دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

جامعه /

فهرست فروشگاه‌ها و مشاغل فعال در روزهای کرونایی تهران 

یکشنبه، 03 فروردین 1399
کد خبر: 70931
ساعد نیوز : گودرزی همچنین تاکید کرد که تصمیمات اتخاذ شده تا پایان 13 فروردین ماه پابرجاست و تصمیمات مورد نیاز پس از این تاریخ اتخاذ و به اطلاع عموم شهروندان می رسد.

به گزارش سایت خبری ساعد نیوز به نقل از فرارو، معاون امنیتی و انتظامی استاندار تهران با تاکید بر تعطیلی مراکز تجاری در سطح استان تهران تا پایان روز 13 فروردین ماه افزود: مراکز خدماتی از جمله پمپ بنزین ها، داروخانه ها، بازارهای میوه و تره بار، فروشگاه های زنجیره ای و نانوایی ها، سوپرمارکت ها و فروشگاه های گوشت، مرغ، ماهی و پروتئین در این ایام فعالیت می کنند.

حمیدرضا گودرزی در گفت وگو با این خبرنگاری ،گفت: امروز جلسه با اصناف در مورد وضعیت فعالیت مراکز تجاری و خدماتی برگزار شد و مقرر شد پمپ بنزین ها، داروخانه ها، بازارهای میوه و تره بار، فروشگاه های زنجیره ای و نانوایی ها که مایحتاج مردم را تامین کنند و تعمیرگاه های خودرو، سوپرمارکت ها و فروشگاه های گوشت، مرغ، ماهی و پروتئین همچون گذشته به فعالیت خود ادامه دهند و سایر مراکز تجاری تا پایان روز 13 فروردین تعطیل باشند.

وی افزود: در این ایام ورود به پارک ها مانعی ندارد اما به سبب لزوم رعایت نکات بهداشتی و عدم تجمع غیرضروری، ورزش های همگانی در پارک ها انجام نخواهد شد.

وی تاکید کرد: مایحتاج و اقلام مورد نیاز شهروندان برای شش ماه آینده ذخیره سازی شده و در تامین کالا هیچ مشکلی وجود ندارد و شهروندان نباید نگرانی داشته باشند.

گودرزی همچنین تاکید کرد که تصمیمات اتخاذ شده تا پایان 13 فروردین ماه پابرجاست و تصمیمات مورد نیاز پس از این تاریخ اتخاذ و به اطلاع عموم شهروندان می رسد.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز سه شنبه 11 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب
مراحل اکسپت مقاله
ترجمه رسمی انگلیسی اسناد و مدارک
هندی حرف زدن محمدرضا گلزار در آنتن تلویزیون/ آیسان خانوم باید به این همه استعداد افتخار کنه +فیلم
هزینه استخراج مقاله ISI از پایان نامه
استخراج فوری مقاله از پایان نامه برای مجلات ISI
برای چاپ کتاب و تبدیل پایان نامه تان به کتاب با سرعت نور کلیک کنید!
چگونه پایان نامه را به کتاب تبدیل کنیم؟
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات علمی پژوهشی داخلی
آموزش گام به گام نحوه سابمیت مقاله در مجلات ISI (آی اس آی)