دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

مجله خانواده / سرگرمی / انواع فال / فال روزانه /

فال و طالع بینی روزانه/ امروز شنبه 13 بهمن ماه 1397 

جمعه، 12 بهمن 1397
ساعد نیوز: فال روز و طالع بینی 13 بهمن ماه 1397

فال روزانه شنبه 13 بهمن ماه

 

فال روزانه شنبه 13 بهمن 1397

 فال روزانه در روز 13 بهمن 1397 برای متولدین فروردین ماه

دقت در مسائل اجتماعی امروز ارزش حیاتی دارد، برای اینکه شما واقعاً درحال کند و کاو کردن و جستجوی حقیقت هستید. اما شما نیاز دارید که از افراد دیگری هم کمک بگیرید، برای اینکه باید با یک مشاور و روان‌شناس در این باره حرف بزنید و این موضوع شما را از فردی که دوست دارید دور نخواهد کرد.

فال روزانه در روز 13 بهمن 1397 برای متولدین اردیبهشت ماه

اطرافیان تان‌ارزش و حد شما را نمی‌دانند اما در روزهای آینده موضوعی پیش می‌آید تا دیگران به ارزش شما در زندگی پی ببرند. البته شما از این که اطرافیان تان شما را نادیده می‌گیرند دچار ناراحتی‌ها و حساسیت‌های زیادی شده اید اما نگران نباشید زیرا ارزش شما بر همگان فاش خواهد شد. مانند همیشه به راه خود ادامه دهید، سعی کنید تمجید دیگران از شما یا حضورشان در زندگی برایتان ارزش کمتری پیدا کند.

 فال روزانه در روز 13 بهمن 1397 برای متولدین خرداد ماه

حتی اگر شما تعطیلات آخر هفته خیلی پرمشغله‌ای داشته باشید، ولی هر روزی که آغاز می‌شود شما جدی‌تر می‌شوید. ممکن است شما توانایی این را نداشته باشید که به همه قرار ملاقات‌های کاری‌تان برسید و چون نمی‌توانید در تمام جلسات شرکت کنید نگران عکس العمل دیگران هستید. اگر کسی قصد دارد برنامه‌های شما را تغییر دهد او را موفق کنید. در حال حاضر شما بهتر از هر کس دیگری می‌دانید که چه چیزی به نفعتان است.

فال روزانه در روز 13 بهمن 1397 برای متولدین تیر ماه

امروز به فکر بازی و تفریح هستید، اما واقعا گیج شده اید و نمی‌دانید چگونه به چیزهایی که می‌خواهید برسید. سیاره بخت شما یعنی عطارد معمولا شما را در مسیر درست قرار می‌دهد، اما حالا ارتباطش با نپتون تیره و تار باعث می‌شود بادها در جهت مخالف بوزد! برای رسیدن به اهدافتان عجله نکنید. اگر خیلی مشتاقید که همین حالا به جایی که می‌خواهید برسید، ناامیدی و یاس دردسرساز می‌شود. درعوض آرام تر حرکت کنید و در طی مسیر از تجربیات خود لذت ببرید.

فال روزانه در روز 13 بهمن 1397 برای متولدین مرداد ماه

شاید شما واقعا فکر می‌کردید این چند روز تعطیلی باید چیز کاملاً متفاوتی باشد. شاید هم نسبت به تعطیلات محدودتر فکر می‌کردید باید متفاوت باشد. اما شما می‌خواستید که دوباره سنت‌های قدیمی را زنده کرده و حیات تازه‌ای بهشان بدهید و تا حدودی هم به این خواسته خود رسیده‌اید تا جایی که به ریشه و اصالت خود نزدیک‌تر شده‌اید. به خاطر فرصت‌هایی که از دست داده‌اید اعصاب خود را خرد نکنید، هیچ زمانی مثل همین لحظه برای شروع کردن مناسب نیست. پس مراسم جادویی خود را برگزار کرده و افراد خاصی را نیز در آن سهیم کنید.

فال روزانه در روز 13 بهمن 1397 برای متولدین شهریور ماه

شما احساس می‌کنید به خوبی از پس انجام دادن کارهای سخت خود برآمده‌اید، ولی مورد تشویق واقع نشده‌اید. هم اکنون اگر قرار است مسئولیت‌های بیشتری را تقبل کنید، بدون اینکه برای خود احساس تاسف کنید و یا به اطرافیان‌تان غُر بزنید، فقط کارتان را انجام دهید. این جریان آنقدر که شما برای خود گنده کرده‌اید بغرنج نیست! شما حتی اگر نتوانید به زودی نتیجه کارتان را ببینید ولی باز هم دوست دارید بیشتر تلاش کنید.

فال روزانه در روز 13 بهمن 1397 برای متولدین مهر ماه

حتی اگر کاملاً ناامید شده باشید و از شدت یاس دست‌هایتان را به آسمان هم برده باشید، باز هم امکان دارد که اوضاع به حالت اول برگردد! شما در مورد چیزهایی که احتمال وقوع‌شان صددرصد نبوده نیز برنامه‌های احتمالی چیده و بیش از اندازه کار کرده‌اید. متاسفانه هر چقدر بیشتر برنامه ریزی کرده و بر طبق آنها فعالیت می‌کنید اوضاع خراب تر می‌شود. پس باید توقعات خود را پایین آورده و بعد دست به کار شوید.

فال روزانه در روز 13 بهمن 1397 برای متولدین آبان ماه

سیاره حاکم شما ونوس از جانب اورانوس هیجان زده یک شوک الکتریکی دریافت می‌کند، بخش‌های استوار و محکم زندگی شخصی شما سست می‌شود و امکاناتی به وجود می‌آیند که ممکن است بسیار بی ثبات باشد. شاید کسی شما را با پیشنهاد غیر قابل انتظاری وسوسه کند. بله گفتن کار آسانی است. اما اگر کارتان را زود تعطیل کنید یا نهار طولانی داشته باشید، کارهای شما می‌تواند عواقب منفی داشته باشد. به خودتان اجازه بازی بدهید، اما اغراق شده بازی نکنید.

 فال روزانه در روز 13 بهمن 1397 برای متولدین آذر ماه

امروز حتی اگر شروع کرده باشید کارهایی که باید انجام دهید را شناخته و بررسی کنید، ولی هر ساعت که می‌گذرد بیشتر اطمینان خود را از دست می‌دهید. راه‌ها و امکانات دیگری جلوی راهتان سبز می‌شوند که هر کدامشان هم مزایا و خوبی‌های خودشان را دارند. در نهایت شما باید بهترین تصمیم را بگیرید که اهدافتان را با اهداف کسانی که با شما در ارتباطند پیوند دهید. با خودخواهی کار کردن خود شما را نیز راضی نخواهد کرد، بنابراین نیازهای همکاران خود را هم نیز در نظر بگیرید.

فال روزانه در روز 13 بهمن 1397 برای متولدین دی ماه

احتمالاً به هر دعوتی که امروز از شما می‌شود پاسخ مثبت می‌دهید چون به نظرتان خوشایند می‌آیند.اما ممکن است در موقعیتی قرار بگیرید که بهتان خوش نگذرد چون از اینکه در جای دیگری حضور ندارید دچار استرس شده اید. تا دیر نشده عجله کنید، سنگ بزرگ نشانه ی نزدن است. برای اینکه چیزی را از دست ندهید از زیادی آن بپرهیزید. شاید بعداً فرصت بهتری برای این کار داشته باشید.

فال روزانه در روز 13 بهمن 1397 برای متولدین بهمن ماه

با وجود اینکه امروز شما تصمیم گرفته اید کارهای نیمه کاره زیادی را تمام کنید، اما اگر نتوانستید تمام انتظارات خود را برآورده کنید، آرامش خود را حفظ کنید. لازم است بعضی از فعالیتهای خود نه تنها فعالتیهای کاری، بلکه برخی از کارهای تکراری روزانه تان را کمتر کرده و وقت خالی داشته باشید. به موسیقی گوش دهید، فیلم نگاه کنید، برای گردش به طبیعت بروید، اینها کارهایی بودند که شما مدتها خودتان را ازشان محروم کرده بودید. شما بعداً هم می توانید تعهدات خود را انجام دهید.

فال روزانه در روز 13 بهمن 1397 برای متولدین اسفند ماه

امروز قبل از این که صحبت کنید فکر کنید، سیاره حاکم شما یعنی عطارد وسوسه‌تان می‌کند که آنچه در ذهنتان دارید را قبل از اینکه به عواقبش بیندیشید، بیان کنید. این مهم نیست که شما منظور بدی از حرف تان داشته باشید یا نه؛ اما ممکن است شما قبل از اینکه متوجه شوید چه گفته اید، با حرفتان احساسات کسی را خدشه دار کنید. شاید این مسئله برای شما مهم نباشد و ناراحت نشوید، اما ممکن است دیگران این طور فکر نکنند.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز پنجشنبه 13 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
مراحل چاپ کتاب با بهترین کیفیت
استخراج فوری مقاله از پایان نامه برای مجلات ISI
تبدیل پایان نامه به مقاله !
اکسپت فوری مقاله علمی پژوهشی
آموزش گام به گام نحوه سابمیت مقاله در مجلات ISI (آی اس آی)
پذیرش تضمینی مقاله علمی پژوهشی
نحوه محاسبه هزینه چاپ یک کتاب
قیمت استخراج مقاله از پایان نامه
چاپ فوری مقالات علمی پژوهشی
تبدیل پایان نامه به مقاله آی اس آی