دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

جامعه / اخبار عمومی /

فعالیت‌های کشاورزان و روستائیان در راستای تقویت تولید داخلی است 

چهارشنبه، 24 دی 1399
کد خبر: 129449
ساعد نیوز: نماینده ولی فقیه در استان قزوین فعالیت‌های کشاورزان، روستائیان و عشایر را در راستای تقویت تولید داخلی دانست.

به گزارش سایت خبری ساعد نیوز به نقل از خبرگزاری مهر: آیت الله عبدالکریم عابدینی در دیدار آقای علی شیرکانی مدیرعامل بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر کشور اظهار کرد: خدمت رسانی به مردم ثمرات بسیاری دارد و علاوه بر آنکه رسالت ایمانی و دینی محسوب می شود برای کشور نیز امنیت آفرین خواهد بود.

وی با بیان اینکه خدمات کشور می باید همه مردم را با هر دین و آئینی دربر بگیرد، خاطرنشان کرد: پیامبر (ص) حمایت از همه بندگان خدا را در زمان کهولت و پیری سفارش کرده اند و ما نیز وظیفه داریم از مردم کشور با هر دینی و مذهبی حمایت کنیم و آنها را در زمان کهولت و پیری تنها نگذاریم.

امام جمعه قزوین خدمات کشاورزان، روستاییان و عشایر را بسیار مهم و در راستای تقویت تولید داخلی دانست و افزود: کشاورزان، روستاییان و عشایر تا زمانی که توان دارند به تولید انواع محصولات مبادرت می ورزند و دستگاه های خدمت رسان و بیمه ای نیز می باید در زمان از کار افتادگی حامی این عزیزان باشند و کاری که در مجموعه شما صورت می گیرد در راستای همین رسالت است.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین بیان کرد: یکی از موضوعاتی که هیچگاه نباید به فراموشی سپرده شود این است که همگی برای رضای خدا کار کنیم نه برای رضای افراد و اشخاص، این مهم یکی از اصل های اساسی نظام اسلامی است و نباید به فراموشی سپرده شود.

مدیرعامل بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر به منظور تکریم و معارفه مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر استان، به قزوین سفر کرده است.

گفتنی است نماینده ولی فقیه در استان قزوین در پایان از خدمات آقای سعید رضایی مدیر سابق قدردانی و برای حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمد عرب مدیر جدید صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر استان قزوین آرزوی موفقیت کرد.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز چهارشنبه 19 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب در چند ثانیه
هندی حرف زدن محمدرضا گلزار در آنتن تلویزیون/ آیسان خانوم باید به این همه استعداد افتخار کنه +فیلم
چگونه پایان نامه را به کتاب تبدیل کنیم؟
تعرفه نگارش مقاله از پایان نامه
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب
نگاهی به تغذیه مدرسه ساده و سالم پناه و نبات دخترای شاهرخ استخری در بلژیک+عکس/ مثل همیشه مقوی و مفید
تماشای بازی تیم استقلال در کنار مزار جوان تازه فوت شده توسط دوستان بامعرفتش+ویدیو/ بامرام شما هستن بقیه اداتون رو درمیارن👌
عکس قدیمی دیده نشده از جواد نکونام و لیلا اوتادی با یک ژست عجیب و غریب! / واقعا مغز طراح این ژست رو باید تو موزه نگه داشت!
(فیلم) بالکن زیبا و پر از گل سوگل طهماسبی با ویویی ابدی رو به کوه / چقدر خوش سلیقه‌اس ...
گردش لاکچری شبنم قلی خانی بازیگر نقش مریم مقدس در یک کافه سر سبز در دبی/ خوش بگذره +عکس