دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

جامعه /

فیلم رکوردشکنی حیرت انگیز یک مرد با کفش پاشنه بلند/خانوما یاد بگیرین! 

دوشنبه، 05 تیر 1402
کد خبر: 345769
ساعد نیوز: رکورد‌های جهانی گینس اعلام کرد که یک مرد اسپانیایی در یک شاهکار حیرت انگیز رکورد جهانی دوی 100 متر با کفش پاشنه بلند را شکست.

به گزارش پایگاه خبری-تحلیلی ساعد نیوز به نقل از فرارو، کریستین روبرتو لوپز رودریگز کفش‌های پاشنه بلند 7 سانتی‌متری به پا کرد و با دویدن مسافت 100 متر در 12.82 ثانیه رکورد گینس را به دست آورد.

زمانی که کریستین ثبت کرد در واقع تنها 3.24 ثانیه کمتر از رکورد جهانی دوی 100 متر اوسین بولت، دونده جامائیکایی و برنده هشت مدال طلای المپیک بود.

کریستین 34 ساله گفت به نظر من دویدن با کفش‌های پاشنه بلند با سرعت بالا بسیار چالش برانگیز است. در اسپانیا مسابقاتی از این دست وجود دارد و همیشه برای من خوب پیش رفته است.

او توانست آندره اورتولف آلمانی را که در سال 2019 با زمان 14.02 ثانیه رکورد زده بود، کنار بزند.

افرادی که برای شکستن رکورد تلاش می‌کنند باید کفش‌های پاشنه بلند بپوشند. پاشنه‌ها باید حداقل 7 سانتی متر (2.76 اینچ) ارتفاع و بیش از 1.5 سانتی متر (0.59 اینچ) عرض در نوک داشته باشند.

کریستین روبرتو لوپز رودریگز، که یک دیابتی نوع 1 است، گفت که این شاهکار را انجام داده است تا نشان دهد افراد مبتلا به این بیماری به اندازه افراد بدون دیابت می‌توانند کار‌های بیشتری یا بیشتر انجام دهند.

این شهروند اسپانیایی رکورد‌های دیگری را نیز شکسته است، از جمله طولانی‌ترین مدت حفظ تعادل یک دوچرخه روی چانه (9 دقیقه و 41 ثانیه)، طولانی‌ترین مدت تعادل یک جسم روی بینی (2 ساعت و 42 دقیقه) و بیشترین طی کردن پله‌های متوالی در حین شعبده بازی با سه شی.

او 57 عنوان رکورد‌های جهانی گینس را در اختیار دارد و قصد دارد در طول سال جاری رکورد‌های بیشتری را بشکند.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز پنجشنبه 28 تیر
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
ترجمه تخصصی متن
نگاهی به عزاداری دو نفره نیوشا ضیغمی و دخترش لنا در مراسم شام غریبان امام حسین (ع)+ویدیو/ قبول باشه
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب
تبدیل پایان نامه به مقاله و کتاب
ناگفته‌هایی از زندگی شخصی داماد پزشکیان و اعضای خانواده رئیس جمهور منتخب + فیلم
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب در چند ثانیه
ترجمه تخصصی کتاب
نگاهی به چیدمان هنرمندانه اتاق خواب رامین رضاییان+عکس/ از لوسترهای ژاپنی بالای تخت‌خواب تا گلهای استوایی و سرسبز کنار تخت/ اینجا خود بهشته😍
خلاقیت منحصربه‌فرد پدر ایرانی در نصب کولرآبی روی موتورش حماسه‌ای جدید آفرید+ویدیو/ با این ایده موتورسواری توی گرما باز هم لذت بخشه
تعرفه نگارش مقاله از پایان نامه