دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

دانشگاه / آموزش / نرم افزار /

غیرفعال کردن اعلان‌های شبکه‌های اجتماعی در اندروید 

دوشنبه، 24 شهریور 1399
اگر میخواهید نوتفیکیشن های برنامه های اجتماعی گوشی اندروییدی خود را غیر فعال کنید در این مطلب همراه ساعد نیوز باشید.

آموزش غیرفعال کردن اعلان بخش های مختلف اینستاگرام با تنظیمات نوتیفیکیشن

  • از بخش پروفایل 3 خط بالای صفحه را زده
  • سپس از منو کشویی برنامه گزینه Settings را انتخاب کنید

  • در تنظیمات اینستاگرام بخش Notification را انتخاب کرده
  • در مرحله بعد میتوانید اعلانات مربوط به هر بخش را به صورت جداگانه فعال یا غیرفعال کنید
  • یا با استفاده از گزینه Pause All تمامی اعلانات را غیرفعال کنید

برای غیرفعال کردن اعلان بخش های مختلف کافیست گزینه Post, Stories and Comments را انتخاب کنید و هر بخش که خواستید اعلان آن غیرفعال شود را روی Off قرار دهید . همچنین برای تغییر در اعلانات بخش دایرکت نیز میتوانید گزینه Direct message را انتخاب کنید.

نکته : اگر گزینه From people i follow را انتخاب کنید فقط اعلان مربوط به افرادی که شما آنها را دنبال میکنید نمایش داده خواهد شد

نکته : یک راه حل ساده تر برای غیرفعال کردن نوتیفیکیشن بخش های مختلف اینستاگرام وجود دارد . هنگام نمایش یک اعلان رو گوشی هوشمندتان میتوانید در نوار نوتیفیکیشن بالا روی آن لمس طولانی کرده و در مرحله بعد گزینه دریافت اعلان را غیرفعال کرده و گزینه Done را انتخاب کنید.

نکته : با انجام مراحل بالا دیگر هیچ نوتیفیکیشن آزار دهنده ای روی گوشی شما نمایش داده نخواهد شد و برای فعال سازی مجدد میتوانید وارد تنظیمات گوشی شده و بخش apps را انتخاب کرده و پس از پیدا کردن برنامه اینستاگرام از بخش Notification اعلان بخش مورد نظر را دوباره فعال کنید.

غیرفعال کردن اعلان ها در WhatsApp

ابتدا به بخش تنظیمات یا Settings گوشی تلفن همراه خود مراجعه کنید. گزینه Apps یا Applications را انتخاب کنید. برنامه واتس اپ را انتخاب کنید. تیک گزینه Show Notifications را بردارید. به همین سادگی دستگاه اندرویدی شما از نمایش هر نوع نوتیفیکیشن یا اعلان توسط این برنامه جلوگیری می کند.

برای غیرفعال کردن اعلان ها برای یک مخاطب یا گروه خاص، ابتدا آن مخاطب یا گروه را باز کنید و روی سه نقطه که در گوشه بالا برنامه قرار دارد کلیک کنید. Mute notificiations را انتخاب کنید و در مرحله بعد مدت زمان غیرفعال کردن اعلان ها را مشخص کنید. شما می توانید بین هشت ساعت، یک هفته یا یک سال این اعلان ها را غیرفعال کنید.
غیر فعال کردن نوتیفیکیشن در واتس آپ

نحوه غیرفعال کردن اعلان های Facebook

ابتدا برنامه فیس بوک را اجرا کنید در مرحله بعد روی سه خط افقی در بالای برنامه کلیک کنید. زمانی که شما تنظیمات اطلاعیه ها را مشاهده کردید، می توانید در مورد اعلان هایی که می خواهید غیرفعال کنید یا اینکه آنها را دریافت کنید کلیک کنید.

غیر فعال کردن نوتیفیکیشن در فیسبوک

غیرفعال کردن اعلانها در Snapchat

اگر اعلان های اسنپ چت غیرقابل تحمل شوند، می توانید آن ها را با بازکردن برنامه و ضربه زدن بر روی نماد روح، غیرفعال کنید. چرخ دنده را در گوشه سمت راست بالا انتخاب کنید و روی تنظیمات اطلاع رسانی کلیک کنید. در مرحله بعد اعلان ها را برای دریافت یا غیرفعال کردن علامت بزنید.

نحوه غیرفعال کردن اعلان ها در Twitter

خوشبختانه، توییتر نیز گزینه های مختلفی را در مورد نحوه تغییر دریافت اعلان را جلوی روی شما قرارداده است. شما می توانید اعلان ها را از افراد خاص یا برای یک نوع خاص از مطالب غیرفعال کنید. برای انجام این کار، توییتر را باز کنید و به برگه اعلان ها بروید و روی چرخ دنده در پایین سمت راست کلیک کنید. با کلیک کردن و زدن بر روی فیلترهای پیشرفته، می توانید اعلان هایی را از افرادی که دنبال نکرده اید، از شما پیروی نمی کنند، با یک حساب جدید، که دارای یک عکس نمایه پیش فرض و غیره هستند، را خاموش کنید.

غیر فعال کردن نوتیفیکیشن در توییتر

پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز دوشنبه 17 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
هزینه تبدیل پایان نامه به کتاب
گام به گام مراحل چاپ کتاب
استخراج مقاله از پایان نامه ارشد و دکترا + پاورپوینت آموزشی
برای چاپ کتاب و تبدیل پایان نامه تان به کتاب با سرعت نور کلیک کنید!
نحوه محاسبه هزینه چاپ یک کتاب
مراحل اکسپت مقاله
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب در چند ثانیه
مراحل سابمیت مقاله
اکسپت فوری مقاله علمی پژوهشی
اکسپت فوری مقاله برای دوره دکتری