دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

مجله خانواده / سرگرمی / انواع فال / فال روزانه /

فال و طالع بینی روزانه/ امروز سه شنبه 24 مهرماه 1397 

دوشنبه، 23 مهر 1397
ساعد نیوز: فال روز و طالع بینی 24 مهرماه 1397

فال روزانه سه شنبه 24 مهر ماه

 

فال روزانه سه شنبه 24 مهر 1397

 فال روزانه در روز 24 مهر 1397 برای متولدین فروردین ماه

عطارد به هفتمین خانه تان یعنی خانه دوستان و یاران بازگشته است و حتی اگر تا آخر شب هم هیچ اتفاقی نیفتد، ولی ناراحتی‌ها و سوء تفاهمات كم‌كم رفع می‌شوند. تغییر دادن نوع روابطتان و ایجاد كردن فضایی فعال و پرجنب و جوش با كمك ابراز كردن ایده‌هایتان كار خوبی است، اما تنها ابراز كردن دیدگاه‌هایتان برای این كار كافی نیست. شما همچنین باید با اشتیاق به حرف‌های افراد دیگری كه می‌خواهند اوضاع را روبراه كنند گوش بدهید.

فال روزانه در روز 24 مهر 1397 برای متولدین اردیبهشت ماه

امروز دوست دارید روی خبرهای خوش تمرکز کنید و کاری به احساسات نامطمئن نداشته باشید. حتی اگر ذهن تان مدام به ترس های ناگفته ی درون تان برگشت، باز هم باید روی عوامل مثبت تمرکز کنید. حق دارید که نگران باشید، اما اگر فکر کنید به تنهایی می توانید از پس همه ی مشکلات بربیایید فقط همه چیز بدتر خواهد شد. برای این که به تحولات پایدار دست پیدا کنید باید راه تعامل با دیگران را باز بگذارید.

 فال روزانه در روز 24 مهر 1397 برای متولدین خرداد ماه

شما احتمالا بسیار هیجان زده هستید چرا که می خواهید روزی سراسر تفریح و شادی داشته باشید و سعی می کنید که دیگران را کنترل کنید تا مانع برنامه ها و نقشه ها اولیه شما و خراب شدن آنها نشوند. متاسفانه، کارهای زیادی در دست انجام داشتن شیوه مدیریتی مناسبی برای اکنون نیست. در عوض، شما باید بوسیله مثال های درست و قابل اعتماد خود اوضاع را هدایت کنید و زمانی را هم برای لذت بردن از زندگی برای خود بگذارید.

فال روزانه در روز 24 مهر 1397 برای متولدین تیر ماه

شما درحال حاضر خیلی بی خیال و آسان گیر هستید، اما ناگهان احساسات قدرتمندی كه شما اصلا نمی‌خواهید ظاهر شوند احاطه تان می‌كنند. شما اعتقاد دارید كه اگر احساسات خود را مخفی كنید بهتر می‌توانید اوضاع را مدریت كنید، ولی دوستان‌تان قادرند پشت این ظاهر آرام و خونسرد شما را ببینند. پس با مخفی كردن احساسات‌تان انرژی خود را تلف نكنید. مهربان و دلسوز بودن بهتان كمك می‌كند كه بدون اینكه به كسی صدمه بزنید صداقت نیز داشته باشید.

فال روزانه در روز 24 مهر 1397 برای متولدین مرداد ماه

بهتر است کمی از توجه به احساسات شخصی خود بکاهید. درست است که برای شروع یک کار جدید باید اعتماد به نفس داشت، اما اگر برای به دست آوردن این اعتماد به نفس بیش از حد روی خودتان متمرکز شوید آن وقت مشکل درست خواهد شد. برای این که تعادل را حفظ کنید باید کمی هم به دوستان و آشنایان تان توجه کنید. به شما توصیه می شود که حتی اگر گرداننده ی صحنه ی نمایش هستید، به دیگران هم اجازه دهید که سهمی در این قضیه داشته باشند. به آن ها فرصت دهید تا بدرخشند و به این ترتیب خصلت بخشندگی خود را به نمایش بگذارید.

فال روزانه در روز 24 مهر 1397 برای متولدین شهریور ماه

شما فکر می‌کنید به آخر خط رسیده‌اید و نمی‌دانید در قدم بعدی چه کار باید بکنید. از یک طرف به خاطر دیدگاه‌های مثبت‌تان فردی مناسب برای رهبری هستید؛ از طرف دیگر در حال حاضر اصلاً دلتان نمی‌خواهد مسئولیت دیگری را قبول کنید. به خاطر داشته باشید هر تصمیمی که الان بگیرید بعداً هر وقت مجبور شدید می‌توانید فکر خود را عوض کنید.

فال روزانه در روز 24 مهر 1397 برای متولدین مهر ماه

شما دلتان نمی‌خواهد با هیچ گونه مشكل احساسی روبرو بشوید، ولی احساسات شما ناگهان چنان رشد پیدا می‌كنند كه چاره‌ای برایتان باقی نمی‌ماند مگر اینكه با درگیر كردن خودتان به این مرحله از رشد درونی اهمیت بدهید. اگر رك گویی شما باعث می‌شود افراد دیگر با عصبانیت عكس العمل نشان دهند، انتخاب اینكه این كار را به روز دیگری موكول كنید یا نه با خودتان است.

فال روزانه در روز 24 مهر 1397 برای متولدین آبان ماه

اکنون به هیچ وجه تمایل ندارید در گفتگوها و فعالیت های سطحی و بی مورد شرکت کنید، زیرا به نظرتان این چیزها شما را از پرداختن به امور ارزشمند بازمی دارد. امروز هم یکی از آن روزهایی است که فشار زندگی بالاست، اما نمی خواهید که خودتان دستی در این فرآیند داشته باشید. اعمال کنترل ممکن است در نهایت به همان چیزی ختم شود که می خواهید از آن فرار کنید. به شما توصیه می شود که آستین ها را بالا بزنید و شروع کنید.

 فال روزانه در روز 24 مهر 1397 برای متولدین آذر ماه

اگر تنها کسی باشید که مسئولیت‌های افراد دیگر را بهشان یادآوری می‌کنید اعصابتان به هم می‌ریزد!! شما امروز می‌خواهید به اندازه هر فرد دیگری تفریح و سرگرمی‌داشته باشید، بنابراین دوست ندارید در موضع قدرت واقع شوید. اگرچه وسوسه شده بودید که قاطعانه دست به عمل بزنید، اما احتمالا رنجش و ناراحتی تان را بروز نداده و همانطوری که ازتان انتظار می‌رفت رفتار می‌کنید. دلسرد نشوید؛ شما بعدا در طول هفته برای تفریح کردن هم وقت خواهید داشت.

فال روزانه در روز 24 مهر 1397 برای متولدین دی ماه

اگر شما تازگی‌ها فكرتان را در مورد حساسیت‌های بیش از حد در محل كار تغییر داده‌اید، ولی اشتباه نكرده و فكر نكنید كه جواب نهایی را پیدا كرده‌اید. عطارد در دهمین خانه شما یعنی خانه شغلی مسیرش را تغییر داده است و این می‌تواند زمینه ساز مشكلات دیگری باشد. به جای اینكه تظاهر كنید می‌دانید چه چیزی برایتان بهتر است، به دیگران اطلاع بدهید كه هنوز درحال توسعه دادن برنامه‌های خود هستید.

فال روزانه در روز 24 مهر 1397 برای متولدین بهمن ماه

شاید دیگران احساس کنند که کارآمدی شما نسبت به قبل کم شده است. ایده آل های بسیاری در سر دارید و می خواهید که همه چیز عالی باشد، اما باید بدانید که رویاهای رنگارنگ شما حد و حدودی دارند. این قدر تخیلی نباشید، سعی کنید همین زیبایی هایی را که پیش پای تان وجود دارد ببینید. باید یاد بگیرید تا دیر نشده حقیقت را درک کنید.

فال روزانه در روز 24 مهر 1397 برای متولدین اسفند ماه

شما بیشتر تمایل دارید که تابع شخص دیگری باشید و هیچ مسئولیتی را در زندگی بر دوش نداشته باشید. اما امروز دیگر زمان آن فرا رسیده است که شما نیز وارد صحنه اجتماعی شوید و برای پیشرفت‌تان، به تنهایی و بدون اتکا بودن به شخصی گام بردارید، حتی اگر کارها را اشتباه انجام دهید. مهم ترین مسئله این موضوع است که یاد بگیرید مشکلات‌تان را خودتان به تنهایی حل کنید.


1 پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز یکشنبه 09 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
چاپ فوری مقالات علمی پژوهشی
سابمیت مقاله چیست؟
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات علمی پژوهشی داخلی
پذیرش و چاپ مقاله علمی پژوهشی در کمترین زمان
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب
هزینه تبدیل پایان نامه به کتاب
گام به گام مراحل چاپ کتاب
آموزش گام به گام نحوه سابمیت مقاله در مجلات ISI (آی اس آی)
دارالترجمه رسمی فوری ترکی استانبولی
استخراج فوری مقاله از پایان نامه برای مجلات ISI