دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

ویدیو / دیدنی ها /

(فیلم) رفتار غیراخلاقی یک مرد در پمپ بنزین! 

چهارشنبه، 24 دی 1399
ساعد نیوز : عمل راننده بی اخلاق در پمپ بنزین که دست به اقدامی ناجوانمردانه زد، به سوژه رسانه‌ها تبدیل شد.

به گزارش سایت خبری ساعد نیوز به نقل از مشرق، شاید برای برخی ها، بوی بنزین غیرقابل تحمل باشد تا جاییکه از رفتن به پمپ بنزین نفرت داشته باشند، اما تصور کنید مجبور بودیم مدت ها آنجا بمانیم. قرار گرفتن طولانی مدت در معرض بنزین و سایر مواد شیمیایی، کار کردن در منطقه ای خطرناک و سروکار داشتن با اسکناس های آلوده و غیره.

جایی که کوچک ترین بی احتیاطی از سوی کارکنان یا هر مراجعه کننده می تواند جان آن ها را به خطر بیاندازد. به همه این ها باید تحمل سرمای استخوان سوز زمستان و همچنین گرمای طاقت فرسای تابستان را نیز اضافه کرد.

اقدام وحشتناک راننده با متصدی پمپ بنزین

متصدی پمپ بنزین اگرچه یکی از مشاغل سخت و طاقت فرسا به شمار می رود، اما افراد در این شغل تلاش می کنند با وجود سروکار داشتن با افراد مختلف در طول شبانه روز همچنان وظیفه خود را به نحو احسن انجام دهند. با این حال متاسفانه برخی رانندگان برخوردی مناسب و شایسته با این افراد زحمتکش را ندارند و هر از گاهی انتشار اخباری در اینباره خبرساز می شود، مانند ضرب و شتم یک متصدی پمپ بنزین در شهر «کوآلا کلاوانگ» مالزی توسط یک موتورسوار !

این موتورسوار پس از آنکه مقداری بنزین روی لباسش ریخت اقدام به ضرب و شتم این کارگر بیچاره کرد. ظاهرا متصدی پمپ بنزین در حال کمک به این موتورسوار برای پرکردن باک موتورسیکلت بود که در لحظه قرار دادن شیلنگ، مقداری بنزین روی این راننده ریخت.

حمله بی رحمانه راننده به یک مرد

در ویدئویی که توسط دوربین مداربسته تهیه شده مشاهده می شود این موتورسوار از موتورسیکلت خود پیاده شده و به این کارگر حمله ور می شود. این ویدئو نشان می دهد او با ضربات مشت و لگد کارگر بیچاره را مورد حمله قرار می دهد. طبق اخبار رسیده از وضعیت جسمانی این فرد که در تاریخ ۱۹ دسامبر رخ داد، متصدی پمپ بنزین از ناحیه سر و چانه دچار جراحت شده است.

اما این موتورسوار پس از ارتکاب این عمل زشت نتوانست از دست قانون بگریزد. پلیس محلی مالزی روز ۴ ژانویه اعلام کرد که این موتورسوار را دستگیر کرده است. هویت او «محمد حیدر مالک» و ۳۶ ساله اعلام شده است.گفتنی است؛ قرار است فرد ضارب که سوابق کیفری از جمله مواد مخدر دارد به زودی به دادگاه اعزام شود


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز سه شنبه 18 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
هزینه چاپ یک کتاب
تبدیل پایان نامه به مقاله و کتاب
هندی حرف زدن محمدرضا گلزار در آنتن تلویزیون/ آیسان خانوم باید به این همه استعداد افتخار کنه +فیلم
هزینه تبدیل پایان نامه به کتاب + ویدئو آموزشی
تماشای بازی تیم استقلال در کنار مزار جوان تازه فوت شده توسط دوستان بامعرفتش+ویدیو/ بامرام شما هستن بقیه اداتون رو درمیارن👌
(فیلم) بالکن زیبا و پر از گل سوگل طهماسبی با ویویی ابدی رو به کوه / چقدر خوش سلیقه‌اس ...
طلاق بی سر و صدای آرام جوینده و سپهر حیدری در پی انتشار ویدئوهای مستهجن و غیراخلاقی
رونمایی از چهره واقعی و زیبای کیمیا خاتون و شمس تبریزی برای اولین بار/ چشمان بادامی و ابروی کمانی دختر مولانا+عکس
چگونه پایان نامه را به کتاب تبدیل کنیم؟
رونمایی از فرزند پسر دیده نشده و بزرگ مرحوم مهرداد میناوند/ چقد شبیه پدرشه +عکس