دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

سیاست /

فلسطین از ترامپ به دیوان کیفری بین المللی شکایت می‌کند 

جمعه، 05 دی 1399
کد خبر: 124488
ساعد نیوز: یک کارشناس حقوقی فلسطینی اعلام کرد، مردم فلسطین از دولت دونالد ترامپ به دلیل حمایت از جنایت‌های رژیم صهیونیستی درباره شهرک‌سازی به دیوان کیفری بین المللی شکایت می‌کنند.

به گزارش سایت خبری ساعد نیوز به نقل از ایسنا: زید الایوبی، مشاور و متخصص امور استراتژیک و حقوقی فلسطین گفت: تصمیم دولت آمریکا درباره تولیدات شهرک های اسرائیلی یک تصمیم خصمانه و مخالف قوانین و قطعنامه های بین المللی است.

وی گفت: جامعه بین المللی و شورای امنیت باید به مسئولیت های خود در قبال همدستی دولت دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا با دولت اشغالگر اسرائیل عمل کرده و بر دولت آمریکا برای بازنگری در تصمیمات خود درباره حمایت از شهرک سازی های اسرائیل در اراضی فلسطین فشار بیاورند.

الایوبی گفت: مردم فلسطین از ترامپ و دولت وی به عنوان شریک مستقیم در جنایت های جنگی شهرک سازی به دیوان کیفری بین المللی شکایت خواهند کرد.

وی گفت: حمایت آمریکا از شهرک سازی فرصت برقراری صلح در منطقه را از بین می برد و موجب ناکامی راهکار تشکیل دو کشور می شود. همچنین فلسطینی ها و اسرائیلی ها را وارد تونل تاریکی می کند که تنها دشمنان صلح از آن بهره خواهند برد.

به گفته رسانه های صهیونیستی دولت آمریکا تولیدات شهرک نشینان صهیونیستی را با عنوان "کالای ساخت اسرائیل" به رسمیت می شناسد. در جریان سفر اخیر مایک پامپئو، وزیر خارجه آمریکا به اراضی اشغالی و خاورمیانه با این اقدام توافق شده است.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز جمعه 14 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
برای چاپ کتاب و تبدیل پایان نامه تان به کتاب با سرعت نور کلیک کنید!
تبدیل پایان نامه به مقاله علمی پژوهشی
هزینه استخراج مقاله ISI از پایان نامه
پذیرش تضمینی مقاله علمی پژوهشی
هزینه تبدیل پایان نامه به کتاب
چگونه پایان نامه را به کتاب تبدیل کنیم؟
قیمت استخراج مقاله از پایان نامه
مراحل سابمیت مقاله
تبدیل پایان نامه به مقاله !
چاپ فوری مقالات علمی پژوهشی