دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

عکس /

فرزانه فصیحی دختر قهرمان باد ها در کنار اسطوره فوتبال ایران علی دایی / چقدر هم خوشحاله بانو + عکس 

دوشنبه، 05 شهریور 1403
ساعد نیوز : پست اینستاگرامی فرزانه فصیحی رکورددار دو 60 متر زنان ایران که عکسی از خود در کنار علی دایی اسطوره فوتبال ایران و جهان منتشر کرده است را می بینید .

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ساعد نیوز ، فرزانه فصیحی زادهٔ 13 دی 1371 اصفهان است . وی دونده و عضو تیم ملی دو و میدانی زنان است.

او در سال 2016 مدال نقرهٔ بخش تیمیِ رشتهٔ دوی 4 در 400 متر امدادی در هفتمین دوره مسابقات قهرمانی دو و میدانی داخل سالن آسیا و در سال 2018 مدال برنز رشتهٔ دو 60 مترِ هشتمین دوره مسابقات قهرمانی دو و میدانی داخل سالن آسیا را به دست آورد. فصیحی رکورددار دو 60 متر زنان ایران است و به «دختر باد» مشهور است.

وی در سال 2020 با کسب رکورد 7/29 ثانیه در مسابقه دوی 60 متر در بلگراد صربستان، با ثبت رکورد جدیدی در ایران و بهبود رکورد قبلی خود، و همچنین ثبت رکورد مورد نیاز ورودی برای مسابقات جهانی، به مسابقات جهانی دو و میدانی داخل سالن راه یافت.

با هماهنگی کمیته ملی المپیک ایران فرزانه فصیحی با استفاده از بند یونیورسالیتی، سهمیه المپیک 2020 در ماده 100 متر را دریافت کرد. بر این اساس فصیحی نهمین سهمیه زنان در بازی‌های توکیو محسوب می‌شود.

وی توانست در مسابقه قهرمانی کشور ترکیه در شهر بورسا با رکورد 11٫44 پس از 8 سال رکورد 100 متر مریم طوسی را بشکند تا سریع‌ترین زن ایرانی در 60 متر و 100 متر ایران باشد

وی در سال 2021 موفق شد با رکورد 7٫29 در 60 متر ورودی قهرمانی جهان را به‌دست بیاورد این رقابت‌ها لغو به سال بعد موکول شد که در نهایت فرزانه فصیحی در این رقابت شرکت کرد و به مرحله نیمه نهایی این رقابت‌ها نتوانست برسد .


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز دوشنبه 05 شهریور
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
ویدئو/ یادگیری زبان انگلیسی با فیلم سینمایی «تاج و تخت»/ همراه با زیرنویس فارسی
بهترین ترجمه با بهترین مترجم آنلاین + معرفی 8 پلتفرم برتر ترجمه
ویدا جوان: من از همسرم خواستگاری کردم و مراسممون توی باغچه کوچیک عمه همسرم بود و ما با آژانس اومدیم به مراسم عقدمون+ویدیو
اکسپت فوری مقاله برای دوره دکتری
تبدیل پایان نامه به مقاله
(فیلم) دلتنگی عجیب و ناراحت کننده زهره حمیدی برای پسر جوان فوت شده‌اش / امروز دیگه با خیال راحت می تونید همدیگه رو تو اون دنیا ببینید ...
تصویری از خانه ابدی پسر زهره حمیدی+عکس/روحش شاد و یادش گرامی
آموزش گام به گام نحوه سابمیت مقاله در مجلات ISI (آی اس آی)
(ویدیو) اصولی ترین و بهترین روش خاموش کردن لپ تاپ که فکرشم نمی کنی!/با این روش عمر باتری رو هم افزایش بده+عکس
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات علمی پژوهشی داخلی