دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

جامعه /

گازوئیل دشمن مار است؟ 

پنجشنبه، 11 خرداد 1402
کد خبر: 342549
ساعد نیوز: مگر اینکه مار در سوخت دیزل شنا کند، آن را بخورد، استنشاق کند یا به هر طریقی آن را جذب کند، چیزی در مورد گازوئیل وجود ندارد که آن را به یک دافع مار موثر تبدیل کند.

به گزارش پایگاه خبری-تحلیلی ساعد نویز به نقل از تابناک، دلیل آن ساده است، شواهدی وجود ندارد که نشان می دهد دیزل برای دفع مار کار می کند یا تا به حال کار کرده است. اگرچه خوردن، استنشاق یا جذب آن ممکن است برای مار مضر باشد، اما هیچ مدرکی برای آن وجود ندارد.

قابل درک است که مردم یک دافع مار موثر می خواهند، به خصوص اگر آنها مزاحم شوند، تهدیدی فیزیکی باشند یا در حال ورود به باغ شما باشند. با این حال، حتی اگر گازوئیل کار کند، آشفتگی و خطرات زیست‌محیطی که ریختن آن روی زمین ایجاد می‌کند، ارزش تلاش را ندارد.

خوشبختانه، برای خلاص شدن از شر مارها مجبور نیستید دست به یک قوطی گازوئیل بزنید. راه حل های زیادی وجود دارد که هم موثر هستند و هم نیازی به تخلیه گازوئیل از ظرف ندارند. گیاهان مختلفی وجود دارند که به طور طبیعی مار را دور نگه می دارند. داشتن برخی از این گیاهان در اطراف بسیار مفید است اگر باغی دارید، چه گل باشد و چه در حال پرورش میوه و سبزیجات. برخی از این گیاهان نه تنها مارها را دور نگه می دارند، بلکه برخی از آنها دافع حشرات طبیعی نیز هستند. علف بادرنجبویه، سیر، گل همیشه بهار، آلیوم، زبان مادرشوهر و ریحان.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز جمعه 14 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
مراحل چاپ کتاب با بهترین کیفیت
نحوه محاسبه هزینه چاپ یک کتاب
تبدیل پایان نامه به مقاله علمی پژوهشی
چاپ فوری مقالات علمی پژوهشی
اکسپت فوری مقاله علمی پژوهشی
هزینه تبدیل پایان نامه به کتاب
گام به گام مراحل چاپ کتاب
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات علمی پژوهشی داخلی
سابمیت مقاله چیست؟
اکسپت فوری مقاله برای دوره دکتری