد در میان نیست!
تاکید کردم تلگرام را از نفس بیندازید تا بیاید بگوید چشم! /گفتم اگر اینستاگرام را می بندید، درست ببندید
همایون شجریان و سحر دولتشاهی در انتظار نوزادشان هستند/ سحر دولتشاهی باردار شد!