دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

ورزش /

فوری: وحید بادپی مسافر آمریکا شد/ ویزای یوز ایرانی برای مستر المپیا 2024 صادر شد 

دوشنبه، 26 شهریور 1403
کد خبر: 408850
ساعدنیوز: وحید بادپی بدنساز ایرانی دسته فیزیک کلاسیک که سال گذشته در جایگاه نهم مستر المپیا قرار گرفته بود، برای دومین سال متوالی ویزای آمریکا را دریافت کرد و به زودی عازم آمریکا خواهد شد تا در مستر المپیا 2024 روی استیج برود.

به گزارش پایگاه خبری ساعدنیوز، وحید بادپی بدنساز ایرانی دسته فیزیک کلاسیک که سال گذشته در جایگاه نهم مستر المپیا قرار گرفته بود، برای دومین سال متوالی ویزای آمریکا را دریافت کرد و به زودی عازم آمریکا خواهد شد تا در مستر المپیا 2024 روی استیج برود.

وحید سال گذشته در لاین آپ فشرده فیزیک کلاسیک و در اولین تجربه المپیایی خود، بالاتر از برخی چهره‌های شناخته شده این دسته، در جایگاه نهم قرار گرفت و امسال در تلاش بوده تا با افزایش سایز، جایگاه خود در مستر المپیا را بهبود ببخشد.



بادپی در سال جاری با قهرمانی در یورو ماسل شو جواز المپیا را به دست آورد و در مستر بیگ اوولوشن پرتغال در شرایطی در جایگاه دوم قرار گرفت که استفان ماتالا، قهرمان این رقابت، به وضوح در وزن کشی تقلب کرده بود. وحید در دبی پرو نیز مقابل بریان آنسلی نامدار در جایگاه دوم قرار گرفت.

در سال جاری المپیا 2024 در دسته فیزیک کلاسیک، 63 بدنساز جواز گرفته‌اند و شاهد رقابت به مراتب فشرده‌تری نسبت به سال گذشته خواهیم بود.

بهروز تابانی، مهدی جابری و جعفر غفارنژاد سه بدنساز ایرانی دیگر هستند که جواز المپیا را دریافت کرده‌اند و همچنان در انتظار صدور ویزای آمریکا هستند. هادی چوپان و حسین کریمی دو بدنساز ایرانی دیگری که جواز المپیا را دریافت کرده‌اند در حال حاضر در آمریکا حضور دارند.


1 پسندیدم 1 دیدگاه

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز سه شنبه 27 شهریور
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
عجیب ترین عاشق و معشوقه های بهم چسبیده جهان با هم ازدواج کردند + عکس واقعی
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات علمی پژوهشی داخلی
اکسپت فوری مقاله برای دوره دکتری
چگونه پایان نامه را به کتاب تبدیل کنیم؟
تبدیل پایان نامه به مقاله
روزی که هادی چوپان برای سفر به آمریکا ماشین مدل پائین اش را فروخت و کلی بدهی بار آورد +عکس/ گرگ پارسی اینگونه از فرش به عرش رسید
مراحل سابمیت مقاله
(ویدئو) این پشت صحنه سریال شب‌ های برره عالیه یعنی نبینی باختی؛ فقط قیافه سیامک انصاری دیدنیه😂🤣
(ویدئو) اثرات وحشتناک مواد مخدر بر روی این زن که چهره اورا تبدیل به هیولای گالوم ارباب حلقه ها کرده است!
بهترین ترجمه با بهترین مترجم آنلاین + معرفی 8 پلتفرم برتر ترجمه