دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

اقتصاد /

فروش گوشت مرغ قطعه بندی شده در مشهد مشروط شد 

یکشنبه، 08 مرداد 1402
کد خبر: 350500
ساعد نیوز: مدیر بازرسی و نظارت بر اصناف مشهد گفت: واحد‌های صنفی که اقدام به فروش گوشت مرغ قطعه بندی شده می‌کنند باید حتما در واحد خود مرغ کامل بسته بندی شده به قیمت مصوب را داشته باشند و عرضه کنند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ساعد نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، محسن صیادی مدیر بازرسی و نظارت بر اصناف مشهد گفت: در صورتی که فروشنده گوشت مرغ قطعه بندی شده در مغازه خود، گوشت مرغ کامل را نداشته باشد، موظف است هر قطعه مرغ را به قیمت مصوب 730 هزار ریال به فروش برساند.

او افزود: از ابتدای امسال تا امروز 640 مورد بازرسی از شبکه عرضه گوشت مرغ در مشهد انجام گرفته که منجر به تنظیم 136 فقره فرم تخلف به ارزش 11 میلیارد و 685 میلیون ریال شده است.

مدیر بازرسی و نظارت بر اصناف مشهد ادامه داد: تخلفات واحد‌های صنفی مزبور گران فروشی و عرضه گوشت مرغ خارج از شبکه بوده است.

صیادی با تاکید بر رعایت نرخ مصوب مرغ کامل (کیلیپسی) توسط همه واحد‌های صنفی بیان کرد: بازرسان اتاق اصناف در صورت عدم رعایت قیمت مصوب گوشت مرغ، پرونده را برای فرد متخلف تشکیل و به تعزیرات حکومتی ارسال می‌کنند.

او تصریح کرد: شهروندان در صورت مشاهده تخلف واحد‌های صنفی می‌توانند با تماس با شماره‌های 124 و 31730124 شکایات خود را ثبت کنند.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز پنجشنبه 28 تیر
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
دکوراسیون دلنشین و دهه شصتی حیاط خانه احسان علیخانی+عکس/ حوض آبی رنگ وسط حیاط با دو صندلی مخصوص آقای مجری و مادرش
هزینه تبدیل پایان نامه به کتاب + ویدئو آموزشی
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب در چند ثانیه
ویدیو/ بازسازی دیجیتالی ویرانه‌های باستانی "تخت‌جمشید" توسط "میثم کشاورز" طراح ایرانی/ تصویرسازی و پویانمایی به سبک فیلم‌های هالیوودی
ویراستاری تخصصی مقاله
دارالترجمه رسمی به زبان انگلیسی
هزینه چاپ یک کتاب
ترجمه تخصصی متن
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب
چگونه پایان نامه را به کتاب تبدیل کنیم؟