دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

مجله خانواده / سرگرمی / انواع فال / فال روزانه /

فال و طالع بینی روزانه/ امروز یکشنبه 22 مهرماه 1397 

یکشنبه، 22 مهر 1397
ساعد نیوز: فال روز و طالع بینی 22 مهرماه 1397

فال روزانه یکشنبه 22 مهر ماه

 

فال روزانه یکشنبه 22 مهر 1397

 فال روزانه در روز 22 مهر 1397 برای متولدین فروردین ماه

شما آن چنان به فکر مسافرت کردن هستید که نمی‌توانید اصلا فکرتان راتغییر دهید. اما شما به خصوص برای فرار کردن از وظایفتان می‌خواهید مسافرت بروید و برایتان فرقی نمی‌کند به کجا بروید، ولی باید از کسانی که دور و برتان هستند درس گرفته و به جنبه‌های دیگر زندگی تان نیز نگاهی بیندازید. خوشبختی شما بستگی به این دارد که خودتان را با عشق مسافرت که تازگی‌ها گریبان گیرتان شده است وفق دهید.

 

فال روزانه در روز 22 مهر 1397 برای متولدین اردیبهشت ماه

شما شاید تلاش كنید خودتان را پشت كلمات برگزیده خود پنهان كنید، اما به هیچ وجه نمی‌توانید قصد و نیت واقعی خود را قایم كنید! تلاش شما برای مرموز بودن و پنهان‌كاری تاثیر منفی و بدی روی دوستان صمیمی‌تان می‌گذارد  و باعث می‌شود اطرافیانتان نیز با شما رفتار صادقانه‌ای نداشته باشند. گفتن حقیقت تا موقعی كه از روی دلسوزی و محبت باشد،  به هیچ كس صدمه نخواهد زد.

 

 فال روزانه در روز 22 مهر 1397 برای متولدین خرداد ماه

امروز شما سرتان خیلی شلوغ است، ولی بیشتر ترجیح می دهید استراحت کنید. اولین حرکت و کشش شما به سوی تفریح و خوشی متمایل است، اما شما به صرافت می دانید که چیزهای وسوسه کننده به روش های گوناگون شما را در بوته آزمایش قرار می دهند! پس در برابر کودک درون شاد و خوشحال خود تسلیم نشوید؛ در عوض به سراغ کارهایتان که روی هم تلنبار شده بروید.

 

فال روزانه در روز 22 مهر 1397 برای متولدین تیر ماه

شما معمولاً قبل از اینکه کاری را شروع کنید، در موردش فکر می‌کنید. عجیب اینکه به جای اینکه کارهای جدیدی انجام دهید بیشتر در حال تغییر دادن همان کارهای قبلی خود هستید. فراموش نکنید که ممکن است شور و هیجان‌تان به مذاق افراد دیگر خوش نیاید، پس بهتر است کمی‌ از میزان آن کم کنید. اگر نتوانستید در همان دفعه اول منظور خود را برسانید دوباره سعی کنید.

فال روزانه در روز 22 مهر 1397 برای متولدین مرداد ماه

شما امروز در خیال و رویا به سر می‌برید و نسبتاً خوش بین هستید. شما حتی اگر تلاش كنید نمی‌توانید رویاهایتان را خاموش كنید. با دقت كردن به عكس العمل‌های خود هنگام بروز مشكلات چیزهای جدیدی راجع به خودتان می‌آموزید كه تا بحال نمی‌دانستید. اگر به خودتان اجازه دهید همه احساسات خود را ابراز كنید، این كار در نهایت نتایج خوبی برایتان به دنبال دارد.

 

فال روزانه در روز 22 مهر 1397 برای متولدین شهریور ماه

شاید شما امروز نتوانید از زیر بار مسئولیت‌هایتان شانه خالی کنید، اما بهتر است که حدقال کاری را که می‌توانید انجام دهید و بقیه روز را به استراحت بگذرانید. در حال حاضر واقعاً چیزی وجود ندارد که شما بخواهید آن را اصلاح کنید. توجه کردن به خود و استراحت کردن از اینکه خودتان را تحت فشار قرار بدهید برایتان مفیدتر خواهد بود. برای تمام کردن کارهایتان فردا هم زمان کافی خواهید داشت.

 

فال روزانه در روز 22 مهر 1397 برای متولدین مهر ماه

امروز ونوس یعنی سیاره فرمانروای شما حسابی شارژ شده است و شما را وسوسه کرده است دیگران را در عشق و زیبایی تان شریک کنید! اما شما وقتی که یکبار شروع به ابراز کردن احساسات‌تان بکنید، شاید قادر نباشید آنها را کنترل کنید. به هر حال ریسک کردن و باز کردن سفره دلتان هم اکنون مهم ترین کاری است که می‌توانید انجام دهید. حتی اگر چیزهایی که آرزویش را دارید به دست نیاوردید، افراد دیگر می‌فهمند که دقیقاً چه خواسته‌هایی دارید.

 

فال روزانه در روز 22 مهر 1397 برای متولدین آبان ماه

امروز یك نفر در محل كارتان از شما بدش می‌آید، اما شما اصلاً نمی‌دانیدكه چه كار بدی انجام داده‌اید! در حقیقت امكان دارد شما خوب رفتار كرده باشید، ولی دیگران علاقه‌ای به كارهای شما نداشته‌اند. باوجود اینكه شما همیشه از شرایط و موقعیتها برای پیشرفت كردن بهره گرفته‌اید، الان بهتر است فقط جلوی زبان خود را بگیرید و بگذارید این مشكلات تمام شود!

 

 فال روزانه در روز 22 مهر 1397 برای متولدین آذر ماه

یافتن قدمی‌ مطمئن باعث می‌شود شما در مسابقه امروز برنده شوید، اما باید از افتادن در دامی‌ که شما را به این فکر می‌اندازد که دیگران در مورد شما قضاوت می‌کنند اجتناب کنید. آن کیفیت کار شما نیست که شما نگرانش باشید؛‌ ممکن است احساس کنید که دیگران از شما می‌خواهند که سریع تر کار کنید. اما الان باید شجاعت و جرات این را پیدا کنید که برای خودتان بایستید و اجازه دهید همه بدانند که شما هر چه در توان داشته اید انجام داده اید و بهترین کار ممکن را انتخاب کرده اید. خوشبختانه، آنها در نهایت زمانیکه به اهداف‌تان برسید متوجه می‌شوند که شما چقدر مفید و فعال هستید.

 

فال روزانه در روز 22 مهر 1397 برای متولدین دی ماه

در حالی که اهداف بلند مدت شما برایتان مهمتر و پررنگ تر می شوند، شما لازم می‌دانید دقیقاً بفهمید که دنبال چه چیزی هستید. حتی اگر شما کاملاً به دنبال ایده‌های خود نرفته‌اید، ولی هم اکنون صحبت کردن در مورد امکاناتی که پیش رویتان قرار دارد امری لذت بخش است. از روبرو شدن با خواسته‌ها و توقعات دیگران هراس نداشته باشید، فقط به خودتان امکان این را بدهید که در مورد تخیلات خود صحبت کنید.

 

فال روزانه در روز 22 مهر 1397 برای متولدین بهمن ماه

امروز امكان دارد به خاطر مسائل و مشكلات شخصی مثل همیشه جایگاه همیشگی خود را نداشته باشید و این موضوع می‌تواند ناراحتتان كند، البته اگر خودتان بخواهید! باهمه این احوال نگرش شما می‌تواند همه چیز را عوض كند. اگر بتوانید به اختلافات جزئی عاطفی خود به عنوان یك فرصت برای نزدیك‌تر شدن به كسی كه دوستش دارید و اصلاح كردن روابطتان نگاه كنید، مطمئناً احساس بهتری پیدا خواهید كرد.

 

فال روزانه در روز 22 مهر 1397 برای متولدین اسفند ماه

زمان رسیدن به آرزوهایتان نزدیک شده است؛ شما باید بین نیازهای افراد دیگر و خواسته‌های خودتان تعادل برقرار کنید. این بدین معنی نیست که شما باید در برابر ابراز کردن احساسات خود مقاومت کنید، بروز ندادن احساسات کاری منطقی نیست. در عوض سعی کنید حساسیت بیش از اندازه نداشته باشید، برای اینکه اگر شما به نیازهای افراد دیگر توجه نکنید، ممکن است ناامیدی بی‌اهمیت شما تبدیل به مشکلی اساسی بشود.


6 پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز چهارشنبه 12 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
چگونه پایان نامه را به کتاب تبدیل کنیم؟
تبدیل پایان نامه به مقاله علمی پژوهشی
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب در چند ثانیه
تبدیل پایان نامه به مقاله !
تبدیل پایان نامه به مقاله آی اس آی
استخراج فوری مقاله از پایان نامه برای مجلات ISI
سابمیت مقاله چیست؟
چاپ مقاله در مجله (ISI, SCOPUS, ISC, PUBMED و علمی پژوهشی) معتبر+ صفر تا صد+ ویدئو آموزشی
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب
اکسپت فوری مقاله برای دوره دکتری