دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

ویدیو / دیدنی ها /

(فیلم) ماجرای زورگیری در خیابان فرمانیه چه بود؟ 

سه شنبه، 27 آبان 1399
ساعد نیوز : فیلم زورگیری ۲ سارق از راننده یک خودروی پژوی ۲۰۶ در خیابان فرمانیه تهران که از دیروز در حال انتشار و دست به دست شدن در شبکه های اجتماعی است، واکنش کاربران‌ را به همراه داشته است. اما ماجرا چه بود و سارقان چه بلایی بر سر سرنشین خودرو آوردند؟

به گزارش سایت خبری سایت خبری ساعد نیوز به نقل از پایگاه خبری نشان،تاین حادثه ساعت ۱۱ صبح شنبه ۲۴ آبان در خیابان فرمانیه، روبه روی بیمارستان فرمانیه و مجتمع برند سنتر که شعبه قهوه لمیز در آنجا قرار دارد، رخ داده است. در این حادثه ۲ نفر قصد سرقت گوشی همراه پسر ۲۱ ساله ای را داشتند که از همه جا بی خبر در خودروی خود نشسته و قهوه میل می کند. این جوان درباره جزئیات حادثه توضیح داده است: من قهوه گرفته بودم و روبه روی مجتمع برند سنتر داخل خودروی پژو ۲۰۶ خود که به صورت دوبله پارک کرده بودم، نشسته بودم و در حال نوشیدن بودم. هم زمان در حال ارسال پیام با گوشی همراهم بودم.

او ادامه داد: همان موقع دیدم یک موتورسیکلت که دو نفر سوارش بودند، به صورت خلاف جهت از کنارم حرکت کردند. در آینه خودرو دیدم که موتور پشت ماشینم ایستاد و ترک آن پیاده شد. با این که از آینه بغل دیدم موتورسیکلت ایستاد و ترک پیاده شد، باز احتمال ندادم که با من کار داشته باشند. سرم پایین بود که دیدم با یک قمه سایز کوچک کنار شیشه نیمه باز ایستاده و می گوید: گوشی تلفن همراهت را بده.

پسر جوان گفت: من گوشی همراهم که آیفون ایکس بود را به سمت صندلی سمت شاگرد که شیشه اش بالا بود، پرت کردم و هم زمان خودم را هم کنار کشیدم و دو ضربه به او زدم. سارق هم به صورت سطحی یک ضربه به دستم و یکی هم به پایم زد که زخم سطحی برداشت. همان زمان نگهبان مجتمع برند سنتر متوجه موضوع شد و به سمت سارق آمد که آنها هردو فرار کردند و موفق به سرقت گوشی تلفن همراهم نشدند.

گفتنی است این سارقان از محل سرقت متواری شدند و هنوز خبری مبنی بر دستگیری آن ها ازسوی پلیس گزارش نشده است.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز دوشنبه 17 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات خارجی ISI، SCOPUS، PUBMED، ISC
مراحل سابمیت مقاله
چاپ فوری مقالات علمی پژوهشی
اکسپت فوری مقاله برای دوره دکتری
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب در چند ثانیه
هزینه تبدیل پایان نامه به کتاب
سابمیت مقاله چیست؟
مراحل تالیف کتاب و به چاپ رساندن آن
استخراج فوری مقاله از پایان نامه برای مجلات ISI
ترجمه رسمی انگلیسی اسناد و مدارک