دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

مجله خانواده / دنیای مد و زیبایی /

فشن شو دوقلوهای زیبا با رنگ و نژاد گوناگون/ نمایش اتحاد یا انگیزه همجنس بازی گوچی؟ 

شنبه، 11 شهریور 1402
ساعد نیوز: فشن شو گوچی با حضور دوقلوهای ناهمسان برگزار شد که نمایشی از همبستگی بود. در ادامه یادداشت های آنا وینتور، سردبیر مجله وگ از این فشن شو را ببینید.

چیزی گیرا و حتی عجیب در مورد دوقلوها وجود دارد - همه ما عکس میکله و دوستش جرد لتو را دیده‌ایم، دوپلگانگرهای تاکسی‌شده در مت گالا 2022. مدیر خلاق گوچی در اینجا فتنه را بازی کرد و تماشاگران را از طریق یک پارتیشن ردیف شده از کف تا سقف با پرتره هایی از دوقلوها و شبیه به هم توسط مارک پکمزیان به دو قسمت تقسیم کرد و دو نمایش همزمان را بدون درک نیمی از آنها اجرا کرد. برای فینال، دوقلوها از دو طرف مجموعه بیرون آمدند، دستان خود را در سراسر باند فرودگاه دراز کردند و دست به دست هم دادند: شبیه هم، اما نه یکسان.

در مد واقعی میشل، ظاهر 68 مجموعه برای تأثیرگذاری نیازی به دوتایی نداشت. او راه خود را از طریق خیاطی سخت، لباس‌های فعال سوپ‌دار، زرق و برق بلوار هالیوود، لباس‌های چینی گلدوزی شده، گل فرش قرمز، و لحاف‌سازی روستایی، از جمله نقوش دیگر انجام داد. ژاکت پولکی که FUORI را اعلام کرد!!! اشاره میشل به یک مجله اوایل دهه 70 بود که توسط Fronte Unitario Omosessuale Rivoluzionario Italiano تولید می شد و کیف های دستی حیوانات عروسکی Gremlins، ستاره های کمدی سیاه دهه 1980 با همین نام بودند. یکی از روزنامه نگاران مفید اشاره کرد که گرملین ها تمایل زیادی به تکثیر داشتند، که به کاوش های میشل در مورد هویت برمی گردد. او به یکی دیگر از جزئیات دوقلو در شلوار مردانه اشاره کرد که وسعت بالایی از بالای ران را نشان می داد. گارترها از نظر تاریخی با جوراب بافی زنانه مرتبط هستند. ما عادت نداریم آن بخش از آناتومی یک مرد را ببینیم.

میشل یک کیف الهام گرفته از سوارکاری از اوایل دهه 80 را احیا کرد، به سبک جعبه‌ای با فلپ زین مانند خمیده و بند شانه بلند. بسیاری از لوازم جانبی دیگر در اطراف صورت اتفاق می‌افتد، با گوشواره‌های گردگیر یا عینک آفتابی که در زنجیر چکه می‌کردند که هم هویت شخصی را مبهم می‌کرد و هم یکسانی آنها را به خانه می‌آورد.

جدای از جذابیت بصری و تفاسیر مفهومی، این همبستگی دوقلوها بود که میشل واقعاً از آن استفاده کرد. در کنفرانس مطبوعاتی خود پس از نمایش، به نظر می رسید که او از بحران آب و هوا، احساسات ضد همجنس گرایی فزاینده و تهدید مجدد جنگ هسته ای ناراحت است. او گفت: «لباس کافی نیست»، و افزود که فضای پسرانه در پشت صحنه برای او و تیمش «درمان‌کننده» بود. برای تماشاگران، نمایش از نظر احساسی به گونه‌ای بود که این روزها اغلب از مد نمی‌بینید. مطمئناً همه ما می توانستیم از یک دست برای گرفتن استفاده کنیم. او استدلال کرد: "وقتی ما زیاد هستیم، بسیار قوی تر هستیم.

بخش فرهنگ و هنر ساعد نیوز یک پلتفرم برای افزایش آگاهی و اطلاعات شما در زمینه مد و فشن است ما در کنار شما هستیم تا بهترین ها را با یکدیگر تجربه کنیم. برای پیگیری جدید ترین اخبار، ترند های مد و فشن و تحلیل استایل سلبریتی ها با بخش فرهنگ و هنر ساعد نیوز همراه باشید.


5 پسندیدم 9 دیدگاه

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز پنجشنبه 28 تیر
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
ویدیو/ بازسازی دیجیتالی ویرانه‌های باستانی "تخت‌جمشید" توسط "میثم کشاورز" طراح ایرانی/ تصویرسازی و پویانمایی به سبک فیلم‌های هالیوودی
ترجمه تخصصی متن
تبدیل پایان نامه به مقاله و کتاب
ویراستاری تخصصی مقاله
استخراج مقاله از پایان نامه کارشناسی ارشد و دکتری و چاپ در مجلات isi، علمی پژوهشی، Scopus + پاورپوینت آموزشی
دکوراسیون دلنشین و دهه شصتی حیاط خانه احسان علیخانی+عکس/ حوض آبی رنگ وسط حیاط با دو صندلی مخصوص آقای مجری و مادرش
ترجمه تخصصی کتاب
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب
چگونه پایان نامه را به کتاب تبدیل کنیم؟
(عکس) نگاهی به حیاط سرسبز مریم امیر جلالی/ گوشه دنج خانم بازیگر برای کتاب خوانی/ به به چه آرامشی داره/ هارمونی زیبای رنگ های سبز و صورتی