دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

سیاست /

فلسطین تهدید کرد از کشورهای عربی در دادگاه‌های بین‌المللی شکایت می‌کند 

دوشنبه، 22 دی 1399
کد خبر: 128901
ساعد نیوز: نخست وزیر فلسطین درخصوص مساله واردات روغن زیتون و عسل توسط بازارهای عربی از شهرک‌های یهودی نشین صهیونیست اعلام کرد که فلسطین شکایت‌های کیفری را علیه این کشورها در دادگاه‌های بین‌المللی ارائه خواهد داد.

به گزارش سایت خبری ساعد نیوز به نقل از ایسنا: محمد اشتیه، نخست وزیر فلسطین اعلام کرد که دولت منتظر دستور رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین برای تعیین زمان برگزاری انتخابات است تا اقدامات لازم برای موفقیت آمیز بودن این اقدام دموکراتیک صورت بگیرد.

نخست وزیر فلسطین درخصوص مساله صادرات روغن زیتون، مشروبات الکلی و عسل به بازارهای عربی از سوی شهرک های یهودی نشین صهیونیست اعلام کرد که فلسطین شکایت های کیفری را علیه این کشورها در دادگاه های بین المللی ارائه خواهد داد. این نقضی است که کشورهای غیر عرب آن را انجام نمی دهند، این امر نشانگر نادیده گرفتن جنایت های اشغالگر و بی توجهی به ظلم علیه فلسطینی ها یا درک نکردن این امر است که شهرک های یهودی نشین و تعامل با آنها نقض قانون بین الملل است و هرکس که اقدام به این کار کند، در معرض پیگرد کیفری و حقوقی در دادگاه های بین المللی قرار می گیرد و ما بی شک، اقدام به پیگرد خواهیم کرد.

وی گفت که وزارت بهداشت فلسطین با چهار شرکت برای وارد کردن واکسن کرونا، قرارداد بسته است که طی دو ماه آتی، این واکسن ها می رسند، روند واکسینه کردن با کادر پزشکی سپس بیماران و افراد سالخورده آغاز می شود تا حدود ۷۰ درصد از مردم ما واکسینه شوند.

اشتیه با درخواست از رژیم صهیونیستی برای عمل کردن به مسؤولیت های خود به عنوان یک دولت اشغالگر و تامین واکسن برای مردم فلسطین گفت: ما خواستار تامین واکسن های لازم برای اسیران و هرکس که خواهان آن باشد، هستیم.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز سه شنبه 18 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
مراحل سابمیت مقاله
نحوه محاسبه هزینه چاپ یک کتاب
ترجمه رسمی انگلیسی اسناد و مدارک
اکسپت فوری مقاله برای دوره دکتری
برای چاپ کتاب و تبدیل پایان نامه تان به کتاب با سرعت نور کلیک کنید!
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات علمی پژوهشی داخلی
تبدیل پایان نامه به مقاله علمی پژوهشی
مراحل تالیف کتاب و به چاپ رساندن آن
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب در چند ثانیه
اکسپت فوری مقاله علمی پژوهشی