دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

سیاست /

فرماندار شهرستان شوشتر، برنامه‌های هفته دولت را اعلام کرد 

چهارشنبه، 07 شهریور 1403
کد خبر: 405819
ساعدنیوز: سید محسن سید موسوی فرماندار شهرستان شوشتر برنامه‌های هفته دولت را اعلام کرد

به گزارش پایگاه خبری ساعدنیوز به نقل از روابط عمومی فرمانداری شوشتر، سید محسن سید موسوی فرماندار شهرستان، اظهار کرد: خدماتی که دولت‌های مختلف انجام می‌دهند در قالب نظام جمهوری اسلامی است، لذا در هفته دولت نیز در حقیقت خدمات نظام بازگو می‌شوند.

وی افزود: برنامه‌های گرامیداشت مناسبت‌ها همچنین باید به تقویت آموزه‌های غنی دینی بینجامد و گفتمان فاخر انقلاب اسلامی و امامین انقلاب را در بین آحاد جامعه به‌ویژه نسل جوان ترویج و گسترش داده و وحدت و انسجام را در شهرستان تقویت کند.

وی برنامه‌های هفته دولت را با تجدید میثاق دولتمردان با امام و رهبری و از محل گلزار شهدا اعلام و بیان کرد: بیش از 150 پروژه عمرانی، فرهنگی و … در بخش‌ها و شهرهای شهرستان در ایام هفته دولت افتتاح خواهند شد.

وی اضافه کرد: با توجه به اینکه ایام اربعین حسینی (علیه‌السلام) را پشت سر گذاشتیم و پشتیبانی از مواکب و خدمت به زائران استان خوزستان که پایتخت موکب‌ها است، صورت گرفت و طبیعتاً شهرستان شوشتر نیز با داشتن 10 موکب سعی در نشان دادن ارادت خود به سرور و سالار شهیدان داشت، برنامه‌های هفته دولت با اندکی تأخیر به مرحله اجرا رسیدند.

وی با اشاره به بخشی از این برنامه‌ها اذعان کرد: در هر سه بخش مرکزی، میان آب و شعیبیه پروژه‌های مانند پایش تصویری، جوی و جدول، آسفالت معابر، زیرسازی، پارک و روشنایی و همینطور در شهرها، آماده افتتاح هستند که ان‌شاءالله با حضور مسئولین استانی به بهره برداری می‌رسند.

نماینده عالی دولت در شهرستان شوشتر خاطرنشان ‌کرد: همچنین در حال برنامه ریزی برای افتتاح پروژه‌هایی در سطح ملی مانند ایستگاه پست برق شهدای شوشتر در میان آب، کارخانه‌های مجموعه کشت و صنعت امام (ره) و چند طرح دیگر با حضور مسئولان کشوری هستیم تا در صورت مهیا شدن شرایط لازم این مسئله صورت گیرد.

وی با تاکید بر تبلیغات محیطی مناسب از سوی دستگاه‌های اجرایی، عنوان کرد: مدیران شهرستان در این ایام، به بیان گزارشی از اقدامات دولت بپردازند. همچنین مقرر است میزهای خدمت دستگاه‌های اجرایی در محل میعادگاه‌های نماز جمعه برپا شود.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز چهارشنبه 07 شهریور
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
نگاهی به ماشین رولز رویس هوش پران شاهین رضایی، رقیب تبریزی هادی چوپان که همه آرزوشو دارن/آرنولد تبریزی سوار بر هواپیمای رویاهایش😍
آموزش گام به گام نحوه سابمیت مقاله در مجلات ISI (آی اس آی)
اکسپت فوری مقاله برای دوره دکتری
هزینه تبدیل پایان نامه به کتاب + ویدئو آموزشی
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات علمی پژوهشی داخلی
تصویری از غیرت مثال‌زدنی رهبر معظم انقلاب به زن ایرانی در میان جمعیت+ویدیو
حیات وحش ؛ مستند حیات وحش حیوانات / شکار موش توسط مار سمی
(فیلم) خاطره خنده دار علی دایی از خوش شانسی در امتحان زبان تخصصی دانشگاه شریف / درسی که عادل فردوسی پور توش استاده!
بهترین ترجمه با بهترین مترجم آنلاین + معرفی 8 پلتفرم برتر ترجمه
(ویدئو) عموحاتم، چهره محبوب برنامه کتاب باز درگذشت 🖤 / بخشی از سخنان زیبای ایشان با صدای دلنشین و گیرا را بشنوید