دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

مجله خانواده / مجله خودرو / دانستنی های خودرو /

فشنگی روغن پراید کجا قرار دارد؟ 

دوشنبه، 20 آذر 1402
فشنگی روغن ، قطعه‌ای است که برای تعویض و تزریق روغن موتور به کار می‌رود.در ادامه این مطلب از ساعد نیوز محل قرار گیری فشنگی پراید را بیان می کنیم.

فشنگی روغن پراید یکی از قطعات مهم در خودرو پراید بوده که در سیستم تعیین فشار روغن پراید قرار می گیرد. فشنگی روغن که در کنار مسیر حرکت روغن قرار گرفته است، تغیرات فشار روغن را به راننده اطلاع می دهد.

محل قرارگیری فشنگی روغن پراید در موتور

این قطعه مهم و حیاتی در سیستم روغن‌ریزی موتور قرار دارد و به شما اجازه می‌دهد روغن تمیز و مناسب را به موتور وارد کنید و همچنین روغن کثیف و قدیمی را از آن خارج کنید.فشنگی روغن، قسمتی از موتور پراید است که برای تعویض روغن مورد استفاده قرار می‌گیرد. این قطعه معمولاً در بالای موتور قرار دارد و از طریق آن می‌توان روغن جدید را وارد موتور کرد.

برای تعویض روغن، ابتدا موتور باید گرم شده و سپس فشنگی روغن باز شود. روغن که از طریق فشنگی خارج می‌شود باید در مخزن مناسب دور ریخته شود و سپس روغن تازه در فشنگی تزریق می‌شود. هنگام تعویض روغن، مطمئن شوید از روغن مناسب و مطابق با نیاز موتور استفاده کنید تا عملکرد بهینه را تضمین کنید.

سخن پایانی

همیشه از روغن مناسب و با کیفیت استفاده کنید و مدت‌های تعویض روغن را طبق دستورالعمل تولیدکننده خودرو رعایت کنید. همچنین، در صورت عدم آشنایی کافی با این عملیات، بهتر است به یک تکنسین مجرب مراجعه کرده و تعویض روغن را به او بسپارید.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز پنجشنبه 28 تیر
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
(فیلم) دعای خاص مداح و شاعر معروف زنجانی برای دکتر پزشکیان در بزرگترین تجمع حسینیان ایران / این مرد در کنار رهبر می‌ایستد و سینه می‌زند
هزینه چاپ یک کتاب
ویدیویی از بازسازی سه‌بعدی شهر باستانی دارابگرد/ شگفتی‌های شهر افسانه‌ای شاهنامۀ فردوسی را ببینید
خلاقیت منحصربه‌فرد پدر ایرانی در نصب کولرآبی روی موتورش حماسه‌ای جدید آفرید+ویدیو/ با این ایده موتورسواری توی گرما باز هم لذت بخشه
ترجمه تخصصی متن
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب در چند ثانیه
شاعرانه ترین سکانس عاشقانه سینمای ایران/ عاشقانه بی تکرار پارسا پیروزفر و نیکی کریمی/ عاشقانه ای که رودست نداره
اعتراف طناز طباطبایی/ عاشق فوتبالیست معروف بودم و به خاطرش فوتبال می دیدم
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب
مقایسه شگفت انگیز استایل جورجینا با آنتونلا همسر مسی/ رقابت سرسخت همسران فوتبالیست/ بنظرتون کدوم جلوتره؟ +عکس