دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

مجله خانواده / سبک زندگی / دانستنی های جنسی و زناشویی /

فتیش یا فتیشیسم چیست؟ 

پنجشنبه، 21 فروردین 1399
. در فتیش پا مرد با لیسیدن پا و مکیدن انگشتان پای زن هورمون هیپوتالاموس را تحریک کرده و در پی آن زن به شدت تحریک می گردد تا جایی که امکان ارضا شدن خیلی زیاد می گردد .

به گزارش سایت خبری ساعد نیوز و به نقل از زوج باز، کلمه فتیش در زبان انگلیسی به معنی بت می باشد . سلیقه هایی که در زمینه جنسی وجود دارد فتیش نامیده می شود . به طور مثال یک نفر پوست سفید را دوست دارد و دیگری پوست سبزه را می پسندد . بعضی از افراد از دیدن جورابهای ساق بلند در پای همسرشان لذت می برند یا بعضی ها از دیدن لباس های زیر همسرشان لذت می برند .

فتیش (فتیشیسم) چیست ؟

معمولا افرادی دارای فتیشیسم هستند که نسبت به جنس مخالف احساسات بسیار زیادی دارند و در رابطه جنسی از اینکه طرف مقابل از آن ها لذت می برد ، لذت می برند . این افراد از ارضاء شدن طرف مقابل بسیار لذت می برند . رایج ترین فتیش ، فتیش پا می باشد . در فتیش پا مرد با لیسیدن پا و مکیدن انگشتان پای زن هورمون هیپوتالاموس را تحریک کرده و در پی آن زن به شدت تحریک می گردد تا جایی که امکان ارضا شدن خیلی زیاد می گردد .

فتیش در رابطه جنسی کارهای غیر رایج می باشند و نه غیر عادی . مثلا بوسیدن پای زن ها با توجه به اینکه نورونهای عصبی و حسی زنان بر خلاف مردان در تمام سطح بدن پخش شده است می تواند به زن ها احساس لذت بخشی بدهد . پای زن ها عضو بسیار زیبای بدن زن می باشد که بوسیدن و ماساژ دادن آن به زن ها آرامش خاصی می دهد البته بعضی از زن ها از اینکار ابراز ناراحتی می کنند که این می تواند به دلیل کثیف بودن پا باشد یا به خاطر این باشد که زن فکر می کند این کار از مردانگی مرد می کاهد .

به عقیده شخصی من فتیش به خاطر حسرت های جنسی ایجاد می گردد . به نظر بنده افراد به دلیل عدم دستیابی جنسی و شکست های ارتباطی و جذابیتی از رابطه جنسی انتظاراتی را پیدا می کنند که بر پایه حسرت می باشد تا واقعیت . در این مرحله افراد در اثر فشار دچار یک خود تخریبی می گردند که در راستای مسائل اینگونه نمود می کنه و افراد چنین برخوردهایی با اونها را ترجیح می دهند. در واقع آنها از این رفتار لذت نمی برند بلکه در واقع از خود بخاطر مسائل یاد شده انتقام می گیرند.

اگر همسر شما علاقمند به رابطه فتیش می باشد بهتر است تمامی قسمت های بدن را کاملا تمیز و اصلاح کنید . لاک ناخن انگشت های پا فراموش نگردد . اگر شما به این رفتار شوهرتان علاقه مند هستید بیان کنید که چقدر از این رابطه لذت می برید . از انواع فتیشیسم ها ، به فتیشیسم باسن ، فتیشیسم ادرار و … می توان اشاره کرد .


6 پسندیدم 1 دیدگاه

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز پنجشنبه 13 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
تعرفه نگارش مقاله از پایان نامه
اکسپت فوری مقاله برای دوره دکتری
چاپ مقاله در مجله (ISI, SCOPUS, ISC, PUBMED و علمی پژوهشی) معتبر+ صفر تا صد+ ویدئو آموزشی
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب
آموزش گام به گام نحوه سابمیت مقاله در مجلات ISI (آی اس آی)
نحوه محاسبه هزینه چاپ یک کتاب
تبدیل پایان نامه به مقاله آی اس آی
پایان نامه خود را چگونه به مقاله تبدیل کنیم؟
استخراج مقاله از پایان نامه ارشد و دکترا + پاورپوینت آموزشی
سابمیت مقاله چیست؟