دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

ویدیو / ورزشی /

غوغای خوانندگی یک عاشیق آذری در ورزشگاه یادگار امام تبریز در میان هزاران پرشور +فیلم/ اون کلاه سنتی اش چقدر کیوته 

سه شنبه، 13 شهریور 1403
ساعدنیوز: در بازی تراکتور و پرسپولیس، بار دیگر نزدیک به صد هزار نفر پرشور برای تشویق تیم مورد علاقه شان به ورزشگاه آمدند. یکی از حواشی جذاب این بازی حضور یک عاشیق آذری در میان تماشاگران بود.

به گزارش پایگاه خبری ساعدنیوز، از همان روزی که محمدرضا زنوزی مالکیت باشگاه محبوب تراکتور را خرید، هواداران پرشمار این تیم منتظر یک جام قهرمانی در لیگ بودند. تراکتور دو بار فاتح جام حذفی شده اما کیست که نداند بردن لیگ مزه دیگری دارد؟ در جام حذفی شما با چند بازی طی فواصل زمانی می‌توانید پیروز شوید اما همه دنیا لیک را ملاک می‌گذارد، چرا که یک سال تمام شما باید خوب باشید.

محمدرضا زنوزی الحق و و الانصاف تمام توانش را برای تراکتور گذاشت. او هر سال بهترین مربیان و ستاره‌ها را خرید و از امکانات و مسائل جانبی برای تیمش کم نگذاشت. در بسیاری سال‌ها تراکتور شانس قهرمانی هم داشت اما همیشه از یک جا ضربه خورد... اگر از هر کارشناس فوتبال یا از هر هوادار تراکتور یا سایر تیم‌ها بپرسید به شما یک جواب می‌دهد، اینکه تراکتور همیشه از داخل و درون باشگاه بیشتر ضربه خورده تا از بیرون و از رقبا و این چیزی است که خود ما در خبر ورزشی بارها نوشتیم.

اما بهانه تکرار دوباره چیست؟ این فصل تراکتور با خرید بازیکنان بزرگ و آوردن اسکوچیچ و مهمتر از همه انتخاب سعید مظفری‌زاده به عنوان مدیرعامل، خیلی از اشتباهات قبلی را تکرار نکرد. تیمش را بالانس بست در هر پست سراغ انتخاب‌هایی رفت که به آنها نیاز داشت. نتیجه این شد که در شروع فصل تراکتور طی این سه مسابقه بهترین نمایش‌ها را ارائه داده و مدعی اصلی و جدی قهرمانی است.

حالا تراکتور بازیکنانی با تجربه در زمین دارد که شخصیت قهرمانی دارند. به بردن بازی‌ها و بالا بردن جام در پایان فصل عادت دارند و در کنار این با تجربه‌ها، جوانانی درخشان هم حضور دارند. تیم پرطرفدار که زیرساخت‌های مناسب برای تمرین و امکانات کافی و بودجه لازم برای قراردادها را دارد. این تراکتور که این هفته در مقابل هوادار اینگونه درخشان بازی کرد، انصافاً چیزی برای قهرمانی کم ندارد. فقط همه نگرانند که مبادا دوباره از داخل مجموعه تصمیمی گرفته شود که دودش به چشم تراکتور برود. مثل اتفاقی که در آخرین سال حضور تراکتور در کورس قهرمانی افتاد و با وجود 5 بازی آسان آخر، تراکتور با دست خود قهرمانی را از خود گرفت...


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز سه شنبه 13 شهریور
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
آشتی دادن جورجینا با مادر شوهر و خواهر شوهرهایش! / عروس بازی درآوردن نامزد رونالدو رابطه‌ها رو شکرآب کرد!
چاپ مقاله در مجله (ISI, SCOPUS, ISC, PUBMED و علمی پژوهشی) معتبر+ صفر تا صد+ ویدئو آموزشی
دیدن این ویدیو برای هر مادر الزامی است!/ شناخت 5 نوع از گریه نوزادان برای ارائه درخواست هایشان!
روده بر شدن شهاب حسینی از صحبت های خنده دار حسن ریوندی: شما آدم پولدارو مسخره کن اگه پولدار شدی! حالا کافیه به یه کچل لبخند بزنی 😂+فیلم
اصول مهم ویراستاری تخصصی کتاب چیست؟
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات خارجی ISI، SCOPUS، PUBMED، ISC
آموزش گام به گام نحوه سابمیت مقاله در مجلات ISI (آی اس آی)
پایان نامه خود را چگونه به مقاله تبدیل کنیم؟
(عکس) پدر خوشتیپ و مهربان پژمان بازغی در دورهمی با علی دایی
ویرایش و ویراستاری متون انگلیسی