دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

مجله خانواده / سرگرمی / انواع فال / فال روزانه /

فال و طالع بینی روزانه/ امروز شنبه 28 مهرماه 1397 

جمعه، 27 مهر 1397
ساعد نیوز: فال روز و طالع بینی 28 مهرماه 1397

فال روزانه شنبه 28 مهر ماه

 

فال روزانه شنبه 28 مهر 1397

 فال روزانه در روز 28 مهر 1397 برای متولدین فروردین ماه

امروز تقریباً برای شما آسان است که احساسات شخص دیگری را تحقیر کنید، اما اگر خیلی بی‌ملاحظه باشید، احتمالاً خیلی زود با عملی انتقام جویانه مواجه خواهید شد. اشکال روش شما در این است که شما کار خودتان را دست کم می‌گیرید. اگر واقعاً می‌خواهید که در آینده موفق باشید، ابتدا باید زمان کافی برای برقرار کردن ارتباط عاطفی با شخصی که دوست دارید بگذارید.

فال روزانه در روز 28 مهر 1397 برای متولدین اردیبهشت ماه

حتی اگر از قبل همه کارهایتان را انجام داده اید، امروز نباید تنبلی کنید! شاید شما بتوانید با کمتر کار کردن هم روز خود را سپری کنید، اما دلیل این کار شاید جنبه های راحت طلبانه ماه ثور در برابر ژوپیتر و بهرام باشد. در تمام کارهایی که انجام می‌دهید از اصول و روش خاصی پیروی کنید؛ زودتر دست به کار شده و روشی را پیشه خود سازید که بتوانید در تمام روز همان روش را حفظ کنید.

 فال روزانه در روز 28 مهر 1397 برای متولدین خرداد ماه

حرف‌های نامربوط یك نفر بین تو و دوست یا همسرت كدورت و ناراحتی به وجود می‌آورد. تا وقتی كه از حرف یا خبری مطمئن نشدی نباید درباره‌اش قضاوت كنی.

در خصوص توصیه های اجتماعی امروز نوشته شده است : بدست آوردن دل دیگران به تو شادی توام با آرامش و رضایت خاطر خواهد داد و همین امر می‌تواند اوضاع زندگیت را بهتر كند.

امروز درباره سلامتی متولدین این ماه گفته شده است : یك مشكل و نگرانی مدتی اعصابت را متشنج خواهد كرد. سعی كن در برخورد با آن حساس و زودرنج نباشی. این روزها باید كاملأ بر اعصابت مسلط باشی و با آرامش سعی كنی آنرا برطرف سازی.

درباره کار و تجارت و اقتصاد نیز توصیه شده است : باید بلند پرواز باشی تا به موفقیت برسی. كسی كه به همین زندگی روزمره قناعت كند همیشه به همین حالت خواهد بود. باید آرزوهای بلند داشت و برای تحقق به آنها تلاش كرد.

فال روزانه در روز 28 مهر 1397 برای متولدین تیر ماه

شما متن‌های پیچیده‌ای را از ذهن خودتان می‌نویسید، اما وفتی که این حوادث رمانتیک حقیقت پیدا می‌کنند، نگران خواهید شد. زمانی این اتفاق می‌افتد که علایق شما احساسات شخص دیگری را تغذیه می‌کنند و نشان دهنده ترسهای شما هستند. به جای اینکه سعی کنی این نوشته‌هایتان را برای خودتان نگه دارید، آنها را با یک دوست سهیم شوید. این کار باعث می‌شود که نگرشهای منفی قبل از اینکه به سطحی بحرانی برسند از شما دور شوند.

فال روزانه در روز 28 مهر 1397 برای متولدین مرداد ماه

امروز مسئولیت‌های شعلی شما باعث شده علاقه‌تان به حمایت کردن از دیگران کم‌تر بشود، اما لازم است که قبل از اینکه به کسی قول بدهید اول تعهداتی که قبلاً به دیگران داده‌اید را انجام دهید. شما واقعاً دوست دارید به کسانی که بهتان احتیاج دارند کمک کنید، اما زمان لازم برای انجام دادن این کار ندارید. به خاطر کارهایی که نتواسته اید انجام دهید زیاد به خودتان سخت نگیرید، فقط به نوبت و یکی یکی همه آن کارها را انجام بدهید.

فال روزانه در روز 28 مهر 1397 برای متولدین شهریور ماه

باید هر كسی و یا هر چیزی را كه زندگی عاطفی تو را دچار تنش می‌كند، از خودت دور كنی. در راهی قدم بگذار و به كسی عشق بورز كه قابل اعتماد باشد. تا در مورد قصد و نیت كسی مطمئن نشدی، او را به قلبت راه نده.

در خصوص توصیه های اجتماعی امروز نوشته شده است : اخبار خوشحال كننده و دیدارهای سودمندی در انتظار توست. روش زندگیت را عوض كن تا از این حالت تنش و التهاب خارج شوی. باید به آینده‌ات امیدوار باشی.

امروز درباره سلامتی متولدین این ماه گفته شده است : ممكن است كمی احساس خستگی و بی‌حالی داشته باشی. این احساسات مقطعی است و خیلی زود با تغییر شرایط بهبود پیدا می‌كند. فقط نباید به آن دامن بزنی.

درباره کار و تجارت و اقتصاد نیز توصیه شده است : ممكن است در حال حاضر بحران مالی داشته باشی اما نباید بترسی چون این بحران كوچك به زودی حل خواهد شد. اینگونه مشكلات در حدی نیستند كه بتوانند اراده تو را به شكست بكشانند. با تلاش و اعتماد به نفس قطعا به نتیجه مطلوب خواهی رسید.

فال روزانه در روز 28 مهر 1397 برای متولدین مهر ماه

شما انتخابهای زیادی پیش رو دارید و می‌خواهید که قبل از اینکه پیشرفت خود را محدود کنید تمام آنها را امتحان کنید. اما اگر شما چیزی را که بسیار آن را می‌طلبید به دست آورید، می‌توانید فکرتان را با آن کاملاً مشغول کنید. مواظب باشید که خیلی دلبسته آنچه که دوست دارید نشوید. فقط کمی آرام باشید و اجازه بدهید که امروز را به فردا برسانید، بدون اینکه امروز را تحت نظر خود بگیرید.

فال روزانه در روز 28 مهر 1397 برای متولدین آبان ماه

یکی از دوستان لجباز شما یا یکی از همکارانتان امروز می‌تواند شما را به سمت مسائل حاشیه‌ای بکشاند، اما نباید نگران باشید؛ فقط عجله نکنید. در حقیقت هرچقدر هم که این فرد تأثیر گذار باشد، نمی‌تواند با شما برابری کند. اگر شما با درستکاری کار کنید، هیچ کس قادر نخواهد بود مانع از رسیدن به اهدافتان بشود. اما انتظار موفقیت یک شبه را نداشته باشید، به ثمر رسیدن چیزهای خوب زمان زیادی می‌برد.

 فال روزانه در روز 28 مهر 1397 برای متولدین آذر ماه

 باید نسبت به آینده‌ات مطمئن باشی. لزومی ندارد كه همیشه دیگران این تضمین را به تو بدهند كه همه چیز درست و روبراه است! وقتی خودت در مورد انتخابت یقین داشته باشی و با خود صادقانه رفتار كنی، كافی است و حالا این تو هستی كه به خودت روحیه می‌دهی.

در خصوص توصیه های اجتماعی امروز نوشته شده است : یك موفقیت كوچك هم كافی است تا این فضا را عوض كرده و دوباره تو را سرحال و شادمان كند. می‌توانی از این موفقیت كوچك نردبانی بسازی برای رشد و رسیدن به موفقیت‌های بزرگ.

امروز درباره سلامتی متولدین این ماه گفته شده است : با استرس و اضطراب، اعصاب و جسم تو را تحلیل می‌رود پس به خودت مسلط باش و اعتماد به نفس داشته باش. صحبت با یك مشاور خوب و باتجربه می‌تواند به تو كمك كند.

درباره کار و تجارت و اقتصاد نیز توصیه شده است : در خرج كردن پول كمی متعادل باش. آنقدر خرج می‌كنی كه كم می‌آوری، در صورتی كه بیشتر مخارج در اصل غیرضروری بوده. باید كمی صرفه‌جویی كنی.

فال روزانه در روز 28 مهر 1397 برای متولدین دی ماه

اگر شدت احساسات عاطفی شما نسبت به قبل بیشتر شود، بیشتر می‌توانید با دیگران روبرو شوید. حتی اگر شما به تنهایی سعی کنید که رابطه‌ای شیرین‌تر برقرار کنید، افراد دیگر شاید از این کار هراس داشته باشند. پنهان کردن احساسات به طور کامل تنها راه حل نیست، اما اگر اکنون این احساسات را به آرامی آشکار سازید بهتر از این است که مکنونات قلبی‌تان را بدون مانع محسوسی افشا کنید.

فال روزانه در روز 28 مهر 1397 برای متولدین بهمن ماه

اگر شما نخواهید با مردم دیگر مصالحه و سازش داشته باشید، ممکن است رابطه‌تان با یکی از اعضای خانواده‌تان در خانه شکر آب بشود. بحث کردن منطقی می‌تواند مثمر ثمر باشد، بنابراین به جای اینکه دیگران را متقاعد کنید که همه کارهای شما درست است، به دنبال پیدا کردن نقطه‌های مشترک باشید. یک مذاکره همه جانبه از یک گفتمان یک طرفه مفیدتر است.

فال روزانه در روز 28 مهر 1397 برای متولدین اسفند ماه

 سعی كن از بعضی جنجال‌ها پرهیز كنی. چه لزومی دارد خود را درگیر مسائل و جریاناتی كنی كه جز دردسر و ناراحتی سودی برایت ندارد.

در خصوص توصیه های اجتماعی امروز نوشته شده است : حواست را جمع کن چون همین روزها شانس در خانه‌ات را به صدا درمی‌آورد. مشکل ذهنت را مشغول كرده كه به خوبی و خوشی تمام می‌شود. یک نفر از اعضای سالمند خانواده در مسئله مهمی كمكت می‌كند.

امروز درباره سلامتی متولدین این ماه گفته شده است : احتیاج به كمی استراحت داری. فرصتی باید پیدا كرد تا این خستگی را از تنت دور كنی و با آرامش و انرژی به برنامه‌های بلندمدت فكر كنی.

درباره کار و تجارت و اقتصاد نیز توصیه شده است : در آینده نزدیك دچار مشكلات مالی تازه‌ای می‌شوی. باید سعی كنی با اعتماد به نفس اوضاع را تغییر دهی چون تو بهتر از هر كسی می‌دانی كه چگونه اختیار اوضاع را بدست بگیری.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز دوشنبه 17 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
استخراج فوری مقاله از پایان نامه برای مجلات ISI
گام به گام مراحل چاپ کتاب
مراحل چاپ کتاب با بهترین کیفیت
پذیرش تضمینی مقاله علمی پژوهشی
استخراج مقاله از پایان نامه ارشد و دکترا + پاورپوینت آموزشی
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب در چند ثانیه
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات خارجی ISI، SCOPUS، PUBMED، ISC
ترجمه رسمی انگلیسی اسناد و مدارک
آموزش گام به گام نحوه سابمیت مقاله در مجلات ISI (آی اس آی)
مراحل سابمیت مقاله