دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

ویدیو / دیدنی ها /

(فیلم) فریاد دختر اسیر فلسطینی بر سر زندانبان صهیونیست  

یکشنبه، 04 آبان 1399
ساعد نیوز: دختر یک اسیر فلسطینی که ۹۰ روز است دست به اعتصاب غذا زده با فریاد بر سر زندانبان صهیونیست، خواهان دیدار با پدرش شد.

به گزارش سایت خبری ساعد نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، رسانه های محلی از وخامت حال «ماهر الاخرس» اسیر فلسطینی زندانی در زندان رژیم صهیونیستی خبر داده اند. ماهر در اعتراض به بازداشت بدون محاکمه از ۹۱ روز پیش دست به اعتصاب غذا زده بود.

در این حال «احلام حداد»، وکیل مدافع این اسیر فلسطینی در مصاحبه با رسانه ها گفت که ماهر خطاب به ملت فلسطین وصیت کرده مدافع وطن و سرزمین خود باشند. به گفته حداد، ماهر در وصیتنامه خود با تاکید بر اینکه نمی خواهد در بیمارستان رژیم صهیونیستی از دنیا برود ضمن رد کمک صهیونیست ها خواسته تا او را به بیمارستانی در کرانه باختری منتقل کنند تا بین هموطنان و فرزندان خود جان دهد.

به تازگی ویدئویی از دختر این اسیر فلسطینی در فضای مجازی منتشر شده است که فریاد تظلم خواهی این کودک خردسال بر سر زندانبانان صهیونیست را به تصویر می کشد. در این ویدئو که در بیمارستان کبلان تهیه شده این کودک با فریاد بر سر زندانبان صهیونیستی می خواهد تا به او اجازه دیدار با پدرش را بدهد. در ادامه می توانید این ویدئو را مشاهده کنید.


1 پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز چهارشنبه 19 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
رپر سرشناس در تهران بستری شد + جزئیات
دارالترجمه رسمی به زبان انگلیسی
هزینه تبدیل پایان نامه به کتاب + ویدئو آموزشی
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب در چند ثانیه
رونمایی از جیمی جامپ پرورترین ورزشگاه لیگ برتری ایران/ یک بادیگارد در حد یاسین چوکو محافظ لیونل مسی برای اینجا لازمه +فیلم
چگونه پایان نامه را به کتاب تبدیل کنیم؟
ترجمه تخصصی کتاب
تبدیل پایان نامه به مقاله و کتاب
استخراج مقاله از پایان نامه کارشناسی ارشد و دکتری و چاپ در مجلات isi، علمی پژوهشی، Scopus + پاورپوینت آموزشی
ترجمه تخصصی متن