دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

حوادث /

فداکاری مرگبار مرد همدانی برای نجات سگ داخل استخر کشاورزی 

چهارشنبه، 31 فروردین 1401
کد خبر: 201889
ساعدنیوز: مدیرکل پزشکی قانونی استان همدان گفت: مرد ۵۲ ساله داخل حوضچه آب موجود در داخل یک واحد سنگ بری واقع در شهرستان بهار غرق شد.

به گزارش سایت خبری ساعدنیوز به نقل از رکنا، ارتین کمالی روز چهارشنبه اظهار داشت: این مرد میانسال پس از مشاهده غرق شدن یک سگ در داخل حوضچه برای نجات و بیرون کشیدن این حیوان اقدام می کند اما خودش غرق می شود. وی هشدار داد: با توجه به گرم شدن هوا و استقبال از شنا در حوضچه، آبگیر یا استخرهای داخل باغ که نظارتی بر آنها نیست، احتمال غرق شدگی نیز در حال افزایش بوده و این موضوع به زنگ خطر جدی تبدیل شده است. مدیرکل پزشکی قانونی استان همدان یادآور شد: سال گذشته ۲۴ نفر شامل ۲۳ مرد و یک زن در این استان بر اثر غرق شدگی جان خود را از دست دادند. کمالی خاطرنشان کرد: آمار غرق شدگی در سال گذشته نسبت به سال ۹۹ حدود ۲ برابر افزایش داشته است و ۱۲ نفر سال ۹۹ بر اثر غرق شدگی جان باختند. وی اضافه کرد: ابتدای سال ۱۴۰۱ تاکنون نیز ۲ مورد غرق شدگی رخ داده که در حادثه نخست مردی حدود ۴۰ ساله در سد اکباتان غرق شد.

مدیرکل پزشکی قانونی استان همدان گفت: غرق شدگی زمانی اتفاق می افتد که مجاری تنفسی به وسیله هر نوع مایعی مسدود شده یا مایعی به داخل ریه و حبابچه های آن راه پیدا کند، ضمن اینکه قطع تنفس و کمبود اکسیژن اصلی ترین علت مرگ بر اثر غرق شدگی است.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز سه شنبه 18 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
تبدیل پایان نامه به مقاله و کتاب
هزینه چاپ یک کتاب
چگونه پایان نامه را به کتاب تبدیل کنیم؟
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب در چند ثانیه
تعرفه نگارش مقاله از پایان نامه
هندی حرف زدن محمدرضا گلزار در آنتن تلویزیون/ آیسان خانوم باید به این همه استعداد افتخار کنه +فیلم