فعالیت اقتصادی شهره موسوی، گریبان گیر فوتبال و فوتسال زنان شد

  چهارشنبه، 31 فروردین 1401 ID  کد خبر 201793
فعالیت اقتصادی شهره موسوی، گریبان گیر فوتبال و فوتسال زنان شد
ساعدنیوز: فعالیت اقتصادی نایب رئیس بانوان فدراسیون فوتبال نه تنها برای برخی از مردم مشکل‌ساز بوده بلکه گریبان فوتبال و فوتسال زنان را هم گرفته است.

به گزارش سایت خبری ساعدنیوز به نقل از خبرفوری، مدت هاست که اخبار و حواشی پیرامون فعالیت های خصوصی و مالی شهره موسوی پررنگ تر و بزرگتر از نقش او در سمت نایب رئیسی فدراسیون فوتبال و مدیریت فوتبال زنان است. هر بار با ایجاد حاشیه ای جدید این سوال مطرح می شود که چرا هیات رئیسه فدراسیون نسبت به این موضوع بی تفاوت و منفعل است؟

انتخابات فدراسیون فوتبال دهم اسفند ۱۳۹۹ برگزار و شهره موسوی با کسب ۷۰ رای در جایگاه نایب رئیس سوم و نایب رئیس زنان فدراسیون قرار گرفت تا هدایت فوتبال و فوتسال زنان را برعهده بگیرد و به وضعیت نابسامان آنها رسیدگی کند اما از همان ابتدا حاشیه ساز بود.

موسوی مدیرعامل باشگاه ورزشی بادران در لیگ دسته یک و مدیرعامل شرکت بازاریابی شبکه بادران است که در زمینه های مختلفی چون کالاهای آرایشی، بهداشتی و غیره فعالیت دارد و از ابتدا نمی توانست حضور مستمری در فدراسیون داشته باشد. موضوعی که در همان روزهای اول خود را نشان داد و حاشیه ها و انتقادهایی را هم به همراه داشت.

نایب رئیس زنان حتی اطلاعات درستی هم از قوانین فوتبال نداشت و زمانی که تیم ملی فوتبال زنان ایران که در سال ۱۳۹۹ به دلیل ۱۸ ماه دوری از مسابقات از رتبه بندی فیفا خارج شده بود، ۲۸ فروردین ۱۴۰۰ بار دیگر به رنکینگ بازگشت، اظهارنظر عجیبی انجام داد و گفت "بعد از پیگیری های مکرر و مکاتبه های بسیاری که با فیفا مبنی بر دلیل حذف تیم ملی فوتبال زنان از رنکینگ جهانی داشتیم و با کمک کمیته زنان فدراسیون فوتبال در نهایت موفق شدیم تا فیفا را متقاعد کنیم که تیم ملی فوتبال زنان را به رنکینگ جهانی بازگرداند".!

موسوی هم چنین نتوانست به اوضاع آشفته تیم ملی فوتسال سروسامان بدهد و با مدیریت نادرست حواشی مختلفی را در مورد انتخاب سرمربی این تیم به وجود آورد. هرچند در ادامه فروزان سلیمانی را به عنوان سرمربی معرفی کردند اما اوضاع همچنان سرو سامان نگرفت و اردوهای ملی در بدترین وضعیت برگزار شد تا آنجا که یکی از ملی پوشان دست به افشاگری زد.

این موارد تنها مصادیقی اندک از مدیریت نادرست موسوی است اما مهمترین موضوع پیرامون نایب رئیس زنان فدراسیون فوتبال ورود مراجع قضایی به ماجرای فعالیت او و همسرش در زمینه رمز ارز دیجیتال است که مطابق با اخبار منتشر شده بارها منجر به بازداشت آنها شده است. به تازگی هم خبری در مورد بازداشت مجدد موسوی رسانه ایی شده است. بنابراین می توان انتظار داشت که اولویت موسوی حل و فصل مشکل قضایی خودش باشد تا فوتبال و فوتسال زنان.

بر اساس بند ۱۴ ماده ۳۵ اساسنامه فدراسیون فوتبال یکی از اختیارات هیات رئیسه عزل موقت اشخاص (به استثنای اعضای ارکان مستقل) یا تعلیق موقت یک عضو مجمع تا هنگام برگزاری مجمع عمومی بعدی است. سوال این است که هیات رئیسه چرا پیش از اینکه چنین حاشیه هایی به وجود بیاید در مورد موسوی تصمیم گیری نکرده است؟

مجمع عمومی فدراسیون ۱۰ خرداد ماه برگزار می شود و انتظار بر این است که اعضای مجمع با حساسیت بیشتری در مورد نایب رئیس زنان تصمیم بگیرند و کسی را انتخاب کنند که دغدغه پیشرفت و توسعه بخش زنان را داشته باشد نه کسی همچون نایب رئیس فعلی که وقتی برای رسیدگی به زنان ندارد.


دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
همسر رهبر معظم انقلاب: آقای ما اجازه نمی‌دهد که در خانه، غیر از برنج کوپنی استفاده کنیم و آن هم کفاف خوراک ما را بیش از یک بار در هفته نمی‌دهد (660 نظر) نگاهی به سفره مفصل و تمام و کمال حضرت ابوالفضل در منزل شاه نشین علی دایی+عکس/ از گل آرایی و شمع‌دان‌هایی طلایی تا پَک هایی لاکچری و جذاب (112 نظر) نگاهی به ماشین مازراتی هوش پران علی دایی که همه آرزوشو دارن/ شهریار فوتبال ایران سوار بر دلبر مشکی😍 (94 نظر) (فیلم) ورود جالب و معنادار رهبر انقلاب به حسینیه امام خمینی (ره) به همراه مسعود پزشکیان و شعار حیدر حیدر جمعیت (64 نظر) رهبر معظم انقلاب: بعد از فوت پدرم همه‌ی موجودی خانه‌اش 45 هزار تومان شد که نمی‌شد با آن گاز یا یخچال خرید (61 نظر) میز غذای ساده رهبر معظم انقلاب و خوردن غذا در بشقاب استیل/ ساده زیستی ایشان همیشه مثال زدنی است+عکس (46 نظر) مات و مبهوت موندن مهران مدیری از دیدن همزاد خودش تو دورهمی/ چقدرم که شبیه همدیگه هستن!+عکس (43 نظر) رهبر معظم انقلاب: من در کلاس اول ابتدایی چشمانم ضعیف بود و تخته سیاه و چهره معلم رو نمی‌دیدم +ویدیو/ از 13 سالگی عینکی شدم (29 نظر) ریحانه سادات دختر بزرگ شهید رئیسی: سجاده نماز پدرم را در اندونزی تکه تکه کردند و به عنوان تبرّک بین مردم پخش کردند+ویدیو (23 نظر) درخت خرمای بزرگ حیاط باصفای خونه ویلایی زهرا گونش/ نخل های هم قد والیبالیست مشهور ترکیه ای (21 نظر) خلاقیت منحصر به فرد آرایشگر خوش ذوق در تغییر چهره داماد حماسه ساز شد+ویدئو/سلطان بی چون و چرای گریم در سطح خاورمیانه😂 (16 نظر) حضور ساده و بدون تشریفات همسر رهبر معظم انقلاب در یک درمانگاه/ ایشان گفتند من نمی‌خواهم پارتی بازی بکنم+ویدیو (16 نظر) هنرمندان و ورزشکارانی که در مراسم نذری پوریا پورسرخ بازیگر سریال کیمیا حضور داشتند/ علی پروین هم بود+عکس (15 نظر) خلاقیت خنده‌دار اوستا بنّا در ساختن توالت کنار روشویی برای راحتیِ صاحبخانه حماسه آفرید+ عکس/ مغز نیست که فسفر خالصه😂 (11 نظر) بازیگرانی که در جوانی فوت شده اند + ویدئو با صدای معتمدی سریال گرگ و میش / روحشان شاد چقدر حیف شدن😥 عسل بدیعی، پوپک گلدره و .. (11 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز   
تیتر امروز   
ویدیو/ تلفیق علم و فناوری در تولید هنر به وسیلۀ ربات‌های مجسمه‌ساز
ویدیو/ خلاقیت محشر یک هنرمند در ساخت خانۀ ویلایی لوکس با چوب بستنی و صمغ درخت برای سنجاب درختی
تغییر نادرست و اشتباه فامیلیِ رئیس جمهور منتخب!
(عکس) تعجب نکنید اینجا مانور زلزله نیست؛ والدین هندی در حال تقلب رساندن هستند!
ویدئو/ کشف بزرگترین گنجینۀ ظروف عتیقه از "تخت‌جمشید" هنگام حفاری چاه خاکستری
ویدیو/ شهرت غیرقابل وصف "خیام" یا ابن سینای ثانی در نجوم و ریاضیات/ مخترع تقویم جلالی، دقیق‌ترین تقویم جهان
ویدیو/ حبیب لیسانسه‌ها کلاس آموزش زبان فرانسوی گذاشته بود که دختره حالشو گرفت
خطای دید/ حتی افرادی با ضریب هوشی بالا نمی‌توانند "تخم‌مرغ عید پاک" را که در "مهمانی خرگوشی" گم شده است، در 4 ثانیه پیدا کنند
ویدیو/ سوال چینی "حامد آهنگی" از مترجم‌ زبان چینی/ اومد اداشونو دربیاره ولی محتواش جالب‌تر شد
از نذری گِلَس موبایل تا نذری 37 میلیاردی! هر کس به قدر توانش ...
از حضور پزشکیان در بازار تهران تا حضور پسران رهبر انقلاب در یک مراسم خاص در حواشی داغ امروز جمعه 29 تیر 1403
قولی که رهبر معظم انقلاب برای یک دختر خانم دادند/ کلاه صورتی که رهبری هدیه دادند را قاب کرده‌ام
انتصاب دکتر رضا فلاحت به‌عنوان معاون پژوهش و فناوری دانشگاه صنعتی سهند
فال روزانه امروز جمعه 29 تیر ماه 1403
فال شمع روزانه امروز جمعه 29 تیر 1403
منتخب روز   
(فیلم) خرید دکتر مسعود پزشکیان از یک سوپرمارکت در تهران به همراه نوه‌ها و عروسش با کارت بانکی شخصی / نوه‌ها پدربزرگ را به خرج انداخته‌اند اقدام منحصربفرد و زیبای طلافروش یزدی به احترام دختر سه ساله امام حسین(ع)+عکس/ این جور تصاویر مخصوص ایران ماست والسلام👌 (فیلم) رهبر معظم انقلاب: به من می‌گویند شما گفتید سوءاستفاده جویان را افشا نکنید / ما حق نداریم افراد را به صرف گمان متهم کنیم سکانس خوشحالی قُباد از بارداری شهرزاد/ قُباد: من تا الان نمیدونستم از این دنیا و از این زندگی چی میخوام اما الان.... (عکس) هدایای ارزشمندی که پزشکیان در پشت صحنه یک هیئت دریافت کرد / خوشا راهی که آغازش با حسین است ... (ویدئو) شعر سوزناک شهریار برای مادر بزرگش که با شنیدنش اشک از چشمانتان سرازیر خواهد شد به یادماندنی ترین سکانس عاشقانه سریال شهرزاد / از بله گفتن شهرزاد تا مرگ مرگ بزرگ آقا نقش دختر رهبر انقلاب در ترمیم دست مجروح ایشان/ فرزند دختری که به پدر اُنس داشت (عکس) شوخی ظریف با آقای ظریف؛ از مقایسه ظریف با مِسی تا انداختن ماسک به شکل آقای رئیس جمهور!! واکنش عضو دفتر رهبر انقلاب به پست اینستاگرامی پسرش با هشتگ برای ایران، پزشکیان