دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

ورزش /

فوتبالیست معروفی که حتی به همسر زیبای باردارش هم رحم نکرد!+عکس 

سه شنبه، 14 شهریور 1402
کد خبر: 355330
ساعدنیوز: اتهامات جدیدی به آنتونی ستاره منچستریونایتد وارد شده است.

به گزارش پایگاه خبری-تحلیلی ساعدنیوز به نقل از خبر ورزشی، نامزد سابق آنتونی که پیش‌تر اتهامات خشونت خانگی را به ستاره منچستریونایتد نسبت داده بود، این بار با پیام‌های متنی جدیدی پیش آمد. وینگر 85 میلیون پوندی حمله به گابریلا کاوالین را تکذیب کرده بود و پس از بازجویی‌ها قول داد که نام خود را از هر اتهامی پاک کند و بی‌گناهی خود را ثابت کند.

ادعاهای تازه کاوالین برای اولین بار توسط رسانه برزیلی UOL، یکی از بزرگترین خبرگزاری‌های کشور آمریکای جنوبی، منتشر شد. گابریلا همچنین دو تصویر جدید از جراحات روی سر و انگشتانش را به اشتراک گذاشت و ادعا می‌کند که نتیجه حملات آنتونی است. او مدعی است انگشتش تا استخوان بریده شده و فوتبالیست به او که باردار بوده حمله کرده بود. در پیام‌های واتسپ که گابریلا نشان داده، آنتونی نوشته: «همه چیز بین من و تو تمام شده، امیدوارم بمیری و بروی به درک. تو منزجرکننده هستی.» آنتونی گابریلا را «فریبکار» خطاب کرده و از او خواسته که تماس‌های تلفنی او را پاسخ دهد. در پیامی دیگر آنتونی از گابریلا می‌خواهد مراقب خودش باشد و گابریلا پاسخ می‌دهد: «تو با سرعت بالا و بازی با فرمان ماشین سعی کرده بودی من را تا حد مرگ بترسانی آنوقت از من می‌خواهی مراقب خودم باشم؟»

گابریلا پیش از این شکایتی را علیه وینگر 85 میلیون پوندی تنظیم کرده بود و آنتونی در حال حاضر تحت بازجویی در زادگاهش برزیل است. در گزارش پلیس که توسط سایت معتبر خبری ورزشی ESPN منتشر شده، در مجموع چهار حمله شرح داده شده است.

اولین حمله در جولای گذشته در یک کلوپ شبانه در سائوپائولو رخ داد، زمانی که گابریلا 17 هفته‌ای باردار بود. گفته می‌شود آنتونی بازو و موی او را کشید و او را به داخل ماشین هل داد. این زوج مدتی از هم جدا شدند و بعد دوباره به هم برگشتند و گابریلا همراه آنتونی به منچستر نقل مکان کرد. دومین حمله ادعایی در آپارتمان گابریلا در ژانویه رخ داد. گفته می‌شود که آنتونی هنگام عمل جراحی او پیشش نمانده و او را رها کرده بود. دو حمله دیگر در انگلیس رخ داد که دوست گابریلا و مادر آنتونی هم شاهد بودند. گابریلا از تهدیدات آنتونی ترسیده و از پلیس درخواست کمک کرد.

سخنگوی منچستریونایتد گفت باشگاه در این مورد هیچ نظری ندارد. نشریه سان همچنین با پلیس منچستر بزرگ برای اظهار نظر در مورد این اتهامات تماس گرفت. آنتونی یک تکذیبیه طولانی صادر کرد و قول داد که نام خود را از این اتهامات پاک کند.


2 پسندیدم 1 دیدگاه

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز پنجشنبه 14 تیر
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
تعرفه نگارش مقاله از پایان نامه
(عکس)وحید جلیلی چه کسی است؟/شباهت باورنکردنی نامزد انتخاباتی به برادرش همه را شوکه کرد...
پاشا جمالی ریش و سبیلش را زد؛ آقای بازیگر بدون ریش و سبیل در کنار مهتاب کرامتی قابل شناسایی نبود!
تبدیل پایان نامه به مقاله و کتاب
ویراستاری تخصصی مقاله
دعوای لاتی امیر جعفری بوکسور با امین حیایی در فیلم سینمایی هاوایی بر سر رابطه عاشقانه با خواهرش +فیلم
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب در چند ثانیه
عکس آخرین جشن تولد مرحوم آزاده نامداری در کنار دختر ناز و خوشگلش با لباسهای ناز و حریر
(ویدئو) دلبری تاریخی نقی سریال پایتخت برای هما سعادت/ هیچوقت این فیلم تکراری نمیشه😂❤️
چگونه پایان نامه را به کتاب تبدیل کنیم؟