دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

هنر و رسانه /

فرشته حسینی: صحنه های عاشقانه را با فکر نوید بازی می کردم 

چهارشنبه، 28 شهریور 1403
ساعدنیو: ویدئویی بسیار جالب از گفتوگو فرشته حسینی با فریدون جیرانی را مشاهده می کنید که رازی جالب از سکانس های عاشقانه فیلم خود می گوید.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ساعدنیوز، فرشته حسینی بازیگر افغانستانی سینما و تئاتر در ایران است که در 6 اردیبهشت سال 1376، از پدر و مادری افغان، در تهران به دنیا آمد. پدر و مادر این بازیگر کشورمان حدود 30 سال پیش به دلیل جنگ از افغانستان به ایران آمده و در تهران ساکن شدند. فرشته دارای خانواده ای پرجمعیتی بوده و شش خواهر و یک برادر دارد.

فرشته حسینی بازیگر توانمند سریال قورباغه چندی پیش در صفحه اینستاگرام خود تولد نوید محمدزاده هم بازی خود در سریال محبوب قورباغه را به شیوه ای متفاوت تبریک گفت.

نوید محمد زاده بازیگر نام آشنای سینمای ایران نیز به بهانه تولد فرشته حسینی عکس دونفره خودشان را منتشر کرد و در متنی جذاب او را جان و گیان خود نامید.

این دو بازیگر محبوب کشورمان پس از مدتی آشنایی در تاریخ 7 مرداد 1400 ازدواج خود را به طور رسمی ثبت نمودند. فرشته حسینی در این روز عکسی از پدرش و سفره عقد خود در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد و حضور پدرش را مایه دلگرمی خود خواند.


2 پسندیدم 5 دیدگاه

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز چهارشنبه 28 شهریور
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
(فیلم) آتش زدن کفش چرم فاطیما بهارمست، بازیگر نقش نغمه در سریال از سرنوشت توسط اوستا کفاش / کسی میدونه این کار برای چیه؟
پایان نامه خود را چگونه به مقاله تبدیل کنیم؟
نگاهی به استایل سنتی نفیسه روشن در دبی +عکس/ مانتو اصیل و سنتی خانم بازیگر با طرح فرش ایرانی
ویدیو/ نظر "استاد شهریار" در مورد زبان ترکی و غم غیر قابل توصیفش/ حتی یک بند از «حیدربابا» را نمی‌توان به زبان فارسی ترجمه کرد
(ویدیو)تقلب به روش استاد نیکخواه و اعتراف در برنامه شب آهنگی/ چقدر هم صریح و رک تعریف میکنه/ وقتی تقلبم کمکی به غلامرضا نیکخواه نمیکنه!
ترجمه تخصصی کتاب
اکسپت فوری مقاله علمی پژوهشی
پذیرش تضمینی مقاله علمی پژوهشی
چالش روزانه‌ی باهوش شو!/ اگر یکی از 4 درصد باهوش جامعه‌ای در 3 ثانیه جواب میدی/ نمای برج از بالا کدومه؟
اکسپت فوری مقاله برای دوره دکتری