دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

هنر و رسانه /

فیلمی که سپیده خداوردی، مرضیه سریال آوای باران از شاگرد موسیقی‌اش به اشتراک گذاشت / چه پیانویی میزنه این پسر ... 

یکشنبه، 02 اردیبهشت 1403
ساعدنیوز: سپیده خداوردی، بازیگر نقش مرضیه در سریال آوای باران ویدئویی را در صفحه اینستاگرامش منتشر نمود. خداوردی همچنین سال‌ها سابقهٔ فعالیت حرفه‌ای در زمینه موسیقی دارد. او نوازنده گروه‌های موسیقی مختلف مانند ارکستر ملل و ارکستر ملی بوده و در گروه شهناز به همراه محمدرضا شجریان نیز فعالیت کرده‌است.

به گزارش پایگاه خبری - تحلیلی ساعدنیوز، سپیده خداوردی (زادهٔ 6 اردیبهشت 1360) بازیگر و نوازندهٔ ایرانی است. او بازیگری را به طور حرفه‌ای با مجموعه بچه‌های خیابان ساختهٔ همایون اسعدیان در سال 1382 آغاز کرد. خداوردی همچنین سال‌ها سابقهٔ فعالیت حرفه‌ای در زمینه موسیقی دارد. او نوازنده گروه‌های موسیقی مختلف مانند ارکستر ملل و ارکستر ملی بوده و در گروه شهناز به همراه محمدرضا شجریان نیز فعالیت کرده‌است. این بازیگر و موزیسین ایرانی فارغ التحصیل هنرستان موسیقی است و سابقه زیادی در عرصه موسیقی دارد. کتاب مجموعه اشعار سپیده خداوردی به نام قاصدک سپید توسط انتشارات «نگاه» منتشر و در 18 مهر 1397 در نمایشگاه بین‌المللی فرانکفورت رونمایی شد. قاصدک سپید شامل 89 شعر در قالب وزن آزاد، حاصل تجربیات و احساسات زندگی سپیده خداوردی از نوجوانی تا امروز است که در اختیار علاقه‌مندان شعر قرار گرفت. سپیده خداوردی در مجموعه اشعارش همذات‌پنداری با یک قاصدک سپید داشته‌است.

نام همسر او امین نظری است. آنها هنگام ساخت سریال عصر پاییزی با هم آشنا شدند و در خرداد 1391 ازدواج کردند. امین نظری همسر سپیده خداوردی در رشته سینما از دانشگاه فرانسه فارغ‌التحصیل شده و در سریال عصر پاییزی دستیار کارگردان بود. البته او هم مانند همسرش در زمینه موسیقی نیز فعالیت دارد و نوازنده گیتارالکتریک است. خانم بازیگر گفته است که وقتی با همسرش در پشت صحنه فیلم عصر پاییزی آشنا شد، حس کرد که زبان مشترک زیادی باهم دارند و درنتیجه برای نزدیک تر شدن نظرات و احساسات شان به هم زمان طولانی را صرف نکردند، وقتی موضوع ازدواج آنها مطرح شد خداوردی حس کرد که امین نظری می تواند شریک خوبی برایش باشد، بنابراین زندگی مشترک شان را آغاز کردند.

سپیده خداوردی و امین نظری یک پسر به نام سانیار دارند که در تاریخ 8 تیر 1394 متولد شده است. سپیده خداوردی درباره آینده پسرش گفته است که چون سال ها در کنار بازیگری در عرصه موسیقی نیز فعال بود بسیار به این حرفه علاقه دارد و همسرش نیز در کار موسیقی و نوازندگی فعال است؛ درنتیجه دوست دارد که وقتی پسرش بزرگ شد نسبت به هنر موسیقی بی تفاوت نباشد و حتی در این حوزه کار کند. البته او می خواهد که فعالیت سانیار در موسیقی دلی باشد و خودش هم این را بخواهد.

سپیده خداوردی هنر موسیقی را برای نخستین بار از 8 سالگی و در سال 1368 فرا گرفت تا اینکه 14 ساله شد و از سال 1374 به نواختن تار و کنترباس پرداخت. البته ساز اصلی سپیده خداوردی پیانو است اما توانایی نواختن تار و تنبک را هم دارد. فعالیت بازیگری سپیده خداوردی نیز با فیلم بچه های خیابان در سال 1382 شروع شد اما هنرنمایی او در سریال آوای باران که در سال 1392 پخش شد و نقش مرضیه را بازی کرد موجب شهرت او شد.


4 پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز شنبه 09 تیر
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
ترجمه تخصصی متن
تمرینات سخت ورزشی ابریشم ارجمندخواه دختر وزنه بردار ایرانی/هزار ماشالله شیر زن ایرانی +فیلم
دردسرهای ازدواج سلبریتی‌ها برای نوجوانان / بدون گلزار نمی‌توانم نفس بکشم
چگونه پایان نامه را به کتاب تبدیل کنیم؟
استخراج مقاله از پایان نامه کارشناسی ارشد و دکتری و چاپ در مجلات isi، علمی پژوهشی، Scopus + پاورپوینت آموزشی
انگشترهای طلای دخترانه و ظریف در مدل‌های لاکچری
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب در چند ثانیه
تبدیل پایان نامه به مقاله و کتاب
از حضور عروس و دامادها تا یک قَرنی‌ها پای صندوق رای! + فیلم و عکس
(فیلم) ویدئوی دیده نشده از آلمانی حرف زدن علی دایی بعد از درخشش در یک بازی با لباس هرتا برلین / چقد آدم حسابی هستی تو مرد ...