دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

ویدیو / ورزشی /

قدرت نمایی علی تبریزی رقیب مشهدی هادی چوپان با بدنی فولادی در 52 سالگی +فیلم/ سلطان بدنسازی پیشکسوتان ایران لایقشه 

چهارشنبه، 11 مهر 1403
ساعدنیوز: علی تبریزی نوری، (زادهٔ 24 تیر 1351 در مشهد) قهرمان بدنسازی، کارشناس و عضو هیئت رئیسه فدراسیون بدن‌سازی و پرورش‌اندام جمهوری اسلامی ایران است. وی قهرمان سنگین‌وزن و قهرمان قهرمانان مسابقات آماتور جهانی فدراسیون جهانی بدن‌سازی و تناسب‌اندام (IFBB) و رکورددار بیشترین کسب این عنوان است.

به گزارش پایگاه خبری ساعدنیوز، ستاد علی تبریزی از اسطوره‌های بدنسازی ایران متولد 24 تیر 1351 در شهر مشهد نام پرآوازه‌ای در ورزش استان خراسان بزرگ و به ویژه در شهر مشهد و قهرمان بدنسازی، کارشناس و عضو هیئت رئیسه فدراسیون بدن‌سازی و پرورش‌اندام جمهوری اسلامی ایران و قهرمان سنگین‌وزن و قهرمان قهرمانان مسابقات آماتور جهانی فدراسیون جهانی بدن‌سازی و تناسب‌اندام (IFBB) و رکورددار بیشترین کسب این عنوان می‌باشد به طوری که ایشان با کسب عنوان سه دوره قهرمان اورال جهان ( Overall Winner) نام آورترین شخصیت ورزشی در این رشته بشمار می رود و در حال حاضر نیز وضعیت جسمی ایده‌آل و آماده‌ای را دارا می باشد .

علی تبریزی در خانواده‌ای کاملا ورزشی رشد کرده است به طوری که برادر کوچک‌تر، حسن تبریزی‌ (قهرمان بدن‌سازی پیش‌کسوتان جهان) و برادر بزرگ‌تر محمود تبریزی‌ (قهرمان بدن‌سازی آسیا) و محمدرضا تبریزی‌ (قهرمان بدن‌سازی معلولان جهان) است. البته باید بدانیم که بدون شک علی تبریزی و بیت الله عباسپور جز اسطوره‌های به یادماندنی در تاریخ پرورش اندام کشورمان هستند و نامشان در تاریخ ورزش کشور ماندگار خواهد ماند .


2 پسندیدم 3 دیدگاه

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز چهارشنبه 11 مهر
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
(عکس) تعهد نامه ی عجیب و جنجالی داماد/ پسر رفیق بازِ قدیم و مرد زن ذلیل ِ جدید/ این تعهد نامه آقای داماد در فضای مجازی سرو صدای زیادی به پا کرد
خلاقیت خنده دار اوستا بنّا در ساخت خانه با ستونی که به زمین وصل نیست+ویدیو/ هنر نزد ایرانیان است و بس😂
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات خارجی ISI، SCOPUS، PUBMED، ISC
آموزش گام به گام نحوه سابمیت مقاله در مجلات ISI (آی اس آی)
ترجمه تخصصی کتاب
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات علمی پژوهشی داخلی
(تصاویر+ ویدیو) عجیب‌ترین روش‌های تولیدمثل و زایمان در جانوران که محال است شنیده باشید
دستفروشی شهرام شکیبا، همسر ستاره سادات قطبی در مترو تهران+ویدیو
مرگ غیرمترقبه دوست عربستانی هادی چوپان گرگ پارسی را در آمریکا دوباره عزادار کرد +عکس/ تیسر الخلفان رقیب بیگ رامی فیگور آخر را گرفت و رفت
بهترین ترجمه با بهترین مترجم آنلاین + معرفی 8 پلتفرم برتر ترجمه