دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

ویدیو / ورزشی /

فیلم زیرخاکی از مصاحبه پدر خداداد عزیزی بعد از سوم شدن تیم ملی در آسیا در سال 1996/ فقط استقبال رو داشته باشید چه شور و حالی 

شنبه، 06 مرداد 1403
ساعدنیوز: خداداد عزیزی سال 1996 به عنوان بازیکن سال آسیا و در همان سال به عنوان بهترین و ارزشمندترین بازیکن جام ملت‌های آسیا انتخاب شد. وی همچین زننده تنها گل پرسپولیس مقابل تیم پوهانگ استیلزر کره جنوبی در مرحله نیمه نهایی در جام باشگاه‌های آسیا 1996 می‌باشد.

به گزارش پایگاه خبری ساعدنیوز، 14 فروردین ماه 76 برابر با سوم آوریل 97 " خداداد عزیزی " مهاجم تیم ملی فوتبال ایران که پیش از این از سوی کنفدراسیون فوتبال اسیا به عنوان بهترین بازیکن سال 96 انتخاب شده بود، روز پنجشنبه در شهر کوالالامپور پایتخت مالزی جایزه خود را دریافت کرد .
عزیزی 25 ساله به علت درخشش خود در یازدهمین دوره جام ملت های اسیا در امارات به این جایزه دست یافته است .
وی در این رقابت ها با ایجاد موقعیت های مناسب و دادن پاس های حیاتی بهترین زمینه را برای به ثمر رسیدن گل های تیم ایران به وسیله علی دایی فراهم کرد .
عزیزی با پیشی گرفتن از علی دایی اقای گل این دوره از رقابت ها به عنوان برترین بازیکن فوتبال اسیا انتخاب شد و ایران را برای نخستین بار صاحب این افتخار کرد .
تیم ملی فوتبال ایران در این رقابت ها به مقام سوم دست یافت .


عزیزی در مصاحبه ای با رسانه های همگانی در کوالالامپور گفت : من همکاری خوبی با علی دایی در این رقابت ها داشتم و همواره یکدیگر را حمایت می کردیم .
وی افزود : فکر می کند دایی از وی بهتر است.
تعداد قابل توجهی از باشگاههای اسیایی و اروپایی از جمله چند باشگاه صاحب نام در ژاپن و کره جنوبی و باشگاه ایندهوون هلند خواستار به خدمت گرفتن عزیزی هستند .
عزیزی گفت : بسیار علاقه مند است فصل اینده فوتبال خود را در یک کشور خارجی دنبال کند و اگر این اتفاق بیافتد دوست دارد در یکی از باشگاههای انگلیس عضویت داشته باشد .
عزیزی در رقابت تنگاتنگی که با بازیکنان مطرح اسیایی داشت باپشت سرگذاشتن علی دایی بهترین گلزین اسیا از ایران ، ماسامی ایهارا بازیکن سال فوتبال ژاپن ، کو جونک وون مهاجم تیم ملی کره جنوبی ، محمد الدعایه دروازه بان و یوسف السنایان از تیم عربستان به عنوان بازیکن برتر سال 96 فوتبال اسیا برگزیده شد .
از سوی کنفدراسیون فوتبال اسیا تیم ملی عربستان به عنوان بهترین تیم سال 96 اسیا برگزیده شد .
این درحالی است که سه بازیکن از این تیم مشکوک به استفاده از داروهای نیروزا بودند و حتی ازمایش اول انها نیز مثبت اعلام شده بود اما با منفی بودن جواب ازمایش دوم دوپینک انها منتفی گردید .
از تیم های باشگاهی نیز تیم فوتبال باشگاه ایل هواچونما کره جنوبی به عنوان بهترین تیم باشگاهی فوتبال اسیا در سال 96 انتخاب شد .
کنفدراسیون فوتبال اسیا بامرونک بون پرونک بازیکن 16 ساله تیم ملی جوانان زیر 17 سال تایلند را به عنوان جوانترین بازیکن فوتبال این قاره در سال 96 انتخاب کرد .
این کنفدراسیون همچنین جایزه اخلاق و بازی جوانمردانه فوتبال اسیا در سال 96 را به تیم ایران اهدا کرد . ضمنا "پیرام اون پراسرت " از تایلند به عنوان داور سال و "محمد حامد الموسوی " از عمان به عنوان کمک داور سال و " عزم محمود" خبرنگار بنگلادشی به عنوان بهترین مفسر فوتبال اسیا در سال 1996 انتخاب شدند .
جوایز بهترین های فوتبال اسیا در این مراسم به وسیله ژائو هاوه لانژ رییس فدراسیون بین المللی فوتبال / فیفا/ و احمد شاه رییس کنفدراسیون فوتبال اسیا به انان اهدا شد .


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز شنبه 06 مرداد
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
تعرفه استخراج مقاله از پایان نامه
استخراج فوری مقاله از پایان نامه برای مجلات ISI با بهترین کیفیت
نگاهی به آشپزخانه مدرن همسر گئورگی گولسیانی در تهران با اکسسوارهای فوق مدرن و دکوراسیونی فوق العاده شیک و زیبا/ عجب خانواده پرجمعیتی داره ستاره پرسپولیس +عکس
(ویدئو) پروژه‌ای به عظمت تاریخ؛ یک شاهکار مهندسی در آمریکا رقم خورد! / ساخت کشتی نوح با ابعاد باورنکردنی و واقعی انجیل در کنتاکی
پایان نامه خود را چگونه به مقاله تبدیل کنیم؟
بهترین ترجمه با بهترین مترجم آنلاین + معرفی 8 پلتفرم برتر ترجمه
آموزش گام به گام نحوه سابمیت مقاله در مجلات ISI (آی اس آی)
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات خارجی ISI، SCOPUS، PUBMED، ISC
چاپ مقاله در مجله (ISI, SCOPUS, ISC, PUBMED و علمی پژوهشی) معتبر+ صفر تا صد+ ویدئو آموزشی
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات علمی پژوهشی داخلی