دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

جامعه /

گاف جدید ایران اینترنشنال: برگزاری مسابقات جهانی سکس در سوئد/ واقعیت ماجرا چیست؟ 

شنبه، 13 خرداد 1402
کد خبر: 342703
ساعدنیوز: انتشار خبری بسیار جنجالی مبنی بر برگزاری اولین دوره مسابقات جهانی سکس در سوئد خبرساز شده است. اما واقعیت ماجرا چیست؟

به گزارش پایگاه خبری-تحلیلی ساعدنیوز، خبری که ایران اینترنشنال درباره برگزاری اولین دوره مسابقات جهانی سکس در کشور سوئد منتشر کرده است با واکنش های مختلفی مواجه شده است. برخی به صورت طنز با آن برخورد کرده اند و برخی نیز این خبر را وهن ورزش و ورزشکاران دانسته اند. اما یک صفحه توئیتری به نام فکتنامه واقعیت ماجرا را این طور شرح داده است:

در شبکه‌های اجتماعی و برخی رسانه‌های فارسی، مانند ایران اینترنشنال، و غیرفارسی شایعه شده سکس در کشور سوئد به عنوان ورزش شناخته شده و فدراسیون سکس سوئد در حال تدارک اولین مسابقات قهرمانی این «ورزش» در اروپا است. نادرست!

در ژانویه سال جاری صاحب یک استریپ کلاب در شهر هابو سوئد درخواست ثبت رسمی سکس به عنوان ورزش را داد که با مخالفت شدید بیورن اریکسون، رئیس فدراسیون ملی ورزش این کشور مواجه شد. در لیست فدراسیون‌های این کشور هم چنین فدراسیونی وجود ندارد.

دراگان براتیک، صاحب استریپ کلاب مذکور، صاحب سایتی با عنوان فدراسیون بین‌المللی سکس است. به نظر می‌رسد منبع خبر برگزاری مسابقات سکس هم این سایت بوده‌. وجود سایتی به این عنوان به معنی وجود فدراسیون سکس در سوئد و یا تدارک این کشور برای مسابقات بین‌المللی در این حوزه نیست.


11 پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز چهارشنبه 19 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
دارالترجمه رسمی به زبان انگلیسی
(ویدئو) برج آنالما تاور یک آسمان‌خراش معلق با منظره‌های نفس‌گیر!
عشق و حال شبانه با خودروی پلاک دولتی کار دست آقای راننده داد! / راننده از صحنه تصادف گریخت + فیلم
ترجمه تخصصی متن
تماشای بازی تیم استقلال در کنار مزار جوان تازه فوت شده توسط دوستان بامعرفتش+ویدیو/ بامرام شما هستن بقیه اداتون رو درمیارن👌
رپر سرشناس در تهران بستری شد + جزئیات
چگونه پایان نامه را به کتاب تبدیل کنیم؟
هزینه چاپ یک کتاب
ویراستاری تخصصی مقاله
هزینه تبدیل پایان نامه به کتاب + ویدئو آموزشی