دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

ورزش /

فداکاری بزرگ رونالدو برای زلزله زدگان مراکشی دروغ از آب درآمد! 

دوشنبه، 20 شهریور 1402
کد خبر: 355996
ساعدنیوز: ادعای فداکاری بزرگ رونالدو برای زلزله زدگان مراکشی اشتباه است.

به گزارش پایگاه خبری_تحلیلی ساعدنیوز به نقل از خبر ورزشی، زلزله شدید مراکش تا به حال بیشتر از دو هزار نفر کشته داشته و افراد بسیاری را در این کشور آواره خیابان‌ها کرده است.

بسیاری از بزرگان دنیای فوتبال از جمله لیونل مسی و دو باشگاه رئال مادرید و بارسلونا با مردم این کشور ابراز همدردی کرده‌اند و تاکید دارند که آماده ارسال هرگونه کمک برای بهبود شرایط آنها هستند.

در این میان روزنامه اسپانیایی مارکا روز گذشته مدعی شده بود که کریستیانو رونالدو هم در این میان بی‌کنار ننشسته و هتل مجللی که در مراکش دارد را به صورت رایگان در اختیار آوارگان زلزله قرار داده است.

اما یکی از خبرنگاران مشهور و معتبر اهل مراکش ساعتی قبل با انتشار توییتی این ادعا را به صورت کامل تکذیب کرد. او در این باره نوشت: «اطلاعات درباره این که کریستیانو رونالدو هتلش را در اختیار مردم زلزله‌زده مراکش قرار داده کاملا غلط است. من با هتل تماس گرفتم و آنها تایید کردند که این اطلاعات اشتباه است.»

به این ترتیب، به نظر می‌رسد که روزنامه مارکا با استناد بر منابعی نامعتبر و غیر واقعی اقدام به انتشار چنین خبری درباره رونالدو کرده و حالا مشخص شده که این بازیکن چنین فداکاری بزرگی را در مراکش انجام نداده است.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز یکشنبه 10 تیر
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
دارالترجمه رسمی به زبان انگلیسی
ترجمه تخصصی متن
گشت و گذاری در خانه مجلل و رویایی رضا صادقی، خواننده مشکی پوش و محبوب ایرانی +عکس/ سلیقه بی نظیر همسر آلمانی آقای خواننده در چیدمان و انتخاب دکوری👌
پربازدید شدن بگو مگوی دو دختر وسط نماز جماعت به امامت رهبرمعظم انقلاب+ویدیو
ویدیو/ تبدیل تنۀ درخت به راه‌پله فقط میتونه کار یه مهندس خلاق باشه/ یا راهی خواهم یافت، یا راهی خواهم ساخت...
آینه کنسول قهوه ای رنگ و شومینه اُریب، گوشه ای از سبک چیدمان و طراحی خانه لوکسِ سالار عقیلی+ عکس/ علاقه همسر آقای خواننده به حیوان خانگی مشهوده
اولین عکس از فیلم جدید رامبد جوان با گریم فوق‌العاده خنده دار محسن تنابنده و نوید محمدزاده / فقط فوکول و پشت موهاشون😁
هزینه چاپ یک کتاب
هزینه تبدیل پایان نامه به کتاب + ویدئو آموزشی
تعرفه نگارش مقاله از پایان نامه