دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

ورزش /

فوتبالیست های معروف با کدام هنرمندان رابطه دوستی دارند؟ از سعید عزت اللهی و علی ضیا تا قوچان نژاد و رضا صادقی و .. +تصاویر 

دوشنبه، 22 مرداد 1403
کد خبر: 402712
ساعدنیوز: تفاوت های هنر و ورزش که عمدتا در دیدگاه هنرمندان و ورزشکاران خلاصه می شود، هیچ گاه مانع از روابط دوستانه و صمیمی این دو قشر از جامعه نشده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ساعدنیوز، سوپر استارها و سلبریتی ها در جوامع امروزی صاحب جایگاه ویژه ای هستند و در این بین هنرمندان، به خصوص بازیگرها و خواننده ها در کنار فوتبالیست ها بیش از همه در مرکز توجهات مردم قرار دارند. در حالی که تصور رایج بر این است که این دو قشر کمترین تفاهم را با هم دارند و زمینه کاری و روحیات آنها همواره به عنوان دیواری میان شان قرار دارد، در سال های اخیر ارتباط بین این دو قشر افزایش یافته است.

خسرو حیدری

خسرو حیدری فوتبالیستی است که با فوتبالیست ها هم خیلی کم ارتباط دارد و کاملا فرد خانواده دوست و کم معاشرتی است اما او هم در ادامه سریال ارتباط فوتبال و هنر، عکسی را کنار زانیار خسروی، خواننده پاپ منتشر کرده و عنوان خسرو و خسروی را ضمیمه آن کرده است.

فرشاد احمدزاده

همانقدر که کم مصاحبه است، به یکی از شوخ ترین بازیکنان پرسپولیس تبدیل شده و حضور پر رنگی در تلویزیون دارد. او در نوروز 96 در برنامه تحویل سال شبکه یک حاضر شد و بعد از گذشت چند ماه عکسی را در کنار مجری آن برنامه یعنی پدارم کریمی منتشر کرده است. فرشاد اخیرا در یک فیلم سینمایی ایفای نقش کرده و احتمالا بعد از این ارتباطش با دنیای هنر بیشتر خواهد شد.

سعید عزت اللهی

هافبک ملی پوش باشگاه روستوف روسیه، همانند سردار آزمون ارتباط خوبی با اهالی هنر دارد و علاوه بر حضور در برنامه های تلوزیونی با اجرای علی ضیاء، رامبد جوان و ... در جشنواره فیلم فجر 95 هم حاضر شد و چندین فیلم را دید. او در فضای مجازی ارتباط نزدیکی هم با ترلان پروانه دارد. این بازیکن همچنین بارها در برنامه های تلویزیونی با محتوای سرگرمی حضور چندین باره ای داشته است.

کریم انصاری فرد

مهاجم پاناتینایکوس یونان جزو کسانی بود که توسط مسعود شجاعی به چالش نوشیدن چای دعوت شد و پوریا پورسرخ بازیگر سینما و تلویزیون که بارها در بازی های استقلال و تیم ملی در ورزشگاه حاضر شده بود را به چالش کشید. کریم البته مانند دیگر لژیونرهای ایرانی ارتباط زیادی با هنرمندان ندارد.

رضا قوچان نژاد

مهاجم قوچانی تیم ملی که در هلند بزرگ شده و فوتبال را هم در این کشور آغاز کرده، بعد از دعوت شدن به تیم ملی، زبان فارسی خود را بهبود بخشید و به واسطه گل هایی که برای تیم ملی در راه جام جهانی 2014 به ثمر رساند، به محبوبیت ویژه ای دست یافته است. او سال گذشته به جرگه متاهل ها پیوست و با سروین بیات، خواهر ساره بیات بازیگر سینما و تلویزیون ازدواج کرد. علاوه بر این رضا علاقه بسیار زیادی هم به هنر دارد و به خوبی پیانو می زند و تصاویری را هم از دیدار با رضا صادقی خواننده و حسین تهی خواننده خارج از کشور منتشر کرده است.

سروش رفیعی

هافبک خلاق الخور قطر و سابق پرسپولیس علاقه زیادی به هنر دارد و در برخی از کنسرت های خوانندگان پاپ مانند محسن یگانه حاضر شده و به تبادل تصاویر هم با آنان پرداخته است. سروش از علاقه مندان به کار خواننده رپ یعنی یاس هم است و بارها در دیدار با او دیده شده است. البته او با سینماگرانی مانند جواد رضویان و مهراب قاسم خانی، ترانه علی دوستی هم و ... تصاویری را منتشر کرده است. به طور کلی سروش علاقه زیادی به هنر دارد و از همین رو دوستانی هم در این زمینه دارد.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز دوشنبه 22 مرداد
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
خلاقیت هوشمندانه اُوستا مجسمه ساز در ساخت مجسمه کُپی برابر اصل رامین رضائیان ابر ستاره فوتبال / با خود آقای فوتبالیست مو نمی زنه +فیلم
مراحل سابمیت مقاله
(فیلم) سکانس کل کل تاریخی هما با عشق اول نقی معمولی / دختر محمود نقاش به ارسطو هم جواب منفی داد!
تبدیل پایان نامه به مقاله
ویدیو/ برملا شدن راز قتل مخوف "نادرشاه" پس از نبش قبرش/ گزارش تاریخی از سرنوشت شوم پادشاه به روایت "لوییز بازن" پزشک مخصوص نادرشاه
(عکس) گفتگوی چهره به چهره رهبر انقلاب با کادر درمان و بیماران بعد از مرخص شدن از بیمارستان / تنت به ناز طبیبان نیاز مباد ...
نگاهی به عینک دودی فانتزی جعفر غفارنژاد غول بابلسری داخل ماشین لاکچری اش/ رقیب مازنی هادی چوپان حجیم تر از همیشه +عکس
ویرایش و ویراستاری متون انگلیسی
آموزش گام به گام نحوه سابمیت مقاله در مجلات ISI (آی اس آی)
چاپ مقاله در مجله (ISI, SCOPUS, ISC, PUBMED و علمی پژوهشی) معتبر+ صفر تا صد+ ویدئو آموزشی