دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

ویدیو / ورزشی /

غوغای کار زیبای بانوان هوادار تیم استقلال در ورزشگاه سردار آزادگان قزوین با استقبال ویژه از خانم های ملوانی +فیلم/ نه به فحاشی نه به بی فرهنگی 

شنبه، 03 شهریور 1403
ساعدنیوز: بانوان هوادار تیم استقلال تهران در قزوین صحنه های زیبایی را در ورزشگاه سردار آزادگان خلق کردند. این بانوان به استقبال بانوان ملوانی رفتند و با آنها برخورد بسیار گرمی داشتند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ساعدنیوز، جمعه دوم شهریورماه با برگزاری 4 مسابقه به پایان می‌رسد. استقلال برای دومین هفته پیاپی در ورزشگاه سردار آزادگان قزوین به میدان می‌رود ولی این‌بار میزبان ملوان بندرانزلی خواهد بود. این مسابقه از ساعت 19:30 آغاز خواهد شد.

آماری استثنایی برای استقلال

تقابل ملوان با استقلال یکی از با سابقه‌ترین جدال‌های تاریخ فوتبال ایران است. ملوان در برخی از بزنگاه‌های تاریخی برای استقلال چالش‌ساز بوده که معروف‌ترین آن به لیگ یکم بازمی‌گردد که قوی سپید، قهرمانی را از استقلال گرفت و به پرسپولیس هدیه داد. استقلال آمار تحسین‌برانگیزی برابر این تیم در لیگ دارد و در تمام ادوار لیگ شامل لیگ برتر، آزادگان، قدس و تخت‌جمشید هرگز در خانه از این تیم شکست نخورده است. البته که در جام حذفی در تهران مغلوب این تیم شده است. استقلال همان‌طور که اشاره شد در تهران از ملوان پذیرایی نخواهد کرد و باید دید که آیا موفق به حفظ رکورد خواهد شد یا خیر.

استقلال علاوه بر آمار فوق‌العاده در خانه برابر ملوان، در دیدارهای اخیر کاملاً دست بالا را دارد. ملوان در لیگ سیزدهم به پیروزی عجیب 4 بر 2 برابر استقلال دست یافت. پس از آن ملوان هیچ‌وقت موفق به پیروزی برابر استقلال نشد؛ البته این تیم 6 فصل در لیگ برتر حضور نداشت ولی با این حال در 10 تقابل گذشته دو تیم در لیگ و جام حذفی استقلال شکست نخورده است.

مازیار زارع هفته‌های قبل از آغاز فصل را در قزوین برای آماده‌سازی شمس‌آذر گذراند ولی در نهایت او سرمربی ملوان شد! زارع تاکنون 3 بار مقابل استقلال قرار گرفته که در هر 3 بازی بازنده بوده است.

تکراری‌ترین حریف در هفته دوم

استقلال و ملوان، لیگ را با پیروزی آغاز کردند. از بازگشت ملوان به لیگ برتر 3 فصل می‌گذرد که در هر 3 فصل این دو تیم در هفته دوم با هم روبرو شده‌اند. این پنجمین‌باری است که استقلال در هفته دوم با ملوان بازی می‌کند و در تاریخ لیگ برتر با هیچ تیمی بیشتر از این در هفته دوم روبرو نشده است. استقلال در 4 تقابل قبلی با ملوان در هفته دوم، 3 بار پیروز شده و یک‌بار هم شکست خورده است. در ترکیب استقلال، مهرداد محمدی همچنان محروم است و مشکل قرارداد گوستاوو بلانکو حل نشده و ابوالفضل جلالی و آلمدین زیلیکیچ هم مصدوم هستند.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز شنبه 03 شهریور
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
ویدیو/ خطر انفجار! از زیر درخت بمب‌انداز رد نشوید/ میوه‌های دینامیتی درخت جعبه‌شنی را ببینید
اکسپت فوری مقاله برای دوره دکتری
(عکس) گردنبند شیک و فلزی مینا مختاری برای شروع یک روز کاری/واقعا خدای سلیقه و خوش پوشیه👌
زندگی مخفیانه محمد اصفهانی به خاطر امضای جعلی و شکایت همسرش از او! / هاشمی رفسنجانی او را توصیه به پزشکی کرد!
سفره غذای مفصل وحید بادپی، رقیب لرستانی هادی چوپان در خانه شخصی برای مهمانان ویژه اش+عکس/ماشاء الله خونه نیس هتل 5 ستاره اس!
(عکس) رونمایی شیلا خداداد از مادرکم سن و سال و چشم رنگی اش/بیشتر بهشون میاد خواهر باشن تا مادر و دختر😍
استخراج مقاله از پایان نامه کارشناسی ارشد و دکتری و چاپ در مجلات isi، علمی پژوهشی، Scopus + پاورپوینت آموزشی
بهترین ترجمه با بهترین مترجم آنلاین + معرفی 8 پلتفرم برتر ترجمه
نگاهی به خانه ابدی پدر مهربان لاله و ستاره اسکندری / روحش شاد و یادش گرامی
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات علمی پژوهشی داخلی