دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

مجله خانواده / سلامت خانواده / پوست و مو /

گالوانیک صورت چیست ؟ 

سه شنبه، 22 تیر 1400
یکی از انواع روش های لیفت صورت گالوانیک می باشد که در آن خبری از عمل جراحی نیست اما بهتر است قبل از استفاده از گالوانیک صورت اطلاعات کافی درباره آن داشته باشید.

در شیوه گالوانیک صورت پوست را بدون انجام هیچگونه جراحی یا سوزن زدن به آن جوان می کند و از یک جریان الکتریکی پائین استفاده می شود تا دارو را به پوستتان تزریق کند.

انواع گالوانیک صورت

گالوانیک صورت باعث تحریک پوست می شود در نتیجه پوست را نرم و کرم های ضد افتاب و دارو را به عمق پوست می برد که در واقع این شیوه به منظور بهبود سطح گردش خون و هیدراتاسیون انجام می شود در نتیجه درخشندگی پوست را چندین برابر می شود و دارای دو نوع میباشد که عبارتند از:

لونتوفورسیس

در این شیوه بر روی پوست ژلی با بار مثبت زده می شود و یک الکترود منفی در نزدیکی شانه قرار می گیرد و یا از شما خواسته می شود که آن نگه دارید آنگاه یک جریان با بار مثبت از پوست شما عبور کرده و کمک می کند که ماده های مؤثر وارد شده به پوست تان به عمق لایه های اپیدرمی وارد کند در نتیجه این شیوه باعث افزایش کارایی تمامی محصولات پوستی می شود که از این به بعد استفاده می کنید.

دسینکراشتیشن

در این شیوه از جریان گالوانیک به منظور امولسیون کراتین، سبوم موجود در فولیکول های مو و نرم کردن استفاده می شود و در واقع روشی جهت اماده سازی پوست برای برداشتن بدون درد و نرم است، در ادامه این شیوه از برداشتن دستی استفاده می شود که نرم کردن پوست و پاک سازی عمیق پوست در یک زمان انجام می شود.

فواید هیدرودرمی گالوانیک صورت چیست؟

این بخش که در مورد گالوانیک صورت است را با بررسی فواید ان ادامه می دهیم :

1. کاهش بی حالی و پیری و افزایش درخشش پوست

بی حالی یکی از نشانه های اصلی پیری است و گالوانیک صورت تمام ناخالصی ها از پوست را پاک می کند و غلظت اکسیژن را در آن افزایش می دهد و این روش پاک سازی عمیق باعث می شود که پوست شما درخشش داشته باشد .

2. به حداقل رساندن خطوط و چین و چروک

پیری و قرار گرفتن مداوم در برابر آفتاب و گرد و غبار می تواند بر روی پوست شما تاثیر بگذارد و شما حتی متوجه خطوط و چین و چروک های ظریف نخواهید شد که بر روی صورتتان بوجود می آیند. درمان پوستتان با گالوانیک صورت پوستتان را جوان می کند، تعادل را بازیابی می کند و خطوط و چین و چروک ها را کاهش می دهد و پوست شما را محکم می کند و همچنین در جلوگیری از علائم زودرس پیری مفید است.

3.بهبود الاستسیته پوست

زمانی که استرس دارید ، بر روی صورتتان مشهود می شود و در مورد اخم کردن و تنگ کردن چشم ها حرف نمی زنم. در مورد تاثیر استرس بر روی پوست صحبت می کنم. به همراه فقدان مراقبت مناسب و عوامل خارجی دیگر، پوست شما کشش و سفتی اش را از دست می دهد و جریان برقی که در طول درمان از پوست شما عبور می کند به محکم کردن آن کمک خواهد کرد و این باعث زنده کردن پوست سالخورده شما می شود و دوباره آن را محکم می کند.

4. سم زدایی پوست

شما نمی توانید این واقعیت را انکار کنید که بعد از هر جلسه گالوانیک صورت احساس می کنید پوستتان عالی و آرام است اما جدا از آرامش، گالوانیک صورت چیزی بیشتر از مراقبت های معمولی صورت دارد. جریان های الکتریکی لنف را توانا می سازند و پوست را تحریک می کنند و این کار توانایی طبیعی پوست برای پاکسازی خودش از سموم مضر را بهبود می بخشد و علاوه بر این، گالوانیک صورت سموم را از عمق پوست بیرون می کشد و باعث می شود که صورت شما روشن تر و سالم تر به نظر برسد .

5. بهبود گردش خون و سطوح اکسیژن در پوست

گالوانیک صورت تولید سلول های تازه پوست و کلاژن را افزایش می دهد و در نتیجه، سلول های جدید خیلی سریع تر جایگزین سلول های قدیمی می شوند و هم چنین جریان خون را به سطح پوست شما تحریک می کند، که به نوبه خود تامین اکسیژن رسانی به صورت افزایش می یابد که اکسیژن پوست شما را شاداب تر و سفت تر می سازد و از حفظ رطوبت نیز حمایت می کند .

6. کمک به پیشگیری از آکنه

گالوانیک صورت به خصوص فرآیند دسینکراشتیشن، کیسه های ترشحی مو را هدف قرار می دهد و منافذ را مسدود می کند و تمام ناخالصی ها در منافذ پوست را استخراج می کند و آن ها را تمیز و پاک می کند و این کار به کاهش و جلوگیری از آکنه کمک خواهد کرد .

7. بهبود رنگ پوست

من نمی گویم که این درمان رنگ صورتتان را روشن می کند اما زمانی که پوست کاملاً پاک سازی شده باشد، روشن و درخشان به نظر می رسد و به این دلیل است که سموم مضر از پوست حذف شده اند . یون های منفی ، همه ناخالصی ها و سموم و کثیفی ها را به دام می اندازند و این به نوبه خود باعث رنگ روشن تر پوست شما خواهد شد .

8. کمک به رطوبت رسانی و هیدراته کردن پپوست

واقعیت این است که همه محصولتان به لایه های پوست شما نفوذ نمی کند و علاوه بر این، پوست شما ممکن است قادر به حفظ رطوبت نباشد. گالوانیک صورت به حل این مشکل با حذف سلول های مرده پوست و ترویج تجدید حیات سلول کمک می کند و این باعث احیای پوست می شود و آن را الاستیک تر می کند و باعث حفظ رطوبت آن خواهد شد .

9. نفوذ بهتر محصول

جریان گالوانیک حاوی یون های منفی است و ژل درمانی (حاوی عناصر ضد پیری و ترکیبات دیگری است) که بر روی پوست شما اعمال می شود که حاوی یون های مثبت است و جریان محصولات در پوستتان را عمیق تر می کند. این محصولات در خنثی سازی مواد سمی و رادیکال های آزاد مضر در پوست شما کار می کنند و بافت و سلول های عمیق درون لایه پوست تان به بهترین شکل کار خواهند کرد.

10. نرم کننده پوست

گالوانیک صورت، بافت ها و ماهیچه های صورت که تحت تاثیر پیری قرار گرفته اند را تسکین می دهد و وقتی که ماهیچه ها آرام هستند، خون و اکسیژن بیشتری به سلول های پوست منتقل می شود. تعادل pH پوست دوباره برقرار می شود و این باعث نرم و صاف شدن آن خواهد شد . به نظر امیدوارکننده است، اینطور نیست ؟ اما قبل از اینکه برای قرار ملاقات خود عجله کنید، چیزهای بیشتری وجود دارد که باید بدانید .

چه کسانی نمی توانند این روش را انجام دهند؟

  • بیماری قلبی دارند.
  • دستگاه ضربان ساز قلب دارند.
  • روی پوست بریدگی، زخم و خراش داشته باشند.
  • خانم های باردار
  • از داشتن دیابت رنج می برند.
  • مبتلا به فشار خون بالا هستند.
  • داروهای نازک کننده پوست استفاده می کنند.
  • به تازگی پیلینگ شیمیایی انجام داده اند.
  • در بدن خود ایمپلنت های فلزی دارند.

آشنایی با عوارض جانبی این روش

جریان گالوانیک به شکل گسترده ای به منظور درمان فلج بل و فلج صورت مورد استفاده قرار گرفته می شود از این رو یک درمان بی خطر می باشد و میزان حساسیت به محرک بسته به شرایط بدن در افراد متفاوت می باشد که ممکن است برخی از افراد نسبت به محرک های نرم نیز بسیار حساس باشند همچنین در صورت داشتن مواد پرکننده دندان پزشکی مانند تاج فلزی یا بریس فلزی در انجام این روش احتیاط کنید و فرد امکان دارد در طول این روند درمان طعم فلز در دهان را تجربه کند و حتی ممکن است یک شوک الکتریک برای فرد به وجود آورد و یا باعث سردرد ملایم شود که با چند احتیاط می توانید از این روش استفاده کنید.

طریقه استفاده از گالوانیک در منزل

تجهیزات گالوانیک صورت دستی و ژلش در بازار وجود دارند که طبق مراحل زیر می توانید از آن استفاده کنید:

در ابتدا صورت و گردن را با تمیز کننده ای به صورت کامل تمیز کنید و پس از خشک کردن تونر مورد علاقه تان را اسپری نمایید سپس ژل درمانی را بر روی نیمی از صورت و گردن تان بمالید سپس در صورت نداشتن تایمر، تایمر آن را تنظیم نمایید و دست هایتان را مرطوب کنید و دستگاه را نگه دارید سپس دکمه شروع را فشار دهید و انتهای دستگاه را بر روی پوست تان فشار دهید تا زمانی که ژل وجود دارد به اطراف حرکت دهید و در پایان تایمر این کار را متوقف کرده و همین مراحل گفته شده را بر روی نیم دیگر صورت و گردن انجام دهید و در نهایت ژل باقی مانده را با کمک یک حوله از روی صورت برداشته و یک مرطوب کننده یا سرم اعمال نمایید.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز چهارشنبه 19 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
تماشای بازی تیم استقلال در کنار مزار جوان تازه فوت شده توسط دوستان بامعرفتش+ویدیو/ بامرام شما هستن بقیه اداتون رو درمیارن👌
تعرفه نگارش مقاله از پایان نامه
اولین تصاویر از لحظه اهدای انگشتری خاص توسط رهبر معظم انقلاب به وحید شمسایی
دارالترجمه رسمی به زبان انگلیسی
ویراستاری تخصصی مقاله
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب
رپر سرشناس در تهران بستری شد + جزئیات
تبدیل پایان نامه به مقاله و کتاب
عشق و حال شبانه با خودروی پلاک دولتی کار دست آقای راننده داد! / راننده از صحنه تصادف گریخت + فیلم
ترجمه تخصصی متن