دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

سیاست /

قالیباف پته نماینده مجلس را ریخت روی آب! + فیلم / عصبانیت کمتر دیده شده رئیس مجلس 

چهارشنبه، 31 مرداد 1403
کد خبر: 404502
ساعدنیوز: قالیباف از پخش کردن غیر قانونی نامه در مجلس به شدت انتقاد کرد و نام توزیع کننده این برگه ها را اعلام کرد.

به گزارش پایگاه خبری ساعدنیوز، به دنبال انتشار شبنامه ای علیه صالحی امیری وزیر پیشنهادی میراث فرهنگی، قالیباف از این موضوع انتقاد کرد و نام توزیع کننده این برگه ها را اعلام کرد.

قالیباف خطاب به مالک شریعتی، نماینده مجلس و سخنگوی ستاد زاکانی در انتخابات گفت «آقای مالک! نمی‌خواستم اسم بیاورم ولی الان خودتان بلند شدید و اعتراض کردید، باید بگویم که شما هم می‌دانستید، هم با انتشار کاغذ شما مخالف شد و هم خلاف قانون آن را منتشر کردید.»

بنا به روایت ایسنا، در این هنگام مالک شریعتی نماینده تهران از جایگاه خود بلند شد و با در دست داشتن آیین‌نامه داخلی مجلس خواستار بیان تذکری شد؛ قالیباف در مواجهه با این حرکت شریعتی خطاب به او گفت: شما مطلع بودید و قانون را می‌دانستید. حتی به شما گفته شد که این برگه را توزیع نکن. آقای شریعتی من نمی‌خواستم نام شما را بگویم اما وقتی بلند شدید این را گفتم.

بعد از صحبت‌های قالیباف، شریعتی تذکر خود را با صدای بلند بیان کرد. در این هنگام احد آزادی‌خواه نماینده ملایر صحبتی را خطاب به شریعتی گفت که با واکنش او مواجه شد و گفت که مگر تو برای توزیع برگه مجوز گرفته بودی.

سپس مالک شریعتی به همراه تعداد دیگری از نمایندگان از جمله احد آزادی‌خواه در جایگاه هیات رئیسه مشغول صحبت با قالیباف شدند که برای لحظه‌ای بگو مگویی بین آزادی‌خواه و تعدادی از نمایندگان صورت گرفت که به نظر می‌رسد مشخصا با شریعتی بود که نمایندگان آنها را جدا کرده و از جایگاه هیات رئیسه خارج کردند.

یکی از نمایندگان گفت که محتوای برگه توزیع شده، مطالبی درباره صالحی امیری وزیر پیشنهادی میراث فرهنگی و گردشگری بوده است.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز چهارشنبه 31 مرداد
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
ویدیو/ استاد اکبر عالمی: کشورهای تازه متولد شده از آستین خود تاریخ درمی‌آورند!/ ایران 8 هزار سال تاریخ پشت سرش دارد... ایران "هویت" دارد
اکسپت فوری مقاله برای دوره دکتری
پذیرش تضمینی مقاله علمی پژوهشی
رونمایی از شاهین رضایی رقیب بور و موبلوند هادی چوپان با عضله های آهنین/ لقب آرنولد ایرانی برازندشه
(فیلم) وضعیت ترسناک بهداشتی در یک آرایشگاه زنانه در مرکز شهر / از موهای جمع شده روی برس‌ها تا سرنگ‌های پیرسینگ رها شده و رنگ موی تقلبی!
چاپ مقاله در مجله (ISI, SCOPUS, ISC, PUBMED و علمی پژوهشی) معتبر+ صفر تا صد+ ویدئو آموزشی
نگاهی به انگشتر الماس نشان و دُرُشت ژیلا صادقی مجری ایرانی +عکس/ شیک ، زیبا ، اعیانی
خوشگذرانی آیتک سلامت رقیب ایرانی زهرا گونش در تفرجگاهی در قلب اروپا +عکس/ فقط ژست ستاره چشم رنگی والیبال رو زیر اون درخت بید مجنون کنار رودخانه رو سیر کن
چگونه پایان نامه را به کتاب تبدیل کنیم؟
ترجمه تخصصی کتاب