دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

سیاست /

فرماندار شوشتر خبر داد: اختصاص 2 هزار و 800 میلیارد ریال اعتبار به شهرستان شوشتر/ رشد 32 درصدی اعتبارت شوشتر نسبت به سال قبل 

چهارشنبه، 04 مهر 1403
کد خبر: 410167
فرماندار شوشتر از اختصاص 2 هزار و 800 میلیارد ریال اعتبار از اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای و 3 درصد حاصل از صادرات نفت و گاز و اعتبارات قانون استفاده متوازن از امکانات کشور در سال 1403 به شهرستان، جهت اجرای 114 پروژه خبر داد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شوشتر، سید محسن سید موسوی با اشاره به اعتبارات اختصاص یافته سال 1403 اظهار کرد: 2 هزار و 800 میلیارد ریال اعتبار از محل تملک دارایی‌های سرمایه‌ای و 3 درصد حاصل از صادرات نفت و گاز و همچنین اعتبارات قانون استفاده متوازن از امکانات کشور به شهرستان و برای 114 پروژه اختصاص یافت.

وی افزود: امسال نسبت به سال گذشته، رشد اعتباری خوبی در حدود 32 درصد برای شوشتر در نظر گرفته شده که از مسئولین استانی برنامه و بودجه و همچنین نماینده مردم شریف شوشتر در مجلس شورای اسلامی تشکر و قدردانی می‌کنیم.

نماینده عالی دولت در شهرستان گفت: توزیع اعتبارات سال 1403 به تفکیک فصول عملیاتی به 114 پروژه در فصل‌های انرژی، حمل و نقل، صنعت و معدن، کشاورزی و منابع طبیعی، مسکن، توسعه و خدمات شهری، روستایی و عشایری، آب و فاضلاب، بهداشت، ورزش، فرهنگ و هنر، میراث فرهنگی و گردشگری، آموزش و پرورش و فنی و حرفه‌ای و… اختصاص داده شد.

سید موسوی با تاکید بر اینکه کمیته برنامه‌ریزی تعیین کننده خط‌مشی و سند تدبیر، توسعه و نقشه راه شهرستان است، بیان کرد: تمامی مدیران ارگان‌ها و دستگاه‌های مرتبط باید در راستای تحقق برنامه‌های این کمیته و جذب اعتبارات ابلاغی تلاش کنند.

وی ضمن تأکید بر لزوم هماهنگی دستگاه‌های اجرایی جهت توسعه شهرستان گفت: روئسای ادارات و نهادها نسبت به جذب بودجه و اعتبارات در مهلت مقرر اقدام کنند.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز جمعه 06 مهر
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
حسن ریوندی : برق کوچه مون رفت کُفری شدم زنگ زدم اداره برق گفتم کوچه رو‌به‌رو برق داره ما نداریم ، گفتن الان درست میکنیم 5 دقیقه بعد برق اونام رفت
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات خارجی ISI، SCOPUS، PUBMED، ISC
(ویدیو) ماجرای عجیب سرقت کیف پریناز ایزدیار از زبان خودش
(عکس) تولد 41 سالگی امید حاجیلی در کنار پدر، مادر و برادرزاده‌ی باکلاسش با یک کیک کاملا موسیقیایی/ به به چه خانواده‌ی خوش استایلی👌
نیوشا ضیغمی: ترجیح میدم عکس از بچم نذارم چون تحمل توهین به نوزاد بیگناهم رو ندارم+فیلم
اکسپت فوری مقاله برای دوره دکتری
خطای دید/ حتی افرادی با ضریب هوشی بالا نمی‌توانند "مادر بی‌مسئولیت" این «کودک رها شده» را در 4 ثانیه طلایی پیدا کنند
چهره خندان و حال خوش بازیگران زن در قایق سواری بر روی آب‌های زیبای ایران؛ از سانیا سالاری و نرگس محمدی تا بهاره رهنما به همراه حاجی، همسر سابقش+عکس
استخراج فوری مقاله از پایان نامه برای مجلات ISI با بهترین کیفیت
پردیس احمدیه، ساحل پوست شیر: من افغانی نیستم؛ مراغه به دنیا آمدم و با فرهنگ تبریز و تُرک‌ها بزرگ شدم+ویدیو