دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

مجله خانواده / سرگرمی / انواع فال / فال روزانه /

فال و طالع بینی روزانه/ امروز دوشنبه 7 آبان ماه 1397 

یکشنبه، 06 آبان 1397
ساعد نیوز: فال روز و طالع بینی 7 آبان ماه 1397

فال روزانه دوشنبه 7 آبان ماه

 

فال روزانه دوشنبه 7 آبان 1397

 فال روزانه در روز 7 آبان 1397 برای متولدین فروردین ماه

امروز احتمالا مشاجره های لفظی خواهید داشت که همه روز شما را تحت تاثیر خود قرار می دهند. اما خیالتان راحت باشد که عشق به نفع شما است. احساسات گرم و روابط دپرمحبت دستاورد عاطفی امروز است. امروز متوجه می شوید اگر قدرت درونی خود را حفظ کنید، موقعیت های بهتری در زندگی به شما روی خواهند آورد. سعی کنید بر فعالیت ها و موقعیت هایی تکیه داشته باشید که بیشتر روی نقاط قوت شما تاکید دارند نه نقاظ ضعف.

فال روزانه در روز 7 آبان 1397 برای متولدین اردیبهشت ماه

امروز فرقی نمی‌کند که چقدر برای عوض کردن نگرش‌های خود تلاش کنید، شما هنوز به منفی بافی باقیمانده از گذشته خود چسبیده‌اید. تغییر دادن آنها را فراموش کنید، به جای اینکه سعی کنید از تمام آنها دوری کنید بهتر است که به آسیب‌های قدیمی خود فکر کنید و اجازه بدهید که به طور طبیعی و به مرور زمان از زندگی تان خارج شوند. تا فردا ظهر که ماه نشانه شما را ترک می‌کند رفتارهای غیر منطقی شما نیز کمتر می‌شود.

 فال روزانه در روز 7 آبان 1397 برای متولدین خرداد ماه

امروز برای شما روز کاری سخت و طاقت فرسایی است، اما اگر به اندازه کافی کار کنید نتیجه‌اش را هم خواهید دید. کلید واقعی برای رسیدن به موفقیت این است که در مورد اتفاقاتی که افتاده است با کسی حرف نزنید. اما خیلی به خودتان سخت نگیرید، وگرنه از برنامه‌هایتان نتیجه معکوس خواهید گرفت. امروز مداومت داشتن  در کار موثرتر از فوران کردن انرژی های خلاقانه است.

فال روزانه در روز 7 آبان 1397 برای متولدین تیر ماه

از آرامش امروز و محبوب دیگران بودن لذت ببرید. البته خیلی هم تعجب نکنید اگر کسی در این میان برایتان مشکل به وجود بیاورد. امروز نیروهای بسیاری در فضا وجود دارد که مانع از انجام کارهای مورد علاقه شما می شوند و می خواهند شما رابه سمتی که خودشان می خواهند سوق دهند. اما با اراده کامل کنترل همه شرایط را به دست بگیرید. سعی کنید با خوش بینی بیشتری امروز را سپری کنید. اگر تصور می کنید در زندگی عاطفی خود باید تغییراتی ایجاد کنید، امروز زمان مناسبی است. او را به شام دعوت کنید و در مورد مسایل ذهنی خود با او حرف بزنید.

فال روزانه در روز 7 آبان 1397 برای متولدین مرداد ماه

شخصی اخیرا به شما ابراز احساسات کرده، که الان نوبت بحث درباره آن است. درست است که هدف شما سرگرمی نیست، اما شما اگر با سیاست هستید، باید از درگیری پرهیز کنید. به یاد داشته باشید که نمی‌توانید سرتان را زیر برف پنهان کنید. باید سعی کنید که میان این انکارها و خودداری‌ها، به دنبال یافتن یک راه حل دوستانه باشید که اگر موفق شدید، یک پیشرفت اساسی برای شما به وجود خواهد آمد.

فال روزانه در روز 7 آبان 1397 برای متولدین شهریور ماه

خیلی عجیب است که ماه جدید برج عقرب در سومین خانه‌تان یعنی خانه ارتباطات قرار می‌گیرد و میزان تعاملات و همکاری‌های شما را با افراد دیگر ارزیابی می‌کند. امروز شما نمی‌توانید به راحتی قولهایی که به افراد دیگر داده‌اید و حرفهایی که آنها قبلا بهتان گفته اند  را به یاد بیاورید، چراکه بهرام یعنی سیاره بخت شما به سمت اورانوس وحشی کشیده می‌شود. همین حالا به خودتان تکانی بدهید، برای اینکه فردا انرژی‌تان تحلیل می‌رود.

فال روزانه در روز 7 آبان 1397 برای متولدین مهر ماه

امروز احساس می کنید همه چیز باید بسیار واضح و شفاف باشد و به شدت و با نکته سنجی زیاد روی یافتن حقایق همه اتفاق ها تمرکز دارید. عقل و دل شما امروز هارمونی و اتحاد خوبی با هم دارند و خوشبختانه خیلی راحت می توانید بین عقل و احساس سوئیچ کنید و هیچ کدام برای دیگری مشکلیایجاد نمی کند. امروز با خیال راحت می توانید در صورت لزوم از احساس یا از عقل خود کمک بگیرید. از نظر عاطفی هم امروز احساس می کنید برخی از مشکلات رابطه خود را نمی توانید درک و حل کنید و به همین دلیل ترجیح می دهید سر خود را در برف فرو کنید و اصلا چیزی را نبینید و انگار کنید که همه مسایل خوب پیش می روند و مشکلی نیست.

فال روزانه در روز 7 آبان 1397 برای متولدین آبان ماه

امروز که ماه جدید در علامت شما قرار دارد روزی جدید و طالع بینانه در سال برای شما است. این اتفاق را با تعهد دادن در مورد آنچه که می‌خواهید در شش ماه بعدی انجام بدهید، جشن بگیرید. فراموش نکنید که عطارد رو به عقب رفته است، پس ممکن است که شما قدم اولتان را اشتباه بردارید. از اشتباه کردن نترسید؛ فقط اوضاع را سر و سامان داده و دوباره تلاش کنید.

 فال روزانه در روز 7 آبان 1397 برای متولدین آذر ماه

شما دنیایی برای خود مجسم کرده اید که در این جهان از عهده انجام دادن هر کاری برمی‌آیید، اما ممکن است فرصت برقرار کردن ارتباطی عمیق و دوستانه با یک نفر را از دست بدهید. پنهان کردن ضعف ها و سستی ها لزوما باعث نابود شدن آنها نمی‌شوند! خودتان را مجبور کنید که احساساتتان را فاش کرده تا بتوانید به راحتی با دیگران تبادل نظر کنید. هیچ کس ازتان انتظار ندارد همیشه یک ابرقهرمان باشید!!

فال روزانه در روز 7 آبان 1397 برای متولدین دی ماه

امروز شاید بهتر باشد کمی عقب نشینی کنید و به جای توجه و تمرکز بر مسایل بیرونی، به روحیات درونی خود توجه کنید. در مورد عشق و احساس خیلی تهاجمی برخورد نکنید. امروز بیشتر از هر زمان دیگری به صبر نیاز دارید. امروز اطرافیان بیشتر از هر زمان دیگری احساساتی هستند. بنابراین نباید خیلی تعجب کنید اگر دیدید کسی که او را خوب می شناسید برای مسایل ساده و کوچک هیجان زده و عصبی می شود و حالت دفاعی به خود می گیرد.

فال روزانه در روز 7 آبان 1397 برای متولدین بهمن ماه

درست است که اخیرا درگیر یک دشمنی سخت و سهمگین شده اید اما شما یک اسلحه پنهان دارید؛ می دانید آن چیست؟ آن تمایل شما برای ابراز احساسات تان است و اینکه به دیگران بگویید چه می خواهید. ممکن است دیگران از جسارت و شجاعت خاص شما سرگرم شوند همچنانکه شما با زیرکی بر شرایطی غلبه می کنید که در گذشته به نظر می رسید خارج از کنترل شما باشد. ماه نو در نهمین خانه از "ایده های بزرگ" شما قرار دارد اما درباره کارهایی که می خواهید انجام دهید فقط صحبت نکنید؛ آن را عملی کنید!

فال روزانه در روز 7 آبان 1397 برای متولدین اسفند ماه

امروز شما دقیقاً می‌دانید که چه می‌خواهید و هیچ کس نیز قصد ندارد جلوی شما را بگیرد. اما ممکن است با دست کم گرفتن خودتان لذت رسیدن به اهدافتان را  از دست بدهید. همچنین شما مسئولیتهای خیلی زیادی پیش رویتان دارید که مجبورید بهشان رسیدگی کنید. هرچقدر سریعتر به این کارها برسید، زودتر می‌توانید به کارهای مورد علاقه‌تان بپردازید.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز چهارشنبه 19 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
رونمایی از چهره واقعی و زیبای کیمیا خاتون و شمس تبریزی برای اولین بار/ چشمان بادامی و ابروی کمانی دختر مولانا+عکس
نگاهی به جشن تولد 93 سالگی پدر حمید معصومی نژاد گوینده خبر از رُم/مبارکا باشه +عکس
استخراج مقاله از پایان نامه کارشناسی ارشد و دکتری و چاپ در مجلات isi، علمی پژوهشی، Scopus + پاورپوینت آموزشی
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب
هزینه چاپ یک کتاب
تعرفه نگارش مقاله از پایان نامه
تماشای بازی تیم استقلال در کنار مزار جوان تازه فوت شده توسط دوستان بامعرفتش+ویدیو/ بامرام شما هستن بقیه اداتون رو درمیارن👌
گردش لاکچری شبنم قلی خانی بازیگر نقش مریم مقدس در یک کافه سر سبز در دبی/ خوش بگذره +عکس
عکس قدیمی دیده نشده از جواد نکونام و لیلا اوتادی با یک ژست عجیب و غریب! / واقعا مغز طراح این ژست رو باید تو موزه نگه داشت!
هندی حرف زدن محمدرضا گلزار در آنتن تلویزیون/ آیسان خانوم باید به این همه استعداد افتخار کنه +فیلم